|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
23.05.2014, 22:51 | #1 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Tavria Nova 110247 "Коник"
Якось одного разу вийшло так, що придбав я цю цікаву машинку.
Народилася вона у далекому 2004 році і була придбана для зам. головного інженера нашої фірми. З 2007 року, з початку своєї роботи на цій фірмі я мав можливість безпосередньо слідкувати за долею "Коника", що й стало вирішальним фактором у роздумах про придбання авто. Навіть не шукав нічого. Махнув не дивлячись на енну суму грошей. 15 листопада 2011 року переоформили у МРЕО на моє ім"я. Грошей мені все разом вийшло 16.2к гривень. Сюди ввійшли вартість авто, постановка на облік, магар нашому юристу, яка бігала по кабінетам для прискорення справ (в один день потрібно було зняти "Коника" з обліку з юр. особи, поставити на мене, і номери отримати), хабар начальнику МРЕО за прискорення і більш-менш нормальний номерний знак. Власне вартість авто вираховували з моєї зарплатні рівними долями протягом року. Розстрочка така вийшла. Конфігурація проста. Стандарт 110247, 1.2 л., карбюратор. На момент купівлі пробіг 146к. Зараз - 164к. Так як в основному їзджу по місту робота-дім, але кожен день без виключень. І у будь-яку пору року. Фотки будуть трохи пізніше, як помию зовні, бо у "Коника" є одна особливість - більше 2-х днів на чистому не поїздиш, обов"язково піде дощ. Не зважаючи на доволі солідний пробіг, їздить Коник доволі справно. Двигун не капіталився. Лише на пробізі біля 80к були замінені поршневі кільця. Масло все життя мінялося через 7-8 тис км. Я використовую Liqui Moly 10W-40 MoS2. Зараз підходить час для заміни, заллю звичайного Liqui Moly 10W-40 без молібдену. До мене ремонтувався на СТО "Запоріжжя-Авто". Ніяких ремкомплектів. Просто заміна вузлів і агрегатів. Зараз від заміни до заміни масло не бере зовсім. Компресію навіть не знаю. Сумно те, що я мало що ремонтую сам. Обмаль часу. Хоча є арендований капітальний гараж через дорогу від мого будинку. Але на те він і арендований. Мотлоху не нанесеш. Ось і приходиться щось глобальне робити на все тій же СТО "Запоріжжя-Авто". Ціни, якість і швидкість виконання робіт мене влаштовують. Последний раз редактировалось vics13; 24.05.2014 в 22:41. |
23.05.2014, 22:52 | #2 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Последний раз редактировалось vics13; 21.11.2014 в 11:26. |
23.05.2014, 23:33 | #3 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
21 травня 2014 року справа таки дійшла до озвучки "Коника".
Магнітола Kenwood KMM-157 була придбана раніше. Динаміки - компонентні Kicx STC 5.2. Встановлював по Оленєводовскому методу. Основа - фанера 10 мм. Проставочне кільце з неї ж. Пищики по краям торпедо. Вдалий колір карпета, який не відрізняється від основного в авто. Грає нормально. Але закрався сумнів, що мідбаси не сфазовані. Треба глянути, бо встановлював все у великій нетерплячці, може десь і переплутав + із -. Карпет клеїв "Титаном". На фанері тримається намертво. Вийшло якось так, трохи кривувато. Робив усе на основній роботі у перервах між виконанням посадових обов"язків. P.S. І тільки коли все встановив дійшло, що треба б було фанерні заготовки кинути на А3 сканер і зробити шаблон у електронному вигляді. Пічальбіда... Последний раз редактировалось vics13; 24.05.2014 в 00:58. |
24.05.2014, 00:24 | #4 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
У листопаді минулого року у тестя в гаражі знайшлося отаке диво дивне. У абсолютно новому стані. Муха навіть не сиділа. Колись було куплене для встановлення на його Москвича 2140 але так і залишилося лежати на полиці.
