![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#11 |
![]()
46330 км.
Помер регулятор напруги на генераторі, причому тупо коротнув ключ, скільки обертів даєш, стільки і напруги видає генератор. Поставив назад рідний на 14в. Важкувато йому напевне в жару було, аж наклейка сплавилась. ![]() Скачки напруги вище норми при поломці регулятора напруги не пройшли без наслідків, центральний замок перестав реагувати на брелки. Сьогодні повторно після повторної прив"язки їх до модуля керування все запрацювало. ----------- Після 20-ти тисяч пробігу відрегулював клапана, в процесі замінив прокладку під кришкою. Прокладку брав АвтоЗАЗ, вона не гладка, а з обох сторін має по периметру виступи. ![]() Вигляд під клапанною кришкою, 43 тисячі на маслі ShelHelix 10W-40 HX7. ![]() ![]() Щоби не мучатись при зборці і наступних ТО, замінив два болти клапанної кришки. Раніше було важно там крутити, а з газовими форусунками доступ ще гірший. ![]()
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |