Просмотр полной версии : Chevrolet Lacetti 1.8 газ/бензин 2007
188379 км
Сьогодні купив, пробіг 188 тис (по керму, салону, педалям, ручці КПП та загальному стану - дуже схоже, що так і є); вся в рідній фарбі, окрім водійської двері - там б'ється біля 300 мікрон, й пороги видно що оброблені чи то гравітексом, чи то антикором (як там правильно ота шероховата фігня називається), особисто усю перевірив толщиком; іржі немає, їде добре, не димить, 1.8 механіка газ/бензин, 2007 рік, 5000$
https://i.ibb.co/NS9mX1f/IMG-20230602-103652.jpg
https://i.ibb.co/1LQdQzK/IMG-20230602-103522.jpg
https://i.ibb.co/GCtg8tP/IMG-20230602-111103.jpg
https://i.ibb.co/qjJMrbw/IMG-20230602-193855.jpg
Вітання! Універсал - клас. Колись дуже дивився на таку, але грошей тоді вистачило лише на Авео :)
Вітання! Універсал - клас.
https://www.logan.in.ua/forum/extensions/bbcode_smiles/img/plus.gif
А ту пропив?
Продаю, хоче забрати друг одного з тавроводів :)
Нормальне тачко, це ж скільки тепер добра можна возити! Шутю. Та і 2007 не 19хх, шотамказати.
До речі, вже відчув на собі головний недолік універсалу - заднє скло миттєво покривається пилом.
З того, що гірше, ніж було в Мазді - це далеко не таке чітке перемикання передач (там прям еталонна куліса була), й короткі передачі, тобто до передаточних чисел я звикав при зміні Славути на Мазду, тепер обратно звикатиму
Ну, японські КПП завжди працювали чітко. На ляду задка чіпляй вітровики, як на Тавріях робили, така вже особливість конструкції.
О, +1 универсаловод! Поздравляю!
У знакомого такая - доволен.
Я поки що теж задоволений.
Коли брав автівку, заправив газ до повного, влізло 30 літрів. Не знав, скільки балон (продаван казав, ніколи до порожнього не викатував), викатав повністю, щоб розуміти, на що розраховувати - накатав 400 км (з них приблизно 50/50 місто/траса), влізло 40.3 літри. Тобто як я приблизно і очікував, змішана витрата на газу 10/100, плюс-мінус як і на Мазді було (https://forum.tavria.org.ua/showpost.php?p=3752503&postcount=174)
7 червня, 188883 км
Прийшла нова гума, Lassa Greenways, 195/65/15, 21 тиждень 23 року, 8100 колеса, 583 доставка, 680 шиномонтаж; вже поставив на авто. Помітно м'якше, прямо дуже помітно, особливо враховуючи, що із автівкою була вбита зимова гума 195/60 17-го року. Трохи переживав, що десь може затирати, але усе добре.
Але не без ложки дьогтю. Сьогодні була досить дальня поїздка Рені-Одеса-Рені. Лачик веде себе на дорозі дуже добре, місцями їхав 140-150 - трасу тримає, не віляє, не дивлячись на те, що гума вища за штатну. Їхав із GPS-спідометром та одометром - на швидкості десь до 60 км/г спідометр показує на 2 км/г більше від GPS (58 по GPS, 60 по спідометру), на 90-130 показує чітко так, як GPS. Одометр - отут сумно, похибка 6.5-6.7 км на 100 км, тобто коли за одометром ви проїхали 100 км, насправді проїхали понад 106 км. Доведеться рахувати інтервал ТО та витрату палива з огляду на цю похибку. Штатна гума тут має бути 195/55/15 - з нею, за відгуками користувачів, одометр рахує правильно, але спідометр бреше кілометрів на 6 в більший бік
Пробіг по одометру зараз: 189547 км.
