![]() |
|
|||||||
| Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#11 |
|
Адрес: Киев, Воскресенка
Сообщений: 925
Машина: ЗАЗ-110206, Renault Fluence
Длина: 5730мкм
Диаметр: 41мм
|
потужність - це добуток обертального моменту на частоту обертання. Саме тому 39кВт тавромотор видає при 5500об\хв. При м енших обертах - менша потужність. Чи часто тавромотор працює на 5500об\хв? Отож. У електромотора обертальний момент вище. Але розвивається він, як у дизеля, на менших обертах. Тому "тяга" електромомтора висока, а "потужність" (добуток обертального моменту на частотут обертання) низька.
Зрозумійте одну істину, яку досить чітко сформулював не памятаю хто: "Кінські сили - продають автомобілі, а возять їх - Ньютон-на-метри).
__________________
Мы - охотники за удачей, птицей цвета "ультрамарин"! |
|
|
|