![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Запорожье
Возраст: 34
Сообщений: 6,276
Машина: lanos
Длина: 50150мкм
Диаметр: 34мм
|
а откушеный ел клапан как тут влияет?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Ще на карбюраторах ДААЗ 2103 ставили ЕМ клапан в систему ХХ, який так і називали "антидизель". Він закривався і не дозволяв суміші поступати в систему ХХ після вимикання запалення, в результаті чого двигун глохне відразу, без конвульсій. Аналогічна система була на ДААЗ 2107 без ЕПХХ ну і на ДААЗ 2108 вона виконує ту ж функцію, але при цьому є клапаном ЕПХХ. Якщо бензин нормальний, свічки відповідають двигуну, а в циліндрах небагато нагару, то і з викушеною голкою клапана двигун глохне відразу, але якщо щось із перерахованого не так, то після вимкнення запалення він продовжує працювати. Тому клапан має бути з нормальною голкою, тоді він за будь яких умов виконуватиме функцію "антидизеля" і двигун буде глохнути завжди відразу.
|
|
|
|
| Опции темы | Поиск в этой теме |
| Опции просмотра | |
|
|