![]() |
|
|||||||
| Куплю, продам - авто покупаем и продаем все, что касается авто |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
• Працює з блоком керування Мікас 7.6, 10.3, 10.3+, 11.4 як з фазованим так і з попарно-паралельним вприском. • Деревоподібне меню. • Десять налагоджуваних екранів користувача. Кожний екран може відтворювати до 3-х параметрів. • Вмонтований годинник реального часу. • Два датчики температури повітря для заміру температури інтер`єру (салону) та екстер`єру автомобіля. • Різного роду лічильники. o Загальний пробіг автомобіля (км) за даними блоку керування двигуном. o Одометр (км з двома знаками після коми при пробігові до 1000 км, та з одним знаком після коми при пробігові 1000-9999 км). o Загальна витрата пального (в літрах з трьома знаками після коми). o Середня витрата пального за поїздку (в літрах на 100 км пробігу автомобіля) , з можливістю перегляду потраченого бензину та пройденого шляху на основі якого робився розрахунок. o Середня витрата пального (в літрах на 100 км пробігу автомобіля) , з можливістю перегляду потраченого бензину та пройденого шляху на основі якого робився розрахунок. o Пробіг автомобіля від заміни масла (км). o Дата заміни масла. o Пробіг автомобіля (км) від заміни ременя газорозподільного механізму. o Пробіг автомобіля (км) від заміни свічок запалювання. o Час роботи двигуна з детонацією (за даними блоку керування двигуном). o Час роботи двигуна з пропусками запалювання (за даними блоку керування двигуном). o Максимальна швидкість за поїздку. o Середня швидкість за поїздку. • Діагностика інжектора o Перегляд та очищення помилок електронної системи керування двигуном (ЕСКД). o Перегляд та збереження в па`яті БК (з можливістю очищення) поточних помилок ЕСКД які не зберігаються в пам`яті ЕБК. o Перегляд напруг (в) на виходах основних датчиків автомобіля. o Перегляд паспорту автомобіля (за даними блоку керування двигуном). o Екран діагностики що одначасно відтворює кут запалювання, час впорскування палива, тиск у впускному колекторі та положення крокового двигуна. Частота оновлення диних знаходиться в дапазоні 5-10 Гц. • Керування інжектором. o Калібрування датчика положення дросельної заслінки (ДПДЗ). o Регулювання обертів холостого ходу двигуна (ХХ). o Регулювання паливоподачі холостого ходу (G0XX). o Регулювання основної паливоподачі (G0B). o Керування реллем увімкнення паливного насосу. o Керування реллем увімкнення вентилятора охолодження двигуна. o Керування діагностичною лампою CheckEngine. o Керування реллем увімкнення електропідігріву дросельного патрубка. o Керування регулятором холостого ходу. o Керування клапаном продувки адсорбера. o Керування кутом запалювання. o Очищення таблиць адаптації блоку керування. Тут перелік функцій яких нема Вимірювання залишку палива в баку Визначення пробігу на залишку палива Вимірювання загального часу в дорозі
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
| Опции темы | Поиск в этой теме |
| Опции просмотра | |
|
|