Спідометр повинен завищувати показники вже вище 60 км/год, це правило. А от друге- одометр- дивно, бо більший радіус/діаметр повинен зменшувати показники. Тому і швидкість приросла не на 6, а на 2 км/год, тобто так: Vспід - Vіст менше чи рівне Vіст : 10 + 6 км/год. Та і наскільки це буде важливо при міжсервісі в 10 т.к.? Не переймайся.
наскільки це буде важливо при міжсервісі в 10 т.к.? Не переймайся.
Ну для себе вирішив, мастило міняти не через 8000, а через 7500; ГРМ не через 60000, а через 56000. В іншому дійсно плюс-мінус пару сотен мабуть не зіграє ролі.
До речі, вчора поміняв ГРМ, помпу та антифриз. Комплект ГРМ INA 2040 грн, помпа SKF 1260 грн, доставка 200 грн, антифриз концентрат HEPU G12 (700 грн 3 л, + 50 грн 5 л дистильованої води), розбавив 40/60. Робота 1700 грн. Злитий антифриз був чистим, промивання системи не знадобилося. ГРМ, зі слів майстра, ще походив би, але правильно зробив, що поміняв (я це й сам знаю).
Коли міняли, звісно знімали захист картеру, й побачили, що трохи закидує правий сальник напіввісі, планую його міняти, то вже думаю замінити й мастило в КПП, бо воно наче й не потрібно міняти, але автівці вже 16 років та майже 190 тис пробігу, тож думаю не завадить.
189565 км.
...то вже думаю замінити й мастило в КПП, бо воно наче й не потрібно міняти, але автівці вже 16 років та майже 190 тис пробігу, тож думаю не завадить.
Як це "не потрібно міняти"? o_O
Хіба існує довічне мастило?
Взагалі, є таке неписане правило- авто з рук- заміна масел і фільтрів скрізь, аналогічно ремені і ролики. Тоді можна спати спокійно, бо вірити словам власників, навіть папірцям СТО не варто. Коли доця купила Хуню Акцент, разом з ключами стара хазяйка передала купу рахунків, там було про ВСЕ НА СВІТІ. А от коли глянув на ремінь приводу компресора та помпи, які мінялись три місяці тому, то побачив тріщини по всій довжині, аналогічно ремінь ГРМ. От і довіряй стошникам і т.п.
Як на мене, заміна масел через 7...8 т.к. то вже занадто. Знайди нормального поставщика нормальних масел і не переймайся.
Як на мене, заміна масел через 7...8 т.к. то вже занадто. Знайди нормального поставщика нормальних масел і не переймайся.
7 -8 Це, як раз, ідеальний інтервал, якщо є бажання зробити добре двигуну... ))
Як це "не потрібно міняти"? o_O
Хіба існує довічне мастило?
Отак пишуть в мануалі до Лачика :)
Взагалі, є таке неписане правило- авто з рук- заміна масел і фільтрів скрізь, аналогічно ремені і ролики.
Звісно, так і роблю. ГРМ із антифрізом зроблено, ремінь гена/кондер/ГУР в доброму стані, оглянуто, на черзі мастило двигуна, мабуть таки й КПП, й гальмівна рідина.
Як на мене, заміна масел через 7...8 т.к. то вже занадто. Знайди нормального поставщика нормальних масел і не переймайся.
7 -8 Це, як раз, ідеальний інтервал, якщо є бажання зробити добре двигуну... ))
Апрокс правий. Що на Славуті міняв мастило через 8 тис - й на пробігу 196000 ані грама від заміни до заміни не жерло; що на Мазді, й після 60 тис від ремонту витрата мастила залишилася без змін.
На Лачі поки проїхав близько 1300 км, поки що рівень мастила не змінився
А 5 т.к. ше краще, так? І на Таврії, і на Славуті масло міняв через 10 т.к. і нічого ненормального не бачив.
Вітання! Універсал - клас. Колись дуже дивився на таку, але грошей тоді вистачило лише на Авео :)
а я через свинособак не став власником такого сараю:(
189681 км
Заміна свічок, Denso K20TXR, 720 грн/4 шт.
