PDA

Просмотр полной версии : Ford Fusion EU 1.25 (3 в 1)


Володимир
28.09.2023, 15:10
148100 км.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0052.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0053.jpg

Володимир
29.09.2023, 14:05
Встановив передні бризговики, в неті можна знайти тільки оригінал ціна на який стартує 1500 грн за пару, або універсальні за 250 грн. Такі самі бризговики повинні були бути і на задку, але в упаковці виявились один бризговик сірий, інший чорний. Через деякий час замовив в тому самому магазині задні з зауваженням в коментарях щоби прислали сірі, то прислали чорні щей запакували в таку тару що ціна доставки вийшла 125 грн., то вирішив відмовитись від посилки.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0097.jpg

Операція фаркоп.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0084.jpg

З фаркопом також не все так гладко, прислали не той що замовляв, хоч він і по ціні дорожчий, довелось доварити кріплення на бампер, бо раніше він кріпився до пластикового підсилювача бампера, і переварити кронштейн кріплення кулі, бо він був не досить того що зміщений на 2 см то ще й криво приварений.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0085.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0086.jpg

Пластиковий підсилювач бампера вирішив не викидувати як всі роблять, а лишнє підрізати, бо до нього зверху кріпиться бампер, бампер в порівнянні з славутовським як папір.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0087.jpg

Результат, отвір на кронштейні розетки також довелось пересверлити, добре що хоч не довелось різати бампер як пишуть в інструкції.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0088.jpg

Операція підключення розетки.

Напряму до проводів підключити не можна, довелось паяти адаптера, живлення адаптера брав з блоку запобіжників, там передбачено спеціально два живлення для причіпа, на одному постійний плюс, на іншому після замка запалювання, вибрав той що постійний, інакше не будуть працювати аварійка та габарити коли вимкнено запалювання, єдиний мінус він постійний і на ньому не відрубається живлення коли обесточується весь автомобіль через кілька хвилин бездіяльності.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0090.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0091.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0091-1.jpg

Задні фордовські підкрилки зроблені з такого дивного матеріалу, як солдатська шинель, але твердий, в воді намокає.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0089.jpg

кук
29.09.2023, 18:02
Як на мене некошерно- в оті пазухи не буде постійно набиватись дорожня субстанція і провокувати іржу?

Володимир
02.10.2023, 10:11
Як на мене некошерно- в оті пазухи не буде постійно набиватись дорожня субстанція і провокувати іржу?Якщо мова про бризговики, то без щілин їх там не реально поставити.

Володимир
02.10.2023, 13:47
Заглянув під клапанну кришку перевірити зазори, всі виявились в допусках, не знаю чи хтось їх колись регулював, бо кришка відривалась дуже туго, і на шестернях приводу грм та на корпусі намальовані мітки маркером, навряд чи можна поставити сальники на місце без зняття шестерень приводу ГРМ. Читав в неті інформацію, що дехто клапана регулював на пробігові 180 тисяч.

Також була замінена прокладка.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0092.jpg

Також було перевірено стан ременя ГРМ, є усна інформація від попереднього власника що мінявся на 100 тисяч, але лишній раз заглянути не завадить. Поки що поїздить.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0093.jpg

При знятті корпуса фільтра почув посторонній шум, вскриття показало що якийсь німецький пухнастик зробив в корпусі заначку.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0094.jpg

Фільтр замінив. Патрубок вентиляції картера в цьому двигуні підключено поза повітряним фільтром, картерні гази спочатку фільтруються через поролон, а потім проходить через повітряний фільтр, тому він такий грязний.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0095.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0096.jpg

GAS
03.10.2023, 07:26
Мої вітання! А де ціна, де історія купівлі, пошуків?

Володимир
03.10.2023, 10:18
Мої вітання! А де ціна, де історія купівлі, пошуків?4500$. Вся історія пошуків сидіння в ріа за компом.

Першочергово була мета після продажу своєї МЦВ трохи доплати і взяти МЦВ в кращому стані і в кращій комлектації, але після нового року пропозиції таких машин було мало і ціни неприйнятні за той стан що продавались, проскочила одна ціква пропозиція, але машина продалась за кілька годин.

Паралельно дивився на Ford Fusion, цікаві варіанти за прийнятну ціну попадали в Рівне Луцьк, але зазвичай до суботи такі авто продавались і я не встигав. Ця машина продавалась напевне з грудня минулого року за 4200 евро, я зписувався з власником в чаті ріа зимою, і той казав що ціна фіксована. Літом вже хотів їхати в Львів за фордом 2011-го року, але в той день власнику зустрітись не виходило, тому вирішив взяти авто чуть старше, але з пробігом на 100 тисяч меншим і в якому не потрібно нічого ремонтувати бо в тому щось зпереду стукавло, плюс між авто що їздило по Німеччині і тим що їздило по Україні різниця велика. Запропонував власнику 4500, той погодився, як потім він зінався, що авто в Івано-Франківську не популярне, цікавились ним тільки перекупи.

В виборі авто не жалію.

OL_75
03.10.2023, 12:25
О, вітаю!
Як враження, не зажорсткий в ходу?

Володимир
03.10.2023, 15:23
О, вітаю!
Як враження, не зажорсткий в ходу?Для нашої місцевої бруківки 60-70-х років в порівнянні з славутою жорсткуватий, можливо тому що сидиш високо і через це сильно розкачує в сторони, по полям норм. Тепер я розумію тих тошнотиків що їздять по місту на першій передачі на холостих.

PavelZT
04.10.2023, 18:46
Вітаю!
ГБО буде?

Володимир
05.10.2023, 10:05
не зажорсткий в ходу?Жорсткості додає стабілізатор поперечної стійкості, якщо переднє колесо попадає в яму, то провалюється зразу вся машина, а коли вже ту саму яму проїзджає заднє, то яма майже не відчувається.
ГБО буде?Поки що під питанням, треба подивитсь який розхід, які будуть пробіги і моє матеріальне становище, бо обладнання буде коштувати 15-16 тисяч, а в мого студента наступного року планується платна магістратура.

-------

Возив студенту холодильник в гуртожиток.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0101.jpg

Володимир
09.10.2023, 10:54
148647 км.

Заправив до повного та заміряв витрату пального, на 30,12 літрах 95-го бензину проїхав 543 км, середня витрата пального 5,55 л/100, в основному траса, не менше 50 км місто та виїзди з причіпом на город.

Володимир
19.10.2023, 13:46
148679 км.

Заміна масла та фільтра.
Масло 968 грн + 125 грн доставка = 1093 грн.
Фільтр MANN 311 грн.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0102.jpg

Володимир
23.10.2023, 10:34
Знайшов на деталях.зп пару задніх бризговиків того самого коліру що і передні, ціна питання аж 103,50 грн., на вигляд не ідеально, але свою функцію виконують, бампер не заляпується.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0103.jpg

Володимир
17.11.2023, 11:11
14900 км.

Зробив додаткову підсвітку багажника, бо обшивка чорна, то навіть в день в гаражі з штатною підсвіткою нічого не видно. Коли робив проводку на фаркоп, то в обшивку вмонтував гніздо живлення, єдине що полінився і не задіяв третій провід щоби вимикати штатну лампу коли вставляється штекер в гніздо, доведеться з часом зняти повторно обшивку і погратись.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/133339.jpg

В якості підсвітки використав самоклеючу світлодіону стрічку, яку закріпив до полки багажника так щоби не світила в очі.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0202.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0203.jpg

Ну і результат до і після.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0204.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0205.jpg

Володимир
20.11.2023, 10:39
149164 км.

Чергова заправка і перевірка витрати палива, холодно, доводиться трохи прогрівати двигун, було більше коротких поїздок та їзди по місту, витрата виросла. Але як на мене, для авто вагою >1200кг і не малим коефіцієнтом лобового опору 0,35 досить не погано.

31.71л / 517км * 100 км = 6,13л/100км.
61.83л / 1060км * 100 км = 5,83л/100км.

