![]() |
|
Результаты опроса: настраиваете ли вы самостоятельно мпсз | |||
нет, как получил так и езжу |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 18.64% |
да, постоянно настраиваю |
![]() ![]() ![]() ![]() |
61 | 27.73% |
а зачем меня все устраивает |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 13.18% |
хочю,но незнаю как |
![]() ![]() ![]() ![]() |
89 | 40.45% |
Голосовавшие: 220. Вы ещё не голосовали в этом опросе |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1351 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Добре, при нагоді буду дивитися.
Думаю купити нові свічі Денсо , варто брати,чи є який інший достойний (дешевший) варіант? |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1352 |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1353 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Бензин1 моя ,але покищо на ній їду рідко ,БЕНЗИН 2 твоя їзджу майже постійно. Параметри ДАД тут трохи інші , реально помоєму 10 і 7.
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1354 | |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1355 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Отримав?
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1356 |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1357 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ввечері заллю,дякую.
Не зрозуміло мені , чому в параметрах обороти викл ЕПХХ значення зменшується ,чому б наприклад не встановити 2300, такжеж має бути економніше,чи це залежить від того ,хто як розганяється,а потім тормозить двигуном? Які свічки порекомендуєш? |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1358 |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
по эпхх ,тут неправильное восприятие, выключение это параметр при достижении которого, с учетом отпущеной педали отключиться эл.клапан
по свечам сейчас сам в поиске , всегда брал нжк, но самое главное проверять свечи под давлением, надо себе такой приборчик преобрести,а лучше сделать |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1359 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Можу сказати,що свічки тут скоріше ні до чого. Вчора з роботи їхав на 2 варіанті і прислухався до роботи мотора при прогріві. Пропуски таки є,але вони якісь змазані,їх майже не помітно.Вдома залив ту прошивку,що ти Слава дав, реалізував статику. Сьогодні ранком при прогріві пропуски спостерігалися відчутно, не змазано, причому незалежно від оборотів...
Я бачу графіки трохи підкоректовані ? Хочу уточнити, Бензин1 -це для 95-го,Бензин 2-для 92? По динаміці великої різниці не відчуваю ,можливо треба прислухатись до роботи мотора при розгоні,щоб вловити різницю,ну і трохи більше наїздити на цих графіках.Заливаю А92. |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1360 | |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1361 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ну сьогодні обороти старався не скидувати , тобто після заводки вони ростуть,на слух вищі за 2000, коли мотор став ревіти як самольот,потроху втоплюю подсос. Я б не сказавби ,шо пропусків стало менше.
З чим звязано,що на статиці пропуски дуже помітні ,а при 2 варіанті з одним комутатором вони змазані,їх майже не чути? |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1362 | |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1363 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ця мисля про холосту іскру мені приходила, але я не знав як це пояснити.
Тепер що,треба щось робити з карбюратором ? хоча не розумію шо там в такому випадку робити. Последний раз редактировалось Diso; 26.01.2011 в 13:16. |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1364 |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
мне кажеться надо для экспиримента на 1 расходе уменшить график на 10гр и посмотреть будут ли пропуски и ли в какую сторону они изменуться
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1365 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Попробую.
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1366 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Питання для підвищення інтелектуального розвитку...
1.Коли їдемо на подсосі, їдемо на 1 розході,чи як при втопленому, працюють всі ? 2. Прогрів тільки на 1-му розході? |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1367 |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
1 расход включаеться при большом разрежении, тоесть при минимальной нагрузке и больших оборотах всегда будет 1 расход, такчто прогрев на 1 расходе, ну и едем спокойно тоже на 1 расходе
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1368 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Слава,дуже дякую,сьогодні прогрівалася здається без пропусків.Якщо коли почую щось схоже з пропусками,то буду знати що робити.
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1369 |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1370 |
Адрес: околиці м.Рівне
Сообщений: 31
Машина: vaz 21099,1300 ,МПСЗ V4+БК+СПИРТ
Длина: 1070мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
В 1 розході в окні "изменить график на" ставлю -10 , записую, зранку прогріваю.Може -10 і забагато ,але прикинув що на 2000-3000 оборотах УОЗ буде на одному графіку десь 32 на другому 28 (по пам"яті),при бажанні можна експериментувати.Змін в динаміці розгону не помітив.
Ну крім того під свою машину підстроїв параметр "обороти ВКЛ ЕПХХ" ,встановив 1950 (було 1900), бо при їзді в місті буває потрібно швидко переключати передачі, і виходить що передача переключена, а клапан ще не зпрацював, бензин не поступив, машина клюнула носом. Сьогодні клювка не спостерігав. За прогрівом буду спостерігати,всетаки ще зима і морози можуть бути. |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1371 |
Адрес: Харьков
Возраст: 42
Сообщений: 9,198
Машина: злая славута
Длина: 21750мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
Слава здравствуй! тут Егорка предлагает вроде твой девайс... стоит ли? http://tavria.org.ua/forum/showthrea...=35457&page=14 (пост 346)
__________________
(.)(.) |
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1372 | |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1373 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Славик привет! А ты не подскажеш на каие контакты надо припаивать шнур к юсб входу? Приобрел ноут, а на нем нет ком порта, вот и хочу свой комовский шнур неределать под юсб-ком. У мня есть юсб разъем, с него выходит 5 проводов : кр.б.зел.чр и оголенный.
|
0 (0)
|
![]() |
#1374 | |
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 47
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
тебе нужен переходник юсб на ком, типа такого http://viewcon.com.ua/index.php?opti...=view&prid=241 |
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
#1375 |
Сообщений: 7,996
Длина: 86810мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
kostey, помоему проще переходник купить. Поищи на местном радиорынке если он у вас есть в Павлограде или на компьютерных ХВирмах...
|
![]() |
0 (0)
|
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|