PDA

Просмотр полной версии : Синя 1103 або оперція з кодово назвою "із грязі в князі


Aktor
22.02.2010, 01:09
От вирішив з придбанням нового агрегата завести тут сторіночку щоб і для себе хронологію вести й іншим можливо щось показати бо напрацювань є чимало. На цьому форумі уже давненько існую пасивним спостерігачем. Так що багато ідей поважних форумчан пробував втілювати на попередній мафинці(таврик 93р.в.) так що з переходом на славутку буду по мірі фінансової спроможності і наявності вільного часу буду висвітлювати процес.

Aktor
22.02.2010, 01:31
Трішки про себе: сам я студент четвертокурсник одного із ВНЗ Франківська, а мій батько працює автослюсарем на СТО. Так склалося що я вже давненько набираюся в нього досвіду по ремонту і обслуговуванню машин і цим йому завдячую. Автомобіль для нас є і "годувальником" і помічником в дорозі на рибалку. Експлуатуємо ми його по міри потреби кожного а утримувати два покищо немає необхідності тому і трудимося над одним "общаковим".

Зараз ми їздимо на 17-літній таврії, яка потроху починає проситися на базар от і виришиили оновити парк. свій вибір однозначно зупинили на сімействі ЗАЗ а конкретно таврії або славуті. Так сталося що знайомий підійшов з пропозицією на славуту а ми не думаючи сказали що подивимося на авто. Що з самого початку заставляло нервувати так це те, що доїхала машинка до нас аж після тижня очікувань від домовленої дати. Машинку пригнали до батька на територію СТО і красиво поставили задом до дверей бокса. ВИйшли ми і побачили темно-синю славутуі здалеку ніби нормальну. Підійшли ближче і потроху починали розуміти що не все так гладко як було сказано. Машинка в жахливому зовнішньому стані. Вдарені обидва передні крила, причому одне хтось намагався вишпаклювати. Задня права дверка побита і потребує складного і неоправданого по фінансах ремонту. переднє ліве скло не закривається. передні карти дверей позривані. задні розшатані. Усі дверки не закриваються нормально і жахливо скриплять. Сидіння поламані. ззаду машина вдарена але бампер цілий тільки позаминані кутики задніх крил а передній бампер з тріщинами.

Берем до рук техпаспорта і приходимо в глибокий жах. 2005 р.в. Пробіг 94 тисячі.

Спробували завести щоб проїхатися та куди там. Акумулятор мертвий. Поштовхали, завели, проїхались. Прийшли у ще глибший шок. Спереду товче і зад не подарок. Після побаченого оглянули днище, ланжерони,стакани і зробили висновок що серйозно машина бита не була а просто дуже сильно затаскана. На підіймач вирішили навіть не заганяти а посилати попереднього власника по доручення. В очікуванні доручення дізнаюся що машинка власника, який поїхав по доручення, а їздив на ній його праівник і тут стало усе на свої місця і такий стан її вже не дивував.

Машинка була придбана 16.02.2010р. за скромні $1300 а з слів попереднього власника ним була куплена за $2200

Тепер понеслася. Ремонт Доробка ПЕРЕРОБКА. По можливості буду викладати фото.

Aktor
22.02.2010, 01:56
З моменту придбання минув тиждень а я встиг багато дізнатися про мафинку і вже трішки її розібрати. Спершу при спробі звести виявив що стартер мертвий. Зняв, розібрав і перечистив й знову зібрав. Поставив і вуаля--- уже признаки життя є але АКБ не дає глибоко вдихнути. Глнув на маслозаливну горловину і щуп й там жахнувся. Масло густе і чорне наче дизельне. вирішив не мучити славку а в очікуванні вільного місця на підіймачі зайнятися електрикою. У середу видер глючну сигналку, встановлену криворуким майстром, притому чомусь вмерла електрика повністю. Вирішив зняти торпеду аби перевірити всю електропроводкуі добавити необхідні мені жгути. 20хв і топеда красується в підсобці. Тим часом я розгрібаю дебрі заводської проводки. Привів усе в порядок і переробив жгут підігріву заднього скла. Підключив приборку і кнопки. Спробував крутанути стартером і чудо. Всі системи працюють за виключенням дальнього світла і задніх противотуманних фар.З цим розберуся пізніше.