Спочатку була думка забарижити такий антикваріат задорого, але зелена слизька болотна тварина не дала цього зробити. От і було оце диво негайно встановлене на "Коника". Старі квадратні протитуманки WESEM білого кольору були зняті і задаровані колезі по роботі. Світить воно - вогонь. Ближнє світло не потрібно. В тумані - кращого годі бажати. Залишилось тільки проводку трохи переробити, щоб можна було протитуманки вмикати без ближнього-дальнього. |
03.06.2014, 14:40 | #5 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Купив для магнітоли флешку USB Flash Drive 4Gb Pretec i-Disk Poco White. Маленька така, коли знімаєш передню панель можна навіть не виймати її. Записав на неї музона. Деяка кількість композицій при програванні заїкаються. До неї перепробував різні флешки, працювали нормально. Переформатував її у FAT16 під Win7. Трохи менше, але все рівно заїкається. Переформатував назад у FAT32 під WinХР. Теж саме.
Переформатував у FAT32 під WinХР (повний формат) утилітою HP USB Disk Storage Format Tool v. 2.2.3. Допомогло. Дивна флешка якась. |
22.07.2014, 22:57 | #6 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Підлий поплавок у бензобаці...
Сьогодні показометр рівня палива показав мені пустий бак. Причому раптово так, була 1/4 бака - стало 0. Залив 20 л бензуса. Приїхав у гараж. Почав викручувати датчик рівня палива - а бак під зав"язку. Довелося в аварійному порядку зливати літрів 5. Не проходив поплавок і 10 тис. км, напився бензину до несхочу. Хоча є і приємний бонус - повний бак палива. |
14.10.2014, 12:25 | #7 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Якось писати сюди й нічого... Їздить собі коник потихеньку мізки особливо не парить.
Окрім двох подій, які сталися з коником позаминулого тижня. Якось їду я з роботи пізно. І тут повністю зникає холостий хід. І взагалі, їхати коник відмовляється. До гаража метрів 300 залишилося. На підсосі з горем пополам доїхав. Наступного дня подивися - відломилася дротинка від роз"єму клапана ЕПХХ. Припаяв. Клапан клаца але холостого нема. І взагалі працює двигун якось через раз. Чхає у вихлопну навіть прогрітий. Вирішив я що час карб перебрати самостійно. До цього такого ніколи не робив, тому спочатку почав вивчати першоджерела (і форум у тому числі). Розібрав. Відмочив. Вимив, тільки карбклінера 2 пузиря пішло. Продув. Поміняв все, що можна поміняти. Жиклери встановив такі, які й були: 95/95, 165/145. Дійшла справа до налаштувань. Суміш виставив. Холостий майже рівний, +-30 обертів коливається. А от встановлення пускових зазорів мене загнало у кут. Жодне першоджерело не вказало однозначно (навіть всередині першоджерел купа розбіжностей) які повинні бути пускові зазори для двигуна 1,2 л? Я залишив ті, що були. Тільки на дросельній заслонці 2 камери зробив мінімальний зазор (як рекомендують, аби тільки щось світилося). Які ці пускові зазори потрібно виставити для двигуна 1,2 л? Бо зараз після запуску оберти занадто високі і потрідно відразу ж підсос утоплювати наполовину. |
16.10.2014, 22:25 | #8 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Майже добив я карб. Поставив спочатку пускові зазори 2 і 1 мм. Не сподобалося.
Потім другим способом. По тахометру. Вийшло значно краще. Залишився тільки один не виправлений дефект. Коли занадто різко газ у підлогу тиснеш на 2 передачі є провальчик ну дуже короткий. Ну то таке. Зараз аж подобається як коник їхати почав. Тільки от читати занадто багато різних мурзілок шкодить душевному спокою. |
23.10.2014, 16:40 | #9 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Їду сьогодні на роботу. Нікого не чіпаю. І тут двигун троїти почав.
Потихеньку доїхав. Перевірив. 4 циліндр не працює. У голові відразу намалювалися різні нехороші картини. А воно просто окалинка маленька між електродами свічки потрапила. І ще сьогодні на холодну почав верещати трамблер. Немов би якась втулка роздобана у ньому. При прогріві двигуна вереск зникає. Купував я його новим. СОАТЕ. Проходив усього тисяч 14 км. Брак якийсь у Старому Осколі гонять. |
23.10.2014, 17:07 | #10 |
Адрес: Вроцлав
Сообщений: 1,862
Машина: Passat B5, 1.8 ГБО, Honda Jazz 1.4
Длина: 15290мкм
Диаметр: 27мм
|
__________________
Пусть лучше над тобою смеются, чем плачут. (с) |
23.10.2014, 17:34 | #11 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
|
16.11.2014, 13:34 | #12 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Після усіх маніпуляцій з карбом (додатково відрегулював рівень палива у поплавковій камері бо було малувато та ще дещо по дрібницях) їхати коник почав зовсім гарно. Провали зникли. Холостий рівний.
