Просмотр полной версии : Интересно как это играет???
Вот увидел на другом фоуме ссылку и решил спросить! Имеет ли такая инсталяция смысл?? (Извините если боян)
http://www.autocentre.ua/component/option,com_sound/task,articles/id,11740/limitstart,/Itemid,84
Сам не слухав, але зі слів людини, яка дурниць не говорить - не звучить.
Сама ідея такого розміщення компонентів хороша, але реалізація... Наприклад, навіщо 6" міди на фронті при наявності фронтального ж сабика?
Росте, так і на вигляд "вживу" - не вражає.
Ну, я бачив ту машину тільки на етапі ІАСКА у Львові, в 2006 році, тоді ще без обробки алькантарою (чи чим там). Навіть не мав нагоди послухати.
Ну, я бачив ту машину тільки на етапі ІАСКА у Львові, в 2006 році, тоді ще без обробки алькантарою (чи чим там). Навіть не мав нагоди послухати.а я приходив подивитись на фінал ІАСКИ в Києві. :smt102 ну не вразило... я ж невеликий спеціаліст. на все це дивився з точки зору звичайного споживача.
Сам не слухав, але зі слів людини, яка дурниць не говорить - не звучить.
Сама ідея такого розміщення компонентів хороша, але реалізація... Наприклад, навіщо 6" міди на фронті при наявності фронтального ж сабика?
+1. сидел в машине, слушал в Киев. Ниче особеного, превлек инстал!
в таком расположении мидбаса много стаяков+ стекло не пологое. не самый лучший вариант. ИМХО
в таком расположении мидбаса много стаяков
На яких частотах?
стекло не пологое. не самый лучший вариант. ИМХО
В якому розумінні - не пологе? Як на мене, в таврії цілком нормальний нахил скла для такої інсталяції.
в таком расположении мидбаса много стаяков
На яких частотах?
стекло не пологое. не самый лучший вариант. ИМХО
В якому розумінні - не пологе? Як на мене, в таврії цілком нормальний нахил скла для такої інсталяції.
Рост да забей.
Не хватало еще чтобы и тут начали теоритезировать... о "стаяках"... да еще и в инстале где его по определению быть не может.
Зы: а то Блюз читать уже невыносимо. Теоретики блин одни. Глухие.
в таком расположении мидбаса много стаяков
На яких частотах?
стекло не пологое. не самый лучший вариант. ИМХО
В якому розумінні - не пологе? Як на мене, в таврії цілком нормальний нахил скла для такої інсталяції.
Рост да забей.
Не хватало еще чтобы и тут начали теоритезировать... о "стаяках"... да еще и в инстале где его по определению быть не может.
Зы: а то Блюз читать уже невыносимо. Теоретики блин одни. Глухие.
Неужели не извесно, что при таком инстале, частоты за которые отвечает мидбас (~ 80-400 Гц) ну не как от лобовухи не отбется!!! как же тут без теории, А? физику не измениш! при таком инстале нужно иметь хороший процессорный апарат... и знать, что куда в какую сторону "крутить"
в таком расположении мидбаса много стаяков
На яких частотах?
стекло не пологое. не самый лучший вариант. ИМХО
В якому розумінні - не пологе? Як на мене, в таврії цілком нормальний нахил скла для такої інсталяції.
Рост да забей.
Не хватало еще чтобы и тут начали теоритезировать... о "стаяках"... да еще и в инстале где его по определению быть не может.
Зы: а то Блюз читать уже невыносимо. Теоретики блин одни. Глухие.
Неужели не извесно, что при таком инстале, частоты за которые отвечает мидбас (~ 80-400 Гц) ну не как от лобовухи не отбется!!! как же тут без теории, А? физику не измениш! при таком инстале нужно иметь хороший процессорный апарат... и знать, что куда в какую сторону "крутить"
Жах який... Всі, хто їздить з підсидільниками - тупі ідіоти :) Там воно ніби теж від лобового відбивається...
Але я не про це. Я задав запитання у відповідь на репліку про цілу купу стояків - на яких частотах? Бо, чисто теоретично нехай, раз така любов до теорії, я можу зрозуміти про стояк від підсидільників, до речі один він там, але як формуються багаточисельні стояки при інсталі в торпедо для мене поки загадка. Тому прошу відповісти на запитання - на яких частота були відмічені багаточисельні стояки? Бо може я чого не знаю, не розумію, от і хочу для себе уяснити...
Також я питав про наклон скла - чому він надто пологий для такої установки?
Стосовно необхідності процесорного апарата... Було б цікаво послухати, чому саме такий апарат потрібен, що саме там витягне процесор, чого не можна досягнути іншими, не цифровими засобами.