Четвер придбав масло ТНК 10W40(78грн) (після nої чмурки не бачу змісту лити щось краще. Спершу на 10тиках вимию мотор а далі заллю ENEOS 10W40)і промивку(30грн). Також придбав комплект ЦЗ Premier(95грн). Замовив АКБ Іста 7серія 50А. та клемну колодку на 6 дротів(4грн)

В пятницю пробував закрити скло але нічого не вийшло

СУБОТА і з повним планів мозком приступив до бою з склопідіймачем. Трохи зварки і болгарка заставили його закрити скло але походу було виявлено великі люфти і як наслідок--перекос скла. Прийдеться замінити та зато в салон дощ уже не капає. Поки я грався з склопідіймачем хтось замінив собі масло а старе я пригрів собі (ENEOS 10W40) після 9 тисяч пробігу. От і підіймач вільний підвернувся. Спільними зусиллями товаришів славку запхали на підіймач. От і перший огляд. Дно надиво в хорошому стані а з ходової необхідно замінити усі стойки і одну шарову. Це порадувало і під позитивним впрливом я прийнявся зливати масло. У процесі виявив що під машиною палили вогонь щоб завести. Все в чорному нагарі. Ну і нехай. Змирився. Злив масло(скапувало годину) і залив вищезгадане відпрацьоване 9тисяч. На час ремонту машина за територію не виїжджатиме а мотор трохи відмиється. Далі виставив поставив іниший АКБ(ІСТА ще не прийшла) і виставив момент запалення. Спробував завести. З третьої спроби получилося. З великою радістю в очах швиденько прибрав робоче місце, зняв маштну з підіймача і відкотив. Приступив до дверей і кришки багажника. Напильник і ключ на 13 заставили водійську дверку стати на місце і нормально закриватись а сверло і цвях звільнили деревяну підпорку задньоїполки з роботи підпирачки.

Прийшла неділя а я заліз на флоруми.
Далі буде........

sahsa
22.02.2010, 03:10
ну хоть пару фото)

automobil
25.02.2010, 09:50
поздравляю с обновлением подвижного состава!

Aktor
26.02.2010, 21:53
За минулі дні було завершено роботи над електропроводкою, зокрема встановлено блок центральних замків, розведена проводка під склопідіймачі та сигналізацію, прокладено (+)-дріт на підсилювач. (52грн+26грн+12грн), знято передній бампер та фари. Машинка чекає завтрашніх тортур з лібйоткою та кувалдою.

Varggoth
27.02.2010, 00:55
удачі тобі в твоїх починаннях і привіт з франківська

Aktor
01.04.2010, 12:18
Почалось навчання і часу все менше на роботи коло мафинки. Зайнявся підкапотним простором. Замінив кілька патрубків, радіатор основний(паяний-230грн), радіатор пічки(лузар-115грн). Залив тосолом.

Як завжди все потекло, хоть при перевірці повітрям все було гуд. Замінив ще один патрубок. Після кількох спроб завести авто мої нерви здали і я ламанувся в автомгазин по фіксатор різьби, фільтра, шпильки карбюратора та трос підсоса. Заліз в карбюратор, промоив, прочистив трішки (не знімаючи з колектора), Пошуршав з жикльорами і верхньою частиною карбюратора. Перебрав бензонасос, поставив топливний фільтр від інжектора. Все скрутив. Завів і чудо. Все крутиться вертиться, прийомистість відчутна. при найменшому натиску на газ машинку вириває з місця. Вже їжджу на новій АКБ (ISTA 7series-540грн). По ходу робіт покрасчики виріхтували переднє ліве крило, залишилося підігнати його до бампера.