а я через свинособак не став власником такого сараю:(
Йобана русня :(
Отак пишуть в мануалі до Лачика :)
Вони, коли то писали, вони мали на увазі, що того мастила вистачить, щоб доїхати до кінця гарантії... ;-)
А якщо, для КПП, то кожні 80 ткм треба міняти...
Та я теж гадаю, що точно зайвим не буде, тож замовив вже сальник, що підтікає, та прокладку піддону КПП, бо тут навіть не передбачена заміна, немає зливної пробки, доведеться піддон знімати
А нема СТО, де старе масло викачують через канал щупа? ...ну это же не наш метод, Шурик!...(с)- знімати піддон! Це ж аналогічно- ...шоб посцяти, треба чобіт знімати?...
А нема СТО, де старе масло викачують через канал щупа? ...ну это же не наш метод, Шурик!...(с)- знімати піддон! Це ж аналогічно- ...шоб посцяти, треба чобіт знімати?...
Щуп у КПП?
Та я теж гадаю, що точно зайвим не буде, тож замовив вже сальник, що підтікає, та прокладку піддону КПП, бо тут навіть не передбачена заміна, немає зливної пробки, доведеться піддон знімати
На вектрі така сама була історія... ))
А нема СТО, де старе масло викачують через канал щупа? ...ну это же не наш метод, Шурик!...(с)- знімати піддон! Це ж аналогічно- ...шоб посцяти, треба чобіт знімати?...
На моєму древньому кадеті мастило в КПП теж по мануалу на весь строк служби. І так, щоб замінити масло, або вварюють пробку в піддон КПП, або копієчну прокладку замінив і все. Щура немає. Є заливна контрольна як на таврії, але заливати зручніше викоутивши зверху сапун. Але через нього не вставиш трубку для відсосу. Якось так.
Так то- Опель, ну куди йому до зазотавра??? ТАМ все робиться для Ганса, який через 60... т.к. просто продасть тачку і візьме іншу. Бо заміна масла дорівнює в їх сервісі 1/4 вартості.
ФІАТ з 2006-го в постійній роботі, понад 200 т.к. масло- оригінальна Селенія в двигун через 10 т.к., та ж Селенія через 60 в КПП. Є і пробки, і заливні горловини, нема одного- проблем.
Так то- Опель
Так і тут же ноги звідти ж ростуть, GM
Щуп у КПП?
навіть в каліні такий є..:cool:
Нууу, в деяких тачках і датчик рівня є, шо нам до того?
Zazotavr
15.06.2023, 14:53
188379 км
Сьогодні купив, ... 5000$
Поздравляю с приобретением! :yes:
А вьі целенаправленно именно "Лачетти-универсал" покупали или еще другие вариантьі в данном бюджете рассматривали?
Поздравляю с приобретением! :yes:
А вьі целенаправленно именно "Лачетти-универсал" покупали или еще другие вариантьі в данном бюджете рассматривали?
Дякую) Я взагалі не хотів універсал, але седани й хетчі в цій ціновій категорії були увалені, зі скрученим пробігом (я не тільки Лачі дивився, взагалі шукав щось за +/-5), а цей подвернувся в дуже хорошому стані, з газом, то хай буде універсал :)
Zazotavr
16.06.2023, 21:47
Дякую) Я взагалі не хотів універсал, але седани й хетчі в цій ціновій категорії були увалені, зі скрученим пробігом (я не тільки Лачі дивився, взагалі шукав щось за +/-5), а цей подвернувся в дуже хорошому стані, з газом, то хай буде універсал :)
:yes: :)
Коли міняли, звісно знімали захист картеру, й побачили, що трохи закидує правий сальник напіввісі, планую його міняти, то вже думаю замінити й мастило в КПП, бо воно наче й не потрібно міняти, але автівці вже 16 років та майже 190 тис пробігу, тож думаю не завадить.