Стосовно необхідності процесорного апарата... Було б цікаво послухати, чому саме такий апарат потрібен, що саме там витягне процесор, чого не можна досягнути іншими, не цифровими засобами.
Торпедо узкое => слишком близко к водителю => До левого мида рукой подать, а правый далекооооо.
Слишком большая разница между расстоянием до левого и правого мидов => будет привязка к ближнему.
Процессор решит дело :)
Стосовно необхідності процесорного апарата... Було б цікаво послухати, чому саме такий апарат потрібен, що саме там витягне процесор, чого не можна досягнути іншими, не цифровими засобами.
Слишком большая разница между расстоянием до левого и правого мидов => будет привязка к ближнему.
"Не факт" (с) СС :)
Я не робив такого інсталу в Таврії, чому власне мене і цікавить ця тема - як воно там виходить.
Але робив в 2108 і в Транспортері.
Стосовно того, що ти кажеш - показовий Транспортер. Торпедо широоке, відстані до лівного і правого дінів дуже різні, а сцену можна побудувати без проца - залюбуєшся.
І в мене в зубилі, навіть коли голову зовсім вліво, до скла бокового прихилити, прив`язка до блюжнього не появляється, а прсто сцена зсувається в сторону. Так, як в домашці - сідаєш на диван посередині, перед динаміками, а потім посуваєшся в бік, на край дивану - прив`язка не появляється, просто сцена їде вбік.
О, ще за моєю порадою такий інстал робила людина в Скіроко, теж без прив`язок справа обійшлася.
Стосовно необхідності процесорного апарата... Було б цікаво послухати, чому саме такий апарат потрібен, що саме там витягне процесор, чого не можна досягнути іншими, не цифровими засобами.
Торпедо узкое => слишком близко к водителю => До левого мида рукой подать, а правый далекооооо.
Слишком большая разница между расстоянием до левого и правого мидов => будет привязка к ближнему.
Процессор решит дело :)
+1
к томуже хороший еквалайзер, желательно параметрик, тушить все пики и провалы!
чем болие пологое стекло, лучше происходит отражение, тех частот которые действительно отбиваются...
... по Частотам 400 - 600 Гц обезательно будет провал в такой установке. Где стояки будут это уже индевидуально зависит от акустики, обема, торпеды, рук. Если пройтись диском Let's Test, все будет очень хорошо слышно!
в таком расположении мидбаса много стаяков
На яких частотах?
стекло не пологое. не самый лучший вариант. ИМХО
В якому розумінні - не пологе? Як на мене, в таврії цілком нормальний нахил скла для такої інсталяції.
Рост да забей.
Не хватало еще чтобы и тут начали теоритезировать... о "стаяках"... да еще и в инстале где его по определению быть не может.
Зы: а то Блюз читать уже невыносимо. Теоретики блин одни. Глухие.
Неужели не извесно, что при таком инстале, частоты за которые отвечает мидбас (~ 80-400 Гц) ну не как от лобовухи не отбется!!! как же тут без теории, А? физику не измениш! при таком инстале нужно иметь хороший процессорный апарат... и знать, что куда в какую сторону "крутить"
Жах який... Всі, хто їздить з підсидільниками - тупі ідіоти :) Там воно ніби теж від лобового відбивається...
Але я не про це. Я задав запитання у відповідь на репліку про цілу купу стояків - на яких частотах? Бо, чисто теоретично нехай, раз така любов до теорії, я можу зрозуміти про стояк від підсидільників, до речі один він там, але як формуються багаточисельні стояки при інсталі в торпедо для мене поки загадка. Тому прошу відповісти на запитання - на яких частота були відмічені багаточисельні стояки? Бо може я чого не знаю, не розумію, от і хочу для себе уяснити...
Також я питав про наклон скла - чому він надто пологий для такої установки?
Стосовно необхідності процесорного апарата... Було б цікаво послухати, чому саме такий апарат потрібен, що саме там витягне процесор, чого не можна досягнути іншими, не цифровими засобами.
Очень интересно, Вы сравниваете подсидельники с торпедой :shock:
мид же не "накрыт" сверху лобовухой :!:
про Проц....
невже Вам не відомо для чого потрибен процессор? і які функції він виконуе? :?
от мені дуже цікаво як Ви робили інстал в торпеду, для цього як найменше потрібно знати диаграму направленості динаміків, та мати тестові бокси (в нашому випадку 10-14 литрів). Не думаю, що Ви з боксами гралися.... та щей таскали їх по торпеді... :D
можливо в Вас вже є готовий провіриний варіат, при якому привязки до ближньго слухача буде мінімальна? мало віриться...
