![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#901 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
По інструкції з катушки запалювання або компуктера керуючого. Не знаю. Мені потрібен нормальний мультиметр для авто, спробую і відпишу, що там з тим кутом
В ньому багато, що є ![]() До речі, в МПСЗ показує УОЗ та оберти. Останній раз УОЗ був 16,5 Последний раз редактировалось Tavrolet; 04.01.2024 в 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Супер класні чохли шарнірів від Кременчуг порепали обидва. Один замінений давно, 4 роки витерпів, другий два роки тільки. Порепали однаково. Думаю, що сьогодні ця гума ще гірша, які можна взяти хрін його зна
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Оте УЗСК можливе тільки в контактних системах запалювання. Більше ніде.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Мабуть, з ДПКВ, як мінімум.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Це не зовсім те, шо треба, бо точкою відліку повинен бути момент ВМТ від ДПКВ. А трамб. не можна робити законодавцем, бо його можна вертіти як завгодно відносно положення РВ, а не КВ.
А вже коли є імпульс ДПКВ та іскри першого циліндра, тоді можна говорити про УОЗ.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Замовив два чохла на зовнішні гранати, скло ліхтаря заднього лівого. Саме морози йдуть, щоб замінити))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
надписи нет
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
CrowHunter
|
![]()
Конструктивна особливість. Одні ставлять ремінь на півзуба раніше, інші на півзуба пізніше - як кому більше подобається. У випадку сильного бажання поставити мітки точно - встановлюють розрізну шестерню.
Зсув міток на півзуба трохи впливає на температуру двигуна і випускного колектора, бо трошки міняються фази газорозподілення. Ну і на динаміку двигуна. Як краще - невідомо, бо кожному подобається щось своє.
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Хлопці, дякую за роз'яснення!
Вмер сьогодні АКБ. Мороз -17 зранку був. Сів, хотів поїхати, а дудки! Шоста зима йому пішла, не витримав більше. Вчора добре завівся, з пів оберта. Купив новий - Forse 50A/480A - 2000 грн. Старий був такий самий, тільки обслуговуваний Последний раз редактировалось Tavrolet; 09.01.2024 в 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
![]() Цитата:
Раджу перед експлуатацію АКБ зарядити, я свою першу весту не заряджав, ту що купив недавно зарядив, то зовсім інша поведінка в плані тримання заряду, тут https://www.youtube.com/watch?v=W5AdDNQsTik і відео.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
По місцевому були тільки цей і Вега за ті ж самі гроші. Зарядив перед заміною старого.
У нового вольтаж був з магазина 12.68 У старого 12.2. ЗУ у мене автоматичне, нову батарею зарядив до повного. Зранку встановив нову батарею, старт з пів оберта. Последний раз редактировалось Tavrolet; 10.01.2024 в 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Приїхало скло ліхтаря лівого заднього та чохли зовнішніх шарнірів Кременчук
705 грн. Скло ліхтаря мабуть на вихідних заміню, а от чохли шарнірів поки не знаю коли |
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Скло заднього лівого ліхтаря замінив. З одного кутка відклеїлося, зафіксував додатково цианокрилатом.
Приїхав від китайців мультиметр з тахометром. Заміри обертів двигуна робить по першому циліндру, плюсовий щуп прикладається до ВВ провода. Кут випередження запалювання пробував по катушці запалювання заміряти, показало 10,7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
А який там принцип вимірювання кута...?..відносно чого?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Так отож! Взагалі, з трамблером , де точність конструкції з врахуванням люфтів десь +/- х градусів. То тільки в книжках він гарно виглядає.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
О! То з цього і треба починати. Коли є датчик ВМТ, він же ДПКВ, тоді простіше, а коли його нема, від чого танцювати?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Нема часу і погода не дуже, щоб гратися більш змістовно. Пізніше напишу враження та інше. Сам мультиметр мені підходить по якості. Працю від двох батарейок ААА, купа всього в ньому, те що треба + тахометр.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#921 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Весь світ стоїть на такому)) Понти, накручування з нічого. Я ж не продаю ці мультиметри, просто пишу, що придбав і буду з ним проводити налаштування
Давайте подискутуємо тоді ![]() Стробоскоп звідки бере імпульс, який змушує лампу засвітитися? Правильно з катушки, з провода ВВ. Спочатку цей імпульс приходить з комутатора на катушку. Мультиметр має лічильник, мікроконтролер повинен рахувати кількість імпульсів і час відсутності імпульса, або щось таке. Китайська формула для 2/4 циліндрового двигуна обчислює значення. Це моє припущення, я не спеціаліст. Але якщо треба, то стану ним) Последний раз редактировалось Tavrolet; 20.01.2024 в 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Останнім часом поглядую на інші авто... Відганяю цю зраду коханій Таврії, але час бере своє. Три основні авти, на які дивлюся
Гольф 4 дизель 1.9 або 1.6 бензин Пасат Б5 дизель 1.9 або 1.8Т бензин, можна по бідному 1.6 бензин Опель Зафіра А дизель. Це все вже дуже старе лахміття, але воно мені подобається Ще можна Пасат Б6, але дороговато Як варіан Реган Міно 3й дизель 1.5. Вони свіжіші Гольф 4 це моя мрія ідіота. Дуже подобається його дизайн і до нього була купа двигунів та комплектацій. Я вважаю, що даане авто варте того, що в нього вкласти та кататися в задоволення. Пасат 5 це вже дуже по багатому, багато важільна підвіска, двигунів на будь який смак. Шкіряний салон просто відпад, навіть після 20 років експлуатації. Зафіра подобається простором і функціональністю. В міру велика, високо сидиш. Последний раз редактировалось Tavrolet; 20.01.2024 в 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Почав дуже часто відкриватися замок водійської двері. По ходу віджив своє. Не можу з середини закрити, тобто захлопнути двері, воно відскакує, а потім на ходу відкривається. Спробував змастити зсередини.
Також знайшов калюжу справа в кутку багажника. Звідки тече, поки невідомо. Кілька можливих джерел є. |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Сообщений: 425
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Двері поки що прийшли в норму, джерело калюжі знайшов, це ущільнювач кришки багажника зверху. Вода протікає, капає на сітку динаміка, самого динаміка немає, а потім поза обшивку тече під килимок і та накопичується. Обшивка багажника люкс.
Наближається потепління, планую замінити чохли шарнірів зовнішніх і ще на правій цапфі відсутній бризговик підшипника внутрішній. Бризговик новенький лежить вже давненько. Мльтиметр з тахометром не виправдав очікування. Кут випередження показує і навіть схожий з тим, що показує МПСЗ. А от оберти не показує. Треба перевірити на іншому схожому авто. Ще треба знизити рівень бензину в поплавковій камері. По книжці рівень переливає, так здалося. Последний раз редактировалось Tavrolet; 28.01.2024 в 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|