![]() |
![]() |
#1 |
![]()
От.. тіпа почну... Купив так наобум, бо після того як попередній продавець сказав "вибачте продано" уже після того як зі мною про все договорвся, не хотілось ждати довго... навіть не дуже пробував його на ходу... їздить, цілий, люкс, 1.3
![]() Ну і ніби покатив. Перша моя поїздка покиєву була кілометрів з 20, страшно, коліна дрожали, але якось доїхав... Всього майже 45 тик пробігу... В додачу получив зимові Матадоровські шини, каністру тосолу і каністру масла ессо полусинтетіка... Доїхав і почав уже детально обследувати що купив... Значить виявлені проблеми: - не працює лівий передній поворот (мабуть лампочка, бо ліва і права сторона моргає з різною швидкістю) - на лобовому невелика тріщинка вертикальна, знизу, довжиною десь 20 см. не помічаю, не мішає... - ліве зеркало не регулюєтся ручкою з салону. - тріснутий бампер ззаді в результаті маленького удару, і уголком бампера зроблено невелику вмятинку і трохи сколото фарбу - немає другої ручки щоб відкидати заднє сидіння :twisted: я її так довго шукав! - треба підтянути ручнік... - сильно свистить печка на 1 шій швидкості.. мабуть листям забилось... бо там їх багато лежить ![]() Тепер те що сподобалось: - так як раніше майже ніколи не сидів в таврії, порадував великий простір під ногами, я 186 см і люблю сидіти далеко... - 1.3 двіг... нууу порівняно з 968 зазом просто ідеал ![]() - дуже швидко звик до габаритів і не задумувався над тим щоб когось не зачіпити при перестроюванні і всяких там манЬОврах - зняв чохли і під ними на своє здивування обнаружив зовсім чисту оббивку на сидіннях, поки що так і оставив... Покатався ще раз по району... ПОки що все устрайває.. правда може я ще щось не знаю :? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Пройшов майже тиждень з моменту покупки. За цей час їздив додому, в рівненську обл... Намахав 1200 км і тепер пробіг уже майже 46 тик, випалено трохи більше 60 літрів 95 го по 3.65 за літр. Тобто потрачено трохи більше 220 грн на бензин. Ніяких проблем за машиною помічено не було, крім запавшого ключа зажиганія, із за якого стартер не вимкнувся після старту двіжка, і заставив мене побігати кругом машини і пошукати причину такого дикого визгу
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Знову пройдено 1000 км, по тому ж самому маршруту Київ-Рівне-Зарічне і назад. За всю дорогу від машини жодного сюрпризу
![]() Масло ще не поміняв і ТО ще не пройшов, а вже 47 тик... От така от я бяка, все... як тільки зарплата зразу на ТО. Перед поїздкою все таки зробив ЦЗ на лівих дверях і тепер вони закриваються так, як книжка пише ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Сьогодні зробив маленьке ТО, все таки пора уже. Поміняв масло - Ессо (напівсинтетика), новий масляний і паливний фільтр. Передивився свєчі - сухі, копоті ніби нема, трохи червонуваті... оставив - ще трохи побігають. Воздушний фільтр залишив - він зовсім новий, мабуть його міняли десь незадовго до продажі машини...
Змив нарешті залишки двостороннього скотчу, яким була приклеєна мухобойка ![]() ![]() ![]() + поставив таки магнітолу - грає... ну і добре... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Поміняв кранік "пєчки", бо відгнив ричажок, що заслонку рухав. Заодно змазав повністю проволку якою цей ричажок рухається. Тепер і температуру можна регулювати і повзунок в салоні наааабагато легше переміщати.
