Просмотр полной версии : Моя зірочка Mitsubishi Space Star 2004
Машина куплена 18 травня 2010 року.
Рік випуску 2004 мотор 1.6 бензин МКПП
Пробіг 95375 км.
Комплектація Комфорт
Базова +
1. Рейлинги на крыше
2. Подогрев передних сидушек
3. Подлокотник
4. СД-магнитола
5. Литые диски 15"
6. Аэродинамические пороги
7. Зеркала окрашены в цвет кузова
8. Подогрев боковых зеркал
9. Противотуманки
10. Салонный фильтр
А база це - ABS + EBD (система распределения тормозных усилий), подушки безопасности для водителя и пассажира, кондиционер, гидроусилитель руля, центральный замок, иммобилайзер, многофункциональный дисплей, воздуховод отопителя задних сидений, преднатяжитель ремня безопасности водителя и пассажира, активные подголовники для всех сидений, задние сидения, раскладывающиеся в пропорции 6:4, консольный ящик для мелочей, прикуриватель, пепельница спереди, подставки для чашек в передней панели, электроуправление уровня наклона фар, дополнительный задний стоп-сигнал, полноразмерное запасное колесо, противоударные балки в дверях, бампера в цвет кузова, боковые хромированные молдинги, солнцезащитная полоса на лобовом стекле, двигатель для холодного климата, усиленная подвеска с увеличенным дорожным просветом (170 мм), силиконовое покрытие уплотнителей кузова."
http://www.infocar.ua/img/bazar/10292803_1.jpg
Ну тепер перші враження та порівняння зі славутою.
+ В салоні дуже багато місця, мій ріст 189 без проблем поміщаюсь позаду себе на задньому сидінні і до криші ще залишається десь до 10 см, а від колін до переднього сидіння 5-7 см.
і все це при тому що вона всього на 7 см довша за славуту.
+ Висока посадка. І видно далеко і сидіти зручно, як на кріслі.
+ Великий багажник 320 літрів.
+ По трасі їхати набагато зручніше ніж на славуті.
- Малий кліренс, треба переучуватись їздити.
- набагато жорсткіша підвіска.
- поганна шумоізоляція, особливо напрягає на львівській бруківці. (в славуті була повністю зроблена шумоізоляція)
Розхід за показами бортового компютера.
траса швидкість до 120км/год розхід не більше 6.5
місто - до 9 літрів.
В найближчих планах ставити ГБО, а в подальших, на осінь, робити шумоізоляцію.
- поганна шумоізоляція, особливо напрягає на львівській бруківці
пластик салона тарахтит? или просто вибрация?
пластик салона тарахтит? или просто вибрация?
ні не пластік, а шум від коліс і від підвіски.
Хоча це може просто в порівнянні зі славутою.
Бо в ній я зробив шумоізоляцію дверей, дна, багажника, моторного щита, капота. Вібри і шумки напхав туди багато, щоб добитися тишини в салоні на бруківці. В славуті майже не було чути шуму коліс і підвіски, тільки пластик де-не-де тарабанив, а в Mitsubishi навпаки.
Ну але досвід шумоізоляції є, тому цю проблему я легко вирішу. От тільки гроші назбираю.
Так и свалота помягче подвеской будет
5-6 травня проходив медогляд і техогляд.
Медична довідка обійшлася 337 грн
офіційні платежі 117 грн
нарколог дуже просив 20 грн )
ну і в поліклініці зявилася нова послуга "Експрес комісія"
Платиш 200 грн і за 1,5 години проходиш всю комісію. Швидко пробігаєш по всіх лікарях, майже так як в воєнкоматі.
Пробував пройти так як звичайно, але сказали що у психіатра прийом по талончиках
а талони зараз видаються тільки на кінець травня.
Для проходження ТО після реєстрації дається 10 днів, тому потрібно було швидко пройти медогляд.
Прийшлось скористатися "Експрес комісією".
ТО - 463,16
квитанції 80 грн
перевірка тех стану на станції 150 грн
талон на перевірку ГБО 150 грн
половина податку 83,16 грн
Разом вийшло 800 грн.
22, 24 травня встановлення ГБО
пробіг 98610 км
Редуктор Tomasetto ALASKA
Форсунки Valtek type 34
Stag-4
балон 43 л Білорусія
ціна 6200 грн
ще відразу купив кабель для настройки 300 грн
Перш ніж ставити ГБО прочитав кучу інфи і радився з різними установщиками стосовно того яке обладнання вибрати
і стосовно різних нюансів при установці. Щоб по можливості забезпечити правильний монтаж установки.
Встановлювали два дні.
Самим монтажем установки задоволений.
З установщиком була домовленість, що можна бути присутнім при встановленні.
І будуть враховуватися всі мої побажання
- обовязково знімати колектор
- де і під яким кутом засверлювати вкрутки
- звідки брати тосол для підігріва редуктора(установщик ніяк не хотів брати від пічки)
- встановлення заправочного клапана в лючок бензобака
- де прокладати газову магістраль і проводку.
Установщика я дістав добре з своїми побажаннями, але він майже все витримав. :-D
Так як я був присунтім при встановленні обладнання то прийшлось також і допомагати.
Тому в результаті 20-25% роботи було зроблено мною:
- розпайка дротів від і до форсунок
- проведення і розпайка кнопки в салон
- та багато інших дрібниць.
Далі що стосується регулювання.
Тут зі сторони установщика практично повний нуль - підключив газові мозки до компютера і зробив автокалібровку.
Програма показала що дюзи замалі, але установщик сказав що то так нормально, завжди так показує.
Буде менший розхід.
Я з ним не сперечався так як всеодно знав що настроювати прийдеться самому.
Далі що стосується настройки.
Всі настройки по замовчуванню.
Температура переходу на газ 30 градусів.
Дюзи стоять 2 мм.
Поки що не було можливості їх розсверлити, тому підняв тис газу до 1,43 бара.
Програма помилку про замалий діаметр дюз вже не видає.
Далі по картах виставив коефіцієнт перерахунку.
перший раз заправив 39 літрів проїхав 440 км (200 траса 240 місто) розхід виходить 8,98л/100км
Зараз по місту виїзжую другий балон. По показам рівня газу виходить приблизно 9,5-10л/100км.
Динаміка що на газі що на бензині однакова.
Коли переходить на газ навіть не зауважую.
Планую після тисячі півтора пробігу на газі розсверлити або поміняти дюзи на 2,2мм і зменшити тиск газу.
Вот тільки незнаю що краще купити і вкрутити інші дюзи більшого діаметра чи розсверлити до більшого діаметра ті що є.
Так як я розумію якщо розсверлювати то діаметри дюз будуть трохи відрізнятися. А якщо купити заводські то вони мали б бути відкалібровані.
vasylms
Поки що не було можливості їх розсверлити, тому підняв тис газу до 1,43 бара.
Для пропана это много, опусти до 1,2
А так правильный подход к установке :-)
Кстати, а почему поставил Стаг а не Зенит?
Для пропана это много, опусти до 1,2
спочатку стояв 1,24 то при автокалібровці була помилка.
А при розгоні на підйомі видавало помилку "запетление впрыска"
Кстати, а почему поставил Стаг а не Зенит?
В інтернеті пишуть що вони нібито майже однакові то характеристиках.
А установщик казав що він крім Стагу нічого більш не ставив.
Тому й поставив Стаг.
vasylms
спочатку стояв 1,24 то при автокалібровці була помилка.
Странно, тогда не поленись рассверлить дюзы на 1-2 мм больше :-) что бы рабочее давление было в пределах от 1 до 1,2 бара
Фотки багажника
Фоткав телефоном тому якість не дуже.
Буде сонячна погода сфоткаю краще.
Ось так встоновлено у мене ГБО.
Ось так встоновлено у мене ГБО.
все на віду, регістріровать будете ?
Ось так встоновлено у мене ГБО.
все на віду, регістріровать будете ?
Все вже давно зареєстроване.
Ще коли ставив на облік, то установщик дав документи і "поставив"
ГБО: балон в багажник, редуктор і заправочний клапан під капот.
Цього було достатньо щоб при реєстрації добавили в тех паспорт тип тального "газ бензин". :wink:
300 грн. за шнурок для настройки это много.
300 грн. за шнурок для настройки это много.
ну да напевно багато, але якщо врахувати час якийби я потратив щоб його десь замовити в Києві, ще плюс доставка, то вийде не набагато дешевше. А так все разом з обладнанням замовив і купив в установщика.
Вечір потратив на розсвердлювання дюз.
Сверлив декілька разів і ось які результати.
0 ) діаметр дюз - 2.0 мм тиск 1,47 бара коефіцієнт 1,6
1а) діаметр дюз - 2.2 мм тиск 1,47 бара коефіцієнт 1,35
1б) діаметр дюз - 2.2 мм тиск 1,05 бара коефіцієнт 1,8
2 ) діаметр дюз - 2.3 мм тиск 1,05 бара коефіцієнт 1,68
3а) діаметр дюз - 2.45 мм тиск 1,05 бара коефіцієнт 1,58
3б) діаметр дюз - 2.45 мм тиск 1,15 бара коефіцієнт 1,4
Подальше збільшення дюз не дало результатів,
тому змушений був просто підняти тиск до 1,35
Наїздив карти газові і бензинові.
На цьому регулювання ГБО сподіваюсь завершене.
Вчора міняв масло.
Пробіг 101500 км.
За два з половиною місяці проїхав приблизно 6000 км.
За цей час було витрачено на машину
- згоріло дві лампочки у стопах купив нові - 4 грн
- загубив болт, яким прикручується захист купив новий - 2 грн
- пробив шину, перший раз заклеїли поганно, через 300км латка відклеїлась
і ковпачок собі залишили, більше не той шиномонтаж не поїду. - 28 грн
Други раз клеїв на іншому шиномонтажі все добре і ковпачок подарували. - 20 грн
- куплене масло Mobil1 New Life 5w-50 4 літри - 337 грн
- фільтр масляний оригінальний і прокладка для пробки піддона - 70 грн
Масло міняв сам тому робота 0 грн.
макссупермен
02.07.2010, 11:32
ты случайно не на оболони обитаеш???
ты случайно не на оболони обитаеш???
Та ні, у Львові. В профілі ж написано.
Здоров. Теж недавно купив таке авто у мене 80 тис. пробіг. Не підкажиш чи в тебе вже мінялись ремні двигуна, і бензиновий фільтр?
Техогляд київський не дійсний після перереєстрації?
Техогляд київський не дійсний після перереєстрації?
тех огляд не действителен
Ремни лучше поменяй)) А тоя уже обжегся)
А що буде якшо ремні того?
чи потрібно разом з ремнями міняти ролік натяжний
творческая личность
15.07.2010, 16:51
А що буде якшо ремні того?
Якщо ремiнь ГРМ - то двигуну буде скорiше всього того(пухнасте звiрятко).
Якщо приводний ремiнь - то генератор вiдключиться, помпа перестане качати охолоджуючу рiдину. ( електропiдсилювач вiдключиться, мабуть двигун закипiть.
Якщо ремiнь гiдропiдсилювача - будете маслати баранкою що на камазi.
Бажано помiняти i натяжний ролик теж. Якщо вiн заклинить, то труба буде як i при обривi ГРМ.
Не жалiйте грошей. Купили - значить на щось розраховували.
А що буде якшо ремні того?
Ролик желательно, помпу тоже желательно
Якщо ремень ГРМ того, то выкладывай денежку минимум 5000 и выше, в зависимости от повреждений
Desperado
16.07.2010, 10:22
Ролик желательно, помпу тоже желательно
это помпу именно что желательно
а ролик обязательно меняется при замене ремня
Техогляд київський не дійсний після перереєстрації?
Після реєстрації дається 10 днівдля проходження техогляду.
Здоров. Теж недавно купив таке авто у мене 80 тис. пробіг. Не підкажиш чи в тебе вже мінялись ремні двигуна, і бензиновий фільтр?
Не мав можливості раніше відписати.
Пробіг 106 тис км
На минулому тижні їздили дикарями в Крим відпочивати.
Зробили невелике турне по Криму.
Львів - Тарханкут - Євпаторія - Балаклава(Інжир) - Севастополь - Ялта - Семииз- Алушта - Прибережное - Коктебель - Львів
Пробіг 3100км витрати на газ 1285 грн
Вартість кілометра 41 коп.
Середній розхід 9,5 л/100км
Машинка проїхала весь маршрут без проблем.
На Тарханкуті трошки дном зачіплявся за камені.
По серпантинах на газі потужності повністю вистачає.
Багажник з вигляду невеликий. Але речі чотирьох людей без проблем помістились.
Машиною дуже задоволений.
Єдине що потрібно все ж таки робити шумку, бо по трасі гул від колес напрягає.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot