![]() |
|
![]() |
#1 |
![]()
Вилізла проблема із запірною голкою поплавкових кмер карбюратора. Карбу менше року, брався новий ДААЗ, не розбирався до цього жодного разу. Голка залипає у закритому положенні. Бензонасос качає в обратку, а поплавкові камери порожні. Здогадався не відразу, мав неабиякі проблеми. Перший раз - в гаражі, відпустило само - машина завелась. Другий раз - розбірка карба посеред дороги за 25 км від дому. Мало радості від такої фігні - не знаєш, де станеш наступного разу.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Можна використовувати інжекторні паливні фільтри на карбюраторному двигуні з механічним бензонасосом?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,695
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Ага, дякую. Я ще виявив бруд на дні поплавкових камер, тому грішив на фільтр, думав, може якісь часточки потрапили і підклинюють ту голку. В мене, виходить, така конструкція голки і сідла, як ви кажете, встановлена на новому карбюраторі з заводу. Схоже, не в бруді справа, а така "вдала" конструкція. Голку з сідлом на старому карбюраторі я пам'ятаю, в ній поплавок не може упасти сам без голки. Скоріш за все її прийдеться переставити на новий.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|