кук
20.11.2023, 11:15
А на панелі нема показчика апетиту мотора в л/км чи км/л ?

Володимир
20.11.2023, 15:19
А на панелі нема показчика апетиту мотора в л/км чи км/л ?Ні, то не максимальна комплектація з бортовим ком"пютером і клімат-контролером.

кук
21.11.2023, 17:52
не важко двигуну 1,242 тягати кузов плюс причіп, та ще і по Тернопільщині, не зовсім степовій?

Володимир
22.11.2023, 10:23
не важко двигуну 1,242 тягати кузов плюс причіп, та ще і по Тернопільщині, не зовсім степовій?Я поки що не грузив причіп тими грузами що славуту, тому важко щось сказати, але форд незважаючи на такий малий об"єм та більш розтягнуті передачі (3000 обетрів на 5-ій 110 кмг), динаміку має кращу ніж славута з двигуном 1.2л, 75 кс проти 58 кс в славути.

Володимир
11.12.2023, 10:36
149470 км.

Заправився, вчергове заміряв витрату палива, зараз у нас вже справжня зима з морозами, то ще додалось трохи до витрати.

19,94л / 310км * 100 км = 6,43л/100км.
81.77л / 1370км * 100 км = 5,97л/100км.

Володимир
02.01.2024, 11:52
149585 км.

Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов.

На заміну взяв перевірену весту, на славуті така прожила 11 років, потім періодично стояла на інших авто.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0211.jpg

В середині на відміну від точнісінько такого самого форсе премім, в банках як і рашіне по 10 пластин, в форсе було по 9. Перед установкою 9 годин потримав на зарядці постійною напругою 14,4 в 9 годин, наступного дня заміряв напругу, піднялась з 12,7 в до 12,88 в, то ще 45 хв потримав на напрузі 15,5 в щоби трохи покипів для перемішування електроліту.

Як то кажуть до і після, ціна питання 1820 грн.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0212.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0213.jpg

Володимир
02.01.2024, 15:04
Досвід експлуатації славути підказує що якщо з приходом холодів починають погано працювати синхронізатори 1-2 пердач, то пора міняти масло в КПП. Регламент на експлуатацію даного авто заміну масла в КПП не передбачає, але мурзілка видавництва третій рим каже що можна, потрібно тільки зняти кожух з механізму перемикання передач, там мають бути пробки, і та що на злив, навіть має бути з магнітиком для вловлювання стружки.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0214.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0215.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0217.jpg

Пробки дійсно є, але та що для зливу, то зовсім не пробка, і магнітом там навіть не пахне, це підпружинена кулька, завдання якої на нейтралі тримати важіль перемикання передач на лінії 3-4 передач, найнижча точка КПП так само як і в славуті це шестерня диференціалу, але пробка для зливу там дійсно не передбачена.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0216.jpg

Масло злилось дуже темне, в об'ємі всього 1,6 л, назад влізло 2,15 л, хоча в неті пишуть що більше 2-х літрів не влазить, заправочний об"єм по мурзілці 2,3 л.

На заміну взяв масло MANNOL, ціна питання 1021 грн.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0218.jpg

Масло досить прозоре, видно дно.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0220.jpg

Storag
08.01.2024, 15:00
Встановив передні бризговики, в неті можна знайти тільки оригінал ціна на який стартує 1500 грн за пару,
Ха, колись давно, на початку 2000-х власник Пежо-605 скаржився, що пошкодив на бампері наклеєну гумову вставку. Так у офіціалів та гумова стрічка коштувала 800 американських президентів. У твоєму випадку це ще дуже дешево :D


Масло злилось дуже темне, в об'ємі всього 1,6 л, назад влізло 2,15 л, хоча в неті пишуть що більше 2-х літрів не влазить, заправочний об"єм по мурзілці 2,3 л.


Те, що не влазить більше 2 літрів, напевно залежить від способу зливання - тобто якась частина оливи залишається в коробці. Може відкачують, прочитавши що пробка для зливу відсутня.
Я в таврокоробку вливав поки влазило, до різьби заливного отвору, і завжди це було більше ніж вказувала інструкція.

