Вход

Просмотр полной версии : Гаврюша мастеровская.


Страницы : 1 [2]

Володимир
21.05.2021, 10:39
264 400 Поставив ЮСБ роз"єм. Нову літню резину Нокіан на пофарбовані диски.
Замінив штани. Босал. Одну шпильку довелось висверлити, а одну замінити. Це середні. https://i.postimg.cc/ygGbs0Xj/IMG20210512133135.jpg (https://postimg.cc/ygGbs0Xj) https://i.postimg.cc/YGTbJMMy/IMG20210430074647.jpg (https://postimg.cc/YGTbJMMy)Ну і як босал, бо в мене діставав резонатор до кузова і до тяги куліси, довелось знімати і гнути. Також на певних нагрузках в діапазоні 2600-2900 обертів появився сильний гул, днями заради експеременту поміняв на штани виробництва Херсон, то гул майже пропав.

кук
21.05.2021, 11:10
Резонанець змістився.

Володимир
21.05.2021, 11:29
Резонанець змістився.Так, вчора я його зловив десь на 3200 обертах, ті резонанси ще й є різні, в одному випадку звук іде із напряму резонатора, а в іншому від глушника і чогось тільки з правої сторони, глушник в мене також босал, то на заводському такого не було.

Маю припущення що справа в довжині труб штанів, так як у випускному колекторі канали першого і четвертого циліндрів значно довші (до 10 см) ніж канали другого і третього, то відповідно це має компенсуватись довжиною труб штанів, босал з цим трохи промахнувся.

кук
21.05.2021, 11:44
Та він і не цілився особливо- ...и так сайдеть!...(с)
На Фіаті теж змінив на Босал, бо оригінал кусючий, ситуація аналогічна- довго звикав до нового звуку.

masster
27.05.2021, 08:13
Ну і як босал, бо в мене діставав резонатор до кузова і до тяги куліси, довелось знімати і гнути. Також на певних нагрузках в діапазоні 2600-2900 обертів появився сильний гул, днями заради експеременту поміняв на штани виробництва Херсон, то гул майже пропав.став нормально. Ніде не чіпляє.
Сьогодні звернув увагу, на якийсь насуплений звук двигуна. Підніс руку до вихлопу, а його то і нема. ??? Тронув трубу, - а вона теліпається. Огризок труби, що додається після глушника, був зовсім відкручений, навіть болтів не було, висів на резинці. Таке кіно.
Як це могло трапитись? Може від того, що болти стояли нержавійка? І можливо без гроверів.

masster
27.05.2021, 08:26
Лазив у двері, щось підмазував, щось чистив, вимивав. І в середині знайшов ось таку пружинку. Хтось знає, звідки вона? Бо все наче працює без проблем. https://i.postimg.cc/zyxJLP5g/IMG20210526144453.jpg (https://postimg.cc/zyxJLP5g)

Володимир
27.05.2021, 08:55
З замка.

https://images.ua.prom.st/70766914_w640_h640_zamok-dvernoj-avtomobilnyj.jpg

masster
27.05.2021, 12:51
Як же він робе))

romuald
27.05.2021, 12:57
Там ще одна є...а та, що зламана повертає ручку салона в звичайне положення...

masster
02.07.2021, 13:53
Там ще одна є...а та, що зламана повертає ручку салона в звичайне положення... Ні, та що ручку повертає, (та що стохть в самій ручці) не така, вона звичайна, округлий дріт. Вона теж була зламана, я її відпустив, вигнув як слід, вкоротивши кільце, і закалив знов з відпуском. В інеті побачив, таке. Все вийшло, вже пару місяців робе.

romuald
02.07.2021, 14:44
А та що в замку...?...так і лишилась зламана...?

masster
11.07.2021, 10:10
А та що в замку...?...так і лишилась зламана...?Не лазив в замок, якщо вона зламана, то так.

masster
17.07.2021, 16:27
Замінив поршні в гальмівних супортах, на поршні з хромованої нержавійки. Гумові пильники посадив на змазку для гальм. супортів хадо. Для гуми піде. Напрямні пальці : праві змастив термостійкою змазкою з міддю, ліві-хадо, що на фото. Проточив та пофарбував фланці:- Кислотний праймер, акриловий прайм , фарба в 2 шари. Нові гальм. диски QAP , нові колодки Томекс. https://i.postimg.cc/ZvYsN7dX/IMG20210713142410.jpg (https://postimg.cc/ZvYsN7dX) https://i.postimg.cc/ThT4Bw4Q/IMG20210713142429.jpg (https://postimg.cc/ThT4Bw4Q)
https://i.postimg.cc/3k0S2Dkr/IMG20210714221218.jpg (https://postimg.cc/3k0S2Dkr) https://i.postimg.cc/vgb0Rq3D/IMG20210714222506.jpg (https://postimg.cc/vgb0Rq3D) https://i.postimg.cc/nMd0517c/IMG20210714222515.jpg (https://postimg.cc/nMd0517c) https://i.postimg.cc/GBJjjPdR/IMG20210716182105.jpg (https://postimg.cc/GBJjjPdR)

masster
23.07.2021, 19:53
267700 Проточив тяги на 6мм. Була помічена іржа, довелось розколупати, вирізати, https://i.postimg.cc/k6m3FHP7/IMG20210717201418.jpg (https://postimg.cc/k6m3FHP7) всередині обробив перетворювачем, потім пушсалом з мастилом. Приміряв латку, приварив. Пофарбував, обробив.
https://i.postimg.cc/wRjrw8fY/IMG20210717213743.jpg (https://postimg.cc/wRjrw8fY) https://i.postimg.cc/zVMQFQT4/IMG20210719104729.jpg (https://postimg.cc/zVMQFQT4)
Замінив помпу. Не тому що щось зламалось, а просто, на помпу з більшою продуктивністю, як мені здається. На фото видно різницю в крильчатках. https://i.postimg.cc/w3RLsbT1/IMG20210721161114.jpg (https://postimg.cc/w3RLsbT1) Нова помпа (як і стара ) перебрана мною. Замінені підшипники, замінив сальник, поставив кременчуцький, але вставив в нього додатково пружину, з старого сальника. В новому кременчуцькому, пружини не буває.
Так , як у бачку гальмівної рідини було багато чорного сміття, мабуть гуми, то замінив головний гальмівний, на новій. Звичайно що і рідину замінив. https://i.postimg.cc/xJ2yPwjj/IMG20210721190912.jpg (https://postimg.cc/xJ2yPwjj)
Замінив ремінь ГРМ, щоб не лазити двічі. Ще замінив сальники приводів. КРКЗ з насічками. https://i.postimg.cc/2LxHvz4f/IMG20210721174926.jpg (https://postimg.cc/2LxHvz4f) https://i.postimg.cc/sBSbxC03/IMG20210721175007.jpg (https://postimg.cc/sBSbxC03)

masster
23.07.2021, 20:00
До речі, вібрації на швидкості 110км\г, після проточки, лишились. ХЗ що далі робити?

