![]()  | 
		
			
  | 
	|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал | 
| 
		 | 
	Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Ціна 31380, брав у кредит в банку аваль, при першому внеску 11380 решту витрат при купівлі та антикорозійній обробці  склали майже 5000 грн. 
		
		
		
		
		
		
		
	Машину брав в сліпу, рахунок виписував у Бережанах в салоні машина знаходилась в салоні Тернопіль-Авто, коли оформляв документи в Тернопіль-Авто машина вже була у Бережанах, так що перший раз її побачив коли їздив реєструвати. Недоліки такі як і в усіх: Не відрегульована куліса, вчора поставив на місце, виявляється тепер на ричагу немає пружини упора на хід ричага на 5-ту та задню передачу все в коробці, на моїй старій таврії мені більше подобалось, але що цікаво всі передачі вмикаються досить легко. При русі накатом на нейтралці двигун тримає обороти в середньому 1500 об/хв., при більших обертах холостий може плавати. Гудить бензонасос, але при такому кріплені нічому дивуватись, бензонасос прикріплений до бака, який вже є підсилювачем звуку (грає роль барабана), так як має велику площу тай пустотілий. Резинові прокладки хоча і під хомутами кріплення є, але хомути затягнуті так що прокладки амортизуючих властивостей вже не мають, тому всі вібрації з бензонасоса передаються на бак і на мої вуха. Так що з часом доведеться переробити кріплення на більш м`яке, можливо і перенести бензонасос з баку на жорсткий лонжерон до якого кріпиться бак. Є ще сумніви в правильності розвалу сходження, так як відчувається що машина трохи пливе на більших швидкостях. Рештою всім задоволений. на СТО коли робили антикорозійну обробку гади закрутили мені в заднє колесо шуруп, замітив коли мив машину, викрутив, а воно зразу сіло.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 |