Цитата:
Сообщение от Kvarz
Такое впечатление, что вы меня убеждаете в бесполезности моей затеи.
|
Немаю нічого проти, робіть потім подивимось на результат. Просто я протягом двох зим вивчав процеси що відбуваються в редукторі і роблю висновки на основі своїх досліджень.
Цитата:
Сообщение от Kvarz
И кстати, мне кажется вы не правы по поводу инертности мембраны.
Жидкость намного меньше сжимаема, чем газ. По итогу, когда в полость камеры, наберется порция жидкого газа, мембрана отработает быстрей, чем если бы камера заполнялась газообразным топливом.
|
Хай буде так, в редуктор попала рідка фаза клапан закрився, що відбувається далі. Рідка фаза починає активно випаровуватись збільшуючи і надалі тиск в редукторі, і тут варіанти два в залежності від кількості рідкої фази що попала в редуктор, або рідка фаза випарується повністю і зростання тиску зупиниться на відмітці скажімо 3 атм, або рідкої фази дуже багато, і тиск зупиниться на відмітці 5-6 атм, тому що лишній газ стравиться через аварійний клапан в рессивер.
Цитата:
Сообщение от Kvarz
Все таки продолжаю настаивать на том, что все основное кипение газа, происходит именно в каналах двух развитых улиток.
И проблема скачущего давления, это плохое испарение жидкости в тракте.
|
Проблема не в тому що тиск скаче, для цього є корекція по тиску, а проблема в тому що тиск зростає вище діапазону в якому можлива корекція, суміш стає дуже багатою і вона просто не загоряється.
Якщо дуже цікаво то можу зробити лог переключення на газ на холодному двигуні на стандартних алгоритмах, щоби подивитись як відбувається зміна тиску газу.