Просмотр полной версии : Slavuta 1.2L / з 2006 / Київ
усім привіт. вирішив і собі завести бортовий журнал. по-перше, щоб самому пам'ятати що було з машиною за ці роки, які кошти були вкладені і т.д., а по-друге сподіваюсь що способи вирішення деяких проблем, які у вас можливо виникатимуть при експлуатації цього чудо-автомобіля, ви зможете подивитись тут
Славута 1.2 л з карбюраторним двигуном в комплектації "люкс" була придбана в березні 2006 року в Києві в салоні Експрес-авто (лівий берег, пр. Возз'єднання) десь за 25 500 грн. Колір - "королівський синій" :) люксова комплектація включала в себе панель приладів з тахометром, нормальні ковпаки коліс, обігрів ніг задніх пасажирів та касетну магнітолу Mega невідомого виробника з 2-ма задніми динаміками. одразу за гроші було вирішене питання з реєстрацією, там же в автосалоні встановлені підкрилки, захист двигуна та зроблений антикор. на ринку на Перова придбані найдешевші гумові килимки в салон та в багажник, і чохли на всі сидіння
до ТО-0 не було нічого надзвичайного. власне техобслуговування проводили там же. як і в усіх, змінили масло в двигуні та коробці та фільтри. зробили "промивку двигуна", хоча як я зараз розумію це скоріше розвод на бабло аніж реальна користь.
машина потроху возила пасажирів на дачу та за покупками, і раз закипіла - не спрацював датчик вентилятора. поїхав та те ж таки Експрес-авто, датчик змінили безкоштовно, лише тосол, який википів, купував за свої гроші. ще раз, після місячної безвиїзної стоянки, не міг завестися - знаю де підкачувати бензин (двигун же карбюраторний), натискаю туди а воно щось не пирскає. виявляється треба просто кілька разів крутнути стартером і знов підкачати, щоб там усе стало на свої місця :) кілька разів посадив акумулятор (то ввімкнув обігрів заднього скла при ввімкнутому запаленні на 5 хв, то ще шось), і його довелось змінювати: на ринку на Вересневій придбав акум Plazma, поки жодних нарікань немає. там же в нагрузку узяв чохли на підголовники.
далі буде...
в травні 2010 року почав їздити кожен день в службових цілях
десь через два тижня на Полтавській трасі цвяхом пробило заднє праве колесо, всесезонна шина Taganca M-259 Cruise відновленню не підлягала. Замість докупати таке саме гів.о, яке до того ж вже зняли з виробництва, на перед придбав пару італійської гуми Marangoni e-logic - за 10 тисяч км, які вона вже проїхала, жодних нарікань, вона просто чудова. Ззаду залишилась стокова Таганка.
на 20 тис змінив масло (знов BP Visco 3000 10W40), фільтри і вперше свічки запалювання. почистили карб, СО в нормі
придбав красивий шкіряний "носок" на ручку КПП, стильно :)
десь на 23 тис відмовив моторчик склоомивача ("пирскалка"), придбав новий на Перова і замінив самостійно.
десь в той самий час почав глючити центральний замок (встановлений із заводу) - то працював, то ні, в залежності від настрою. як виявилось, просто відходив запобіжник, але встановлений він не в блоці запобіжників, а під картою між лівою передньою аркою і лівими передніми дверцятами
на 26 тис почала зникати гальмівна рідина - Андрій з Биківні сказав що потік головний гальмівний циліндр і замінив його (робота 100 грн + з/ч + рідина)
на ринку на Вересневій зробив талон ТО (700 грн за все, + 150 грн за медичну довідку)
на зиму придбав нову Fulda за 360 грн колесо (Перова), як стане холодніше буду перевзуватись
далі буде)
від'їздив зиму на Fulda Kristall Montero 2, жодних нарікань за будь-якої погоди, раджу всім.
за зиму почав нещільно прилягати двірник, побризкав ВДшкою, порозминав його, тепер чистить як і раніше.
на 30 тис. поїхав до Андрія з Биківні, змінив масло в двигуні і в коробці. в коробці наче на 30 тис. ще рано, але машинці вже 5 років, виливалося воно чорне і з металевим відблиском. в коробку залили щось польське, а в двигун українське
а, ще перед зимою змінив пильник переднього колеса та передні гальмівні колодки, тепер їздять угорські GV
перед зимою фоткав, зараз те саме тільки чорні ручки побиті білою сіллю, а я не знаю що робити з цим
за зиму почав нещільно прилягати двірник, побризкав ВДшкою, порозминав його, тепер чистить як і раніше.
