PDA

Просмотр полной версии : Реле на бензонасос


XamiL
24.09.2009, 15:56
Славута, 1.2s, інжектор, стоїть ГБО 2-го покоління, редуктор Lovatto, перемикач режиму газ/бенз - Tamona IN-3 (http://www.tamona.lt/index_ru.php?parametr=IN-3&kategorija=lpg). 99% часу їжджу на газу, на бенз переключаюсь коли закінчується газ і потрібно до заправки дотягнути. Здавалось би все ок, але напрягає штатний бензонасос, який вже гуде сильніше ніж авто на ХХ :) Міняти його на Bosh бажання немає, та й не факт що стане набагато тихіше. Була ідея поставити кнопку, або тумблер, в розрив живлення бензонасосу (по моєму провід до нього проходить під пластиком, по порогові з пасажирського боку). Але в такому варіанті є мінуси - лишній тумблер на панелі, при переключені на бенз буде надлишковість дій - прийдеться вмикати тублер бензонасосу, і тільки потім змінювати тип пального... та й не кошерно це. ІМХО краще поставити реле в розрив живлення бензонасосу,яке б працювало за принципом - я їду на газу, живлення на бензонасос не подається, в салоні тихо, всі задоволені. При перемиканні на бенз, замикається ланцюг живлення насосу, знову всі задоволені. Але так як знання в електриці мої досить поверхові, то прошу вашої поради - як краще це реалізувати, яке реле вибрати і тд. Привязуватись до перемикача газ/бенз., чи краще до газового клапану (є живлення на клапан - немає на насос, і навпаки)? Чи взагалі ідя тупак? :roll:

Lambert
24.09.2009, 17:12
Ідея не тупак але значно краще буде реалізація із введенням затримки вимикання.
Якщо є базові знання в радіоелектроніці - можу вкласти схему того як я зробив це в себе, це не складно для повторення

XamiL
24.09.2009, 17:24
Затримка вимикання? Можна детальніше про принцип роботи? Ну і схемку, плз, паяльник в руках тримати вмію, і конденсатор від транзистора відрізню. По готовій схемі зможу спаяти, єдине - не розумію ЧОМУ воно працює )

Igor_Slavuta
24.09.2009, 18:20
краще до газового клапану (є живлення на клапан - немає на насос, і навпаки)? :roll:

реле паралельно газовому клапану, бензонасос через размыкающие контакты реле.

Lambert
24.09.2009, 23:32
Ну ось як наприклад

25.09.2009, 08:23
Полевик для управления светодиодом? не жирно?

XamiL
25.09.2009, 08:40
Ну ось як наприклад
а можна в двух словах - як воно працює. І ще - навіщо там 2 світлодіоди?

Lambert
25.09.2009, 09:05
Схема для того чтобы совсем немного подумать над ней :)
Она моделирована в Proteus, светодиоды - как эквивалент нагрузки. Хотя несут и индикаторную функцию, разумеется.
Все очень прозрачно, умеющий читать схематику понимает с первого взгляда. Неумеющий - гоу ту магазин за пивом для умеющего, он же и спаяет ежели весьма великодушен будет :)

XamiL
19.10.2009, 14:44
2 Lambert:
І все таки, можна кілька пояснень по схемі? Яку функцію вона виконує, і куди монтується? Питав поради в людей які з паяльником на "ти", в них висновок такий "або в схемі чогось не вистачає, або до неї потрібні детальні пояснення", інакше незрозуміло яким чином вона взаємодіє з автомобілем ;)

Lambert
19.10.2009, 15:24
Залізяка виконує функцію таймера, який перериває живлення на реле бензонасосу через 10 секунд після того як ввімкнувся газовий клапан. Поновлення роботи насоса відбувається негайно після відключення газоподачі.
Схема просто примітивна, якщо в когось виникли проблеми з читанням цієї простоти... хм.. вибачте, але імхо варто буде пошукати трохи більш кваліфікованого інженера з електроніки :)

XamiL
19.10.2009, 16:26
Дякую за пояснення! Мабуть буду сам пробувати робити, можливо вийде не так акуратно, зате своїми руками :)
Ще запитання по схемі, а саме по вимикачах SW1 та SW2 - мається на увазі підключення до газового клапану, перемикача Tamona IN-3, чи окремі вимикачі? (наприклад такі)
http://i.io.ua/img_aa/pub/1263/11/12631161.jpg (http://io.ua/12631161)

19.10.2009, 16:33
Ідея не тупак але значно краще буде реалізація із введенням затримки вимикання.
Якщо є базові знання в радіоелектроніці - можу вкласти схему того як я зробив це в себе, це не складно для повторення

Гы..... киньте в меня цеглиною, якшо нетак :)
В стандартних перемикачах газ-бензин для інжекторных систем вже є така затримка.... час затримки тупо регулюється резистором на платі.......