romuald
23.07.2021, 22:45
У мене без протоки дисків при 110 вібрації пропали після встановлення нормальної резини та рівних відбалансованих дисків

Володимир
23.07.2021, 23:33
Ну і як помпа, не сопливить? Бо я днями також пробував реанімувати стару заводську то на трохи більших обертах сопливила, тиждень покатався і замінив на АТ.

romuald
24.07.2021, 08:27
Ну і як помпа, не сопливить? Бо я днями також пробував реанімувати стару заводську то на трохи більших обертах сопливила, тиждень покатався і замінив на АТ.

То стару потікшу немає змісту реанімувати?

кук
24.07.2021, 10:05
Стара це з перших варіантів- з вазовським валом-підшипником і вазовською манжетою, чи останній варіант- два однорядних підшипники і т.д. але б/у?

masster
24.07.2021, 10:31
Резина завжди в мене не погана. Зараз нокіан.
Помпа поки що не сопливить, я думаю і не буде. Бо зроблено з розумом. Якщо сопливить на обертах, то на мою думку, немає ідеальної рівності в тій частині крильчатки, яка прилягає до сальника. Скоріше за все, там є хвилястість. Тому на обертах, сальник не встигає притиснутись щільно до шківа, після підстрибування на хвилястості. (мабуть не второпали ))) ?).А можливо сальник не притиснувся до крильчатки.

masster
24.07.2021, 10:49
То стару потікшу немає змісту реанімувати? Тут вище, є про ремонтовану помпу. Ту, що зараз я зняв. Мабуть є і про ту, що зараз поставив. Додав нижче.
Я вважаю, що не тільки треба реанімувати, а що їй немає альтернативи!
Єдине, так це що на першій помпі я ставив сальник такий https://detali.zp.ua/catalog/7747-salnik_nasosa_vodjanogo_2410vazkamaz/
А на другій такий https://detali.zp.ua/catalog/95693-salnik_nasosa_vodjanogo_11022410vazkamaz_melitopol/ тільки добавив в нього пружину з старого першого, бо почитав, що згодом вони починають грубіти і пропускати антифриз.
Чому поставив другий сальник, зараз вже не пам"ятаю. Чи не підходив, бо крильчатка вища, чи не було у продажу?:no: Можливо написано, там де про її ремонт у бортовику.
В мене обидві помпи ось такі https://banga.ua/acat/legkovye_avtomobili/zaz/zaz_1102_tavriya_nova/nasos_vodyanoj_245_1307010_03-33 .Єдине є різниця в висоті крильчатки вцілому.
Немає там нічого про помпу, чомусь не виклав фото. Зараз додам .

masster
24.07.2021, 11:21
Фото з ремонту другої, (з високими лопатками ) помпи. У новий сальник, додав пружину зі старого сальника, він був іншої конструкції.
https://i.postimg.cc/2bXhv8wP/IMG-2914.jpg (https://postimg.cc/2bXhv8wP) https://i.postimg.cc/hJDd57Zk/IMG-2915.jpg (https://postimg.cc/hJDd57Zk) https://i.postimg.cc/ThLWFxQ3/IMG-2916.jpg (https://postimg.cc/ThLWFxQ3) https://i.postimg.cc/D46ZsCnm/IMG-2917.jpg (https://postimg.cc/D46ZsCnm) https://i.postimg.cc/DSHq8zxH/IMG-2918.jpg (https://postimg.cc/DSHq8zxH) https://i.postimg.cc/bdgk1g6Q/IMG-2919.jpg (https://postimg.cc/bdgk1g6Q) https://i.postimg.cc/xJkhLqQm/IMG-2920.jpg (https://postimg.cc/xJkhLqQm) https://i.postimg.cc/62GbySVL/IMG-2921.jpg (https://postimg.cc/62GbySVL) https://i.postimg.cc/tYDkCpQG/IMG-2922.jpg (https://postimg.cc/tYDkCpQG) https://i.postimg.cc/jnt6tkMj/IMG-2923.jpg (https://postimg.cc/jnt6tkMj) https://i.postimg.cc/MMbP7B4v/IMG-2924.jpg (https://postimg.cc/MMbP7B4v) https://i.postimg.cc/LJgMzyV5/IMG-2925.jpg (https://postimg.cc/LJgMzyV5) https://i.postimg.cc/jCq08qhG/IMG-2926.jpg (https://postimg.cc/jCq08qhG) https://i.postimg.cc/mzbq6V7Q/IMG-2927.jpg (https://postimg.cc/mzbq6V7Q) https://i.postimg.cc/CZ06zJPW/IMG-2928.jpg (https://postimg.cc/CZ06zJPW) https://i.postimg.cc/LqvvhSZ1/IMG-2929.jpg (https://postimg.cc/LqvvhSZ1) https://i.postimg.cc/CRss607Q/IMG-2930.jpg (https://postimg.cc/CRss607Q) https://i.postimg.cc/8fvhdgsw/IMG-2931.jpg (https://postimg.cc/8fvhdgsw) https://i.postimg.cc/RNMFLz3F/IMG-2932.jpg (https://postimg.cc/RNMFLz3F) https://i.postimg.cc/MnnB2jyN/IMG-2933.jpg (https://postimg.cc/MnnB2jyN) https://i.postimg.cc/YjjMxfk5/IMG-2934.jpg (https://postimg.cc/YjjMxfk5)https://i.postimg.cc/1ndtKvdz/IMG-2935.jpg (https://postimg.cc/1ndtKvdz) https://i.postimg.cc/QHQ8BNjC/IMG-2936.jpg (https://postimg.cc/QHQ8BNjC) https://i.postimg.cc/LhM6mZMw/IMG-2937.jpg (https://postimg.cc/LhM6mZMw) https://i.postimg.cc/6T0wwjc4/IMG-2938.jpg (https://postimg.cc/6T0wwjc4) https://i.postimg.cc/CRnWZmGN/IMG-2939.jpg (https://postimg.cc/CRnWZmGN)

romuald
24.07.2021, 19:09
Стара це з перших варіантів- з вазовським валом-підшипником і вазовською манжетою, чи останній варіант- два однорядних підшипники і т.д. але б/у?
ХЗ...треба дивитись...виробник Аврора...лежить в гаражі...знята, бо сопливить..

кук
24.07.2021, 19:34
Якшо Аврора, можна не дивитись.

romuald
24.07.2021, 21:52
Якшо Аврора, можна не дивитись.

В брухт?

кук
25.07.2021, 09:03
Я з ними діла не мав. А от з вазовськими було, і в Тойоти ставили після деякої обробки, і служили непогано та недорого.

masster
25.07.2021, 18:07
В брухт?В мене здається десь є Аврора. , Майже нова. Але там інша конструкція, її не перебереш.

Володимир
26.07.2021, 13:58
То стару потікшу немає змісту реанімувати?В мене сильно зносилось на крильчатці місце контакту з сасльником, пробував шліфувати, але всерівно на високих обертах сопливить, пізніше зроблю фотозвіт в своєму бортовику.
Резина завжди в мене не погана. Зараз нокіан.
Помпа поки що не сопливить, я думаю і не буде. Бо зроблено з розумом. Якщо сопливить на обертах, то на мою думку, немає ідеальної рівності в тій частині крильчатки, яка прилягає до сальника. Скоріше за все, там є хвилястість. Тому на обертах, сальник не встигає притиснутись щільно до шківа, після підстрибування на хвилястості. (мабуть не второпали ))) ?).А можливо сальник не притиснувся до крильчатки.Тут не хвилястість, а нема перпендикулярності поверхні контакту до осі обертання, візуально не замітно, але на обертах дає про себе знати. Сальник до крильчатки прижатий, було порядка 2 мм натягу.

masster
30.10.2021, 11:37
272 500 Заміна мастила, фільтрів.

masster
03.06.2022, 21:44
280 000 заміна мастила, фільтрів. ВВ провода Тесла. Правий трипод, нова смазка для триподів. Нові хомути, пильник поки старий. Прослаб великий хомут, трішки кинуло звідти смазку, тому довелося туди лізти.
Нова голка на карбі, бо не надходив бензин. З"ясувалося пізніше, що голка справна , а не пускав електроклапан з ГБО при прогріванні. Там розбухає резинка. Викинув цей електроклапан ( він мені не потрібен, бо в мене електронасос бензину ) а замість нього поставив фільтр. https://i.postimg.cc/6y5gPfsT/IMG20220518120836.jpg (https://postimg.cc/6y5gPfsT)

masster
04.06.2022, 22:03
281000 Замінив раструб на резонаторі, відгнив. Сама воронка, з черняги, з детальки кондиціонера, а шмат труби з нержавійки.

masster
03.07.2022, 05:44
Розібрав задні торм. барабани. Замінив резинки в правому торм. циліндрі. Прокачав. З середини промазав корпус, пружинки... пушсалом. На лівому колесі поміняв підшипники. (Здалося, що вони шумнуваті.Нічого це не змінило.) Мастило використав біле, те, що синіє на сонці Altis SH 2 . Total Altis SH 2
Поміняв електробензонасос. 350гр. У нас на Салтівці чоловік переробляє з якихось вантажівок насоси під різний тиск. У мене є обратка, сказав що підійде на 0,8 бар. Спочатку поставив його під капот, не хотів морочитись. А міняв я його тому, що цей насос з обратним клапаном. А оскільки бензин гівно, то він кипить , як зупинишся, і завоздушує насос, і той перестає качати. Доводилося знімати трубку і підсмоктувати механічним насосом бензин у магістраль. Трохи забарився з надіванням трубки, і бенз вже стік з магістралі у бак... все заново, та і механічний насос треба возити + трубочку + баклажечку...
Так от з'ясувалося що бензин настільки гівно (окко) що кипить навіть у трубках під капотом, які стоять ДО бензонасоса, і тому обратний клапан не допомагає. Довелося таки помудрувати і поставити електробензонасос знизу біля бака, туди де й стояв старий. Цей насос більший, тому було це не просто. Робе, але чи вирішилося питання з кипінням бензина-ще не знаю.
Пишу рано, бо гавнюки гатили по місту. А зараз підозріло тихо. Виявляється що щось вибухало і в них посусідству. Певно частина їхніх ракет поламалась і попадала на голови гавнюків. В телеграм написали.
https://i.postimg.cc/LnMtXdqD/IMG20220703130626.jpg (https://postimg.cc/LnMtXdqD)

Володимир
03.07.2022, 14:22
Електронасос має велику продуктивність, тому на такій довгій магістралі нема нічого дивного що бензин закипає, при проблемах з сіткою на приймальній трубці, бензин кипить перед насосом навіть якщо насос знаходиться біля бака.

masster
19.07.2022, 12:13
З сіткою немає ніяких проблем. Можливо є проблеми з сапуном бака.
Переставлянням насоса проблема вирішилася- не кипить.
Недавно міняв головний гальмівний, але звернув увагу, що рідина в бачку знизу потемніла якось дуже рано. Вирішив що резинки інтенсивно стираються і забруднюють рідину. Та і купувався цей головний гальмівний років з 7-8 тому. Тому замінив резинки в циліндрі , рідина Febi. Передні гальмівні диски поставив ті що з проточки. Місця прилягання до алюмінієвого фланця змастив сумішшю синьої змаски з вапром та раст-стопом.

кук
19.07.2022, 13:27
Об шо вони там інтенсивно стираються??? Там не дзеркало/матова поверхня, а рашпіль всередині, чи шо???

Yurasvs
19.07.2022, 16:12
Я когда-то давно начитался интернетов и поставил перед инжекторным бензонасосом карбюраторый фильтр. Кипение бензина наблюдал воочию даже на короткой магистрали, ибо фильтр прозрачный. Насос выл, глотая газировку вместо сплошного потока. Снял фильтр нафиг. Производительность инжекторного насоса в разы больше карбюраторного, он с большой скоростью гоняет бензин по трубкам. Малейшее сопротивление приводит к вакууму и закипанию бензина даже при комнатной температуре. Потому у них у всех входной патрубок бОльшего диаметра, а сетка в баке имеет гораздо бОльшую площадь по сравнению с карбовой. И длинную входную магистраль никак нельзя, идеальный случай - насос прямо в баке, но это не про Таврию.

кук
19.07.2022, 17:09
Юра, так це на всіх нормальних рідинних насосах так- вхід більшого діаметра. А відносно підвісних ЕБН так всяко є, і навіть на крутих авто. Фільтр всередині таки гірше, ніж на вулиці, бо міняти треба все разом.
Вперше зіткнувся в кінці 80-х на Нісані Глорія з жапанії, там ЕБН і ф-р були в ніші правого заднього колеса. Японцям то нічого, болота у них нема, а у нас насоси і фільтри мерли, як мухи. А частіше- від бодяги з бензолом, там вмирала і обмотка, і клапани.

masster
20.07.2022, 06:32
Об шо вони там інтенсивно стираються??? Там не дзеркало/матова поверхня, а рашпіль всередині, чи шо???
Я і старий ГГ замінив не тому що не працював, а тому що рідина у бачку на споді була вся з чорним брудом. Я так зрозумів що це резина. Цей ГГ довго лежав, можливо резинки втратили еластичність. Подивимось, як воно буде далі.
На насосі дійсно-вхід на 10, вихід на 6. На старому, атешному, там було 6х6. ( до речі, він робочий, якщо комусь потрібний - подарую) Переробляти магістраль не буду, бо працює, та і насос цей перероблений з високого тиску на 0, 8 бар. Головне що є звор. клапан.
На впускному колекторі з боку жаровні, є зверху потовщеня. Там в цьому потовщєні ж немає пустоти? Хочу в ньому нарізати коротеньку різьбу, щоб зробити додаткове кріплення для жаровні. Бо вона відламується від вібрації. Кріпеться за самий край, а сама довга. Жалко буде втратити, я її з нержавійки зробив. Не всю правда, трубку залишив стару.

masster
30.07.2022, 09:38
Регульнув клапана. Хоча пройшло ще мало часу, але вирішив перевірити, бо при попередньому регулюванні, міняв деякі штовхачі коромисел. Подумалось - може десь щось притерлося і просіло після заміни штовхачів? Все було в нормі, але зазори підігнав до ідеала. Замінив прокладку кришки клапанів.

masster
05.10.2022, 19:02
Синіюча змазка, це Total який саме ХЗ.. На газ обладнання, довелося повернути електроклапан бензину. Після його переробки, трішки проточив щоб посадити резинку глибше, бо вона розбухла і при прогріві повністю перекривала подачу палива.
А повернув тому, що без цього клапана, пари бензина вільно потрапляли в карб,коли машина працює на газу, і після стоянки, доводилось довго крутити стартер, поки повністю не провітриться карб. Зараз все гаразд. Хоча взимку , думаю що ця проблема могла і не стояти, а от по жарі, задовбала.
Просверлив отвір та нарізав різьбу у приливі впускного колектора з боку жаровні. І закріпив, приваривши вушко до труби жаровні. Бо вона кріпиться лише внизу, а сама труба досить довга і постійно вібрує, і від цього обламуєься. Я іїї зробив з нержавійки, жалко було б втратити. Фото одразу не зробив, а зараз не підлізеш . Може якось зроблю, коли буду знімати корпус фільтра.
З"явились якісь підозрілі шуми з боку двигуна. Виявилось що це шумить помпа та ролик. На ролику поміняв один підшипник і підмазав інший. На помпі замінив 202 підшипники . Виявилось що підшипники кінекс, не дуже гарні. Хоча в усьому треба розбиратися, і в помпу треба ставити підшипники з збільшеним зазором. Поставив SKF 202С3 По 150 гр. І це я замінив і поставив знов заводську помпу. А ту що стояла , з кращою лопаткою, ще треба ремонтувати. Але поки що не буду цим займатись, бо це знов треба зливати антифриз, і все таке, та і підшипники не дешеві.

masster
22.10.2022, 15:38
https://i.postimg.cc/947TNgGq/IMG20221018180357.jpg (https://postimg.cc/947TNgGq)

masster
12.12.2022, 13:24
До речі, вібрації на швидкості 110км\г, після проточки, лишились. ХЗ що далі робити? Видивився в інеті, що це може бути ще зношеність приводів.
По теплу, якщо буде бажання, можливо перекину ШРКШи , поміняю місцями. Змазку для триподів вже придбав (тотал піде) а для наружних є з молібденом.

masster
22.12.2022, 20:40
285000 відремонтував спідометр добового пробігу. Дуже пагано обнуляв показники. Відламалась лапка. Підклеїв моментом, все добре стало.
Ніколи не обнуляйте показники добовика , натискаючи кнопку находу, може зламатись! https://i.postimg.cc/4mgpvFBT/IMG20221127174556.jpg (https://postimg.cc/4mgpvFBT)https://i.postimg.cc/GHmGSswM/IMG20221207163502.jpg (https://postimg.cc/GHmGSswM)
Виникли проблеми в роботі двигуна. Глох, сіпався, погано заводився, то наче нормально робе, то знов проблеми.
Візуальний огляд виявив , що лопнула трубка відбору картерних газів. Біля карбюратора. Поміняв. Завелась нормально. Проїхався, до заправки- нормально. Почав їхати від заправки сіпається! Почав пошуки далі. Міняв свічки, провода, комутатор, бігунок. Не допомогло. Розібрав трамблер. На датчику хола, розболтаний магніт. Так, що він вільно рухається вгору-вниз, і виймається.
Промив місце спиртом, посадив магніт на поліуретановий клей, потім ще паяльником додав пластику з такого ж поламаного датчика.
Поставив - все добре. Всі проблеми в роботі двигуна минулись.
Попутньо виявив підтікання антифризу з під патрубків - підтягнув хомути.
Зробив фото , як я закріпив жаровню, щоб не хиталася і не відпадала , я писав про це раніше.
https://i.postimg.cc/0Kkf5W6m/IMG20221220105048.jpg (https://postimg.cc/0Kkf5W6m) https://i.postimg.cc/4mKcvRTy/IMG20221220105102.jpg (https://postimg.cc/4mKcvRTy) https://i.postimg.cc/fkSWBzkG/IMG20221220104626.jpg (https://postimg.cc/fkSWBzkG) https://i.postimg.cc/kBdCsW0S/IMG20221220104651.jpg (https://postimg.cc/kBdCsW0S)
https://i.postimg.cc/svyF7sW9/IMG20221221152758.jpg (https://postimg.cc/svyF7sW9)

masster
23.12.2022, 20:08
Поїздив сьогодні. Виявляється, що ця розхитаність датчика хола, створювала ще декілька проблем.
Поганий старт на газу, після хвилинного простою. У 90% випадків було таке.
Холостий ход на газу, був не стабільний, то оберти були близько 600, що примушувало витягати підсос, то нормальні. Я грішив на редуктор. А воно он в чому була справа. Зараз все добре. І заводиться добре і холостий нормальний.
А заміна шланга відбору картерних газів, думаю вплине на чистоту корпусу повітряного фільтра.