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]()
На свята катався додому - це знову 1100 км. І перша поломка - заглох. Добре що все це було не серед траси, а в себе дома. Дотягнули машинку до знайомого в гараж. Після довгого ковиряння з бензонасосом і карбом знайшли причину - забився ускорітельний. Прокачали вручну - заробив
![]() Після заміни краніка пєчки нарешті можна на трасі регулювати нормально температуру, 40 грн не пропали даремно. Потрачено 260 грн на бензин. (приблизно 6 літрів на сотню) Ніяких других проблем не виявлено ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Зробив полку під динаміки, звук в машині дуже помінявся в кращу сторону
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Діагностіка ходової показала - легкий стук в рульовій рейці ( сказали якщо естетична частина питання мене не напрягає то ще можна пів року - рік покататись). Підтікання масла на впускному колекторі - оказалось з під кришки маслозаливної горловини (або прокладку робити або кришку поміняти). Непонятний дзвін з правої сторони - оказався дзвоном від воздухозаборної трубки з під воздушного фільтра - відгнила сабака. Підтянули ручнік, більше тягнути нема куди, але поки що держить. Шарові, підшипники і т д в нормі
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]()
От і перевалили за 50 тик, на одометрі зараз 50058 км. Із неприємностей - це обірваний ремень ГРМ, спочатку і не подумав на нього, думав комутатор... а оказалось воно! ну нічого замінили, добре що запасний лежав в багажнику. Але мабуть мітки все-таки виставили неправильно, бо давиться коли педальку газу нажимаю.. а може і карб, хоча ускорітельний ніби нормально бризгає... Ну будем копатИ
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Почистили компресором карб - проблема з провалом пропала, машинка стала їхати значно краще, ціна питання - 30грн. Ремінь ГРМ поставлений був правильно.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Поміняв передні тормозні колодки (так, для профілактики, старі ще були більш-менш - просто щоб знати що хай які але нові стоять), поставив Dafmi ( 30 грн + 30 грн робота). Купив тросік на зчеплення, нехай буде на запас. (18.50 грн). Все брав в магазині на Гната Юри. Колодки притираються - гудять страшно, але вібрація на тормозах ніби стала менша.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Замінено бачок системи охолодження (лопнув знизу і заржавіла пробка, перебір з тиском, почало гнати тосол з-під хомутів). Ціна 14 грн пробка і 13 грн бачок. Симптоми пропали одразу ж
![]() Пробіг 52000 км |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]()
52 тисячі з копійками
- Заміна масла в моторі - Esso напівсинтетика 120 грн. - Масляний фільтр Framm 30 грн. - Масло в коробку Mobil синтетика 85 грн. - Повітряний і паливний (Framm) фільтри 15 грн. - Нові колпаки на колеса зеленого кольору 75 грн ![]() Все міняв сам тому робота = 0 грн і 3 години потраченого часу на свіжому повітрі ![]() Погіршення в роботі машинки не помічено. Стукають петлі правих дверей :x поки що терплю... Передні колодки притерлись, вібрація при гальмуванні майже не відчутна. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Прогнило кріпленні штанів вихлопної системи - машина голосно "ричала" на низьких оборотах... Поміняв, болти відкртутились, тому робота + запчастини приблизно = 200 грн
Діагностіка ходової - всьо ок 8) Будем кататись далі ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
55555 км !!! :o :o :o
Літає Атлічно ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Очистка і ремонт карба - замінено всі діафрагми (бензи уже хавала в районі 8 л на сотню і це по трасі :shock: ). Майстер пообіцяв, що тепер усьо буде акей! Надіюсь, що так...
Ціна питання : 70 робота 24 грн за діафрагми |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Відрегульовано клапана і замінена прокладка клапанної кришки.
Ціна питання 60 грн |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Купив страховку ГО = 310 грн.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Поламав підрульовий перемикач лівий - 25 грн і поставив новий
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Замінені задні колодки - ціна 50 грн, за роботу - рИспект TIMIKUS
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Позаду поїздка в Крим, на одометрі 60880 км.
Їздить преАтлічнА! Бензи хаває по трасі 6.5 літрів. Із мінусів: - трошки колбасить мотор на холостих - треба карба підкрутити... - прокололи ножем колесо в Криму (шиномонтаж 22 грн) - при сильній загрузці уже гуляють стойки - тріщина в лобовусі стала довша на 5 см :-( |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Відрегульовано карб, після втручання тих хто робив клапана, виставлено СО, перевірено зажиганіє стробоскопом - всьо гуд
Віддав 20 грн. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Заміна сайлент-блоків рульових тяг 65 (робота) + 45 (сайленти) = 110 грн
Комп'ютерний розвал - 80 грн - 10 % знижка для клубу Всього получилось на 170 грн |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]()
На цих вихідних, разом з Тімікусом, поміняли оську в правих дверях
![]() Сам секс описувати нецікаво, але один момент: куплена на базарі нова оська не дала ніякого ефекту... прийшлось в оську забивати болта, щоб її розперти. + Проклеїв деякі пласмаски на панелі щоб не скрипіли і заклеїв карти дверей піноізолом зсередини |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|