189565 км.
Вчора зроблено. Сальник (50 грн) із прокладкою піддону (300 грн), доставка 70 грн, мастило Bardahl 75W90 - тут пощастило, продавець продав за старою ціною 350 грн/л. Робота 500 грн (ітого 1620)
Мастило в КПП міняв недаремно, бо воно витікло брудне
189854 км
20 червня, 190074 км - заправка кондиціонеру, 1000 грн
21 червня, 190174 км - заміна датчику абсолютного тиску, 1769 грн
2 липня, 190871 км - заміна салонного фільтру (250 грн) та монтаж фіксаторів задніх пасів безпеки (900 грн) - якогось фіга їх в мене не було.
Вчора за допомогою Кварца в Вайбері налаштовував карту ГБО, бензинову карту накатав заново, потім газову, й добилися того, що вона наразі майже ідеально співпадає із бензиновою. Подивимось на витрату пального, бо щось ото перша витрата вийшла непогана, а далі містом із кондиціонером 15-16/100. В тих самих умовах (але без кондеру) Мазда жерла близько 12.
191270 км
192944 км - вчора була планова заміна мастила. Міняв сам, в тещі є гараж із ямою. Фільтр був сильно затягнутий, довелося дзвонити товаришеві, підвіз ключ для фільтру та допоміг його відкрутити. Мастило*Aral High Tronic 5W40 - за 4 л 1450 грн, фільтр Denckermann A210002 - 180 грн. Влізло усі 4 літри до верхньої позначки на щупі. Повітряний фільтр купив, але коли відкрутив кришку для заміни, то побачив, що той, що стоїть, у дуже гарному стані, майже як новий, тож його*заміна буде вже при наступній заміні мастила.
Теж при останній заміні мастила поставив фільтра Denckermann, тільки A210058.
Але через те, що на екзисті 120грн бовталися в кошику досить довгий час))
А так, до цього завжди ставив KNECHT(MAHLE) OC 384.
9 вересня, 194950 км
З покупки Лача я всього декілька разів їздив в темряві, але одразу зрозумів, що світло погане. Із світлодіодними протитуманками ще більш-менш можна їздити - вони дуже яскраво світять, але ж тільки перед собою (та й протитуманки повинні світити теплішим світлом, тож у планах замінити лампи); а от що чисто на ближньому, що разом із дальним - наче на старій 6-вольтовій Яві. Фари оригінальні, не мутні, відбивач в доброму стані. 4 вересня вирішив спробувати таки поміняти лампи. Бо вже темнішає раніше, зима вже близенько, там вже навіть з роботи зі світлом доведеться їхати. А якщо, не дай Зевс, ще й йобана русня буде кошмарити, то й вуличного освітлення не буде. Лампи що ближні, що дальні стояли IPF - наче й з дорогих, але щось в них скло не дуже прозоре було. Отже, узяв корейські Brevia H7 Max Power +100 - більш-менш пристойне з того, що було в наявності, й ціна - 540 грн - не сильно відрізнялася від інтернетівської.
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-09/bf528da28072648128d413ee91176a8b.webp
Замінивши одну лампу, одразу побачив ефект. Камера його не передає на фарах, але навіть там видно, що ліва жовтіша (3700 к), але яскравіше за праву, а вживу ефект був набагато видніше. Ну а на воротах навіть при соняшному світлі дуже добре видно, як світить нова ліва Brevia і як стара права IPF.