Да не будет привязки к ближнему в таком инсталле никогда!
И оставьте процесор в покое.
Играть должно и без проца, онный для тонких настроек.
Да не будет привязки к ближнему в таком инсталле никогда!
Ну как такое можно писать???? :shock:
Да не будет привязки к ближнему в таком инсталле никогда!
И оставьте процесор в покое.
Играть должно и без проца, онный для тонких настроек.
Ну нинаю - без проца привязки не слышал только в подседельниках и в киках. В дверях (особенно в верхней части), торпедо - привязка была всегда (без процессора).
Да не будет привязки к ближнему в таком инсталле никогда!
И оставьте процесор в покое.
Играть должно и без проца, онный для тонких настроек.
Ну нинаю - без проца привязки не слышал только в подседельниках и в киках. В дверях (особенно в верхней части), торпедо - привязка была всегда (без процессора).
+ 1. кики это супер!
Очень интересно, Вы сравниваете подсидельники с торпедой :shock:
мид же не "накрыт" сверху лобовухой :!:
Так, порівнюю. Яка різниця - і там, і там відбитий від лобового звук.
Але!
Якщо при підсидільній установці нарватися на стояк доведеться майже неминуче, то де поміститься стояча хвиля під лобовим склом на нч для мене загадка. Чому я і задавав цілком конкретне запитання - на яких конкретно частотах ви чули стоячі хвилі в цій, конкретній інсталяції? Бо мені справді цікаво. Правда відповіді ви щось не даєте, шкода.
про Проц....
невже Вам не відомо для чого потрибен процессор? і які функції він виконуе? :?
Звичайно відомо. І те, якими методами він це все робить, і як негативно це впливає на звук. І як це вбиває сцену для усіх сидінь, крім того, на яке проц налаштований.
Але я задав знову ж конкретне запитання - що ж таке робить проц, через що він неминучий за подібної схеми установки акустики, чого не можна зробити іншими, не цифровими методами?
от мені дуже цікаво як Ви робили інстал в торпеду, для цього як найменше потрібно знати диаграму направленості динаміків, та мати тестові бокси (в нашому випадку 10-14 литрів). Не думаю, що Ви з боксами гралися.... та щей таскали їх по торпеді... :D
можливо в Вас вже є готовий провіриний варіат, при якому привязки до ближньго слухача буде мінімальна? мало віриться...
Ну, не кажучи про клієнтські машини, свою я роблю уже третій рік. На даний момент використовується уже третя схема установки. Тому я направду дуже багато чого натягався по салону. Але не в цьому справа.
По-перше, знати діаграму напрямленості зовсім не проблема, особливо при наявності у Львові самої потужної в Україні, а може і на усій території колишнього союзу акустичної лабораторії. Хоча дана діаграма як раз не відіграє рішаючої ролі. Ну але це вже нюанси.
По-друге, навіщо тестові бокси, якщо є доволі фріейрних динаміків? Тягай донесхочу. А також є 4" динаміки, які грають суттєво нижче 100 Герц в 0 дБ. Так що матеріалу для проб і помилок хоч відбавляй. До речі, саме такі динаміки в мене зараз і стоять, 4", резонансна частота 65Гц. Правда, оскільки в мене 3-полоска, то так низько вони мені зовсім не потрібні, але разок, для інтересу, роблячи тестове прослуховування Женезіс Стерео 60, я їх розпустив на всю полосу. Стоячих хвиль відзначено не було.
По-третє, ніяких перевірених варіантів не існує, бо усі автомобілі різні. Але існує голова і руки, а також основопологаючі закони акустики, цілком конкретно виражені в математичних формулах і правилах. І якщо їх грамотно дотримуватись, не керуючись якимись домислами, різними дописами, як казав Мобі, глухих теоретиків з Синьої, а працюючи головою і руками, усе буде дуже гарно.
ПС. Так що з відповідями на мої запитання? :)
Стосовно необхідності процесорного апарата... Було б цікаво послухати, чому саме такий апарат потрібен, що саме там витягне процесор, чого не можна досягнути іншими, не цифровими засобами.
Торпедо узкое => слишком близко к водителю => До левого мида рукой подать, а правый далекооооо.
Слишком большая разница между расстоянием до левого и правого мидов => будет привязка к ближнему.
Процессор решит дело :)
+1
к томуже хороший еквалайзер, желательно параметрик, тушить все пики и провалы!
Це все від нестачі двох речей - знань і часу. Мені не вдалося побудувати сцену акустичними засобами, тому виправлю її процесором. я не вмію вибудувати лінійну ачх, тому поправлю її еквалайзером. 21-е століття рулить...
