![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Здраствуйте шановні Форменчани!
У мене ГБО 3 пок., мультиклапан Атіке. Сьогодні поміняв перемикач Lecho WR 2, побачив що обрізані білий дріт - рівень запасу газа и жовтий - електроклапан бензину. Запитання: 1) Як може працюватиь машина на газу якщо обрізаний жовтий дріт, насос, що не вимикається коли іздиш на бензині? 2) Куди підключати білий дріт? Як в даній кнопці після підключення білого дроту дивитись рівень газу? Хочу вивести заправочний пристрій в люк бензобака, в звязку з цим виникають наступні запитання: як підключати нову мідну трубку, точніше як закріпляти, чи загинати її кінці, щоб увійшли в гайки і не пускали газ? Чи поміщається в лючку заправочний пристрій з перехідником? Зарання вдячний за відповіді. |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Цитата:
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138 [url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Цитата:
![]()
__________________
063-853-66три6 МПСЗ MaYa статика + STAG50 лямбдаконтроль |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
Не буду сперичатись, яке покоління, в мене інжектор, а газових форсунок на кожен циліндр немає. Ще трохи почитав в інтернеті інформації, як я розумію білий дріт від перемикача газу потрібно підключати до сенсорного датчика, який в свою чергу потрібно поставити в мультиклапан замість існуючого циферблата. Жовтий якось до електронасоса, а куди саме? А як підключити трубку від мультиклапана до ВЗУ в очі не бачив як це робиться, я маю на увазі як відбувається зєднання, по принцпу в металопластикових трубах фітінгів? Дякую. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Для инж авто желтый провод не нужен его просто от кнопки вырезают. Желтый провод для вкл бензоклапана на карб авто. А вам необходими ставить эмулятор форсунок и эмулятор лямбды. .
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138 [url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Хочу поправить, желтый провод для включения ЭБН, если люди просят, то по моему совету подключаю к желтому проводу реле ЭБН, он тогда дольше живет и по моему мнению в форсунках меньше грязи собирается, еще один + на мощность потребляемую БН не тратится газ, ЭБН потребляет примерно как одна лампочка дальнего света.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: Donbass
Сообщений: 286
Машина: Slavuta 1.2l
Длина: 1690мкм
Диаметр: 24мм
|
![]()
Напишу здесь.
Расход газа 13л ,компрессия 11 везде, умеренная езда, прогрев на бензине , гбо ловата 1е пок. мембраны в редукторе новые. И сказать тачка мчит здорово -так нет ,заправки разные пробовал ,везде одинаково Куда лезть? Как настроить? И вообще как жить? ))) |
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|