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-09/510835dbe5f5e6f6866610e0047dd98b.webp
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-09/e62a34a8c7e6a4b2fc9136c7bff6481a.webp
Виїхав на трасу після дев'ятої вечора, то зміг вже в темряві переконатися, що із новими лампами прямо вау-ефект, реально дуже добре освітлюють дорогу, єдине, що незвично жовтувате світло - на Мазді був лінзований ксенон. Але то справа звички. Сьогодні поїхав, узяв Brevia H1 Max Power +100 для дальнього світла - 350 грн, встановив. На останньому фото не видно яскравості, але можна порівняти зі світлодіодними протитуманками - як вони повинні насправді світити, і як камера їх світло передає; та й на попередньому фото видно, що світить добре і яскраво. Загалом, я задоволений
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-09/10b411391538e6069969741b9d5677f1.webp
14 вересня, 195174 км
Купив автівку тонованою, влітку їздити було дуже комфортно, сонце не шпарило, не так нагрівалася. Але ж тонування передніх стекол заборонено, а по-перше, було в новинах, що в Києві вже з'явилися прилади для перевірки тонування, тож незабаром і в регіонах з'являться; а по-друге, в Європі (та й навіть у Молдові) просто без приладів штрафують за тонування (в Румунії навіть техпаспорт забирають). Та й загалом, я намагаюся йти європейським шляхом, не порушувати закони та ПДР, адже всі зміни, які ти хочеш, щоб відбулися в державі - треба починати з себе. Отже, хоч і дуже шкода, але вирішив зняти тонування передніх стекол, і після роботи, начитавшись форумів та надивившись ютубів, почав процес
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-15/790c2b64a154e00a00422d409cb83698.webp
Добре, що теща мешкає в приватному будинку, загнав до неї у двір, позичив фен, і добряче прогріваючи, повільно почав знімати плівку. Завдяки доброму прогріву, майже увесь клей залишився на плівці, а те, що залишалося на склі - відчистив зазделагідь купленим за 95 грн спеціальним засобом: він розчиняє клей в желеподібну субстанцію, яка легко прибирається пластиковою карткою, а залишки потім відмиваються миючим засобом для стекол. Загалом на все, разом із зачисткою від залишків клею, з перекурами та кофе-брейком, на два скла пішло дві з половиною години. Виявилося, що на склі є ще заводський напил, тобто ззовні воно трохи притоноване, але зсередини тепер здається, наче їду з відкритими вікнами. Але то справа звички, та й в темряві тепер набагато видніше буде (це я себе так заспокоюю, бо насправді звик до тонування й таки розстроєний).
Було:
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-15/e165b309bc8f0e3f8dff8d470f3db590.webp
Стало:
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-15/d4f310ba7b3e939d3cb244696a4256f7.webp
Було:
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-15/a3777aac04adb736417d466d0becbc20.webp
Стало:
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-09-15/31af3e143931137a51521565f87808a2.webp
9 жовтня, 196387 км
Давно, ще зі Славути звик, що має бути гума зимова та літня на окремих дисках. Зимовою гумою вже запасся, а от дисків не було, тож ОЛХ у допомогу - й знайшов у селі в 60 км від мене, від Галант 8 у відмінному стані - за розболтовкою якраз на Лач, 4/114.3. Продавець хотів 10 кгрн за комплект, сторгувалися за 8500. Але потім ще виявилося, що під ці диски потрібні особливі гайки, то довелося ще комплект за 800 грн брати (50 грн/шт). Оскільки у цих дисків вигляд набагато кращий - вирішив на них надягнути літо, а на старі зиму, бо в середньому на літніх шинах місяців 8, на зимових відповідно близько 4. Ну й одразу на старі диски зимову гуму надягнув, ще плюс 1650 за шиномонтаж. Вважатимемо, що такий подарунок собі на день народження зробив (5-го жовтня пішов 42-й рік, я тепер офіційно нелох :D) - дуже дорого вийшло, але вже зроблено, що шкодувати...