romuald
23.12.2022, 20:31
Зробив фото , як я закріпив жаровню, щоб не хиталася і не відпадала , я писав про це раніше.
Хм...у мене нема жаровні...В чому зміст..?

masster
23.12.2022, 21:50
Хм...у мене нема жаровні...В чому зміст..?Підігрів повітря в двигун, взимку.
Швидше прогрівається, можливо є ще якісь переваги. Мені колись здавалось що краще тягне в мороз. Їздив не знаючи що є така функція, потім перемкнув на зиму в мороз, і виникло таке відчуття.
Зараз я за тягою не слідкую, просто роблю те, що продумали розробники.

Yurasvs
24.12.2022, 10:34
В нашем климате от этого только вред. У нас не Сибирь и не Оймякон, слава Богу. Чем горячее воздух на входе в карб, тем тяга хуже при прочих равных. Если у Вас наоборот, просто подрегулируйте при конкретной температуре. Подогрев сделан для предотвращения образования льда в диффузоре в сырую погоду при большой влажности. При этом заслонка клинит и не закрывается, газ не сбрасывается до холостых. За 30лет езды на разных автомобилях у меня такое было только 2 раза, решалось за полминуты открытием капота о ручным прихлопыванием заслонки за сектор.

masster
24.12.2022, 17:54
Машина робилась для України. Я довіряю інженерам, конструкторам.

кук
24.12.2022, 18:51
Де ви таке взяли про "робилась для України"? Та хто проти, возіть. Хай катається, маса невелика.
Просто ті зимові температури, шо були більше 10 років назад, вже якось не актуальні, до того ж, всі авти СРСР робились і для Азії,і для Мурманська, і для Сибіру, і Д.Сходу, був тут колись один такий щасливець звідти на форумі.

masster
30.01.2023, 18:29
Новий акум "КЛЕМА"

кук
30.01.2023, 20:08
Ху із іт Клема? Хто виробник, параметри?

Vale_RUA
30.01.2023, 23:19
Новий акум "КЛЕМА"

Плюсова чи мiнусова?

masster
31.01.2023, 18:03
Ху із іт Клема? Хто виробник, параметри?
Дніпро. Стояв теж Клема, прослужив 6 років, і ще рік би прослужив. Просто злякався що небуде довго світла, нічим буде підзарядить. Старий заводив на морозі більше 10 https://akb-s.in.ua/vse-avto-akkumulyatory/akkumulyator_klema_better_50ah_480a_l.html

кук
31.01.2023, 18:09
Новий виробник, чи нова лейба на старих штанах?

masster
31.01.2023, 18:17
Новий виробник, чи нова лейба на старих штанах?Виробник https://raybattery.com.ua/klema/
Я ж кажу, що купував такий самий 7 років тому, так що не нове.

Володимир
01.02.2023, 11:15
На сайті пишуть що веста, значить все як завжди, тільки дизайн поміняли.

masster
24.07.2023, 07:45
289600 км. Замінив задні гальмівні колодки. Томекс. Замінив задні ступиці, ЛСА. Погрунтував та пофарбував щіти задніх гальм з середини. Перед цим, промазав ортофосфорною кислотою з цинком. Минулого разу промазував пушсалом. Злегка, бо це ж гальма. Так наче його і не було.

masster
06.09.2023, 11:01
https://i.postimg.cc/nC7hFbZw/IMG20230905131541.jpg (https://postimg.cc/nC7hFbZw) https://i.postimg.cc/WDfvmXTk/IMG20230905131512.jpg (https://postimg.cc/WDfvmXTk)
Заміна мастила та фільтрів оливи та повітря. Перед цим промив двигун промивкою від К2.

кук
06.09.2023, 12:59
А була потреба?

masster
06.09.2023, 20:25
А була потреба?Це ти про промивку?
Хз.

кук
07.09.2023, 06:30
Угу. Коли працює нормальне масло, воно і саме мити повинно.

masster
16.10.2023, 16:49
Кран пічки перестав перекриватися. Хочь крути, хочь ні, він відкритий. Так не хочеться туди лізти, бо невідомо що туди можна поставити, щоб робило і не текло.
Відпахав кран років десять, може більше, і ось така прикра подія.
Швидше за все, провертається металева віська в самій засувці.
Цікаво, чи можна якось її там закріпити, вклеїти.... Хтось займався таким онанізмом? Кран то, не тече і досі.

masster
20.10.2023, 17:05
Поставив новий оригінальний редуктор томасето, і новий дозатор на дві камери з одним гвинтом.
Якщо, комусь щось потрібно з ГБО у Харкові, рекомендую Газ-майстер. Оригінальне обладнання і дешевше ніж у інших. Пісочин.
Замінив редуктор, бо не міг налаштувати ХХ. Хоча можливо справа була в дозаторі, хз.

masster
26.03.2024, 09:17
https://i.postimg.cc/KR7LDJbm/IMG20240324120101.jpg (https://postimg.cc/KR7LDJbm)
По редуктору томасето. Зря я міняв на нього . ХХ все одно не дуже стабільний. Хоча тепер не глохне на ХХ. Зато - з редуктором Редуктор BRC AT 90 я спокійно заводився на газу при -5 а з цим і при +5 не можу завести на газу.

