PDA

Просмотр полной версии : Синя 1103 або оперція з кодово назвою "із грязі в князі

Aktor
22.02.2010, 01:09
От вирішив з придбанням нового агрегата завести тут сторіночку щоб і для себе хронологію вести й іншим можливо щось показати бо напрацювань є чимало. На цьому форумі уже давненько існую пасивним спостерігачем. Так що багато ідей поважних форумчан пробував втілювати на попередній мафинці(таврик 93р.в.) так що з переходом на славутку буду по мірі фінансової спроможності і наявності вільного часу буду висвітлювати процес.

Aktor
22.02.2010, 01:31
Трішки про себе: сам я студент четвертокурсник одного із ВНЗ Франківська, а мій батько працює автослюсарем на СТО. Так склалося що я вже давненько набираюся в нього досвіду по ремонту і обслуговуванню машин і цим йому завдячую. Автомобіль для нас є і "годувальником" і помічником в дорозі на рибалку. Експлуатуємо ми його по міри потреби кожного а утримувати два покищо немає необхідності тому і трудимося над одним "общаковим".