![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Йо!
Здійсниву кілька переробок і перевів Двигло на 80. Описую що робив: Розточив карбюратор Дифузори 22 і 26 відповідно Жиклери поставив 95/165 і 1мм/145 Перевів Прискорювальний Насос в І камеру і збільшив об'єм його камери (проставка з кришки старого), зробив довший кулачок. Продуктивність 22-24 мл за 10 повних ходів Поставив високу проставку під карбюратор + 20 мм впускний колектор Прицепив на неї зубчату ступеньку і пристріляв на неї Прискорювальний Насос Щоб закривався капот просто його погнув і підняв планку замка В проставку вклеїв чотири голки від шприців діаметром 0,3 мм і просверлив канал для підводу води. Встановив додатковий бачок і провів трубки (краппельниця + фільтр з відстойником) Кут Випередження Запалення по заводським міткам ХХ 680 об/хв з впорскуванням води і 950 без (але детонує при вимкненні запалення) Двигун не перегрівається, карлсон лишне не маслає, прогрів триває 4-7 хв при 10 гр за бортом. Оскульки не маю динамометричних стендів, то міряв максималку - 135 км/год; 0-60 4,07 с; 0-100 18,85; 60-100 на 4 передачі 19,54 на повністю відкритому дроселі. Міряли з жінкою стандартним спідометром і електронним спортивним секундоміром Шановні формумчане напишіть будь ласка які у вас динамічні показники, якщо у вас є досвід переведення МеМЗівського мотора на 76-80 бензин з розточкою поршнів/камери згоряння. Є датчик детонації видає сигнал 0-2 В, підкажіть як зробити підсилювач для того щоб вивести сигналізатор детонації на 12В діод на приборку (для того щоб перевірить/відрегулювать систему/КВЗ на всіх режимах - боюсь прогавить детонацію на високих обертах і захарить мотор). Буду вдячний також за інформацію про витрати пального 76 та 92 на перероблених двигунах. З.І. якщо тема не в тему то перенесіть в експлуатацію |
![]() |
![]() |
#2 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Это какой мотор ? 1,1?
у меня до 100 км/ч паспортные 16 сек, на стоке. максималка.. не знаю.. но за 160 точно. |
![]() |
![]() |
#3 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
ех, забув вказать двигун 1,2 з розточеним впускним колектором (але не синхронізовані отвори колектора/ГБЦ)
пробіг 85 тиків колеса тавробублики з 155/70 БЦ-10 (дуже шумна) максималка і на 92/95 бензині більша за 140 не була - машина розганялася до 120-130, а потім різко переставала. набирала 0,5-1 км/год за хвилину, а двигун видає нагора 4500 чи 4700, тобто можна крутить до 5500, але не тяне. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Адрес: Сосед Сифона и Бороды
Сообщений: 3,151
Машина: Ксюха узбечка
Длина: 14980мкм
Диаметр: 35мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
то: :weedman:
Додатково влаштував обдув лобового скла гарячим повітрям з під капота - сьогодні моросив дощичок, так досить не погано сохло |
![]() |
![]() |
#6 | |
Очень давно не заходил
Адрес: Украина, Кривой Рог
Сообщений: 180
Машина: Tavria SNP
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
а что разгон пол дня до 100км/ч и 130 максимум, верю, и в этом нету нечего удивительного)))) хех... жалко таврию ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ТавроСтрелок
|
![]() Цитата:
под 76 бенз, там степень сжатия ниже была |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Там кстати,и было углублено место под клапаны в серийных поршнях. И только и всего...А обдув,так это зря- вместе с водичкой и грязь быстрее сохнуть будет.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
[quote="SNIPER"]
Цитата:
Ну мабуть тре писать. що розгон на двох передачах 1-й і 2-й тому так швидко. а сотня так повільно бо на 90 треба втикать 4-ту таким чином маючи краще відрегульовану коробку і гоночні скіли можливо вклався б у заявлені заводом. 60-100 на прямій передачі з відкритим дроселем роблять для вияснення мощностной характеристики двигуна. на 92му точно швидше розганялася Щодо того чи жалто таврію... було б жалко, якби вона погано перетравлювала 76-80й... Я одразу не повірив бо думав, що залишилось багато 92 в баку і ОЧ набадяжилось. але виїздив суміш і залив 10л А-80го на ХХ і середніх просто зубра, а великі оберти я не штурмую - страшно = Детонація суть високошвидкісне згоряння палива у (практично) всьому обємі камери згоряння одномоментно, призводить до ударних механічних та теплових навантажень на двигун. якщо пошуршать нетом можна найти багато фоток плавлених поршнів і пропалених клапанів. Хлопці - найстрашніше в цій переробці те. що машина в місті і по трасі в межах швидкісних лімітів майже не змінила поведінку |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Очень давно не заходил
Адрес: Украина, Кривой Рог
Сообщений: 180
Машина: Tavria SNP
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
[quote="Igor_Slavuta"]
Цитата:
![]() to Grom_84 мотор 4,5к еле крутит, а тут слики ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]()
я часто в броворах бываю просто интересно взгялнуть.. можно организовать будет?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
якщо кому цікаво можу показать і розказать як до такого життя дійшов
а щеплення може просто не дожимать? бо і правда воно тепер хапає під самим кінцем ходу як перевірить? |
![]() |
![]() |
#14 |
![]()
а где 80 в киеве заправляцца ? :shock:
__________________
Одна работа без забавы - от нее тупеешь, право! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
![]() Цитата:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
76 та 80 є суть один і той самий бензин просто міряно розрахунковим та моторним методом тому трохи різні ОЧ виходять. головне, що там ніби бадяжить нічого.
невже ніхто з тавроводів не встановлюва дві прокладки під ГБЦ чи не проточував поршні щоб їздить на 76? невже важко написать яка витрата пального? |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
ну да, вот только уже за 92 надо побегать, а то невезде есть,
а вот 76.... На тех заправках что есть не то что заправляцца стремно, но банально заезжать противно )
__________________
Одна работа без забавы - от нее тупеешь, право! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
ти ще скажи. що 92й і 95й відповідають своєму маркуванню. Перейшов на 92 з 95го тому. що машина з штатно виставленим УОЗ детонувала при ваимкненні запалення, попробував 76 і зараз якщо чесно не відчуваю особливої різниці в динаміці. можливо це через те, що для 76 ступінь стиснення 9,5 це вже спорт настройки... не знаю, тому і хочу щоб народ відписався поділився враженнями.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Честно-говоря, нифига не понял.
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
то P-IV
вибач брате перекладати російською майже нічого: добавлена проставка під карб +25мм в ній просверлений канал для підводу води з цього каналу вниз виходить 4 голки від шприців, для рівномірного розподілу води це все приєднано до бачка з водою за допомогою шлангів капельниці (система для внутривенного вливания) в яку вставлено фільтр з відстойничком (волокнистий) вода добре викип'ячена десь хвилин по 30-40 щоб не залишала накипу на стінках циліндрів. краще взагалі дистильовану вода потужний антидетонатор - охолоджуе суміш і стінки циліндра/поршень, розширюється десь в 1700 раз при випаровуванні (паровий двигун не дарма зробили на пару) пар працює як поглинач надлишкової теплоти, яка може викликати детонацію - нагрівається=розширяється (знову згадуємо про парову машину) крім того пар великий чистюля відриває весь нагар, який може бути "очагом детонации" - всі свічки в усіх циліндрах стали однаково чисті і однаково коричневаті на ободках легенький чорний слідок (прям як по книжці ніколи такими не були) на холостих вакуум у впускному колекторі великий - вода втягується і працює як нейтральний наповнювач в принципі ні добре не погано На середніх обертах вода зривається з голок потоком її тянеться приблизно стільки ж як і на ХХ. активно охолоджуе циліндропоршневу групу і суміш теплота випаровування 530 ккал/кг проти 80ккал/кг у бензина при навантаженні ає виникнути детонація, оскільки бензин з малим ОЧ. він пробує вибухати, але в циліндрі вода нагріта майже до температури кипіння (там більший тиск, тому кипить при вищій Т; згадай скороварку) теплота детонації поглинається водою, яка сильно розширяється і таким чином збільшує обертальний момент (н/м) На високих обертах води потрапляє найменше бо голки тонкі і не втигають пропустити через себе багато (пропускна здатність прямопропорційна до діаметра каналу і обернено пропорційна до його довжини) на високих обертах води багато не треба, бо швидкість згоряння палива не втигає за обертами колінчатого валу = немає умов для виникнення детонації На всіх обертах: більшується частка пара в картерних газах, він дуже гарний антидетонатор + гарячий = покращує випаровування бензину (згадуємо про їх теплоємності 530 і 80 відповідно) віддаючи йому своє тепло. Таким чином пар рециркулюється в системі до 3 хв після припинення його подачі на вхід із бачка (перевіряв для того щоб застрахуватися від детонації, якщо щось станеться з трубками/голками) попередньо система випробовувалася на 92 бензині. так УОЗ був накручений в +8, а подача води була 200 мл на 10 км = перло як з АДшкою. доречі на тому тижні встановив і майже не відчув різниці (хіба що води можна лить ще менше) правда вона за два дні згоріла (блок ЕПХХ накрився серед ночі серед дороги і т.д.... вже тиждень не можу помінять?!) проте детонацією і не пахло якщо підкажете як закинуть фотки на таврія.орг.юа/файлез, то викладу всю доступну інформацію можете пошукать в неті "впрыск воды" "водокар" "aquatune" досліди з вприском води ведуться з 30 років минулого століття. спочатку використовували для літаків FW та ИЛ, потім бризкали в формулі 1, зараз ллють в турбовані мотори. в Союзі лили в АЗЛК та ЗИЛы добилися економії в кілька процентів отримали рацпатенти. а потім союз рухнув і кілька раціоналізаторів могли тільки писати статті як їх раптом забули. В 90х лили водичку і їздили на галімому бензині (правда не знаю які наслідки) аМерикоси вважають, що за рахунок настройок на збіднену суміш, раннє запалення + вприск води можна добитись економії в 5-8% на номінальному для двигуна паливі чи добре це чи погано вирішуй сам. мені говорять, що може бути корозія через воду - можливо ще не перевіряв, але картерні гази також мають воду. далі гідроудару не може бути- об'єм води що вливається складає менше 10% від паливно/повітряної суміші (якщо більше їхать не хоче - для більше тре ставить ультразвук, або добавлять емульгатори як японці) про велику кількість картерних газів - вони перші почали. цей екскремент почав саме тому, що картерних газів багато можливо скоро капіталка пишіть питайте, критикуйте якби був на 100% впевнений у виключно позитивних результатах, то їздив би і тримав велику дулю в кармані (ха-ХА-ха), а так от сюди пишу З повагою Grom |
![]() |
![]() |
#22 |
Адрес: Жёлтые Воды Днепр обл.
Возраст: 35
Сообщений: 256
Машина: Таврия
Длина: 1590мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
Масляна плёнка с цилиндров смывается и двиг скоро привратится в отстой 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Цитата:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Адрес: Волгоград мама, Саратов папа, Владимир брат а Москва сестра родная
Сообщений: 1,580
Длина: 1880мкм
Диаметр: 35мм
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Адрес: Волгоград мама, Саратов папа, Владимир брат а Москва сестра родная
Сообщений: 1,580
Длина: 1880мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
Если честно...то я тока щас догнал что сделал автор темы...респект ему и уважуха...
Просто написано по вашенски...я не уя не понимаю... мона подробнее...какой расход? какие калибровочные отверстия??я так понил их 4...воду подводится самотеком или тока...за счет разряжения - как эконостат??? Единственное...что хачу порекомендовать попробовать автору темы... это подвести всю эту систему не в задроссельное пространство...а непосредственно в дифузоры...так расход будет пропорционален нагрузки...на двигатель и оборотам... а то на скока я понил из поста(да так оно и будет) - что на холостых расход воды больше чем на верхах... блин....может мне патом кто-нить переведет...посты автора... ![]() |
![]() |
![]() |