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-10-09/a2149c8757ed034bbca54224150d8953.webp
197169 км
Вчора трошки прикрасили Лачика, весілля в племінника
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-10-15/5c0d50ec1f5e85d9ca4cbf8859b35c1f.webp
197410 км
Як похолодало, то помітив, що машина дуже довго прогрівається. Патрубки помацав - так і є, термостат не працює, антифриз постійно по великому колу ганяє. Вчора згоняв на ринок, подивився що є, вибрав більш-менш пристойне - Vernet за 600 грн, ну й поміняв. Антифриз не зливав, бо там захист двигуну, й годинний з перекурами процес затягнувся б на декілька годин. Просто генератор, ремінь, компресор укрив плівкою, зняв патрубок та й відкрутив термостат, більшість на захист вилилося - десь близько 2 - 2.5 л. Ну й власне усе, новий закрутив, антифриз долив, прогрів, перевірив роботу й відсутність протікань, та й поїхав.
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-10-18/be4b29522c841db849508d5947992e56.webp
Фіг знає, скільки років було старому термостату, але йому було доже погано
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-10-18/f2fb90f48110bc99461fde74b2fb724f.webp
А от новому - норм
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-10-18/dd7adbb52cbe36bfd361486639ce8b9b.webp
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-10-18/a55040812001274f877c3a7193909285.webp
Мав справу з подібними т/статами, там часто проблема була в місці контакта тарілки і корпуса- пружина не оброблялася до вирівнювання площини по крайніх витках, тарілка-клапан була з перекосом, з часом розбивала корпус, не сідала нормально і пішло-поїхало...Точніше- потекло.А шо, дренажного отвору нема в тарілці?
ПиСи- листя винограду ще таке зелене???
Мав справу з подібними т/статами, там часто проблема була в місці контакта тарілки і корпуса- пружина не оброблялася до вирівнювання площини по крайніх витках, тарілка-клапан була з перекосом, з часом розбивала корпус, не сідала нормально і пішло-поїхало...Точніше- потекло.
Отак воно й сталося
А шо, дренажного отвору нема в тарілці?
Немає, прогрівав до відкриття термостату, щоб усе повітря вийшло
ПиСи- листя винограду ще таке зелене???
Так в нас і на деревах листя зелене, ще дуже тепло, на завтра он взагалі +31. До речі, я такого теплого жовтня давно не пам'ятаю
У нас і трава і виноград вже давно пустиня. Урожай- сльози, зібрав в кінці серпня, бо вже ягоди висихали.
199287 км Сезонний шиномонтаж
В принципі, тиждень ще можна було почекати, там ще +15 обіцяють, але наступної суботи вже +9, тож міняти гуму в теплу погоду приємніше, аніж в холоді. Зимова гума куплена заздалегідь та одягнута на старі диски. Хотів купити GoodYear, але так склалося, що немало грошей довелося витратити на інші справи, тож почав читати відгуки про дешеві варіанти, думав якийсь китай узяти, але, як не дивно, за відгуками дуже непогана наша вітчизняна зимова гума, до того ж ср@ні китайці підтримують рашку. І хоча в мене вже був негативний досвід використання літньої Premiorri, все ж вирішив спробувати. Не такі вже й люті зими в моєму регіоні (здебільшого плюсова температура), ну й узяв Premiorri ViaMaggiore - вийшло 6605 грн за чотири 195/65/15, 40-й тиждень 23 року, доставка безкоштовна. Ну й власне сьогодні поміняв. Пробіг літньої Lassa станом на сьогодні - 10944 км. На фото - "екватор" процесу
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-11-11/2c1813323f2e49caca13712dea69b901.webp
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-11-11/5c3676bd606f1613c00436104aee8b3c.webp
Канахвета за два комплекти дизгів!
199860 км
Від минулої заміни мастила минуло трохи менше 7 тис км, думав міняти десь на красивому пробігу в 200 тис, але оскільки наступних вихідних обіцяють суттєве похолодання, то вирішив і другий вихідний присвятити обслузі Лачика. Мастило Aral High Tronic 5W40 на розлив - 1550 грн (310 грн/л), фільтр Denckermann A210002 - 150 грн. Півтори години із перекурами та кофе-брейком
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-11-12/cffd7c0831ec119879bbe8ea1b0b19d9.webp
Шось Vino rosso нагадує, не переплутав?
Шось Vino rosso нагадує, не переплутав?
Більше на коньяк за кольором схоже :D
Та звідки в Бесарабії коньяк?
200000 км
https://cdn.driver.top/images/exp/2023-11-16/bea950c72b80cf3ab6d28bee2b550210.webp
Не бачу причини НЕ обмити ці 200 т.к.!
Так ніхто ж і не сперечається :)
Доброго дня! Два роки назад змінив Славутку на майже таку саму як у Вас, тільки назва не Лачетті а Нубіра. А як пічка гріє? Бо свою сьогодні промивав, забита шлаком була добре, а зара райська жара :)
не Лачетті а Нубіра.
:lol:
Доброго дня! Два роки назад змінив Славутку на майже таку саму як у Вас, тільки назва не Лачетті а Нубіра. А як пічка гріє? Бо свою сьогодні промивав, забита шлаком була добре, а зара райська жара :)
Пічка добре гріє, автівка доглянута, антифриз я міняв, але старий витік чистий
не Лачетті а Нубіра.
:lol:
Ну вони для різних ринків мали різні назви, для якогось навіть Сузукі називалися :D
Володимир
29.11.2023, 12:19
Ну вони для різних ринків мали різні назви, для якогось навіть Сузукі називалися :DТак і є, те що у нас називалось заз віда в кузові хетчбек, в канаді називається зузукі свіфт.
не Лачетті а Нубіра.
:lol:
Якщо ти про Деу, то ніт... ))
Шевроле нубіра!
https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/fn39560e7mgj-UA/image;s=1000x750
ShurikStar2007
09.12.2023, 22:57
Якщо ти про Деу, то ніт... ))
Шевроле нубіра!
https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/fn39560e7mgj-UA/image;s=1000x750
Daewoo теж були
https://qesot.com/img_dir/cars/23981-daewoo-nubira-iii-2004-2.jpeg
206066 км
Перевзувся на літо. Пробіг Premiorri - 6239 км
207353 км
Заміна мастила. Aral High Tronic 5W40 на розлив - 1550 грн (310 грн/л), фільтр Denckermann A210002 - 170 грн
209616 км
Через тиждень вже виповнюється рік, як Лачик в мене, вирішив з цієї нагоди трошки зробити профілактики. Як виявилося - недаремно.
Почав з заміни салонного фільтру. Минулий проїхав майже 11 місяців та 18745 км. І за цей час він добряче засорився, мабуть треба міняти хоча б двічі на рік. Ціна салонного фільтру - 180 грн
Стан старого фільтру
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/bb2e3ff80f2ed9d3cf54ef5fcb60af97.webp
Це ще висипалося
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/7050f95ea73345928a595f30bb1e3e5d.webp
Такий фільтр взяв
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/2afcb8839b36e150cd2d20173d55bdd2.webp
Далі вже й повітряний фільтр вирішив замінити, й теж недаремно - його я не міняв взагалі, бо з першою заміною мастила він був у доброму стані, а далі я вже й не заглядав до нього. Даремно, мабуть... Ціна повітряного фільтру - 250 грн
Старий та новий фільтри в порівнянні
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/48d25d8f34362c725947f6327b03dee1.webp
Фірма нового фільтру
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/ea2ffed48f0c1a5d70c9304abe7e6cbb.webp
Коли міняв повітряний фільтр - то знімав усе разом, із корпусом над дроселем, щоб там почистити наліт від бруду та мастила. І помітив, що оця прокладка (фото нижче) порвана. Замовлю, поміняю, вона недорога і є в наявності (https://detalizaz.com.ua/prokladka-vpusknogo-rezonatora-lachetti-18-gm-96455810/?gclid=Cj0KCQjwu8uyBhC6ARIsAKwBGpQ5p7n6bmNXfMpe5TF _qxpo4c86rwN7Ruj4acK9xoxLe08mOVsCrxgaAkBWEALw_wcB)
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/4aad7109c603b34d23e982fa9b04ebeb.webp
Заздалегідь замовляв свічки GM й ВВ-дроти NGK, щоб коли настане регламент заміни свічок (через 10 тис) поміняти заодно й дроти, бо їх рекомендують міняти кожні 60 тис, а коли вони до мене мінялися - невідомо. Та ще й були в мене посмикування на газу, грішив теж у бік свічок/дротів, і як виявилося, правильно. Вирішив для початку подивитися стан свічок за без малого 20 тис км (якщо точно - 19 935). Зовсім недаремно поліз - центральний електрод досить зношений, стан "ще поїздять" мене не задовільнив, і я вирішив їх поміняти. Але недаремно поліз не через свічки, а саме через дроти - виявилося, що їм не просто погано, їм вже смерть настала, і як вони ще працювали - загадка. Мало того, що на дотик дубові, а ще й в руках, тільки почав їх згинати - тупо зламалися всередині. Звісно, замінив. Комплект свічок 1000 грн, дроти - 1080 грн.
Стара й нова свічки в порівнянні
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/54d59cf6ef3e5b32f29693cc12e96136.webp
Маркування нових свічок
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/5e1fb44b1eb56b0f8878ad0cc0cd2fba.webp
Маркування на старих дротах - Packard Electric
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/e745731ed8ba051b052e82b07094d83f.webp
Нові NGK
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/d0a86a065c825a33fce3f61bdd303207.webp
Дріт з першого циліндру, видно, що всередині зламаний в декількох місцях
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/e0615d9f8b6abef8961c3cb5428fb227.webp
Дріт другого циліндру, геть навпіл зламався
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/e54bdbdc7fb8438a74ea22f04ba8e9e1.webp
Третій, як і перший, в декількох місцях зламаний
https://driver.top/images/exp/2024-05-26/49e6fcbb94a119be3161aef6f48706b9.webp
Отака в мене видалася неділя. Трохи задовбався, але загалом задоволений. А як ви проводите вихідні? ????
29.08.2024, 214609 км
Містом відбувся автопробіг на честь загиблих воїнів. Ми завжди повинні памʼятати ціну життя. Ми завжди повинні памʼятати героїчні вчинки наших Захисників. Вічна пам'ять героям!
https://driver.top/images/exp/2024-08-29/4dd9904f7fb5c8a0ac22bc006bf46769.webp
05.09.2024, 214822 км
Чергова планова заміна мастила. До цього лив Aral High Tronic 5W40, але від заміни до заміни десь півлітри-літр доливав. Грішив на під'їдання двигуном (все ж пробіг вже за 200 тис), але наштовхнувся на Ютубі на відео із "просмажкою" саме цього мастила - в нього, виявляється, досить сильний угар, та ще й відкладення залишає. Подивився інші відоси, почитав/подивився огляди, дослідження та відгуки - дійшов думки, що за відношенням ціна/якість оптимальний варіант - ELF Evolution 900 NF 5W-40, його й узяв в оф. ділера, 5-літрова каністра з урахуванням доставки вийшла 1500 грн (влізло до рівня MAX десь 4.2 л), подивимось на його угар. Масляний фільтр MANN W712/75 - 250 грн, паливний фільтр Konner KFF-744 - 180 грн
https://driver.top/images/exp/2024-09-05/187840dfe6b84f4ebe2f0c453c99e25c.webp
Артем, який діаметр штуцерів паливного ф-ра?
Артем, який діаметр штуцерів паливного ф-ра?
Та хіба ж я його міряв? Знаю, що на Ланос і Авео такий самий, а діаметр - ХЗ, по пам'яті наче 6-8 мм
Ясно. На Хвіяті 9,6 мм, а при восьми тече аж бігом.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot