ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Электрика

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 13.12.2012, 16:03   #1
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Сів акумулятор під час руху

Доброго дня! Сталася зі мною на днях така халепа:
Все було як завжди і ніщо не віщувало біди Вийшов я з роботи розгріб сніг з машини, прогрівся і вирушив додому... Проїхав я хвилин 10-15 і "таврюша" заглохла... Кручу ключом у замку запалення, а акумулятор сівший, тобто навіть не круте колінчатий вал... Мабуть, не варто описувати мою радість і здивування... (справа в тому, що місяць назад я замінив акумулятор на новий фірми Varta).... з горем навпіл доїхав я на евакуаторі до майстерні... Акумулятор сів настільки що навіть аварійка не миготіла... На наступний день, потрапив я до майстра. Той прикурив Славутку і вона запрацювала... зняв клему з АКБ і машина не заглохла... заміряв напругу на генераторі - все ОК.. все працює акумулятор підзаряжаеться.... подлубавшись у моторі майстер сказав що накрився роз"єм датчика Холла, що вся біда у цьому...

Проїхав сьогодні 40км, начебто все працює, але я побоююсь повтору такої ж ситуації...
Мене цікавить чи була в когось така ситуація, і чи справа дійсно в цьому роз"ємі, бо слабо мені віриться що із-за роз"єма повністтю сів аккумулятор. Також цікавить як на вашу думку, шановні форумчани, можна запобігти такій ситуації

Дякую за увагу
ПС: автомобіль ЗаЗ славута 2005 р.в. 1.2S карбюратор. Пробіг 143000 км
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 06:02. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.