ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Двигатель

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 11.07.2012, 18:06   #11
ZoZo
 
ZoZo
 
Адрес: бомж
Возраст: 41
Сообщений: 1,845
Машина: Renault Megane
Длина: 14580мкм
Диаметр: 32мм
Отправить сообщение для ZoZo с помощью ICQ
По умолчанию

а тепер прочитавши пів форума про тосол, бачки і пробки я поняв шо:
діагноз 1: не рабочий клапан кришки в напрямку СОД-атмосфера. ОЗНАКИ: при виході двигуна ОЖ розширюється до критичних об"ємів і пре через кришку. при цьому бачок повний. при цьому якщо відкрити пробку частина ОЖ вийде назовні але загальний рівень швидко впаде. ПОКАЗОМЕТР: іноді може може бути вище норми, іноді перегрів. ЛІКУЄТЬСЯ заміною кришки. через таке проходили.
діагноз 2: не робочий клапан кришки в напрямку атмосфера-СОД. ОЗНАКИ - при охолоджені двигуна до температури зовнішнього середовища товсті патрубки СОД зплющуються. ПОКАЗОМЕТР: норма. ЛІКУЄТЬСЯ заміною кришки. було таке.
діагноз 3: мікротріщини бачка. при виході на робочу температутуру, через збільшення тиску всередині бачка, і темперактурному розширені тріщини які не помітні (в основному па швах і патрубках) розшируються до розмірів достатніх для того щоб ОЖ проходила через них в помітних об"ємах. ОЗНАКИ - мокро під бачком, коло бачка, коротше кругом і по кругу. ПОАКЗОМЕТР: в залежності від залишку ОЖ в системі. ЛІКУЄТЬСЯ заміною бачка. І через таке проходив.
діагноз 4: неробочий термостат. ОЗНАКИ: перегрів, нижній патрубок холодний, карлсон не вмикається при ПОКАЗОМЕТРІ біля 100. ЛІКУЄТЬСЯ заміною термостата.
діагноз 5. карлсон не працює. перегрів, ПОКАЗОМЕТР 100. (при цьому патрубки на термостаті гарячі і верх і низ). як лікується думаю знають всі.

з того шо я вичитав на форумі, і про шо ви пишете тут так чи інакше все крутиться коло вищеперечисленого. А тепер поясніть мої ознаки, без перегріву, без збільшення рівня ОЖ в бачку до критичної, при працюючому карлсоні, при пробці працюючій в обидва боки (ознак поганої роботи я не бачу) чому ОЖ виходить? На скільки знаю при прориві робочих газів в СОД будуть дубові патрубки. Тут же патрубки твердоваті, але не критично, просто в них є певний тиск, і вони абсолютно легко стискаються. двома пальцями. якщо проблема в бачку, поясніть на що звернути увагу при виборі нового, бо я не розумію, як пов"язана товщина стінок бачка, з виходом тосолу через кришку.
ZoZo вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 21:50. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.