![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,557
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Боюсь, не буде там тримати герметик. Корпус з поліетилену, а цей полімер дуже важко клеїти сам по собі- структура надто щільна, як у фторопластів, крім того, дихання при нагріві/охолодженні і тиску ОР.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,703
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 18мм
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Сообщений: 436
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Тільки така штука виявилася, навіть дві. По ходу перемикач під кермом барахлить, це раз, а два - форсунка була зі сміттям. Але тепер шурує, як молодий. Високо і гарним струменем. Заміна насоса омивача рідного на омивач Ланос. Мотор - 100 грн. Додаткова прокладка - 15 грн. Пелюсткове сверло - 38 грн. Попутно замінив щітку двірника. Типу Італія, але КНР. - 100 грн А чим можна форсунку омивача відрегулювати? Зігнув шпильку, а кульки не змістилися. Присохло мабуть. Последний раз редактировалось Tavrolet; 30.12.2022 в 19:48. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,703
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 18мм
|
|
|
|
|
|
| Опции темы | Поиск в этой теме |
| Опции просмотра | |
|
|