![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Можливо коли притерлись стало краще, але я поступово звикав і не звертав уваги чи клювати стало менше. Повірю тоді вашим спостереженням). Додам ще з точки зору фізики, що площа тертя не впливає в певних границях на силу тормозу. Умовно кажучи, якщо ви наробите канавок на тормозних колодках зменшивши площу в два рази - тормозитиме так само. Але тут вже буде точковий нагрів більший, стирання за рахунок крихкості більша, тому трішки буде гірше, але не в два рази. А от з задніми цікавіше. Циліндри передають зусилля підальки з різним важілем сили на верхню частину колодки та на нижню. Тому якщо нові колодки спершу тертимуться верхньою частиною-тормозити буде погано, а от якщо нижньою - тормозити буде сильніше. А потім коли притреться буде щось середнє, але вже постійно на весь строк служби
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|