Ну чому, наприклад, в машині Halin-a, яку ми з ним разом робили в минулому сезоні, на яска лінійність АЧХ 27 балів з 30 можливих при повністю аналоговому тракті? Ну, в сенсі, без еквалайзерів і DSP? Рівно так само як і хороша сцена як для правого, так і для лівого сидінь, аж правий суддя дивувався, що нарешті його не обділено увагою. А 30 з лінійності не набрав через використання хоч і якісних, але все ж таки не хай-ендівських компонентів і відсутності на той момент попереднього підсилювача.
Да не будет привязки к ближнему в таком инсталле никогда!
И оставьте процесор в покое.
Играть должно и без проца, онный для тонких настроек.
Ну нинаю - без проца привязки не слышал только в подседельниках и в киках. В дверях (особенно в верхней части), торпедо - привязка была всегда (без процессора).
+ 1. кики это супер!
Для таврії за певних оговорок так. А в зубилі не пробували сч в кіки запхати? А спробуйте, ось де досвід буде...
Да не будет привязки к ближнему в таком инсталле никогда!
И оставьте процесор в покое.
Играть должно и без проца, онный для тонких настроек.
Ну нинаю - без проца привязки не слышал только в подседельниках и в киках. В дверях (особенно в верхней части), торпедо - привязка была всегда (без процессора).
Андрію, привязка є завжди з двох причин: фазова неузгодженість і паразитні перевідбивання. При грамотному довороті динаміків, при кросоверах, які не зсувають фазу і компенсують скачки імпендансу, позбувшись паразитних відбитих хвиль ніякої прив`язки не буде.
А також є 4" динаміки, які грають суттєво нижче 100 Герц в 0 дБ. Так що матеріалу для проб і помилок хоч відбавляй. До речі, саме такі динаміки в мене зараз і стоять, 4", резонансна частота 65Гц.
А що саме, можливо "райдуга-веселка"?
Андрію, привязка є завжди з двох причин: фазова неузгодженість і паразитні перевідбивання. При грамотному довороті динаміків, при кросоверах, які не зсувають фазу і компенсують скачки імпендансу, позбувшись паразитних відбитих хвиль ніякої прив`язки не буде.
Соглашусь пожалуй. Тольо вот в конкретной инсталляции грамотного доворота динамиков как раз и не наблюдается.
Андрію, привязка є завжди з двох причин: фазова неузгодженість і паразитні перевідбивання. При грамотному довороті динаміків, при кросоверах, які не зсувають фазу і компенсують скачки імпендансу, позбувшись паразитних відбитих хвиль ніякої прив`язки не буде.
Соглашусь пожалуй. Тольо вот в конкретной инсталляции грамотного доворота динамиков как раз и не наблюдается.
Я тут згадав, що я цю машину слухав в Київі, то там ще на стойках були СЧ DLS Ir 3"!!! зараз десь їх не мае.
на даному автомобілі при прослуховуванні музичного матервалу важко сказати де саме "стояк".
просто цікаво....
1. можливо е декілька фото з установкою тієї машини що набрала 27 балів по АЧХ?
2. що за 4" СЧ з таким ниським резонансом?
3. історія Вашої системи, перехід з минулого до теперішнього...
А також є 4" динаміки, які грають суттєво нижче 100 Герц в 0 дБ. Так що матеріалу для проб і помилок хоч відбавляй. До речі, саме такі динаміки в мене зараз і стоять, 4", резонансна частота 65Гц.
А що саме, можливо "райдуга-веселка"?
Я ж писав на звук.орг в темі, де всі гнуть пальці, що в них стоїть :)
на даному автомобілі при прослуховуванні музичного матервалу важко сказати де саме "стояк".
А може це і не стояк був? :)
просто цікаво....
1. можливо е декілька фото з установкою тієї машини що набрала 27 балів по АЧХ?
2. що за 4" СЧ з таким ниським резонансом?
3. історія Вашої системи, перехід з минулого до теперішнього...
1. http://www.rost.lviv.ua/caraudio/news-01-07-07.html
Тут трохи теє, рекламна стаття, я ще викладав звіт минулого року в Синій, але шукати брак часу.
2. Їх уже не виробляють. Морелі, ще ручної зборки. Але з цим вони майже повністю вже зав`язали, з ручною зборкою маю на увазі - ось такі потреби сучасного світу :(
3. Знаєте, один журнал попросив статтю написати про специфіку встановлення акустики в автомобілі з технічної точки зору, а я її уже місяць ніяк завершити не можу. А ви хочете, щоб я описав тут усі еволюції свого автомобіля? :)
Час від часу я щось трохи пишу тут, в Синій, на звук.орг.уа
При бажанні можна пошукати.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot