PDA

Просмотр полной версии : Перевів на А-80


Grom_84
04.03.2008, 14:30
Йо!

Здійсниву кілька переробок і перевів Двигло на 80. Описую що робив:

Розточив карбюратор Дифузори 22 і 26 відповідно
Жиклери поставив 95/165 і 1мм/145
Перевів Прискорювальний Насос в І камеру і збільшив об'єм його камери (проставка з кришки старого), зробив довший кулачок. Продуктивність 22-24 мл за 10 повних ходів
Поставив високу проставку під карбюратор + 20 мм впускний колектор
Прицепив на неї зубчату ступеньку і пристріляв на неї Прискорювальний Насос
Щоб закривався капот просто його погнув і підняв планку замка
В проставку вклеїв чотири голки від шприців діаметром 0,3 мм і просверлив канал для підводу води. Встановив додатковий бачок і провів трубки (краппельниця + фільтр з відстойником)
Кут Випередження Запалення по заводським міткам
ХХ 680 об/хв з впорскуванням води і 950 без (але детонує при вимкненні запалення)
Двигун не перегрівається, карлсон лишне не маслає, прогрів триває 4-7 хв при 10 гр за бортом.
Оскульки не маю динамометричних стендів, то міряв максималку - 135 км/год; 0-60 4,07 с; 0-100 18,85; 60-100 на 4 передачі 19,54 на повністю відкритому дроселі. Міряли з жінкою стандартним спідометром і електронним спортивним секундоміром

Шановні формумчане напишіть будь ласка які у вас динамічні показники, якщо у вас є досвід переведення МеМЗівського мотора на 76-80 бензин з розточкою поршнів/камери згоряння.
Є датчик детонації видає сигнал 0-2 В, підкажіть як зробити підсилювач для того щоб вивести сигналізатор детонації на 12В діод на приборку (для того щоб перевірить/відрегулювать систему/КВЗ на всіх режимах - боюсь прогавить детонацію на високих обертах і захарить мотор).
Буду вдячний також за інформацію про витрати пального 76 та 92 на перероблених двигунах.

З.І. якщо тема не в тему то перенесіть в експлуатацію

McFly
04.03.2008, 14:51
Это какой мотор ? 1,1?

у меня до 100 км/ч паспортные 16 сек, на стоке.

максималка.. не знаю.. но за 160 точно.

Grom_84
04.03.2008, 16:08
ех, забув вказать двигун 1,2 з розточеним впускним колектором (але не синхронізовані отвори колектора/ГБЦ)
пробіг 85 тиків
колеса тавробублики з 155/70 БЦ-10 (дуже шумна)

максималка і на 92/95 бензині більша за 140 не була - машина розганялася до 120-130, а потім різко переставала. набирала 0,5-1 км/год за хвилину, а двигун видає нагора 4500 чи 4700, тобто можна крутить до 5500, але не тяне.

Igor_Slavuta
04.03.2008, 16:24
Йо!

Щоб закривався капот просто його погнув і підняв планку замка



:weedman:

Grom_84
04.03.2008, 16:36
то: :weedman:

Додатково влаштував обдув лобового скла гарячим повітрям з під капота - сьогодні моросив дощичок, так досить не погано сохло

SNIPER
04.03.2008, 17:26
0-60 4,07 с
бред...

а что разгон пол дня до 100км/ч и 130 максимум, верю, и в этом нету нечего удивительного))))

хех... жалко таврию :(

Lexa
04.03.2008, 17:29
0-60 4,07 с
бред...

а что разгон пол дня до 100км/ч и 130 максимум, верю, и в этом нету нечего удивительного))))

хех... жалко таврию :(
почему? были с завода с двигом МЕМЗ-2451
под 76 бенз, там степень сжатия ниже была

04.03.2008, 17:44
Там кстати,и было углублено место под клапаны в серийных поршнях. И только и всего...А обдув,так это зря- вместе с водичкой и грязь быстрее сохнуть будет.

Grom_84
04.03.2008, 18:02
[quote=Grom_84] 0-60 4,07 с
бред...

Ну мабуть тре писать. що розгон на двох передачах 1-й і 2-й тому так швидко. а сотня так повільно бо на 90 треба втикать 4-ту таким чином маючи краще відрегульовану коробку і гоночні скіли можливо вклався б у заявлені заводом.

60-100 на прямій передачі з відкритим дроселем роблять для вияснення мощностной характеристики двигуна. на 92му точно швидше розганялася

Щодо того чи жалто таврію... було б жалко, якби вона погано перетравлювала 76-80й... Я одразу не повірив бо думав, що залишилось багато 92 в баку і ОЧ набадяжилось. але виїздив суміш і залив 10л А-80го на ХХ і середніх просто зубра, а великі оберти я не штурмую - страшно = Детонація суть високошвидкісне згоряння палива у (практично) всьому обємі камери згоряння одномоментно, призводить до ударних механічних та теплових навантажень на двигун. якщо пошуршать нетом можна найти багато фоток плавлених поршнів і пропалених клапанів.

Хлопці - найстрашніше в цій переробці те. що машина в місті і по трасі в межах швидкісних лімітів майже не змінила поведінку

SNIPER
04.03.2008, 18:46
[quote=Grom_84]Йо!
:weedman:
+1000% :lol:

to Grom_84
мотор 4,5к еле крутит, а тут слики :lol: кстати ставь их... будет еще и расход меньше, сопротивление качению меньше :-D

xg242
04.03.2008, 22:22
я часто в броворах бываю просто интересно взгялнуть.. можно организовать будет?