XamiL
19.10.2009, 16:47
хз, тут в мануалі самого перемикача нічого про це не сказано

Lambert
19.10.2009, 16:51
Гы..... киньте в меня цеглиною, якшо нетак :)
В стандартних перемикачах газ-бензин для інжекторных систем вже є така затримка.... час затримки тупо регулюється резистором на платі.......
Може десь воно і є, але мій STAG-300 бензином не керує зовсім. Поляки вважають що при роботі на газу, бензонасос вимикати не треба. Хай би які в них там аргументи - але я з ними не погодився і все зробив по-своєму

Lambert
19.10.2009, 16:55
Ще запитання по схемі, а саме по вимикачах SW1 та SW2 - мається на увазі підключення до газового клапану, перемикача Tamona IN-3, чи окремі вимикачі?
Вмикайте мозок :) спеціально в схему ввів вимикачі щоб було зрозуміліше :)
За схемою
SW1 - уявний газовий клапан
SW2 - розрив лінії керування реле бензонасоса, провід до ЕБУ
R7 - обмотка реле бензонасоса

XamiL
19.10.2009, 17:25
сорі, туплю, про SW1,2 міг і сам здогадатись :oops:

shurken
19.10.2009, 17:25
Фигасе, думал тут про реле, а тут уже про космические корабли :-D

Элементарно Ватсон - у тебя есть газовый клапан, которуй включен через реле, так вот меняешь сие реле на пятиконтактное и будет тебе автопереключалка "газовый-клапан/бензонасос".

А еще можно на разборке взять ВАГовсое реле бензонасоса и приколхозить - там есть режим периодического включения бензонасоса, а еще включения от датчика двери, типа шоп быстро заскочить в машину и поехать.

Lambert
19.10.2009, 17:31
Не получится, Шура
Впрысковый газомозг обычно переключение бензин->газ выполняет поэтапно, включая каждую следующую форсунку с задержкой
У меня это полсекунды на котел, итого процесс перехода на другое топливо занимает 2 секунды. На протяжении этого времени должен подаваться и газ, и бензин. Если отключить бензонасос в то же время что и включить газовый клапан - давление в магистрали упадет быстро, две форсунки может перейдут а остальные не успеют, итого провал в оборотах, переход обратно на бензин и дерганина

19.10.2009, 18:05
Гы..... киньте в меня цеглиною, якшо нетак :)
В стандартних перемикачах газ-бензин для інжекторных систем вже є така затримка.... час затримки тупо регулюється резистором на платі.......
Може десь воно і є, але мій STAG-300 бензином не керує зовсім. Поляки вважають що при роботі на газу, бензонасос вимикати не треба. Хай би які в них там аргументи - але я з ними не погодився і все зробив по-своєму

ги... в мене преремикач Г/Б - теж поляк... я як настробвав - викручував з нього затримку до 5 сек.... але для карба це замало буде...
тому зупинився на роздільній схемі.....
Окремий перемикач вирубає бензопомпу....
Режим роботи......
Зранку на бензині... вмикаємо бензин на Г/Б, та жмемо окрему кнопку бензину....... коли переходимо на газ - знову жмемо кнопку, вимикаючи помпу, коли закінчується в поплавковій камері бензин - вмикаємо газ....
при ввімкненому газі бензонасос непрацює зовсім..

Трохи заплутано (жінка, наприклад, плюється від цієї схеми).... але вважайте додатковий захист від пійонерів....... шоб його завести, треба знакти шо куди треба тиснути............ можлива функція - "вимкнене все", або "ввімкнутий газ, але хрєн заведеш"..... редуктор - Заволі, електроннокерований інжекторний. Кнопка налаштована на початкову порцію газу тільки для гарячого старту (є функція первинної порції), а для холодного старту на газу - у нього треба палива ще дуже попросити..... а інакше можна маслати добезкінця.
А те, яка з кнопок ввімкненя фар вмикає підкачку бензину - треба ще добре помозгувати :) :) :)

shurken
19.10.2009, 18:07
Впрысковый газомозг обычно переключение бензин->газ выполняет поэтапно, включая каждую следующую форсунку с задержкой
У меня это полсекунды на котел, итого процесс перехода на другое топливо занимает 2 секунды.
Это у тебя каскадное переключение включено, смысла особого в нем нет. У себя отключил, переходит сразу.

Ну и хочу заметить, что у топикстартера второе поколение, там автоматом и не пахнет, а тем более каскадным перключением форсунок.

santer
11.11.2009, 14:11
А вы не задумывались над тем что циркуляция бензина в топливной рейке охлаждает ее. И если вы вырубите БН то в рейке бензин будет активно испаряться и при последующем переходе на бензин машина просто заглохнет и прийдется ждать пока БН заново прокачает всю систему. Я когда делаю двухрежимки Бенз/газ, я не отключаю БН.

BOR
15.12.2009, 01:53
А вы не задумывались над тем что циркуляция бензина в топливной рейке охлаждает ее. И если вы вырубите БН то в рейке бензин будет активно испаряться и при последующем переходе на бензин машина просто заглохнет и прийдется ждать пока БН заново прокачает всю систему. Я когда делаю двухрежимки Бенз/газ, я не отключаю БН.
От избыточного нагрева рампы выйдут из строя уплотнительные кольца на форсунках, регуляторе давления, а так же возможна закоксовка форсунок,а это разборка чистка которая в болшинстве случаев ничего не дает. Форсунки-не дешевое удовольствие.

Lambert
15.12.2009, 02:41
Закоксовка форсунок бывает не от того что бензина в рампе нет, а от того что бензин не идет через форсунку. Или от того, что через форсунку идет не бензин (у нас такое часто)

shurken
15.12.2009, 11:43
От избыточного нагрева рампы выйдут из строя уплотнительные кольца на форсунках, регуляторе давления
Забавно. И какой такой избыточный нагрев? Больше 100 градусов, при всем желании не нагреется. Как остальные резинки бедные в двигателе живут?

а так же возможна закоксовка форсунок
А чем циркуляция бензуса в рампе поможет форсункам, если они закрыты? Кстати, осюда и охлаждение форсунок, полный бред.

а это разборка чистка которая в болшинстве случаев ничего не дает.
Надо уметь чистить.

shurken
15.12.2009, 11:48
А вы не задумывались над тем что циркуляция бензина в топливной рейке охлаждает ее.
Сильно?

И если вы вырубите БН то в рейке бензин будет активно испаряться
И куда испаренный бензин денется в замкнутом пространстве?

и прийдется ждать пока БН заново прокачает всю систему.
Сколько времени надо, что-бы закачать в рампу бензус? Надеюсь у нас в бензонасосе бензин не испаряется :-D

BOR
24.12.2009, 01:18
Вообщем насос отключать на ГБО 4го поколения нельзя, в остальных где есть смеситель можно, но будет много вопросов с ЭБУ где оно видит обрыв. Но всё нужно увязать с обгоном, на котором вдруг из-за боьшого расхода закончится газ на двухрядке и уйти будет некуда, а ждать пока закачает насос бензин времени нет...
Если себе ставите-отключайте, но не на трасе...Если кому-то-категорически нет!

santer
24.12.2009, 12:24
Сильно?
Достаточно...
И куда испаренный бензин денется в замкнутом пространстве? через обратку в бак. А закоксоваться форунки могут изнутри, вы никогда не чистили форсунки изнутри. ко мне приволокли 8-ку на шнурке. Пришлось снимать форсунки и выковыривать из канала всякую дрянь, а потом в УЗ ванне промывать...

Сколько времени надо, что-бы закачать в рампу бензус? Надеюсь у нас в бензонасосе бензин не испаряется :-D
У нас не испаряется. :) Кстати в Ланцере 10 трубка обратки направлена на БН и потоком бензина с обратки охлаждается БН, чем бальше в лес тем умнее партизаны.
ИМХО: БН отключать низзя...

Lambert
24.12.2009, 12:33
Есть в твоем имхо рациональное зерно, это факт.
Но я все ж для себя не вижу смысла постоянно гонять бензин (нашару лишь фильтр засоряя) пока двиг на газу работает.
В двухрежимных программах можно реализовать включение/выключение насоса вместе с вентилятором системы охлаждения, например? Хотя в таком изврате я тоже не вижу особого смысла :)

Кстати, что-то получилось с твоим проектом по навешиванию валтеков на микас?