![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Славута, 1.2s, інжектор, стоїть ГБО 2-го покоління, редуктор Lovatto, перемикач режиму газ/бенз - Tamona IN-3. 99% часу їжджу на газу, на бенз переключаюсь коли закінчується газ і потрібно до заправки дотягнути. Здавалось би все ок, але напрягає штатний бензонасос, який вже гуде сильніше ніж авто на ХХ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Ідея не тупак але значно краще буде реалізація із введенням затримки вимикання.
Якщо є базові знання в радіоелектроніці - можу вкласти схему того як я зробив це в себе, це не складно для повторення
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Затримка вимикання? Можна детальніше про принцип роботи? Ну і схемку, плз, паяльник в руках тримати вмію, і конденсатор від транзистора відрізню. По готовій схемі зможу спаяти, єдине - не розумію ЧОМУ воно працює )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Адрес: Сосед Сифона и Бороды
Сообщений: 3,151
Машина: Ксюха узбечка
Длина: 14980мкм
Диаметр: 34мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Ну ось як наприклад
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Полевик для управления светодиодом? не жирно?
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Схема для того чтобы совсем немного подумать над ней
![]() Она моделирована в Proteus, светодиоды - как эквивалент нагрузки. Хотя несут и индикаторную функцию, разумеется. Все очень прозрачно, умеющий читать схематику понимает с первого взгляда. Неумеющий - гоу ту магазин за пивом для умеющего, он же и спаяет ежели весьма великодушен будет ![]()
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
2 Lambert:
І все таки, можна кілька пояснень по схемі? Яку функцію вона виконує, і куди монтується? Питав поради в людей які з паяльником на "ти", в них висновок такий "або в схемі чогось не вистачає, або до неї потрібні детальні пояснення", інакше незрозуміло яким чином вона взаємодіє з автомобілем ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Залізяка виконує функцію таймера, який перериває живлення на реле бензонасосу через 10 секунд після того як ввімкнувся газовий клапан. Поновлення роботи насоса відбувається негайно після відключення газоподачі.
Схема просто примітивна, якщо в когось виникли проблеми з читанням цієї простоти... хм.. вибачте, але імхо варто буде пошукати трохи більш кваліфікованого інженера з електроніки ![]()
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() В стандартних перемикачах газ-бензин для інжекторных систем вже є така затримка.... час затримки тупо регулюється резистором на платі....... |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
хз, тут в мануалі самого перемикача нічого про це не сказано
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Цитата:
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Цитата:
![]() ![]() За схемою SW1 - уявний газовий клапан SW2 - розрив лінії керування реле бензонасоса, провід до ЕБУ R7 - обмотка реле бензонасоса
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Адрес: Рівне
Возраст: 40
Сообщений: 504
Машина: Emgrand EC7-RV + ГБО
Длина: 6250мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
сорі, туплю, про SW1,2 міг і сам здогадатись :oops:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
кармически наказан
Адрес: Киев, Академгородок
Сообщений: 2,341
Машина: Носок
Длина: -1150мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Фигасе, думал тут про реле, а тут уже про космические корабли
![]() Элементарно Ватсон - у тебя есть газовый клапан, которуй включен через реле, так вот меняешь сие реле на пятиконтактное и будет тебе автопереключалка "газовый-клапан/бензонасос". А еще можно на разборке взять ВАГовсое реле бензонасоса и приколхозить - там есть режим периодического включения бензонасоса, а еще включения от датчика двери, типа шоп быстро заскочить в машину и поехать. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Не получится, Шура
Впрысковый газомозг обычно переключение бензин->газ выполняет поэтапно, включая каждую следующую форсунку с задержкой У меня это полсекунды на котел, итого процесс перехода на другое топливо занимает 2 секунды. На протяжении этого времени должен подаваться и газ, и бензин. Если отключить бензонасос в то же время что и включить газовый клапан - давление в магистрали упадет быстро, две форсунки может перейдут а остальные не успеют, итого провал в оборотах, переход обратно на бензин и дерганина
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
тому зупинився на роздільній схемі..... Окремий перемикач вирубає бензопомпу.... Режим роботи...... Зранку на бензині... вмикаємо бензин на Г/Б, та жмемо окрему кнопку бензину....... коли переходимо на газ - знову жмемо кнопку, вимикаючи помпу, коли закінчується в поплавковій камері бензин - вмикаємо газ.... при ввімкненому газі бензонасос непрацює зовсім.. Трохи заплутано (жінка, наприклад, плюється від цієї схеми).... але вважайте додатковий захист від пійонерів....... шоб його завести, треба знакти шо куди треба тиснути............ можлива функція - "вимкнене все", або "ввімкнутий газ, але хрєн заведеш"..... редуктор - Заволі, електроннокерований інжекторний. Кнопка налаштована на початкову порцію газу тільки для гарячого старту (є функція первинної порції), а для холодного старту на газу - у нього треба палива ще дуже попросити..... а інакше можна маслати добезкінця. А те, яка з кнопок ввімкненя фар вмикає підкачку бензину - треба ще добре помозгувати ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#20 | |
кармически наказан
Адрес: Киев, Академгородок
Сообщений: 2,341
Машина: Носок
Длина: -1150мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
Ну и хочу заметить, что у топикстартера второе поколение, там автоматом и не пахнет, а тем более каскадным перключением форсунок. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
А вы не задумывались над тем что циркуляция бензина в топливной рейке охлаждает ее. И если вы вырубите БН то в рейке бензин будет активно испаряться и при последующем переходе на бензин машина просто заглохнет и прийдется ждать пока БН заново прокачает всю систему. Я когда делаю двухрежимки Бенз/газ, я не отключаю БН.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Адрес: киев
Сообщений: 30
Длина: 1110мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Закоксовка форсунок бывает не от того что бензина в рампе нет, а от того что бензин не идет через форсунку. Или от того, что через форсунку идет не бензин (у нас такое часто)
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
кармически наказан
Адрес: Киев, Академгородок
Сообщений: 2,341
Машина: Носок
Длина: -1150мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
кармически наказан
Адрес: Киев, Академгородок
Сообщений: 2,341
Машина: Носок
Длина: -1150мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
Цитата:
Цитата:
![]() |
|||
![]() |
![]() |