Але залишилося те, головне, що і змусило мене самому полізти в карб. Машинка як страждала булімією, так і страждає. Вчора підрахував витрату пального - 16 л на 100 км виходить. Так було до маніпуляцій з карбом (стало так трохи більше року тому) так і залишилося зараз. Вчора перевірив все що міг. Свічки нормального кольору. Трохи сажі на юбках, але то недогрів і їзда на підсосі. Вихлоп без запазу бензу, можна скази він взагалі запаху ніякого не має. Завів, трохи прогрів. Перевірив масло - запах бензину відсутній повністю. Густина масла нормальна. Є незначний запах гарі. Мембрана бензонасосу нормальна. Запалення виставлене по стробоскопу і мітках. Але так є детонація, яка з"являється навіть під час руху на третій передачі тому стоїть октан-коректор. Бензус - 92 Енерджі з АЗС Укрнафти. Але я не думаю, що такий перерозхід може бути через бенз. Здається мені, що мій секас із карбом ще не закінчився. Питання виникло по ходу. Якість суміші на холостих потрібно регулювати з вимкненим октан-коректором? Чи без різниці? |
16.11.2014, 15:34 | #13 |
если едет и нет проблем с тягой, свечами,выхлопом, маслом, то думаю стоит посмотреть на топливопроводы на предмет течи. как вариант ночью кто-то регулярно позаривается на ваш бенз. порекомендую сменить азс и посмотреть как измениться. ну и одометр проверить на всякий случай.
__________________
Экономьте электричество! Выключайте Num Lock!!! |
|
16.11.2014, 15:51 | #14 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Те що не тече ніде, я впевнений, бо вночі машина у гаражі і запаху бензу взагалі немає, а вдень - на роботі, під машиною чисто і сухо, сторонніх запахів не відчувається.
Та й вряд чи бенз тирять бо знову ж таки вночі - гараж. А фірма наша має спільний двір з райпрокураторою і сторонні там не ошиваються. Потрібно таки спробувати іншу заправку. |
16.11.2014, 21:51 | #15 | |
Цитата:
|
||
16.11.2014, 21:55 | #16 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
|
19.11.2014, 15:24 | #17 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
|
19.11.2014, 20:04 | #18 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 50
Машина: ЗАЗ 11027
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
как крепил подиумы к кузову?
|
19.11.2014, 22:25 | #19 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
|
21.11.2014, 00:25 | #20 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Зробив сьогодні страховку на рік. 18 числа стара закінчилася і я як завжди провтикав закінчення. Обійшлася в 330.50 грн. Страхова "Оранта".
У минулому році було 236.93 грн. Там же. |
23.11.2014, 00:40 | #21 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Перевзувся на зиму.
Пожалкував трохи що не випускають зараз гуму ДП-23. Взяв би на весну комплект. |
29.11.2014, 23:33 | #22 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Купив я колись заради стрілок волговську приборку АР 60.3801-05 (рижська). Думав що не працює вона, там на основній платі якась велика кругла деталь згоріла. Виявилося що це не страшно і я вирішив перевірити працездатність блока спідометр-тахометр. Тах працює нормально.
А от як можна перевірити працездатність спідометра? Якось попростіше. Бо генератора у наявності немає а заради цього купувати датчик швидкості не хочеться. |
03.12.2014, 00:56 | #23 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Виявляється, комп"ютерний вентилятор з виходом таходатчика - прекрасний генератор імпульсів для перевірки спідометрів і тахометрів. Тільки, зрозуміло, не діє на вхід таха, розрахованого на підключення до КЗ.
|
05.12.2014, 16:20 | #24 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
|
05.12.2014, 20:01 | #25 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 54
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212940мкм
Диаметр: 38мм
|
Розшукую отакий одометр. Тільки саму пластмасу, без приводу.
Стоїть у волгівській приборці виробництва RAR Рига. Гугл говорить, що такий же одометр стоїть у старих приборках ВАЗ 2110, типу таких: Последний раз редактировалось vics13; 05.12.2014 в 20:11. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|