Володимир
08.01.2024, 15:59
Ха, колись давно, на початку 2000-х власник Пежо-605 скаржився, що пошкодив на бампері наклеєну гумову вставку. Так у офіціалів та гумова стрічка коштувала 800 американських президентів. У твоєму випадку це ще дуже дешево :DРоботу свою виконують, та й добре, тим більше що оригінал не резина а пластик, пишуть що дуже часто гублять, та й спосіб кріплення такий https://www.drive2.ru/l/1675825/?page=0#comments що краще не ставити.
Те, що не влазить більше 2 літрів, напевно залежить від способу зливання - тобто якась частина оливи залишається в коробці. Може відкачують, прочитавши що пробка для зливу відсутня.
Я в таврокоробку вливав поки влазило, до різьби заливного отвору, і завжди це було більше ніж вказувала інструкція.Навряд чи відкачаєш, бо під отвором вал, коли відкриваєш пробку то масло довго тоненькою цівкою тече, тут хіба що задницею заїзжати на естакаду і тоді зливати.

Як би там не було, але результат є, якщо раніше під час руху синхронізатор першої міг просто не зпрацювати і був хруст шестерень, то зараз він на 1-2 секунди не дає втикнути першу передачу.

Володимир
12.02.2024, 13:11
150070 км.

Дійшли руки заглянути до свічок, хотів ще це зробити літом, але куплений для логана трубчатий свічковий ключ не зміг відкрутити свічку, довелось купити спеціальну довгу свічкову головку на 16 мм, і ось, не пройшло і пів року випала нагода після поїздки доки двигун ще не остиг, залізти під капот.

Свічки виявились посаджені на спеціальний герметик, та ще й з конячими зазорами 1,45-1,50 мм, почав шукати інформацію про свічки BOSH hr8mcv+ виявилось вони дійсно з великим зазором, але не з 1,5 мм, а 1,3 мм, то виставив по плоскому щупу 1,25 мм, почистив і закрутив на сухо назад, з часом думаю поміняю.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0222.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0223.jpg

кук
12.02.2024, 13:17
Взагалі, в свічках зазор перевіряють круглим щупом, часто для цього прекрасно йдуть канц. скріпки, вони є різної товщини, від 0,8 і далі і садити свічки краще з мідним мастилом, потім менше буде проблем.

Володимир
12.02.2024, 14:30
Взагалі, в свічках зазор перевіряють круглим щупом, часто для цього прекрасно йдуть канц. скріпки, вони є різної товщини, від 0,8 і даліЯ знаю, але під руками був тільки набір плоских щупів.
і садити свічки краще з мідним мастилом, потім менше буде проблем.Є в мене така змазка, дякую за підказку, щось я і не подумав що можна нею помазати, доведеться ще раз залізти під капот.

кук
12.02.2024, 16:23
В моєму Хвияті свічки DCPR8-E з номінальним зазором 1,1 мм, ключ 16, різьба М12х1,25. А тут, схоже, М14?

Володимир
12.02.2024, 16:50
В моєму Хвияті свічки DCPR8-E з номінальним зазором 1,1 мм, ключ 16, різьба М12х1,25. А тут, схоже, М14?Пишуть https://svechi.kiev.ua/hr8mcv-svecha-zazhiganiya-bosch-super-plus-0242229785.html що 16 мм., та й головку точно 16 мм купляв. https://rozetka.com.ua/ua/313953034/p313953034/

Володимир
08.04.2024, 13:31
150480 км.

Встановив ПТФ.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0233.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0234.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0235.jpg

Галогенні лампи замінив на світлодіодні, планую використовувати як денні ходові вогні.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0236.jpg

кук
08.04.2024, 17:04
ДХО проконають, коли вони будуть світити постійно з поворотом ключа і гаснути при переході на габарити чи БС/ДС.

Володимир
09.04.2024, 10:43
ДХО проконають, коли вони будуть світити постійно з поворотом ключа і гаснути при переході на габарити чи БС/ДС.Планую зробити блок керування на мікроконтролері, бо хоч проводка до фар є, але не відомо куди вона йде, по ідеї до блоку керування зовнішнім освітленням, але в мене блок керування без функції вмикання передніх ПТФ, та й в блоку запобіжників проводки на передні ПТФ нема.

Володимир
06.05.2024, 16:32
На порозі водійських дверей краска була витерта майже до металу, тому для захисту порогів купив на аліекспрес наклейки на пороги.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0237.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0238.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0239.jpg

Раніше для передавання сигналу на магнітолу через блютуз, було куплено FM-трансмітер що вставляється в гніздо прикурювача, але як виявилось, він не транслює радіосигнал в режимі стерео, тому було куплено для магнітоли AUX-кабель з ключами для витягування магнітоли.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0240.jpg

При зніманні магнітоли виявилось що роз'єм AUX в магнітолі задіяний (на фото білий), але де в авто виведено роз'єм AUX не відомо.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0241.jpg


Закріпив вогнегасник на боковій панелі багажника.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0242.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0243.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0244.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0245.jpg

IndeeЦ
06.05.2024, 19:24
Я вообще, мечтаю перейти на эмулятор чейнджера.

кук
07.05.2024, 09:01
Я ДХВ зробив з допомогою контролера, який колись рекламувався на форумі. Подарували. Керує він лампами ДС, є можливість регулювати яскравість ламп. Правда, один раз поліцай пробував доколупатись про штатність. Відколупався...
Нема зараз жодного ДСТУ, який би забороняв самостійне встановлення, та і під переобладнання це не підходить. І норми ЄЕК, як вища інстанція, теж не забороняють.
У кацапів можна робити самостійно, але потім йти до ДП на погодження, бо там ГОСТ таки є.

Володимир
07.05.2024, 10:02
Я ДХВ зробив з допомогою контролера, який колись рекламувався на форумі. Подарували. Керує він лампами ДС, є можливість регулювати яскравість ламп. Правда, один раз поліцай пробував доколупатись про штатність. Відколупався...
Нема зараз жодного ДСТУ, який би забороняв самостійне встановлення, та і під переобладнання це не підходить. І норми ЄЕК, як вища інстанція, теж не забороняють.
У кацапів можна робити самостійно, але потім йти до ДП на погодження, бо там ГОСТ таки є.Якщо вірити електричним схемам на авто, то в фюжині передбачена штатна системи ДХО, але реалізована вона на базі ближнього світла фар, якщо вмикач зовнішього освітлення знаходиться у вимкненому стані, то при увімкненні запалювання вмикається ближне світло фар через опір. Але в мене нема на цю систему навіть проводки в блоці запобіжників, хоча місце під запобіжники є.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0226.jpg

Володимир
07.05.2024, 10:22
Я вообще, мечтаю перейти на эмулятор чейнджера.FM-транмітер що в авто підтримує цю функцію, є два гнізда USB, один для зарядки другий для читання з флешки, одне гніздо на мікроСД, навіть є мікрофон. Можна замінити магнітолу, але вона там буде виглядати чужородною, та й в штатної дуже гарне звучання.

кук
07.05.2024, 10:35
В моїй є і проводка, і конектори для ПТФ але не став з цим зв'язуватись, бо ПТФ не було з заводу, самі фари дорогі і надто низько як для наших бездоріг. Колеги-фіатоводи постійно їх шукають, бо камінців більше, ні автівок. Тому і врізався в лампи ДС.

Володимир
07.05.2024, 10:45
В моїй є і проводка, і конектори для ПТФ але не став з цим зв'язуватись, бо ПТФ не було з заводу, самі фари дорогі і надто низько як для наших бездоріг. Колеги-фіатоводи постійно їх шукають, бо камінців більше, ні автівок. Тому і врізався в лампи ДС.По схемі штатно ДХО реалізовано на ближньому світлі.

ПТФ то таке, 500 грн на аліекспрес з доставкою, в Україні дійсно дорого, хоча продають ті самі. Купив як додаткове світло до дальнього, щоби світили біля морди.

IndeeЦ
08.05.2024, 05:53
FM-транмітер що в авто підтримує цю функцію, є два гнізда USB, один для зарядки другий для читання з флешки, одне гніздо на мікроСД, навіть є мікрофон. Можна замінити магнітолу, але вона там буде виглядати чужородною, та й в штатної дуже гарне звучання.

Трансмитер есть - качество звука хромает.

Володимир
08.05.2024, 14:16
Трансмитер есть - качество звука хромает.Через фм на моєму звук був ніяким, бо транслація була тільки в режимі моно, коли підключив через AUX, звук ідеальний.

IndeeЦ
10.05.2024, 16:50
АУкса нету. Мой сидюк, даже МП3 не читает.

_basil_
11.05.2024, 19:24
При зніманні магнітоли виявилось що роз'єм AUX в магнітолі задіяний (на фото білий), але де в авто виведено роз'єм AUX не відомо.



Як раз сьогодні дивився на кацапському драйві партномер 3,5мм AUX-гнізда, бо у мене роздовбане і пропадає контакт.
То там хтось писав, що проводка до штатного місця наявна, але самого гнізда не було. Штатне місце - трохи правіше прикурювача
https://a.d-cd.net/2855036s-1920.jpg
По відповідному партномеру практично нічого не шукається, але по картинці аліекспрес знайшов візуально схоже від Фокуса, що я і замовив.
https://www.aliexpress.com/item/1005004299701521.html?spm=a2g0o.order_list.order_l ist_main.5.1e171802uZjRXx

кук
12.05.2024, 09:24
Отут https://www.k206.net/catalog/407/ є всілякі і китайців можна забути.

_basil_
12.05.2024, 15:04
Отут https://www.k206.net/catalog/407/ є всілякі і китайців можна забути.
Ну, це всілякі, а то конкретно аналог штатного. Просто переткнути роз'єм. Без колгоспного тюнінгу і перепайок.

Володимир
14.05.2024, 09:08
АУкса нету. Мой сидюк, даже МП3 не читает.На алі є така штука https://www.aliexpress.com/item/1005004930882051.html?ug_edm_item_id=1005004930882 051&pdp_npi=4%40dis%21UAH%21%D0%B3%D1%80%D0%BD.1%2C540 .88%21%D0%B3%D1%80%D0%BD.724.33%21%21%21%21%21%402 141067d17156274446138354dabc1%2112000031069758308% 21edm%21%21%21&edm_click_module=alg_product_3_9167090760&creative_img_ind=4&edm_log_data=edm-item-list-three-columns.store-product-log-link&tracelog=rowan&rowan_id1=aeug_edm_75641_1_uk_UA_2024-05-13&rowan_msg_id=vladCOWS_75641_$a60f88b41ca545ec87c75 3b85a071345&ck=in_edm_other пишуть що стерео, але чи те стерео транслюється через ФМ не відомо.
https://ae01.alicdn.com/kf/Sca0456bb37c34624a33a624576938794m.jpg
Як раз сьогодні дивився на кацапському драйві партномер 3,5мм AUX-гнізда, бо у мене роздовбане і пропадає контакт.
То там хтось писав, що проводка до штатного місця наявна, але самого гнізда не було. Штатне місце - трохи правіше прикурювача
https://a.d-cd.net/2855036s-1920.jpg
По відповідному партномеру практично нічого не шукається, але по картинці аліекспрес знайшов візуально схоже від Фокуса, що я і замовив.
https://www.aliexpress.com/item/1005004299701521.html?spm=a2g0o.order_list.order_l ist_main.5.1e171802uZjRXxНакладка на тонель така сама, але отвору під AUX нема, не бачу сенсу купляти таку дорогу цяцьку.

