![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Цитата:
Коли тормозиш при включеній передачі розрідження в ВУТ максимальне бо оберти великі, а дросель закритий, і ВУТ справляється з нагрузкою, але коли машина на нейтралі чи вижате зчеплення, і на педаль тормоза нажато більше одного разу, то за другим разом на педаль треба тиснути сильніше в екстренних випадках, бо в ВУТ вже нема того розрідження що було перед першим натисканням на педаль, особливо на інжекторних авто де на нейтралі якийсь час буде підтримка обертів в районі 1500.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |