![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
![]()
Вітаю! На таврофорумі я зареєструвався ще в далекому 2008 році. Завжди займав позицію читача. Писав мало.
Прийшов час міняти машину. Вже й вибрав собі наступну. Теперішню думав продавати. Але якось зайшов на драйв2 в розділ "1103" і.... Я побачив якою гарною може бути Славута, якщо докласти до неї трішки зусиль та грошей. Дискові гальма, колеса Слік, каркас, турбо. Чому б і собі не зробити машину для душі? Авто буду залишати як друге та поступово втілювати свої чудернацькі ідеї (звісно, що за вільні кошти та у вільний час). Коли саме вона стане такою, якою я хочу її бачити — не знаю, але мені поспішати нікуди. Знаю точно, що стартом цього проекту буде цей бортовий журнал. P.s. паралельно дублюватиму бортовий на сайті Драйв2: http://www.drive2.ru/r/zaz/917324/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Последний раз редактировалось ozon; 18.08.2014 в 10:12. Причина: оновлення |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Йду собі на розворот... Вивертаю кермо назад й тут машина починає їхати прямо й кермо неначе отримало підсилювач) Виходжу. Mamma mia... Лопнула провушина кріплення наконечника до стійки. Слава Богу, що не на швидкості.
![]() ![]() Робити нічого, треба їхати купувати нову стійку. Викликав друга на Сітроєні) На ринку були тільки "Агат Спорт" (червоні). Машина треба була термінову, тому перебирати не став. Купив червоні: ![]() Також довелося купити ось таку приблуду: ![]() Одну стійку поміняли самі. Іншу — на СТО. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Вечір. Їдемо з дружиною в Ашан. Все добре. Все спокійно. Під'їжджаю до Т-подібного перехрестя. У мене перешкода праворуч...Камаз... Метрів 40-60. Думаю, що встигну проїхати. Виїжджаю на центр перехрестя і.... хтось смикнув ручника)) Заклинило заднє праве колесо. Та ще й перед Камазом. Я звісно ж одразу зрозумів, що заклинило підшипник, тому додав газу, аби протягнути машину до краю проїжджої частини.
Знявши барабан побачив розсипаний зовнішній підшипник. Машину так і залишив на ніч. Зранку придбав ремкомплект виробництва "АТ". ![]() Ось із за такої маленької детальки можуть бути великі проблеми на дорозі. Будьте уважними! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: Запорожье
Возраст: 39
Сообщений: 5,397
Машина: Славута 1.3си Почти сток...на 15 дисках...16в..и с турбиной...
Длина: 80350мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
ПРикольно чиать то,что ктото хочет сделать подобную моей машине..)))
__________________
Ремонт Таврии.)))) Тюнинг.))) Сделаю все ради турбины.)))) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Адрес: Стольный град древней Руси -КИЕВ
Возраст: 52
Сообщений: 2,871
Машина: ЗАЗ-1102 комби 2013(1993)1.1карб-ШАЙТАН. ФЕНИКС 3 (ца-ца)
Длина: 26730мкм
Диаметр: 25мм
|
![]()
Таки шалом,зьома! Если ннада яма для ремонта пепелаца,стучитесь в личку.есть гараж со всеми инструментами и пара рук растущих в области живота
![]()
__________________
113-я стая диких полeвых пиксельно—зеленых абезьян ЗРАДныкив, гонче—сторожевой бригады 😁 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Помітив протікання гальмівної рідини через різьбу штуцера у місці його приєднання до ГГЦ.
Ось тут: ![]() ![]() ![]() Тут на форумі радять розвальцьовувати магістраль, або підкласти ось таку шайбу: ![]() Поїхав я на авторинок шукати мідну конусну шайбу. Хочу Вам сказати, що продавці, які займаються усіляким дріб'язком (шайби, гайки, болти тощо) роблять округлі очі, коли запитуєш у них про конусні шайби. Кажуть, що у них є лише конусні гайки. Обходивши увесь ринок, я зрозумів, що ідею з підкладанням шайби навряд вдасться втілити у життя. Треба шукати інше рішення. Аби не йти з порожніми руками з ринку, я придбав: Герметик Manol 9914 (червоний) ![]() Шайби різних діаметрів ![]() Приїхавши до себе на парковку (гаража у мене не має, тому доводиться усе робити на вулиці) почав думати, як можна вирішити проблему. Спочатку відкрутив трубку з ГГЦ, аби оцінити стан розвальцьовування магістралі: Стан розвальцьовування магістралі ![]() Стан розвальцьовування магістралі 2 ![]() Стан розвальцьовування магістралі 3 ![]() Стан розвальцьовування магістралі 4 ![]() Не можу сказати, що "головка" виглядає пошкодженою, або зношеною (принаймні візуально). Почав пробувати вирішувати задачу. Спочатку наніс трішки герметика на різьбу (на Таврофорумі мені, звісно, писали, що герметик у гальмівній системі — це тупак, але врахувавши усі "за" та "проти" все ж таки вирішив нанести трішки на різьбу). Результату не дало))) Йдемо далі. Раз конусну шайбу купити не вдалося, вирішив підкласти звичайну, попередньо надавши їй легкого конусного виду: Беремо шайбу та вставляємо у отвір шуруп, діаметр шапки якого більший, ніж діаметр отвору шайби ![]() Легенько б'ємо молотком по шапці... ![]() Шайба стає конусною)) ![]() Хочу сказати, що ця ідея повний тупак))) Ніколи такого не робіть, бо то дурня. Йдемо далі. Магістраль все ще протікає. Беремо звичайнісінький ковпачок для ніпеля й дістаємо з нього гумове кільце ![]() Одягаємо гумове кільце так, аби воно зайшло за головку гальмівної магістралі ![]() Ще фото ![]() і ще ![]() Вийшов такий собі маленький сальник. Знову наносимо герметик на різьбу. Слідкуємо, аби він не потрапив у отвір гальмівної магістралі! Далі міцно вставляємо магістраль у ГГЦ та закручуємо штуцер. Вуаля! Більше не протікає. Не знаю наскільки такий ремонт є довговічним та "правильним", але по факту протікання більше не має. Ось так!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Запорожье
Возраст: 39
Сообщений: 5,397
Машина: Славута 1.3си Почти сток...на 15 дисках...16в..и с турбиной...
Длина: 80350мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
__________________
Ремонт Таврии.)))) Тюнинг.))) Сделаю все ради турбины.)))) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Сообщений: 711
Длина: 20100мкм
Диаметр: 21мм
|
![]()
Лучше бы медную шайбу поставить, сделав конусом. Она мягче, уплотнится лучше.
Резинка не известно как себя поведет при вкручивании, может закрыть канал +качесво резины не известно какое. На переднее, левое колесо, та же история была. Пока не заменил трубку на медную. По возможности, со временем, все на медь заменю. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Адрес: Киев.Татарка
Возраст: 34
Сообщений: 1,560
Машина: ЗАЗ1105-57-42(ушла легенда). Прикальнючий китайский газель.Scenic conquest
Длина: 7880мкм
Диаметр: 26мм
|
![]()
Озон, не прикалуйтесь с тормозами! это не ремонт и не тюнинг. потенциально на одно опасное авто на дорогах стало больше. потратили время, и в результате получили непонятный результат. заменить тормозную магистраль проще и ,наверное, быстрее.
если деталь вызывает хоть наименьшие сомнения- только замена. Вам удачи. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Цитата:
У Вас на аватарі Таврія... Тому вона мене збила з пантелику) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]()
У нас у Києві дощить. Лежати біля авто у таку погоду не дуже комфортно (гаражу в мене не має).
Вирішив поїхати до професіоналів. Вони (професіонали) одразу ж "впарили" мені ось це: Mobil 1)) ![]() З кузовом...Як кажуть: "пацієнт скоріше мертвий, ніж живий". Ледве підняли машину. Все тріщить.... Ну нічого. Ми це скоро виправимо! Вона ще з каркасом на Чайці ганяти буде!) ![]() Таки підняли... ![]() Процес "прокачки": Праве заднє... ![]() Ліве заднє.. Я професіоналам вже не став підказувати, що прокачування здійснюється по діагоналі... Ну то таке (c) Мирон Маркевич ![]() Праве переднє... ![]() Ще фото: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Якщо знаєте гарного зварювальника у Києві/Київській області, то, будь ласка, дайте знати. На форуми бачив гарні відгуки про "Сашу та Валєру", але я не знаю, чи вони візьмуться за таку роботу... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Адрес: Киев.Татарка
Возраст: 34
Сообщений: 1,560
Машина: ЗАЗ1105-57-42(ушла легенда). Прикальнючий китайский газель.Scenic conquest
Длина: 7880мкм
Диаметр: 26мм
|
![]()
Медь практически вечная. железные магистрали можно поменять(в столице соли и на пороги, и на топливные и тормозные трубы хватает)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Адрес: Киев.Татарка
Возраст: 34
Сообщений: 1,560
Машина: ЗАЗ1105-57-42(ушла легенда). Прикальнючий китайский газель.Scenic conquest
Длина: 7880мкм
Диаметр: 26мм
|
![]()
После мастики не каждый сварщик возьмется за авто! Сначало переговорите с тем , кто варить будет.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Якось вирішив підкачати колесо... Корочше так підкачав, що ручка тріснула навпіл й залишилась у руках. Прикро... Цей насос, здається, у мене років з десяти й дістався він мені від друга дитинства, якого, на жаль, вже з нами не має...
Пройшовся магазином, але ніякий інший мені не сподобався та й цей викидати шкода. Вирішив відремонтувати цей. Отож приніс насос додому й розпочав ремонт) Зняв залишки ручки: ![]() Беремо дерев'яну планку, відміряємо собі нову ручку й відрізаємо: ![]() Сверлимо дірку відповідним сверлом, попередньо вимірявши діаметр штоку насосу штангенциркулем. За допомогою того ж "штангеля" знаходимо центр планки: ![]() Дірка готова! Усе гарненько шліфуємо наждачним папером. ![]() Попередньо придбав у магазині гайки м8: ![]() Одягаємо нашу ручку на шток насосу (підклавши під низ шайбу й пружину) та закручуємо гайку: ![]() Результат: ![]() Поки дружина не бачить - робимо імпровізовану "фарбувальну камеру" на коридорі, шляхом чіпляння пакету із супермаркета на ручку вхідних дверей) ![]() Балончик чорної фарби: ![]() Якось так... ![]() Ось і весь ремонт. Дешево, сердито, надійно! Дякую! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|