О, а куда конкретно пшикал ? У меня аналогичная проблема - после ночи на морозе с откинутым дворником, щётка теперь очень слабо прижимается к стеклу...
О, а куда конкретно пшикал ? У меня аналогичная проблема - после ночи на морозе с откинутым дворником, щётка теперь очень слабо прижимается к стеклу...
у меня тоже слабенький прижим.
Может дело в том. что пружина подсела, надо сравнить с какой-нить другой таврией
Только что в днепропетровской ветке мне подкинули хорошую мысль - на сайте "запчастизаз" цена на поводок написана 28 грн, то есть в магазине будет 30..40 грн - нет смысла устраивать танцы с бубнами вокруг этой проблемы - просто заменить поводок на новый и всё...
О, а куда конкретно пшикал ? У меня аналогичная проблема - после ночи на морозе с откинутым дворником, щётка теперь очень слабо прижимается к стеклу...
бризкав біля кріплення до кузова, як раз в тому місці де він гнеться, з внутшінньої сторони. пружина тисне так само, просто їй було важче це робити. пройшло 2 місяці, все нормально
пробував заправлятися на АЗС БРСМ бензином 95Е ("екологічним"). є він здається не на всіх заправках мережі, я задувався в с. Леонівка Кагарлицького р-ну (траса Н-01). фішка його в тому що він коштує копійок на 40 дешевше за звичайний і містить продукти рослинного походження, тобто етанол. реклама розповідала про "економічність" та "екологічність". можливо це й так, але холості оберти він тримає погано і для короткочасних пересувань містом підходить мало, машину трохи смикає. по трасі ще більш-менш.
обговорюють його тут:
http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=4889700&Main=4887844
а роблять тут:
http://www.oilnews.com.ua/news/article9890.html
скоріш за все більше його не заправлятиму
коли перевзувався на літо на шиномонтажі витягли 2 цвяхи, один із зимового комплекту, один ще з літнього. в першому випадку обійшлося, дірка не наскрізна, в другому поставили латку. де я їх знаходжу?
Почав погано заводитись двигун. Спочатку наче завівся, секунду попрацював і все. Далі малсаєш і нічого не хапає, бувало і хвилин по 15 безрезультатно, а потім оживав і далі наче все нормально. Траплялося таке і на холодному і на гарячому. В підсумку притягли мене з такою проблемою на сто, майстер стукнув по карбюратору і хопа завелась. Діагноз - необхідна заміна паливного клапана, він почав залипати невідомо чого. 100 грн з/ч і робота, встановили клапан Unicar-10 виробництва ТОВ "Технологія" м. Санкт-Петербург.
пробіг близько 32 т. км.
влітку був випадок, пропав холостий хід, доїхав на підсосі. чистка карба і заміна повітряного фільтра
на 40 тис. змінив моторну оливу - на Леол 10w40 виробництва Лебединського нафтомаслозаводу (100 грн за 4 л). масляний фільтр Mann+Hummel (дуже схоже що дійсно Німеччина, 35 грн), паливний фільтр (Росія, 5 грн)
ще щось періодично поскрипує під капотом при повороті керма, причому це проявляється на добре прогрітій машині. грішили на люфт у лівому наконечнику рульової тяги. замінили на той який дешевший був на ринку (45 замість 90 грн). наче і добре запакований, з голограмою, папірець ЗАЗ всередині, зовні різниця лише у відсутності виштамповки ЗАЗ. виявилось що всередині недорізана різьба, та й сам він трохи не такий. але змінили, наче все нормально. після цього за сходження довелось викласти ще 180 грн. може на 40 тисячі воно й не було зайвим
ще купив пістонів у карти та кріплення вставок з тканини
ще у вересні накрилося зчеплення. за 75 км від Києва. тобто їхати можна, але швидкість у 80 км/год набирається десь хвилин 5. якось доїхав, і вирішив міняти все в зборі: купив заводський вижимний, корзину та диск зчеплення HAHN&SCHMIDT (некитай, бо бувають ще китайські). власне сам диск і витерся, усе інше ще живе, але нове вже було куплене :)
заразом виявилось що знов тече головний гальмівний циліндр, який проїхав лише 15 тис. тепер купив новий білоруський чорного кольору, замість оригінального червоного. не купуйте червоний заводський ніколи!
