![]() |
|
|
#11 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
При закручуванні від руки через пружність гумового ущільнюючого кільця жиклер може нещільно сісти у своє конусне посадочне місце. При цьому, при зніманні клеми, двигун зупинятиметься, але суміш на ХХ і перехідних режимах буде збагаченою (точність підбору жиклера ХХ дуже висока, тому найменша щілина, образно кажучи, перетворить жиклер з маркуванням 40 у 42, чи, навіть, 50). Тому зупинка двигуна при знятті клеми - не показник правильно закрученого жиклера. Уже 100 раз описувався правильний спосіб закручування: зняти гумове кільце, закрутити клапан від руки і легесенько підтягнути ключем. Поставити мітку на клапані і корпусі карбюратора. Після цього викрутити клапан, одягти ущільнююче кільце і знову закрутити клапан до мітки.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників |
|
|
| Метки |
| глохнет, воздушные, вопрос знатокам кРабов, вопрос про носик заипал, Карбюратор, насос., примус карборейдер, холостой ход, топливные жиклеры, что купить |
| Опции темы | Поиск в этой теме |
| Опции просмотра | |
|
|