ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > ГБО

ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация.

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 24.09.2009, 15:56   #1
XamiL
 
XamiL
 
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
По умолчанию Реле на бензонасос

Славута, 1.2s, інжектор, стоїть ГБО 2-го покоління, редуктор Lovatto, перемикач режиму газ/бенз - Tamona IN-3. 99% часу їжджу на газу, на бенз переключаюсь коли закінчується газ і потрібно до заправки дотягнути. Здавалось би все ок, але напрягає штатний бензонасос, який вже гуде сильніше ніж авто на ХХ Міняти його на Bosh бажання немає, та й не факт що стане набагато тихіше. Була ідея поставити кнопку, або тумблер, в розрив живлення бензонасосу (по моєму провід до нього проходить під пластиком, по порогові з пасажирського боку). Але в такому варіанті є мінуси - лишній тумблер на панелі, при переключені на бенз буде надлишковість дій - прийдеться вмикати тублер бензонасосу, і тільки потім змінювати тип пального... та й не кошерно це. ІМХО краще поставити реле в розрив живлення бензонасосу,яке б працювало за принципом - я їду на газу, живлення на бензонасос не подається, в салоні тихо, всі задоволені. При перемиканні на бенз, замикається ланцюг живлення насосу, знову всі задоволені. Але так як знання в електриці мої досить поверхові, то прошу вашої поради - як краще це реалізувати, яке реле вибрати і тд. Привязуватись до перемикача газ/бенз., чи краще до газового клапану (є живлення на клапан - немає на насос, і навпаки)? Чи взагалі ідя тупак? :roll:
XamiL вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 07:41. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.