ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание

Ремонт и обслуживание Особенности ремонта и обслуживания Таврии

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 27.05.2012, 14:46   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,190
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Globus Посмотреть сообщение
Сенс у тому, щоб якнайшвидше досягнути "крейсерської" швидкості, після чого тримати близько 2000. Якщо перемикатись на 2000 на четверту наприклад, буде дуже повільно набирати швидкість.
Покази БК в місті слід приймати до уваги, але є нюанси. БК перемножує розхід за певній час на швидкість, але не враховує динамику: наприклад можна розігнатися до 60 за 7 сек, а потім котитися (наприклад до світлофора) з майже нульовим роходом, а можна дуже повільно і довго розгонятися. У другому випадку за деяких умов розхід буде більше.
Все це можна точно порахувати, маючи первісні дані з системи керування інжектором, але в мене карб, тому вибачайте.
В попердньому повідомленні коли я говорив про розхід, я говорив про моментальний розхід за певних конкретних описаних мною умов.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума  
 

Метки
носик от нивы


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 11:40. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.