Володимир
07.06.2024, 10:39
Я вообще, мечтаю перейти на эмулятор чейнджера.На промі можна https://prom.ua/ua/Shtatnye-golovnye-ustrojstva?a10265=118630&a11217=106223 купити сучасну модельну магнітолу для старих авто що відповідає дизайну, для прикладу на моє авто, таку автомагнітолу

https://i.ebayimg.com/images/g/v-kAAOSw1hVhxaLv/s-l1200.jpg

можна замінити на таку.

https://images.prom.ua/5537915509_w640_h640_magnitola-232-ford.jpg

https://images.prom.ua/5537915516_w640_h640_magnitola-232-ford.jpg

Але там нема пропозиції на пежо 406, на 405 і 407 є, а на 406 нема.

IndeeЦ
12.06.2024, 17:56
Бля.

Володимир
27.06.2024, 13:36
18 Червня 2024 р.

Одів чохли на сидіння.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0255.jpg

Матеріал товстий, не розрягується.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0246.jpg

Було.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0247.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0248.jpg

Стало.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0252.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0253.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0251.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0254.jpg

24 Червня 2024 р.

151350 км.

Замінив свічки на DENSO TV16TT.

https://picture.new.by/images/66/692f40a05394a300b181d8a2394b5ce0f56fcd2f.jpg

Володимир
11.07.2024, 09:21
151540 км.

Оживлю бортовик, трохи інформації по витраті палива, збільшення витрати палива в результаті заправок за 29.04.2024 року, та 20.05.2024 року, це результат зміни заправки. В сусідньому місті відкрилась заправка Chipo, все ніби класно на перший погляд, дали карту знижок, бензин виходив на 2 грн дешевше, але різко підскочила витрата, підозрюю що вони тупо не доливають, та й бензин у них не дуже доброї якості.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0256.jpg

Володимир
19.07.2024, 10:39
151640 км.

Заправив кондиціонер, враховуючи що система була повністю порожня, і два роки її точно ніхто не заправляв, очікував що буде негерметичність, але на диво система герметична, напевне фреон витік через заправні ніпелі, треба буде наступного разу замінити золотники. Під час їзди з увімкненим кондиціонером таки відчувається втрата потужності, особливо на обертах до 2000.

Ціна питання, діагностика азотом 200 грн., заправка 470 грам фреону плюс масло 800 грн.

Сьогодні (15.07.2024 року) офіційно рівно рік з покупки авто, думав цей рік обійдеться без поломок, але, на сервісі де заправляв кондиціонер відірвали один болт від решітки капота, не встиг я вийти з машини щоби попередити що за пластмасову решітку капот піднімати не можна. Як завжди, китайський двокомпонентний клей виручив.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0257.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0258.jpg

Володимир
10.09.2024, 13:23
23.08.2024 152170 км.

Для керування передніми ПТФ потрібен інший блок керування, в неті знайти бувший в користуванні можна, але ціна кусається, тому вирішив зробити блок керування, 2 в 1, і ПТФ керує, і реалізовує ДХО на основі ближнього світла фар як описано в мануалі з заводу. Першочергово було задумано що живлення ПТФ буде йти напряму з плати і на дальньому світлі буде регулюватись яскравість фар, щоби забезпечити рівномірне освітлення дороги, бо в авто відмінне ближнє світло фар, але на дальному світлі біля машини освітлення слабувате. В процесі тестування виявилось що транзистори без радіатора гріються градусів до 50 або вище, тому транзистори що йдуть на ДХО закріпив на радіатор, а для керування ПТФ на жгут проводів що йде до блоку керування освітленням повісив релюшку. Вийшло трохи не гарно, але всі нюанси передбачити неможливо. Щось зразу в голову не прийшла думка що транзистори для керування ПТФ можна було поставити з іншого боку радіатора, і реалізувати схему так як було задумано початково, одночасно вони не працюють, то можна обійтись одним радіатором, експлуатація покаже, можливо колись перероблю.


https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0260.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0261.jpg

Все керування залишилось штатною крутилкою блока керування освітлення, інтер'єр салону не постраждав. :-D

Як це все працює?

