![]() |
|
Автозвук Как сделать так, чтоб Ваш автомобиль "зазвучал" |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Етапи довгого шляху. Частина перша.
Спочатку було слово, і слово було двадцять чотири біти. І було воно в Накамічі семисотому, який був... А був, тому що механіка і схемотеніка цього негідного потомка самураїв - дві великі різниці. І уподобав він якось диск, який не захотів повертати власнику, та так і не повернув. Хірургічно диск з нього видалили, але без повної імплантації нового пікапу працювати Нак відмовлявся. І тоді появився інший нащадок тих же самураїв - Піонер П-нуль дев'ятий. І слово в ньому те ж, але не до кінця, бо в сабовому каналі, як виявилось, завелася дельта-сигма, через що бас в нього не те, щоб нікудишній, але від Накамічі відрізняється не в кращу сторону. У всьому ж іншому породу чути одразу. І дизайном теж видався нівроку - нічого зайвого, як і личить апарату такого рівня. А згодом його прооперується - чудо піонеробудування, легато лінк, виріжеться, ще дещо поміняється і буде, як порядний мультибітник. Проблема поки що була тільки із встановленням - в жипі-то штатна голова дводінова. Тому довелось ввімкнути думалку і вичавити з себе алюмінієву ідею. А потім три дні зранку до ночі, спаливши 5 дисків до болгарки і перевівши декілька напильників, купу наждачки і тюбік ремонтного поліролю втілити її в осязаєму матеріальну форму. Фотки зроблені мобілкою, так що вибачайте. А далі буде. Просто часу бракує просто так форум почитати, не те що самому щось написати... |
![]() |