![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: Львів
Сообщений: 444
Длина: 7720мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
Всім привіт
Поставив на славуту новий ВЕБЕР 32 ICEV - машина 06 року, брав з рук у 2007р. Рідний Солекс- ну його нах.Замучив- попередній власник"не погано попрацював"-заліз кривулями і сідло в кришці з-під ж. х.х.карба-викривленно. Холостого стабільного ходу добитися практично не можу, був пару раз у "майструнь"-викачка грошей+ руки не з цього місця, щей просити треба.При відсутності Х.Х машину постійно дьоргає, час від часу після розгону і миттевому скиданні газу-глохне.цілий букет квітів. Взяв Однокамерний Вебер 32 ICEV. Переробок майже нема- 2 перехідника з дюралі на впускний і на фільтр іі невеличка переробка приводу газової заслонки. В кінці дістаю стабільний х.х. плавна ізда машини навіть при експеременті на холодному двигуні-ЛАЙНЕР Проблема лише одна--- не можу усунути підсос повітря між стиком перехідника і впускного,та між перехідником та карбом. При цьому підсосі машина лишень з ранку поганенько заводиться, а все решта чікі пікі. Можливо,не знаю як на рахунок її апетиту, що із-за підсосу повітря збільшується і споживання- ще не прослідкував- не встиг. Установка проходила з такою послідовністю: впускний тверда тоненька "пластмасова "прокладка-ще залишилась з заводу з-під Солекса паранітова прокладка стандартна штампована з овальним отвором(Солекс) дюраль перехідник(Н=8мм) Пранітова прокладка саморобна в виді яєчка під однокамерний і Карб перехідник і фрезерували і шліфували на шклі, все одно підсос повітря продовжуеться- при впорскуванні гор суміші зверху і знизу перехідника обороти посилюються. Коли закриваю рукою карб -машина не глохне. Карб рівний -новенький. Хто знає як з цим справитись? Взяв мануал по інсталяції Солекса, прочитав-затягую кріплення по мануалу в потрібній послідовності-все одно не то. Параніт прокладки=1 мм-товщина. Можливо прокладки зробити з ін. матеріалу. Може хто зна? |
![]() |
![]() |