![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Доброго дня дорогі одноклубники, необхідна ваша консультація. Не знайшов схожої теми на форумі, а тому вирішив створити нову.
Передмова до проблеми: 1. Їду. Машина заглухла. Усі лампи на на панелі приладів горять (навіть, якщо дістати ключ). Вийшов з авто. Через 10 сек проблема сама вирішилась. Лампи погасли. Сів і поїхав. Здається, що перед цим заїхав на кочку. 2. Їду. Сильно даю газу - на 3 секунди зникає уся напруга в авто (усе вимикається, глухне на мить двигун). Під торпедо чутно звук розряду струму! (такий собі дзззз). 3. Постійно плавляться запобіжники габаритів. Останній раз заплавилися так, що потрібно міняти увесь блок. 4. Показник напруги на панелі завжди у червоній зоні (в меншу сторону). Ситуація: Сів до авто. Почав заводити. Поки крутив стартером - замигала лампа сигналізації на декілька секунд (Шериф zx900), але авто завелось. Дивно! Приїхав. Запаркувався. Пішов до Епіцентру хвилин на двадцять. Повернувся. Вставляю ключ у двері (звичка), а центральний замок не спрацьовує. Дивно... Сідаю. Ключ у запалювання. Повертаю. Сильно пищить реле вимикання запалювання (аж вібрує). Стартер маслає, але авто не заводиться (думаю, що іммобілайзер блокує запалювання). Якщо увімкнути першу швидкість двірників, то звук посилюється, другу - звук зникає, але вмикається переривисте тікання сигналізації (сигнал про розряд аккуму, але він заряджений!!!), у третьому положенні - тиша. Якщо реле вимикання запалювання дістати, то писк починає видавати реле поворотних сигналів (те, що закріплене пластиковим пістоном до моторного щита). Поїхав до магазину та купив нове реле вимикання запалювання. Поставив. Ситуація не змінилась. Перед зимою знімав торпедо та пічку. Грішу на масу, але я її знімав лише в одному місці (на шпильці пічки два проводи).... Буду радий вислухати будь-які коментарі по суті проблеми. Дякую! |
|
![]() |
![]() |