McFly
04.03.2008, 23:03
ех, забув вказать двигун 1,2 з розточеним впускним колектором (але не синхронізовані отвори колектора/ГБЦ)
пробіг 85 тиків
колеса тавробублики з 155/70 БЦ-10 (дуже шумна)

максималка і на 92/95 бензині більша за 140 не була - машина розганялася до 120-130, а потім різко переставала. набирала 0,5-1 км/год за хвилину, а двигун видає нагора 4500 чи 4700, тобто можна крутить до 5500, але не тяне.

так сцепление пора менять...

Grom_84
04.03.2008, 23:09
якщо кому цікаво можу показать і розказать як до такого життя дійшов

а щеплення може просто не дожимать? бо і правда воно тепер хапає під самим кінцем ходу
як перевірить?

Шкряб
05.03.2008, 11:10
а где 80 в киеве заправляцца ? :shock:

olegth
05.03.2008, 12:48
а где 80 в киеве заправляцца ? :shock:
на Механизаторов наример есть заправка :)

xg242
05.03.2008, 12:51
а где 80 в киеве заправляцца ? :shock:
на Механизаторов наример есть заправка :)

ланос еще никто не переводиль?

Grom_84
05.03.2008, 18:30
76 та 80 є суть один і той самий бензин просто міряно розрахунковим та моторним методом тому трохи різні ОЧ виходять. головне, що там ніби бадяжить нічого.

невже ніхто з тавроводів не встановлюва дві прокладки під ГБЦ чи не проточував поршні щоб їздить на 76? невже важко написать яка витрата пального?

Шкряб
05.03.2008, 18:52
ну да, вот только уже за 92 надо побегать, а то невезде есть,
а вот 76.... На тех заправках что есть не то что заправляцца стремно, но
банально заезжать противно )

Grom_84
05.03.2008, 19:27
ти ще скажи. що 92й і 95й відповідають своєму маркуванню. Перейшов на 92 з 95го тому. що машина з штатно виставленим УОЗ детонувала при ваимкненні запалення, попробував 76 і зараз якщо чесно не відчуваю особливої різниці в динаміці. можливо це через те, що для 76 ступінь стиснення 9,5 це вже спорт настройки... не знаю, тому і хочу щоб народ відписався поділився враженнями.

P-IV
05.03.2008, 20:26
Честно-говоря, нифига не понял. :) Объясните плиз по-русски, что было сделано для перевода на 80-й бензин и хорошо ли это или плохо...

Grom_84
05.03.2008, 22:05
то P-IV
вибач брате перекладати російською майже нічого:
добавлена проставка під карб +25мм
в ній просверлений канал для підводу води з цього каналу вниз виходить 4 голки від шприців, для рівномірного розподілу води
це все приєднано до бачка з водою за допомогою шлангів капельниці (система для внутривенного вливания) в яку вставлено фільтр з відстойничком (волокнистий)
вода добре викип'ячена десь хвилин по 30-40 щоб не залишала накипу на стінках циліндрів. краще взагалі дистильовану
вода потужний антидетонатор - охолоджуе суміш і стінки циліндра/поршень, розширюється десь в 1700 раз при випаровуванні (паровий двигун не дарма зробили на пару) пар працює як поглинач надлишкової теплоти, яка може викликати детонацію - нагрівається=розширяється (знову згадуємо про парову машину)
крім того пар великий чистюля відриває весь нагар, який може бути "очагом детонации" - всі свічки в усіх циліндрах стали однаково чисті і однаково коричневаті на ободках легенький чорний слідок (прям як по книжці ніколи такими не були)

на холостих вакуум у впускному колекторі великий - вода втягується і працює як нейтральний наповнювач в принципі ні добре не погано
На середніх обертах вода зривається з голок потоком її тянеться приблизно стільки ж як і на ХХ. активно охолоджуе циліндропоршневу групу і суміш теплота випаровування 530 ккал/кг проти 80ккал/кг у бензина
при навантаженні ає виникнути детонація, оскільки бензин з малим ОЧ. він пробує вибухати, але в циліндрі вода нагріта майже до температури кипіння (там більший тиск, тому кипить при вищій Т; згадай скороварку) теплота детонації поглинається водою, яка сильно розширяється і таким чином збільшує обертальний момент (н/м)
На високих обертах води потрапляє найменше бо голки тонкі і не втигають пропустити через себе багато (пропускна здатність прямопропорційна до діаметра каналу і обернено пропорційна до його довжини) на високих обертах води багато не треба, бо швидкість згоряння палива не втигає за обертами колінчатого валу = немає умов для виникнення детонації
На всіх обертах: більшується частка пара в картерних газах, він дуже гарний антидетонатор + гарячий = покращує випаровування бензину (згадуємо про їх теплоємності 530 і 80 відповідно) віддаючи йому своє тепло. Таким чином пар рециркулюється в системі до 3 хв після припинення його подачі на вхід із бачка (перевіряв для того щоб застрахуватися від детонації, якщо щось станеться з трубками/голками)

попередньо система випробовувалася на 92 бензині. так УОЗ був накручений в +8, а подача води була 200 мл на 10 км = перло як з АДшкою. доречі на тому тижні встановив і майже не відчув різниці (хіба що води можна лить ще менше) правда вона за два дні згоріла (блок ЕПХХ накрився серед ночі серед дороги і т.д.... вже тиждень не можу помінять?!)
проте детонацією і не пахло

якщо підкажете як закинуть фотки на таврія.орг.юа/файлез, то викладу всю доступну інформацію
можете пошукать в неті "впрыск воды" "водокар" "aquatune"
досліди з вприском води ведуться з 30 років минулого століття. спочатку використовували для літаків FW та ИЛ, потім бризкали в формулі 1, зараз ллють в турбовані мотори. в Союзі лили в АЗЛК та ЗИЛы добилися економії в кілька процентів отримали рацпатенти. а потім союз рухнув і кілька раціоналізаторів могли тільки писати статті як їх раптом забули. В 90х лили водичку і їздили на галімому бензині (правда не знаю які наслідки)
аМерикоси вважають, що за рахунок настройок на збіднену суміш, раннє запалення + вприск води можна добитись економії в 5-8% на номінальному для двигуна паливі

чи добре це чи погано вирішуй сам. мені говорять, що може бути корозія через воду - можливо ще не перевіряв, але картерні гази також мають воду.
далі гідроудару не може бути- об'єм води що вливається складає менше 10% від паливно/повітряної суміші (якщо більше їхать не хоче - для більше тре ставить ультразвук, або добавлять емульгатори як японці)
про велику кількість картерних газів - вони перші почали. цей екскремент почав саме тому, що картерних газів багато можливо скоро капіталка

пишіть питайте, критикуйте якби був на 100% впевнений у виключно позитивних результатах, то їздив би і тримав велику дулю в кармані (ха-ХА-ха), а так от сюди пишу

З повагою Grom

Сергей666
05.03.2008, 22:15
Масляна плёнка с цилиндров смывается и двиг скоро привратится в отстой 8)

viktorjl
05.03.2008, 23:13
Масляна плёнка с цилиндров смывается и двиг скоро привратится в отстой 8)
чем смывается? Водой? :)

Илья Лавр
06.03.2008, 08:29
Масляна плёнка с цилиндров смывается и двиг скоро привратится в отстой 8)
если тока Жёлтой водой смывается... :)

Илья Лавр
06.03.2008, 08:39
Если честно...то я тока щас догнал что сделал автор темы...респект ему и уважуха...
Просто написано по вашенски...я не уя не понимаю...

мона подробнее...какой расход? какие калибровочные отверстия??я так понил их 4...воду подводится самотеком или тока...за счет разряжения - как эконостат???

Единственное...что хачу порекомендовать попробовать автору темы...
это подвести всю эту систему не в задроссельное пространство...а непосредственно в дифузоры...так расход будет пропорционален нагрузки...на двигатель и оборотам...

а то на скока я понил из поста(да так оно и будет) - что на холостых расход воды больше чем на верхах...

блин....может мне патом кто-нить переведет...посты автора...:)

Grom_84
06.03.2008, 19:23
ыдея ни поганая

специательно для Пана Ильи буде лабать на не державной:
Значитсо так - ежели лить воду в дифузоры то будить детонация на ХХ а энто уже просто нонсенс
альбо нуну лить в два места, то этьсть есть по сути дублировать системы карба водой - ? а оно мене надо? в том смысле, что не эздюю я на ХХ кроме как перед светофором (принудительный ХХ) но про энто думаль ы решиль не нуна. кроме того момент крутящий(обертальний) больще патму на ХХ и рядом (1000) можна заползать в гараж через порожек (оч сложная траектория с двумя кривими = попасть задодм / передом в ворота гаража - не попасть задом/передом в стену дома между стеной ы воротами 2,05м) там скорость не нуна

за респект ы уважуху спасиб, но я ужель не писаль, что энто не моя ыдея, а вичитаная в глубоком мальстве из стопок Моделист-конструктора ы Изобретателя и Рацыонализатора

P.S. как кинуть фотки в каталог файлы на этом форуме, тогда многие вопросы о переделках и с их смысле будут сняты?[/b]

SNIPER
06.03.2008, 22:09
Прописные истины для новичков:
Уменьшение степени сжатия ведёт к уменьшению мощности и увеличению расхода топлива. Думая, что выиграл на качестве бензина, проиграешь на его количестве (расходе), и во всем остальном…

Системой дополнительного впрыска воды в 80-ых годах занималась шведская фирма Saab. Это очень сложная система, похожая на инжекторную, с применением электроники и прочей лабуды. Учитывая её высокую сложность, признана не практичной в применении, и так не в одной машине не прижилась… Из практики любителей переделок, без правильной дозировки воды на разных режимах работы двигателя, приводила к уничтожению колец, задира цилиндров и захериванию масла.

Все рассуждение этого деятеля полнейший бред и колхоз. Не будьте лохами, не видитесь, и просьба, модераторы, уберите эту тему из раздела «тюнинг».



Единственная правильная мысль в куче букв афтора:
1) насос ускорителя с одним впрыском, применяемый в карбюраторе ДААЗ_21073 (Нива 1700).
2) Кулачек насоса ускорителя №4 вместо заводского №7.

Лично для Grom_84:
Не один умный человек не будет растачивать диффузор первой камеры карбюратора Солекс всего на 1мм (если браться, то минимум до 24мм), причем на каждый увеличенный мм диаметра – увеличивать топливный жиклер на 0,07мм. Это был комментарий к твоему первому предложению, поверь, дальше – больше…

[mod:4bcf431cb2="Шкряб"] Предупреждение [/mod:4bcf431cb2]

Lambert
06.03.2008, 22:18
Уменьшение степени сжатия ведёт к уменьшению мощности и увеличению расхода топлива. Думая, что выиграл на качестве бензина, проиграешь на его количестве (расходе)
Вот это 100% верно

Grom_84
07.03.2008, 02:45
Yo
проїхав поки що близько 100км. Тому статистику витрат пального буду робити пізніше, коли з'ясую мінімальну кількість води, що тамує детонацію на ВСІХ режимах експлуатації.

далі два вищенаведені пости просто вбили у мене віру в людей:
SNIPER писал(а):
Уменьшение степени сжатия ведёт к уменьшению мощности и увеличению расхода топлива. Думая, что выиграл на качестве бензина, проиграешь на его количестве (расходе)

Вот это 100% верно

почнем з початку: ступінь стиснення я не міняв... скоріше за все вона у тавра зовсім не паспортні 9,5 почитайте, що пише Ілля Лавр про виточки в поршнях. З цього висновок при реальному СС від 8 до 9 їздить тре на бензині нижче за 92. В чому я не правий? може в тому що колхоз?

увеличение расхода топлива? Тут нічого не можу сказати. Я їжджу як їжджу і не збираюсь собі відмовляти у радості вільного безпечного драйву, тому витрати пального і стиль їзди див у топіку про крутіння мотору. + реальні витрати ще не міряв= самому цікаво

выиграл на качестве бензина, проиграешь на его количестве (расходе)
Я не просто вливаю "низькоякісний" бензин в бак, я його спалююю в умовах що точно мають супроводжуватися детонацією (СС більше 8 + навантаження). Крім того низькоякісний бензин - це той що має більше летких фракцій, через те прагне згоряти швидше (детонацією пахне?), виділяє більше тепла (пахне детонацією і прогарами поршнів). Крім того я не збільшив переріз жиклерів після того як розточив други карбюратор на 1 мм (перший розточив на 3мм дивним чином позбаввиши себе тяги на малих обертах... і економії палива в принципі...!) і відполірував і зняв всякі виступи і одним словом змінив співідношення в паливно/повітряній суміші в сторону збіднення (свідомо не думай). в результаті: є бензин який схильний до детонації за данних умов згоряння; є збідненна суміш, яка навіть на номінальному бензині схильна до детонації (щоб її уникнути всілякі автогіганти вимудровують системи безпосереднього вприску, пошарове заповнення камери згоряння, системи типу DiesOtto і тому подібне). втім виявилося що моя досить проста і незграбна система також справляється з цією задачею. саме тому (персонально для СНІПЕРА це калхоз) варто розбомбить. відсутність вприску на сучасних автомобілях = нонсенс. воду ллють, прораховують і ще ллють. але про це кількома постами вище (я не найнявся повторно набирать).
Про здатність води чи водно/метанольної чи водно/етанольної суміші (навіть водка) тамувати детонацію знають і плідно використовують там де не поставиш інтеркулер чи буст контроллер - в мотоперегонах. є кілька іменитих мериканських компаній що розробили різні кіт серії, що дозволяють лити воду в більшість турбованих моторів. Для атмосферників випускаються кіт-набори, що нічим не поступаються моїй конструкції за 40 грн. Лить воду в атмосферник варто для збільшення масового заряду паливно/повітряної суміші. крім того вода випаровуючись у камері згоряння здійснює різні цікаві ефекти, що споріднюють ДВЗ з паровою машиною - пар ДУЖЕ відрізняється від води за об'ємом. Розрахункове ККД зростає з іще одної причини - пар розширюючись значно більше ніз відпрацьовані гази - збільшує ступінь стиснення... ? "Уменьшение степени сжатия ведёт к уменьшению мощности и увеличению расхода топлива" відповідно збільшення?
Чому ми їздимо з таким мізерним СС? екологія панове. в 60 робили двигуни з СС 12 і навіть 14 (для 76 бензину!!!) як вони тамували детонацію? - не знаю, але точно знаю що вони жерли дуууже багато бензину і булллиии дууужжжеее потужні і дууужжжее токсичні (сподівають кількість знаків приємно давить на читачів чииттааччіііііііів)

Все що я написав стосується того теоретичного матеріалу, що мені довелося прочитати перед тим як я зміг обгрунтувати батьку (лікар) що це не зламає машину, що у цього є аналоги, що це економічно доцільно, що це точно безпечно. Повірте мені зараз дуже легко вам все це пояснювати :lol:

тепер оффтоп:
я не ставив пісялку від тайги, а переробив штатну встановивши дві з маркуванням 45 в одну камеру не збільшууючи їх сумарний опір набігаючому потоку. вони були пристріляні на виступ під карбом ( що компенсує мій винахід з розташованими один над одним розпилювачами + виступ зубастий дуужее гарно розбризкує бензин)
Я ніде не писав, що ставив кулачок №4...чи навіть№7 я подумав виступаючою частиною тіла і зробив власний кулачок, точніше 6 кулачків. повірте перед тим як мені сподобалось довелось багато попрацювати напилком. компенсацію відкриття ДЗ - основне призначення ПН, тому я здійснив прив'язку продуктивності ПН до кута відкритя ДЗ: до кута 15 гр ПН майже не працює; 15- 60(65) гр продуктивність зростає по експоненті. це трохи перекриває кут відкриття ІІ камери. у звязку зі встановленням "Багатих" жиклерів там ПН знову мало працює. Таким чином я не розумію, що можна взагалі розумного знайти в моїх словах :shock:
Доречі в нас під києвом і в стольному граді чомусь не продають свердла з шагом 0,007. може тоді варто міняти продуктивність жиклера міняючи довжину звуженого каналу? повір далі більше :oops: [/i]

Grom_84
07.03.2008, 03:20
Питома теплоємність води при постійному об'ємі ср = 0,17 кал/г ? град; для водяної пари (сталий тиск)ср = 0,44 і (сталий об'єм)сv = 0,34 кал/г ? град при температурі 0 гр С

що це означає? пара має більшу теплоємність ніж вода(рідка) в 2-2,3 рази
зараз ще пошукаю коефіцієнти лінійного розширення

SNIPER
07.03.2008, 07:37
извини, на написанное тобой выше сочинение не читал, хватило предыдущего... больше в данной дискуссии участие не принимаю...

Илья Лавр
07.03.2008, 08:13
Питома теплоємність води при постійному об'ємі ср = 0,17 кал/г ? град; для водяної пари (сталий тиск)ср = 0,44 і (сталий об'єм)сv = 0,34 кал/г ? град при температурі 0 гр С

що це означає? пара має більшу теплоємність ніж вода(рідка) в 2-2,3 рази
зараз ще пошукаю коефіцієнти лінійного розширення

Блин...предыдушее сообщение...читал и понмал...а это опять...со скрипом...какими-то догадками...блин...подарите кто-нить словар Украино-русский...не черта не понимаю...

ну да...ладно...вроде...я понил...как это делается...фото ты обещал...посмотрим...и тода все встанет на свои места...

Так а...что мешает поставить электро клапан на подачу воды...при закрытой дроссельной заслонке...чтоб на ХХ не поступала...она туда...

Удачи...

Пысы...везет...76 заправляют...а мне чувствую...98 тока друг...

P-IV
07.03.2008, 17:20
Я вот тут нашел http://pereklad.online.ua/ Но, признаюсь, это мне не сильно помогло для понимания :)

Grom_84
08.03.2008, 22:38
одобрямс
переводчик не фиговий и вообще если использовать регулярные (общепринятые) обороты украинской речи то очень даже покатит

щодо фотографій - поясніть як їх викласти якщо їх нема в інтернетіі, а мій комп не вебсервер? Крім того їх досить багато і в хорошій якості. Подумайте про трафік. Якщо чесно для тих кому справді цікаво і через ЛС відішлю.

На данному етапі проведено такі роботи: встановлено октан-коректор АД5е і в 3 рази зменшена подача води. Детонація (жорстка робота) була навіть на ХХ, бо після встановлення АДшки оберти ХХ впали на 50-70 на хвилину.
Оскільки виник конфлікт міз абсолютно нулячим у техніці батьком (лікар і власник авто) і мною (черговий механік) подальший експеримент припиняється.

Результати:
витрати пального - невідомі
розгінна динаміка - з АДешкою не переміряв, але точно краща ніж показники у 1 пості
Поведінка мотора - нормально крутиться до 5000 тис з усіма характерними змінамипо швідкісних та потужносних кривих. Обертовий момент ймовірно зріс - підхоплює з 1700-2000 і гарно розганяє до 3000, а не так як було раніше (з водою, але без АДешки). тепер комфортна/динамічна їзда можлива в діапазоні 1500/2000 - 3000/5000 обертів/хвилину відповідно.

Витрати води без АДешки становили 1,7 л на 50 км, що явно перевищує розрахункові 10% від витрати пального. З октан-коректором потік води зменшений в 3-4 рази, що відповідно наближає витрати води до 0,5 л на 50км (1 л води на 100км). Оскільки всі випробовування проводилися в змішаному циклі (переважно місто) і без прогрівів (батько завжди виїжджає через 10 хв після того як мав вже буть там). Стиль їзди супердинамічний (навіть на холодному). Оскільки двигун це витримує і при цьому демонструє видатні динамічні показники-

Висновок: визнати дану систему переходу на низькооктанове пальне, як таку, що відповідає особливостям експлуатації та вимогам власника.
Про подальший хід подій буде повідомлено додатково.

Grom_84
08.03.2008, 22:40
относительно фотографий - объясните как их выложить если их нет в интернете, а мой комп не вебсервер? Кроме того их достаточно много и в хорошем качестве. Подумайте о траффике. Если честно для тех кому действительно интересно и через ЛС отошлю.

На данному этапе проведены такие работы: установлено октан-корректор АД5е и в 3 разы уменьшена подача воды. Детонация (жесткая работа) была даже на ХХ, потому что после установления Адшки обороты ХХ упали на 50-70 на минуту (до 750). Поскольку возник конфликт между абсолютно нулячим в технике отцом (врач и владелец авто) и мной (дежурный механик) последующий эксперимент прекращается.

Результаты: расходы горючего - неизвестные
разгонная динамика - с Адешкой не перемерял, но точно лучше, чем показатели в 1 посте
Поведение мотора - нормально крутится до 5000 об со всеми характерными изменениями по скоростной и мощностной кривых.
Вращательный момент вероятно вырос - подхватывает с 1700-2000 и красиво разгоняет до 3000, а не так как было раньше (с водой, но без Адешки). теперь комфортна/динамічна езда возможна

Grom_84
08.03.2008, 22:43
теперь комфортна/динамичная езда возможна в диапазоне 1500/2000 - 3000/5000 об/минуту соответственно.
Расходы воды без Адешки составляли 1,7 л на 50 км., что явно превышает расчетные 10% от затраты горючего. С октановым корректором поток воды уменьшенный в 3-4 разы, что соответственно приближает расходы воды до 0,5 л на 50км (1 л воды на 100км). Поскольку все испытания проводились в смешанном цикле (преимущественно город) и без прогреваний (отец всегда выезжает через 10 хв после того как должен был уже быть там). Стиль езды супердинамический (даже на холодном). Поскольку двигатель это выдерживает и при этом демонстрирует выдающиеся динамические показники-
Вывод: признать данную систему перехода на низкооктановое горючее, как такую, которая отвечает особенностям эксплуатации и требованиям владельца.
О последующем ходе событий Вас будет поставлено в известность дополнительно.

Перекладено за допомогою онлайн перекладача http://pereklad.online.ua/
Ваш Grom

Grom_84
08.03.2008, 23:59
foto

Grom_84
09.03.2008, 00:01
фотки

Grom_84
09.03.2008, 00:01
фотки

Grom_84
09.03.2008, 00:01
фотки

Grom_84
09.03.2008, 00:02
фотки

Grom_84
09.03.2008, 00:02
фотки

Grom_84
09.03.2008, 00:03
фотки

Нефтяник
12.03.2008, 00:43
ну да, вот только уже за 92 надо побегать, а то невезде есть,
а вот 76.... На тех заправках что есть не то что заправляцца стремно, но
банально заезжать противно )

через пару лет 80/76 вообще в Киеве нигде купить нельзя будет. с каждым годом его производство сокращается. АЗС имеют ограниченное количество емкостей, поэтому выбор между тем, чтобы продавать А-95 премиум или А76/80 будет не в пользу последнего.

Grom_84
12.03.2008, 02:18
пока ви читали а я писав ціна на 80 підлізла до відмітки 92. поки все будете читать може і до відмітки 95 долізе.
Зараз бенз не проблема - проблема його якість, тому питання що менше бадяжать мене дуже цікавить. 95 і 92 бадяжать точно, бо детонувало після виставляння запалення по одній заправці і часто залежало від дня місяця (під кінець бадяжать). а 76 чим бадяжить??? соляра дорожча!
І останнє - мені подобається як мій таврон літає. я може і займаюсь самонавіюванням (я ж бо встановив АДшку і систему вприску за 40 грн!!!) але ніколи мені ще так не хотілося натискать тапку. Поведінка така, що 60 їхать абсолютно неможливо. навіть сьогодні на Телігі піднімався на 3 передачі і докрутився до 80км... це вже тенденція. А на 92 їхав собі як старий пердУн і нічого. так що я дуже задоволений переробками.

Шкряб
12.03.2008, 09:55
гы... я на телиги 120..130... залетаю иной раз, а тут 80 :)

Субьективное ощущение что машина "прет" иной раз ошибочно, а на
вопрос с чем бодяжат 76, я б ответил что с гнилой емкостью (на тех
заправках что он продается бакам по 100 лет) и банально водой.

Короче приезжай на драг там посмотрим что получилось :) Другого способа невижу :)

Кстати, может не втему но вспомнил еще одну штуку, бенз в момент
впрыска охлаждает стенку цилиндра ... тоесть теплообмен, довольно
важная штука ...

Grom_84
12.03.2008, 11:49
То Шкряб

Раніше не було такого бажання притиснути гашетку - машина їхала і усьо, нічого більше. А зараз трохи сильніше притиснув педальку і вже 80...

На драг покищо не приїду :oops: не подумай що боюсь - щеплення скоріш за все скоро попросить довго жить. тому наступну зарплату на Сенсовську корзину і Валео чи німецький диск... а потім можна і на драг :wink:

Шкряб
12.03.2008, 11:58
:-D Та нивапрос!, сам в ремонтах машина на колодках стоит, ходовку
перебираю 8)
Бери Хенс и шмитд ... + родной выжимной.

Grom_84
13.03.2008, 19:50
то Шкряб
Як точно провірить що сцепа здохла, я тут релатіве темку побачив, але відповіді там не знайшов

Доречі шановне панство. На момент монтажу і первинної обкатки системи ціни на пальне становили 4,60 - 4,70... Зараз А 80 коштує від 5,10 і вище. Може хтось сумнівається в доцільності використання цього апарату? Можу приблизно підрахувати доцільність встановлення із різниці в ціні між 76 і 92. Зараз вона становить близько 40 коп, повна ціна агрегата разом з встановленням (хоч і сам собі, але все ж робота) хай буде 80грн. 80/0,4=200 тобто прибор окупиться за 200 л палива залитого в бак, що становить пробіг 1600 - 2000 км. Як на мене це досить не поганий результат.

Чекаю на злобні рецензії та хвалебні оди

Grom_84
14.03.2008, 02:49
ага!
перший негатив - їхав сьогодні під гору і довго (тянучка Теліги), обдув слабий, навантаження велике = стрілка термометра полізла до краю зеленої зони. Так і не долізла, але раніше ніколи такого не робила.
Ще фільтр зараз тягне гаряче повітря - тяга стала менша, видно перегріває, завтра відтестю. На 92 при такій Т варто було їздить на зимньому положенні заслонки.

Шкряб
14.03.2008, 10:20
Мм, та просто, с нуля воткни первую передачу, раскрути двигло до
4 тыков и удерживая педаль газа (скорее утапливая ее в пол )попробуй тронутся, если свиста резины не услышиш а обороты зашкаливать будут то ппц сцепному ...

Еще вариант воткнуть передачку повыше (3 на 40-50) и под горку с
газом. А вобще лучше не парится и ехать менять, а то шлифонеш
маховик и превед :)

Grom_84
14.03.2008, 10:58
То Шкряб - пасібкі, зараз буду їхать додому перевірю

То ALL
Хто знає яка має буть продуктивність помпи охолодження на холостих обертах і на номінальних? У мене таке враження, що моя просто не справилась з тим теплом, що залишилось після інтенсивної роботи при підйомі, і через те стрілка термометра рушила у напрямку червоної зони.

Шкряб
14.03.2008, 11:13
помпа или работает или нет :) А двигло греется еще изза
УОЗ, воздушной пробки, неработающего карлсона и
негерметичной охлаждающей системы, а именно незакрученой до конца крышки расширительного бачка.

Поменяй датчик кулера на vernet 92-87

vadozz
14.03.2008, 21:32
помпа или работает или нет :) А двигло греется еще изза
УОЗ, воздушной пробки, неработающего карлсона и
негерметичной охлаждающей системы, а именно незакрученой до конца крышки расширительного бачка.

Поменяй датчик кулера на vernet 92-87

У меня такой стоит. Карлсон задолбал уже. Кто-то на форуме отписывался, какие датчики ставил. Вроде больше подходит 99-95... Не уверен.

Шкряб
17.03.2008, 10:45
помпа или работает или нет :) А двигло греется еще изза
УОЗ, воздушной пробки, неработающего карлсона и
негерметичной охлаждающей системы, а именно незакрученой до конца крышки расширительного бачка.

Поменяй датчик кулера на vernet 92-87

У меня такой стоит. Карлсон задолбал уже. Кто-то на форуме отписывался, какие датчики ставил. Вроде больше подходит 99-95... Не уверен.

В морозы пойдет а вот на лето лучче не стоит :roll:

Grom_84
18.03.2008, 00:12
вся біда в датчику - буду мінять
він якийсь ломаний - якщо підіжмеш контакти = включає карлсона раніше. не прижмеш не не зачистиш - тільки на грані червоної зони

Grom_84
18.03.2008, 13:38
звітую наїздив дві сотні (200км) зпалив близько пів бака, якщо ви розумієтеся на датчиках пального в тавро/славутах то для вас очевидно що 38/2=19 з цих 19 маю 200 км, тобто витрата пального десь близько 9 л/100 км. Оскільки останні два тижні я інтенсивно знайомлюсь з київськими пробками, навіть не знаю це економічно чи вже забагато?
Звісно як випалю весь бак буду знати точніше, адже точність тавродатчика відома всім Homo Tavricus'ам

Tom
18.03.2008, 23:37
To Grom_84
Напиши пожалуйста в подробностях про подачу воды! Я ставил иглу так же как и ты, только одну. Но на холостых вакуум очень большой, и вода идет с избытком! Как ты решал этот момент??

Grom_84
21.03.2008, 18:03
звітую
Любі комраден, витрати пального по міському (корковому)переважно циклу становлять 30л на 316 км, що приблизно рівно 9 цілим та 49 сотих літра на 100 км. Висновки - пробки/корки = зло, двигло маслає, я не їду :oops:
Середні оберти двигуна 2200 - 3000, з агресивними розгонами і надмірним педплюванням.
Тре мінять кулачок ПН (зроблено) на менш агресивний = пологіший і коротший
Залито 20 л з каністри після вимкнення двигуна через брак бензину - довелось гарно покачать бензонасосом
Про подальший досвід та досліди доповім додатково.
З вашого дозволу поділюсь емоційними враженнями - машинка тепер більш вибаглива до вибору передачі, але в пробках можна підтягуватися без газу. Холості можна виставити починаючи з 540 і вище (трохи екстремально, бо весь час горять лямпочки типу двигло захлохло). І останнє ще ніколи я не отримував такого кайфу від руху по трасі з швидкостями 100-120. Тепер все, що було написано перед тим у темах про розмірену їзду можна сміливо закреслювати. Таврія створена щоб рухатить швидко і економічно, але хаває паливо понад норму якщо хочеш рухатись швидко і динамічно

nagok_HA_KPOBb
16.04.2008, 10:13
В проставку вклеїв чотири голки від шприців діаметром 0,3 мм і просверлив канал для підводу води. Встановив додатковий бачок і провів трубки (краппельниця + фільтр з відстойником)
Придумай как в Таврии халявным способом получить пар (много пара). С давлением 3-2 атм. Вместо капельницы ставить топливную форсунку и примитивной эл.схемой дозировать пар. При этом чтобы пар подавался на >2000 об/мин и при гарячем двигателе. Почти всё, кроме парогенератора просто.
Модные пацаны из би эм дабл ю уже сделали паровоз. Но в серию стремаются пускать.

Grom_84
16.04.2008, 15:00
ЙО,
пар на таврії та інших мафинах роблять дуже просто - гріють воду на вихлопному колекторі. Тут одразу постають питання, які мені не дуже хочеться вирішувати (не в Бі ем даблЮ працюю), тому була здійснена та переробка, яка зроблена.
Взагалі зараз машинка стоїть в дворі сиротою, бо 80 був ..івняний і мабуть резинки пороз"їдало, тому карб працює абсолютно незрозуміло, то пре як дурний, то зовсім глохне...

Одним словом - СЕСІЯ, потім розберу і точніше опишу. + проблеми з бензонасосом...

Grom_84
15.06.2008, 22:14
друкую останнє повідомлення в топіку...

Якість наявного бензину не дозволяє адекватно відрегулювати та експлуатувати машину без переробки ступіня стиснення:

Кожну заправку доводиться регулювати ХХ
Бензин містить величезну кількість мікрозабруднень, як результат з двома фільтрами на вході маю повний, забитий як пробкою фільтр тонкої очистки і погнутий бензонасос.
Доводиться лити багато води (більше розрахункових оптимальних %) як результат машинка втрачає потужність на переварювання води. можливо цю проблему можна подолати подачею пари, як мені радили шановні колеги.
Встановлена АД5е дає можливість нормально їздити, але вимикається разом із запаленням, тому двигун часто важко заглушити - з усіма стресовими факторами для нього і мене.
Витрата пального становить від 7 до 10 л у змішаному циклі, проте це не може бути мінусом, бо двигло гаражнофорсоване тому на 92-95 майже ті ж показники
А-80 важкувато знайти в Киеві

А тепер трохи цукру/глюкози у цю гірку пілюлю:
Головне досягнення - ВСІ чотири свічки були чисті, коричневато-жовті, як по інструкції! Навіть тривалі ХХ їх не закопчували, чого нажаль не можу добитися на "високооктановому" пальному
Машинко дуже круто їде... не знаю як описати, але привчився до високих обертів (2000 - 3000) в яких двигун показує себе з найкращої сторони по швидкісній та розгінній динаміці. Очевидно зростає ефективний тиск у циліндрах (парогенерація) і відтого збільшуються куці тавро-Нм.
Було дуже приємно думати та робити, їздити/настроювати

Одним словом я дуже гордий з приводу проведеного екперименту, але вважаю що подальша експлуатація не має належного економічного та технічного обгрунтування, і мені не соромно це визнати.

Цей досвід не минувся марно, бо тепер я приділяю більше уваги приладу під назвою ЕКОНОМЕТР, якщо після розгону утримувати стрілку на правому фланзі шкали можна підтримувати обрану швидкість мінімальною кількістю суміші. Систему вприску води залишив, хоча вже проводив профілактичний демонтаж - голки не іржавіють, якщо правильно відрегульована подача ні краплі води не потрапляє у не працюючий двигун.

Сьогодні вприск води спас мене від перегріву: під час тренувальної сесії двох чайників на закритій площадці (1-ша передача, близько 20 км/год) лопнув пабрубок підігріву карбюратора, після його аварійного вкорочування двигун мав парові пробки + виявилося, що у мене не вмикається карлсон.... (це звісно проблема, тому буду шукать) двигун встиг нагрітися до 100 з чимось градусів... він моментально охолов під час руху зі швидкістю 60 км/год в режимі гальмування двигуном на 3-й передачі - потік повітря є, бензин не прискується, вода охолоджує циліндр зсередини! Температура стабілізувалася за 300 м! Я сам був у шоці, бо навіть не сподівався на такий швидкий результат.

Щиро дякую усім дописувачам цієї теми, якщо будуть питання чи пропозиції стосовно даної системи, я завжди до ваших послуг.
Grom

LS
16.06.2008, 11:32
Гром, не хочу тебя обижать, но тема иголочек в карбюратор обсуждалась лет 20 назад и ни к чему хорошему не привела, а если ты хочешь завоевать интернациональную аудиторию, пиши на русском, не верю, что ты его не знаешь, хоть с ошибками, но тебя поймут.

Grom_84
19.06.2008, 17:56
Привіт,

Жодним чином нікого не агітую, а тим більше не прагну завоювати. Російську знаю і часто заробляю нею на хліб з інтернетом (перекладач англійська/російська/українська стаж 5 років).

Знайшов спосіб як перевірити чи правильна кількість води ллється у двигло - з труби не повинно капати, якщо на кінчику труби краплі після тривалої їзди - переливаєш, а відтак затрачуєш зайвепальне на випаровування.

вприск воды это аварыйная противодетонационная система собраная мной из подручных материалов стоимосьтю около 50 грн. Ее назначение нивелировать низкое качество наявного бензина, и немного повысить пручесть двигателя. Всякие плюшки вроде омывания стенок цилиндра и чистые свечи это бонус. Системоя я доволен и буду использовать и впредь.

С уважением Grom

Kontra
03.07.2008, 22:17
Привіт,

Жодним чином нікого не агітую, а тим більше не прагну завоювати. Російську знаю і часто заробляю нею на хліб з інтернетом (перекладач англійська/російська/українська стаж 5 років).

Знайшов спосіб як перевірити чи правильна кількість води ллється у двигло - з труби не повинно капати, якщо на кінчику труби краплі після тривалої їзди - переливаєш, а відтак затрачуєш зайвепальне на випаровування.

вприск воды это аварыйная противодетонационная система собраная мной из подручных материалов стоимосьтю около 50 грн. Ее назначение нивелировать низкое качество наявного бензина, и немного повысить пручесть двигателя. Всякие плюшки вроде омывания стенок цилиндра и чистые свечи это бонус. Системоя я доволен и буду использовать и впредь.

С уважением Grom
За усидчивость +, а вот объяснение бестолково, и не по украински, и не по русски, и не по малорусски, а мало по русски :( . Наверное это вы и занимаетесь подобным переводом фильмов на таку собі українську мову, від якої і справжні українці червоніють :oops:

Grom_84
10.07.2008, 05:05
То Kontra

Не Плутайте ДАР Божий з Яешнею....
Одне діло перекладати комп"ютерні ігри, а інше смітити на форумі.... врешті решт вже давно склалася певна форум"яча культура, де не прийнято занадто слідкувати за правописом, натомість використовується багато сленгу і скорочень.

Але Тема більше про 80 бензин, тому нова ідея - змішувати Бензин із маслом, відпрацьованим у вашому двигуні. Дослідження тривають, але попередні результати свідчать, що змішування бензину А-80 з промивочним маслом ТНК Промо у співвідношенні 1/20 робить цю суміш більш менш придатною для двигуна моєї Таврії.

Автор не несе жодної відповідальності за невдалі експерименти читачів, які вони робили на свій страх і розсуд. У автора на автомобілі встановлено вприск води, систему динамічного надуву та АД5е, тому екскременти на інших моторах та автомобілях можуть дали інші результати.

maximooos
29.07.2008, 18:02
помоему безсмысленно...омоему безсмысленно....