26.09.2024, 06:13 | #1001 | |
Цитата:
И момент (кг/см), указан в "камасутре", ага.
__________________
«Вы злые, потому что слабые. Добрым быть всегда сложнее. » Е.Леонов. Клеймо о том, что мы свободны, нам выжгут каждому на лбу. БЖшка Последний раз редактировалось IndeeЦ; 26.09.2024 в 06:15. |
||
26.09.2024, 13:50 | #1002 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Ніхто ту послідовнісь не соблюдав, в закручував так...на око...
Пофіксив кнопку та реле на задній підігрів шкла. Хоч сам нагрівач і не працює, то мо хоч зроблю підігрів дзеркал...повкидаю в Славутовські дзеркала лампи...бо на нагрівачі здорово кусючі ціни... Ще треба доробити профілактику кінцевикам дверей, бо сигналка сама почала зачиняти двері... |
26.09.2024, 14:11 | #1003 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,714
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65820мкм
Диаметр: 33мм
|
Всю жизнь эти концевики парили мозги...
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
26.09.2024, 18:38 | #1004 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,492
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
|
Всяка нормальна сигналка повинна працювати на розмикання контактів, а не замикання з невідомою якістю контактів- замкне чи не замкне...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
26.09.2024, 19:03 | #1005 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
То це кожний кінцевий вимикач (вмикач) має бути підключений окремим проводом до сигналки...а в моєму випадку 4 на один дріт в паралель...
|
08.10.2024, 16:32 | #1006 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Трохи поварили...задні арки, лонжерони, частково підлогу задніх пасажирів. Оброблено перетворювачем ржі, погрунтованоі замащено бітумною мастікою.
Можна було б і краще поварити, але вже як є...колєґа по службі грошей не взяв. Тепер встановити бака, задні підкрилки, стійки. Поставити на колеса. Ну і зібрати салон. Ще пару днів роботи... |
10.10.2024, 09:45 | #1007 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,714
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65820мкм
Диаметр: 33мм
|
https://youtu.be/25-WGbVGIe0?si=ZtboDV4hUQIVDRbX
Был бы у меня такой коллега по службе, я бы до сих пор ездил на Таврии.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
11.10.2024, 19:12 | #1008 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Зібрав авту. Останнім штрихом була заміна ущільнюючої резинки скла задньої ляди. Стара зтрухла та порепалась. Насилу знайшов нову...аж за 900 грн. Посадили все на силіконовий герметик. Може не треба було... але вже так.
Перед цим посадочне місце скла було оброблене та пофарбоване. З матеріалів купував перетворювач ржі (120 грн), банку грунтовки(200 грн), герметик (200 грн), решта лежало в гаражі. Тепер відмити все... |
16.10.2024, 14:42 | #1009 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Віддали мені контроллер вентилятора охолодження від КМС. Прочитав інструкцію по установці, характеристики і т.д. Думаю що корисна штука в Таврію. Пішов розбиратися зі схемою підключення...чи по мінусу управління, чи по плюсу. Закоротив контакти термостата на радіаторі щоб поміряти чи "+ "приходить...а вентилятор мовчить, хоча реле клацає. Вияснилось що відгнив контакт на реле. Саме реле старого зразка, з металічним кожухом. Замінив, взявши на сусідній розборці. Кріпити прийшлося пластиковою стяжкою.
Тепер треба подумати над схемою підключення...щоб працювали обидві стстеми...і контроллер і штатна. Бо якщо управління по плюсу, то треба добавляти ще одне реле... але не бачу сенсу. |
19.10.2024, 14:56 | #1010 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Перевзувся в зимові капці...
|
20.10.2024, 20:20 | #1011 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
В брелоці сигнали перестала працювати одна кніпка. Думав що з-за батарейки...поміняв. В розібраному вигляді працює. Зібрав - не працює. Пропаяв всі контакти від кніпки до мікрухи...тоді все стало на свої місця. А батарейки мо ще б довго працювали...бо на старих напруга 3,2 В, на нових 3,32...дві штуки CR2016...відпрацювали півтора роки...
|
22.10.2024, 13:46 | #1012 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
170 133 км
Замінив мастило в двигуні. Залив ZIC 10W40. Масляний фільтр Finwhale. Повітряний фільтр. Також замінив мастило в КПП. Luxeo 75w90. Була мінералка 85W90 того ж виробника. Последний раз редактировалось romuald; 22.10.2024 в 15:06. |
05.11.2024, 17:26 | #1013 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
170 354 км.
Замінив замок запалювання. Почала тріщати релюшка запалювання. Це замок був мною відремонтований пару років тому. Тоді ж був придбаний новий. Але прийшлося переробляти трохи схему. От сьогодні і встановив...відкотивши авту від перехрестя. Недавно повівся на дармовщину і залив 10 літрів армійського 80-го бензину. Машина як здуріла...холості то великі то малі, мотор ковбасило і троїв. Добу простояла. То взяв і з магістралі подачі злив літрів вісім. Приблизно через годину їзди по місту наче більш -менш устаткувалося. Докатаю цю мішанку і все... більше того гімна не литиму... Навіть у карбюраторщика був. Він відрегулював, виставив запалення по стробоскопу, поміняв прокладочки, резиночки , продув....750 грн. |
06.11.2024, 09:54 | #1014 |
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
06.11.2024, 10:26 | #1015 | |
Адрес: Сахновщина
Возраст: 43
Сообщений: 1,212
Машина: OPEL KADET E 1988? 1.3 была ЗАЗ 1102 93год 1,1
Длина: 4750мкм
Диаметр: 25мм
|
Цитата:
|
|
13.11.2024, 21:12 | #1016 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Придбав ще один комплект свічок NGK №4 400 грн. Оновив високовольтні дроти...бо у одного плаває опір. 430 грн. Паливний фільтр ще не ставив...взяв дешевий прямоток за 30 грн.
Почав вивчати роботу і налаштування карбюратора. |
19.11.2024, 16:43 | #1017 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
170 650 км
Зняв карбюратора. Розібрав, знайшов два косяки...один мій старий з гвинтом якості, другий - підсос повітря через вигнуту кришечку економайзера. Все помив, продув всі канали, замінив всі мембрани. Зібрав, відрегулював для першого запуску. Встановив на авту. Відрегулював рівень палива. Все під'єднав і запустив. Після прогріву відрегулював. Контрольний заїзд показав добрі результати. По запчастинах: ремкомплект 600 грн., кртшечка 90 , карбклінкер 150 грн. |
20.11.2024, 16:57 | #1018 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Замінив паливний фільтр після профілактики карбу...30 грн.
|
19.12.2024, 20:31 | #1019 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,656
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
171 180 км
Їхав з Чернігова до Житомира... через Київ. На Броварській об'їздній почала глохнути на холостих, пропала тяга і почало трусити мотора. Думав що до Києва не доїду. Але її прорвало і Київ минув. За Києвом декілька разів ситуація повторювалась. Подумавши трохи замінив комутатор. Не допомогло. Коли відкривав капот, то було чути легкий дзвін в трамблері. Запасний лежав... але доїхав так. Треба замінити трамблер. З тим буду пізніше розбиратись (якщо то він). Трамблеру трохи більше півроку... але китаєць. Да...і був кінський розхід палива... |
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|