Yurasvs
27.03.2024, 10:06
Какой смеситель? Попробуйте заменить воздушный фильтр в кастрюле. ГБО-2 очень чувствительно к его малейшему засорению, так как нет компенсации. Нужно менять раз в 5000км. С содроганием вспоминаю, как у нас на служебной Таврии на работе было такое ГБО, возня раз в пару месяцев гарантирована. В то время как на личной машине ГБО-4 работает годами без малейшего вмешательства.

masster
28.03.2024, 01:58
Какой смеситель? Попробуйте заменить воздушный фильтр в кастрюле. ГБО-2 очень чувствительно к его малейшему засорению, так как нет компенсации. Нужно менять раз в 5000км. С содроганием вспоминаю, как у нас на служебной Таврии на работе было такое ГБО, возня раз в пару месяцев гарантирована. В то время как на личной машине ГБО-4 работает годами без малейшего вмешательства.
Одна крутилка на 2 камери. Думаю за зиму фільтр не дуже надихався пилом, це ж не літо.
Не глохне, нормально.
З новим редуктором і дозатором, доводиться їздити на одній камері. У всякому випадку є межа натискання педалі газу, після якої машина тупить. Але по трасі , ця межа дозволяє їхати 130 - 135.
Я правда більше 115 на газу довго не їду, якщо треба довго їхати швидше, перехожу на бенз.

Yurasvs
28.03.2024, 09:28
Я тогда на служебную машину смастерил обратный клапан на вторую камеру. Представлял собой сантехнический переходник с металлической на металлопластиковую трубу, срезанный под углом примерно 45градусов. На этот скос установлен овальный лепесток из тонкого алюминия на проволочной оси, который открывается при небольшой разности давлений, а закрывается под собственным весом. Дозатор с двумя винтами соответственно. Только так удалось избавиться от взаимного влияния, провала при тапке в пол, упростить настройку и получить хорошую мощность при езде на двух камерах.

masster
28.03.2024, 13:28
Я тогда на служебную машину смастерил обратный клапан на вторую камеру. Представлял собой сантехнический переходник с металлической на металлопластиковую трубу, срезанный под углом примерно 45градусов. На этот скос установлен овальный лепесток из тонкого алюминия на проволочной оси, который открывается при небольшой разности давлений, а закрывается под собственным весом. Дозатор с двумя винтами соответственно. Только так удалось избавиться от взаимного влияния, провала при тапке в пол, упростить настройку и получить хорошую мощность при езде на двух камерах.
Стоїть такий. Провал думаю при відкритті 2 камери.

masster
11.04.2024, 09:56
Підварив резонатор. https://i.postimg.cc/tsvhT8TS/IMG20240409151057.jpg (https://postimg.cc/tsvhT8TS)
Торкнув тітку. https://i.postimg.cc/dkR0pTTM/IMG20240404133750.jpg (https://postimg.cc/dkR0pTTM)
Пошкоджень не було ні в мене ні в неї. Легенько куточком бампера прям в шину.
Дуже зухвало себе поводила, не думав що це жінка за кермом.

Володимир
11.04.2024, 10:00
Підрізала? Мабуть не в курсі що для повороту направо потрібно зайняти відповідну полосу, ще й схоже по суцільних пройшлася.

masster
11.04.2024, 10:16
Підрізала? Мабуть не в курсі що для повороту направо потрібно зайняти відповідну полосу, ще й схоже по суцільних пройшлася.Це на світлофорі, горів червоний, я докатувався. У неї смуга тільки ліворуч. Типу - поспішала дуже.

masster
17.04.2024, 07:38
Диски на зимовій резині промазав дінітролом для днища 4941. Опустив їх у погріб, щоб в гаражі місце не займали.

Tavrolet
20.04.2024, 17:11
Кран пічки перестав перекриватися. Хочь крути, хочь ні, він відкритий. Так не хочеться туди лізти, бо невідомо що туди можна поставити, щоб робило і не текло.
Відпахав кран років десять, може більше, і ось така прикра подія.
Швидше за все, провертається металева віська в самій засувці.
Цікаво, чи можна якось її там закріпити, вклеїти.... Хтось займався таким онанізмом? Кран то, не тече і досі.

Спробував кран ФЕБІ від Ауді, барахло взяв, отримав такий самий результат. Взяв кран Аврора для Таврії, поки що все добре. В минулому році замінив. Ще помітив таке, що той кран не дуже й потрібний. Переключив заслонки на літо і гарячого повітря немає, переключив на зиму і вже жарить. Подивлючя як буде при +35

Storag
30.04.2024, 11:16
Типу - поспішала дуже.
Та пох хто за кермом, і що поспішала. Недарма на перехрестях заборонено перестроюватися у іншу смугу, навіть розмітку малюють не переривисту а суцільну.

Кран пічки я собі ставив шаровий сантехнічний для гарячої води. Коли холодно відкривав, в теплий сезон закривав. Підігрів редуктора газу був заведений через підігрів карбюратора. На заслонку пічки зима-літо переключив трос краника, пружину викинув. Набагато краще регулювання температури повітря з пічки заслонками, ніж краником.

masster
30.04.2024, 12:00
Та пох хто за кермом, і що поспішала. Недарма на перехрестях заборонено перестроюватися у іншу смугу, навіть розмітку малюють не переривисту а суцільну.

Кран пічки я собі ставив шаровий сантехнічний для гарячої води. Коли холодно відкривав, в теплий сезон закривав. Підігрів редуктора газу був заведений через підігрів карбюратора. На заслонку пічки зима-літо переключив трос краника, пружину викинув. Набагато краще регулювання температури повітря з пічки заслонками, ніж краником.
Я думаю поставити електроклапан .
http://www.kosmodrom.com.ua/el.php?name=MWS-DV-12VDC-METAL

Yurasvs
07.05.2024, 14:01
Ставил газелевские, дохнут с завидным постоянством.

кук
08.05.2024, 07:39
І на Таврії, і на Славуті ставив нормальні італійські водопровідні крани і проблем не було. Одна незручність- двічі в рік крутити кран. Решта- шторками внизу.

masster
08.05.2024, 10:35
Я думаю поставити електроклапан .
http://www.kosmodrom.com.ua/el.php?name=MWS-DV-12VDC-METAL
Саме цей електроклапан, не підійде. Купив, продув, пропускає дуже слабо.
Буду повертати.

Vale_RUA
10.05.2024, 20:38
Так казали ж шаровий ставити. Навіщо ізобритати веломашину?

masster
11.05.2024, 17:40
Так казали ж шаровий ставити. Навіщо ізобритати веломашину? А потрахатись.

masster
20.05.2024, 10:28
Почав підтікати антифриз, десь в районі верхнього патрубка радіатора. Розібрав це діло, виявилось що патрубок радіатора лопнув.
Мабуть його можна відновити, нарізавши різьбу і вставивши металевий патрубок на різьбі. Може хтось морочився. Напишіть. Він не тече, цілком нормальний. Купити китайське Г. Так собі ідея, та і китай мені не товариш.
Вирішив поставити свій старий "лузар-спорт". Він наче як сопливив по обжимці, збоку, за що і був міняний. Обжав я його і поставив. При цьому замінив товсті патрубки а також хомути, на самозажимні. Бо лопнув радіатор наче через перетянутий хомут. Зажимають вони не равномірно, є в них горбочок через це він підтікав, і доводилося підтягувати.
Зняв кран, поставив шаровий. Він простояв більше 10 років і не тече і зараз. Перестав закриватися. Знявши побачив що всередині, зсунулася одна половинка засувки , яка мала б бути нерухомою, тому постійно лишалась щілина.
Пофарбував діфузор, розібрав продув, змастив двигун вентилятора.
Поки все це робив, машина почала комизитися по іншим напрямкам. Запалення вимкнуте - горять фари????? Потім пройшло. Виявляється що блимати дальнім можна при вимкненому запаленні? Мабуть десь ричажок був придавлений.
Залив дист. Воду, прогрів перевірити. Все ОК. Перестав вмикатися стартер. Клацає, а не крутить. Було пізно, пішов додому. А перевірити, що саме не робе, було дуже просто, перемкнувши клеми.. Це я вже дома подивився. Вранці все заводилось без проблем. Подумав що це відбувається на дуже гаряче. Тому що повторювалось потім, теж коли вмикався обдув радіатора.
Розібрав стартер. Перед цим купив нові міднографітові втулки і зварив іх в оливі.
Виявилось що стартер у відмінному стані, але виявив підозрілу пляму контакта у втягуючому. На одному мідному болту, майже не було слідів контакту. Придивився, він сидить на міліметр нижче ніж другий. Трішки підпиляв грані на болту, він сів у гніздо нижче, плоші контакту вирівнялись. Думаю це і була причина, яка мала місце при нагріванні. Поки все добре, але можливо ще сильно не прогрівався стартер. До речі стартер став крутити веселіше, хоча там тільки масла трохи капнув у втулки.
Нові втулки залишились валятись))).
https://i.postimg.cc/PPG4y17s/IMG20240508144631.jpg (https://postimg.cc/PPG4y17s) https://i.postimg.cc/PCTMsThS/IMG20240508144719.jpg (https://postimg.cc/PCTMsThS) https://i.postimg.cc/LhPkJn8y/IMG20240508145016.jpg (https://postimg.cc/LhPkJn8y) https://i.postimg.cc/4Yfp2PbM/IMG20240508144824.jpg (https://postimg.cc/4Yfp2PbM)
На трійнику помітив раковини від корозії, хотів купити новий, але мій старий краще нових, тому обезжирив, замазав герметиком і поставив.

masster
20.05.2024, 10:35
Герметик сірий АВRO у мене досить старий. І він не застигає, лишається м'яким як пластилін.
Це йому труба? Чи він такий і є??

masster
06.06.2024, 09:19
Нові свічки NGK.

Yurasvs
06.06.2024, 10:18
Есть медный радиатор, который шел с завода на мотор 1.3. Пару лет назад был поменян на Лузар по причине того, что начал мокреть по стыку одного из бачков. То есть надо развальцевать и поменять резинку. Выбросить жалко, могу отправить за бутылку коньячка.

masster
06.06.2024, 11:33
Такого? https://winebutik.com.ua/sites/default/files/tavria-kahovka-lux-xo-9.jpg )))
Не розумію, там банки не мідні? Пластикові? Мідні тільки трубки?
Мабуть ні. Помічаю, що Таврія все більше мене починає зайобувать постійністю щось з нею робити. Я тут пишу відсотків 25% від того що роблю, бо багато дрібної роботи, хомутик, шлангочка, підкрас, болтик, антискрипік...
Зараз плани на пружини, аморти, шруси, гальмівні елементи + трішки антикору + десь є запах бензу, хоча ніде не мокріє.
Заєбла трохи. Хоча здебільшого зайобує невизначеність ситуації. Для чого це робиться з її доглядом?
І потім, Б/В лузар спорт поки не сопливить.
Був період у житті, коли пив саме такий коньяк, на рівні, як зараз звичайну горілку по 90гр. Це час горбачевської антиалкогольної компанії був. На роботі разів 2-3 на тиждень бухали. В магазин за бухлом ходив і я. Звернув увагу на те, що цей коньяк, коштуе трішечки дорожче за горілку. Зараз вже точно не пам'ятаю, але приблизно горілка пшенична коштувала 6крб. А коньяк Каховка 12 років витримки 7,20крб. Тоді наче він був 12 річний, може і ні, стільки років минуло, але що "Каховка" , марочна, пляшка інша була,більш округла - це точно.
Причому справжній, не підробка. Ну я і купив коньяк. Ну і що ви думаєте? Мене обгавкали що краще б дві горілки. Хоча на дві горілки не вистачало.
Тупізму і жадності любителів хильнути я вже не дивувався, довго їм пояснював різницю. Згодом погодились і почали купувати Каховку. Але... за пару місяців вона скінчилась))). Довго її взагалі не було. Потім з'явилась, але вже не та. Всеж мабуть 12 річна тоді була.

кук
06.06.2024, 11:43
Напій непоганий, але це таки бренді, а не коньяк. Та і забути можна.

masster
06.06.2024, 12:10
Найшов таку пляшку, тільки етикетка іншого дизайну була.
https://st.violity.com/auction/view/auctions/19/80/11/19801189.jpg
Яка різниця як назвати. Індійці все це називали вогняною водою, то воно ж водичкою не ставало.

кук
06.06.2024, 14:16
Те ж саме, шо віднести Таврію до класу Д.

Бука
06.06.2024, 17:35
Те ж саме, шо віднести Таврію до класу Д.

машина та й машина))

кук
06.06.2024, 17:47
А хто каже, шо погана? Прекрасна машина.

Yurasvs
07.06.2024, 12:56
Когда-то на каком-то корпоративном празднике на работе поставил песню "Вечная любовь" в исполнении Шарля Азнавура и Мирей Матье, ну типа чтоб душа развернулась, а потом свернулась. Так молодежь зафукала, сказали, что лучше б Сектор Газа поставил. А с Таврией у меня все норм, пробег 190тысяч, ездит каждый день без особых проблем. Но в кузове уже начинают появляться дырки от ржавчины, надо разбирать салон и подваривать. Заказал уже новую машину с Америки, скоро приедет, а с этой что делать непонятно.
https://youtu.be/nmQ78pPdw-o

masster
07.06.2024, 15:40
На 335 000 км. Треба буде замінити ремінь грм.

masster
12.06.2024, 20:41
Замінив лівий рульовий накінечник. Чого це він помер? Вони ж вічні, як і шарові. Виявилось що це моя провина. Мабуть при заміні стійки, таки пошкодив пильник.
https://i.postimg.cc/Ln2hpGNk/IMG20240607172216.jpg (https://postimg.cc/Ln2hpGNk) https://i.postimg.cc/DStRL3WR/IMG20240607172226.jpg (https://postimg.cc/DStRL3WR) https://i.postimg.cc/wRqDrMrZ/IMG20240607172252.jpg (https://postimg.cc/wRqDrMrZ) https://i.postimg.cc/67hP42C1/IMG20240607172308.jpg (https://postimg.cc/67hP42C1)
Пильник поміняв на балаківський. Різниця на фото. Якщо міняєш пильник, то накінечник чи шарова, стають вічними. Ну і добавка шрусу.
https://i.postimg.cc/nCh9yCFY/IMG20240607173158.jpg (https://postimg.cc/nCh9yCFY)
https://i.postimg.cc/21qb5MB1/IMG20240607173224.jpg (https://postimg.cc/21qb5MB1)
https://i.postimg.cc/3ymkXG17/IMG20240607173252.jpg (https://postimg.cc/3ymkXG17)
Хоча швидше за все, конус дуже глибоко сідає в стійку, і при максимальному вильоті, пильник притискається до стійки накінечником. От і пробило його. Треба буде замінити корпус стійки. А він в мене фарбований порошковою фарбою. Після піскоструя.

masster
28.06.2024, 22:15
Зайнятий фарбуванням корпусів стійок.
Задні пофарбовані. Грунт, фарба, лак.
Передні. Замочив у оцті з лимонкою. Пачка на 0,5л. Відїло добре. Разом з фарбою. Витягнув. Промив. Почистив щіткою, знов промив з милом. Висохли. Промазав ортофосфорною. Промив, промив з миючим. Потім розчином харчової соди. Виявилось, що у передніх стійок, повно порожнин, щілин, куди потрапила кислота. Довелось брати шприц і прискати туди розчин соди, для нейтралізації. Все це супроводжувалось видуванням з відти розчинів, компресором, відключенням світла і т. і. .
Промив декілька разів, вичістив щіткою, прожарив пальником, щоб висушити. Під час обжигу-сушки, було чути сморід кислоти, можливо вона таки не вся нейтролізувалась десь у щілинах.
Обезжирив. Спочатку трошки, в районі щілин бризнув акриловим грунтом, бо епоксидний грунт не дружить з кислотою. Потім два шари епоксидного грунта, один акрилового (епокс. Скінчився) три шари фарби, два шари лаку. Все це з міжслойними сушками.
Вгатив я на це два дні по 12 годин.і це ще не все, бо щілини хочу пробризнути антикором для порожнин а потім їх герметизувати герметом.
Якби я знав про ці порожнини, то мабуть і не брався б за це. А бросати на пів дороги, якось жалко. Треба доробити по людськи. І потім, корпус це постійна річь, середину можна міняти, хочь тими ж катриджами.
Коли щось робиш, менше думаєш про погане, а це вже добре.
Фото, після кислоти, проблемні щілини, після грунту.
https://i.postimg.cc/kDtW3c9d/IMG20240618152918.jpg (https://postimg.cc/kDtW3c9d)

https://i.postimg.cc/9r5ZW7Fw/IMG20240618152930.jpg (https://postimg.cc/9r5ZW7Fw)

https://i.postimg.cc/Yh6gjChn/IMG20240618175107.jpg (https://postimg.cc/Yh6gjChn)

masster
21.07.2024, 07:28
Перебирав стійки. Бо нормальних у продажі немає.
Заняття не те щоб дуже складне , але потребує деякого інструменту, та знань.
Варто дотримуватись моментів затяжки, потрібної в'язкості оливи, та технології. Заливати оливу потрібно в трубу, потім вже вставляти туди поршень і потім вже направляючу з сальником.
Перебрав, зібрав. Вирішив закачати газ. Ну як газ. Повітря. Бо різниці немає.
Приспособи які для цього продаються, коштують дуже дорого, як для разової роботи. Тому зробив свою .
Якою і поділюся з вами. Мені не жалко, все одно мало хто цим буде займатися, а з тим хто рукастий і захоче попрацювати зі стійками, поділитися не жалко.
Взяв термоусадку, відповідного діаметра, усадив її з країв. Один край на штоці, інший на штуцері закачки. Через штуцер і закачував повітря 3 атм.
Спочатку закачати не вдалось. Бо повітря не проходило між штоком і термоусадкою. Взяв тоненький мідний дріт і вставив його між ними, з'явилась маленька шпаринка, через яку і стало потраплати повітря всередину стійки.
Шток перед усадкою трубки, намастив, щоб трубка легенько ковзала по ньому. Кінчик дроту зрівняв з кінцем термоусадки. На фото висунув щоб видно його було вам. І так усадку, досить легко загнав під сальник, і потім подав повітря під тиском 3 атм.
Все. Просто, дешево і легко.
Дріт взяв з витої пари, комп'ютерного кабеля.
https://i.postimg.cc/qNytP7fx/IMG20240621113139.jpg (https://postimg.cc/qNytP7fx) https://i.postimg.cc/zbt3CbW8/IMG20240624164612.jpg (https://postimg.cc/zbt3CbW8) https://i.postimg.cc/nMrXH2bz/IMG20240624164705.jpg (https://postimg.cc/nMrXH2bz)
Варіанти штуцерів, зверху можна хомут для надійності. https://i.postimg.cc/0MQyyk43/IMG20240624170617.jpg (https://postimg.cc/0MQyyk43)