ДХО: За умови коли перемикач керування освітленням знаходиться у вимкненому стані, після запуску двигуна при збільшенні напруги мережі до певного рівня вмикається ближнє світло фар в режимі ДХО, яскравість фар можна відрегулювати від нуля до 100% з кроком 5%. При увімкненні габаритів фари гаснуть. Якщо увімкнути габарити і протягом однієї секунди вимкнути, то фари гаснуть, якщо повторно увімкнути габарити і протягом однієї секунди вимкнути то фари знову вмикаються в режимі ДХО. Усі вмикання ДХО супроводжуються одним довгим звуковим сигналом, а вимикання двома короткими сигналами. Після запуску двигуна фари вмикаються з кількасекундною затримкою, так як генератор керується блоком керування двигуном і в роботу вмикається не одназу. Якщо двигун зупинився і напруга в мережі впала, ДХО вимикаються. З мінусів, відсутніть індикації на приборній панелі, можливо з часом щось придумаю.

ПТФ: Вмикаються штатним вмикачем задніх ПТФ. При увімкненні ПТФ працюють разом з задніми ПТФ, якщо протягом однієї секунди вимкнути, то залишаються світити тільки передні, якщо повторно увімкнути і вимкнути, то передні ПТФ гаснуть. Якщо передні ПТФ були увімкнені при роботі дальнього світла фар, то вони будуть працювати тільки з дальнім світлом фар, при перемиканні на ближнє будуть гаснути. Усі вмикання ПТФ супроводжуються одним довгим звуковим сигналом, а вимикання двома короткими сигналами.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0262.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0263.jpg

Володимир
23.09.2024, 10:54
Замітив що блок керування контролює заряд акумулятора, якщо акумулятор заряджений, то зимою напруга мережі може бути і 14.6в, а якщо частково розряджений і після пуску двигуна на акумулятор йде значний струм зарядки, то напруга мережі строго 14.0в.

Я приблизно раз в місяць підзаряджаю акумулятор, останнім часом щось я про цей процес підзабув, і коли я в прикурювач вставляв вольтметр він завжди показував 14.0в, коли я підключив до акумулятора зарядний пристрій з напругою 14.4в, акумулятор брав більше 6А струму заряду, при напрузі на клемах 14.01в, загалом процес зарядки зайняв приблизно 12 годин. Після зарядки на працюючому двигуні вольтметр показує напругу 14.2в.

Володимир
21.11.2024, 10:12
Бля.Ще є такий варіант https://www.aliexpress.com/item/1005005486788500.html?ug_edm_item_id=1005005486788 500&pdp_npi=4%40dis%21UAH%21%D0%B3%D1%80%D0%BD.591.89% 21%D0%B3%D1%80%D0%BD.337.32%21%21%21%21%21%40213c5 9ad17321038230545833e0702%2112000033274355961%21ed m%21%21%21&edm_log_data=gmod-edm-item-list-three-columns.track-edm-item-list-three-columns-log-link&tracelog=rowan&rowan_id1=lg_del_done_door_20240926_1_uk_UA_2024-11-20&rowan_msg_id=7705304414199084$ddfbfee62dc24521a1b5 2147aa3c44c0&ck=in_edm_other

https://ae01.alicdn.com/kf/Sc8c2bfeb03b343f28edcd55063025b430.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/Sfd3001a4d4ab45b6aad05d9af67834171.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/Sfa3c0ca30f674c77b5aec71a194fd07dX.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/Sa14f1178a54e4230aeca188de51e8042d.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/S028797ef5baa4c0cb39976f06ca881757.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/Scfcca6eb38ed4034a14f959aa6b8038br.jpg

https://ae01.alicdn.com/kf/Sb383a874eecd4e4184822d762872605eH.jpg

IndeeЦ
25.11.2024, 16:58
Торпеду курочить - ненене.:no:

Володимир
30.01.2025, 11:09
149585 км.

Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов.Як виявилось, АКБ можна було не міняти, справа в тому що на авто блок керування сам відключає стартера під час запуску двигуна, і коли авто довго стоїть інколи бувають випадки, що стартер автоматично відключається до запуску двигуна, доводиться потім робити повторні пуски двигуна. Таке буває дуже рідко, але з заміною АКБ нікуди не ділось.