ще потребували заміни 3 з 4 пильників ШРУСів. придбав якийсь неоригінал разом із змазкою та хомутами. ще на заглядав як там
загалом за день витратив понад 1200 грн на з/ч та роботу. свій автомобіль - це чудово :)
осінь, руками вже холодно мити
http://s017.radikal.ru/i439/1110/0b/7a64fcfff1e8t.jpg (http://radikal.ru/F/s017.radikal.ru/i439/1110/0b/7a64fcfff1e8.jpg)
нарешті тріснув трос зчеплення, а то я вже почав турбуватися що не такий як усі :) рвався він поступово, тому був час підготуватися. міняв сам, нічого важкого
http://i070.radikal.ru/1202/04/1fc6d99bdd9et.jpg (http://radikal.ru/F/i070.radikal.ru/1202/04/1fc6d99bdd9e.jpg)
усе літо та половину осені турбував вентилятор - вмикався за графіком а вимикатися коли треба не завжди хотів, тож іноді доводилося його від'єднувати примусово. так я догрався до того що забув його після цього під'єднати і в тягнучці закипів. відтак вирішено було купити новий датчик. на старому всередині виявився великий шар накипу. не знаю, можливо це тосол неякісний, тепер відповідальніше підходитиму до вибору
почали поскрипувати задні гальма, заблимала лампочка - потік задній гальмівний циліндр. придбано нову оригінальну пару циліндрів та комплект задніх колодок TOMEX (Польща). при заміні поставили на місце пластину яка неприємно бринчала (біда всієї таврородини). тепер ручник тримає машину, а не просто деталь інтер'єру ))
перевзувся на Fulda Kristall Montero 2, придбану перед минулою зимою. у дощ наче трохи гірше гальмує ніж торік, хоча в цілому дуже задоволений
на прогріві неслабо диміла, тож перед зимою вирішив змінити свічки, які проїхали 25 тис. вибір впав на японські Denso. особливого покращення не помітив о_О
зараз пробіг десь 46 600. кожен день в середньому 80 км. заливаю переважно ANP 95+ італійського походження.
ха, і найголовніше)
придбано магнітолу Sony CDX-GT457UE з USB. на стокових задніх динаміках усіх переваг не відчути, проте покращення звісно є. стару "заводську" загнав за 50 грн
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x3/4400/000/000/1ae/6f0/88cd89daed24337c-main.jpg
зелена підсвітка і білі літери відповідають зеленій підсвітці люксової мегапанелі
штатні динаміки по черзі зарипіли, тож на їх місце було придбано пару Pioneer TS-G1011I за 140 грн. на автозвук більше витрачати зараз немає змоги. звук звісно трохи покращився, але аж ніяк не ідеал
якось зранку звернув увагу на спущене колесо (класика - заднє праве), шуруп, шиномонтаж, латка
зимова Fulda з снігами більш-менш справляється, особливих нарікань немає, лише раз на парковці заїхав у замет і потребував сторонньої допомоги. основні дороги в Києві чистять, та все ж на льоду треба бути дуже уважним
пічка гріє так собі, з моменту запуску двигуна треба хвилин 10 щоб пішло тепле повітря. заливаю переважно ANP 95+ (зараз з Болгарії)
на 50 тисячах змінили оливу. міняю регулярно кожні 10 тис., але заливаю дешеву. цього разу GNL. масляний фільтр Champion та простий паливний. після заміни почала легше зранку на морозі крутитись. при заміні виявили підтікання тосолу з бачка, трохи тріснув знизу (ну нарешті! адже досі стояв рідний :) ) змінили бачок, почав сопливити з-під верхнього патрубка, тосол потроху витік майже до нижньої риски і далі не поспішає. може почекаємо тепла і щось придумаємо.
при сильному морозі машина тупить при розгоні, та ще й витрати палива зросли майже до 9 літрів по місту. коли мороз слабшає то й машинка стає жвавішою. докучає київська сіль та інколи замерзає защіпка задніх дверей, її не витягує центральний замок. в цілому ж морози переживаємо спокійно
на 50ти тисячах можна підбити проміжні підсумки :)
машина в експлуатації майже 6 років. серйозно за цей час ніколи не підводила.
найбільш неприємною несподіванкою була заміна зчеплення. неприємною в першу чергу тому що потребувала значних як для Славути фінансових витрат (з/ч + робота). також була заміна направляючої рульвої тяги, в принципі необов'язкова, але через деякий дискомфорт при водінні все ж таки зроблена, після чого довелося їхати на розвал-сходження
у тавросімействі це вважають чи не за розхідні матеріали, тож не оминув цього і я: датчик вмикання вентилятора (двічі), моторчик склоомивача, головний гальмівний циліндр (двічі! не купуйте червоний, беріть чорний), паливний клапан, пильники шрусів, задній гальмівний циліндр, трос зчеплення, бачок охолоджуючої рідини
ну і як в усіх машин: акумулятор, передні та задні гальмівні колодки, шини, свічки, фільтри, олива в двигун і коробку, тосол, гальмівна рідина
наче не так вже й мало але якось не було все це напряжно і сумно, окрім, повторюся, зчеплення
також можна назвати переваги і недоліки Славути на мій погляд:
(+)
передній привід - зручніше паркуватись, впевненіше взимку;
великий зручний багажник, складні задні сидіння, задні двері ліфтбек - це дійсно величезний плюс. за покупками, на дачу, габаритні речі, ця машина може перевезти багато що;
доступні запчастини - широкий асортимент, доступні ціни;
невеликі габарити - в місті зручно маневрувати і втискатися на парковках;
(-) низька якість запчастин - якщо у вас щось зламалося і ви купуєте нове, то воно не обов'язково працюватиме довго. потрібно ретельно вибирати що купувати виходячи з досвіду тавроводів;
погана шумоізоляція - те що найбільше заважає комфортній їзді. хоча ця проблема вирішується;
відсутність місця на задніх сидіннях - їхати там дорослим некомфортно.
чомусь тріснув один з плафончиків підсвітки номерного знаку, а потім на мийці взагалі розлетівся. було придбано новий за 25 грн, звідти знято скельце і прикріплене до старого. тепер правий і лівий відрізняються - старий сильно помутнішав.
також на 60 тис наче потрібна регламентна заміна ременя грм, придбав наперед БРТ (Балаково) за 55 грн
http://s018.radikal.ru/i514/1205/24/70f64864ebe3t.jpg (http://radikal.ru/F/s018.radikal.ru/i514/1205/24/70f64864ebe3.jpg)
поставив передні сідухи від Вектри Б (http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=260091#p260091)
На 60ти тис довелося викласти грошей: з машини сильно закапала олива. Зразу подумали на заднiй сальник колiнчастого валу, але оскiльки була вiрогiднiсть обiйтися малою кров'ю, та точно не відомо звідки інтнсивніше капає спочатку вирiшили позбутися пiдтiкання з-пiд бензонасосу. Поставили новий iталiйський бензонасос BCD на герметик, помили двигун, але з-пiд машини так само лилося. Тоді вирішили міняти власне сальник. По ходу крім нього замінили ще прокладку клапанної кришки та передні гальмівні колодки. Промили двигун і залили польську оливу Lotos, традиційно 10w40, змінили усі фільтри.
Через місяць довелося змінити датчик рівня палива (поплавок старого набрався бензину і показував що хотів). Ще встрановлено новий правий підрульвий перемикач, оскільки думав що це через нього не бризкає водичка на скло. Але таки мабуть знов насос склоомивача...
Пробіги по 100-150 км/день. Заливаю ОККО 95 Євро, подобається
А, ще змінив акум. Старий помер, як виявилось потім десь дівся електроліт. Тепер крутить Ista з індикатором несправності.
http://s47.radikal.ru/i115/1208/be/c0ca5abc2e8at.jpg (http://radikal.ru/F/s47.radikal.ru/i115/1208/be/c0ca5abc2e8a.jpg)
помитий двигун та новий бензонасос
http://s019.radikal.ru/i601/1208/c7/94a50bb8a7ebt.jpg (http://radikal.ru/F/s019.radikal.ru/i601/1208/c7/94a50bb8a7eb.jpg)
нова прокладка
http://i082.radikal.ru/1208/c9/850309d9ae43t.jpg (http://radikal.ru/F/i082.radikal.ru/1208/c9/850309d9ae43.jpg)
новий акум з індикатором
вийшли з ладу та були замінені лампочка стопу (була Нарва, тепер Освар) та мотор склоомивача (був завод, тепер майже такий самий тільки ТМ Master Sport, виробник німецький Автомобілтехнік). Склоомивач до речі став трохи тихішим. І те і те міняю вже вдруге
getman2105
10.10.2012, 20:47
:write::write::write: как история болезни :)
вже понад місяць як пройшли то-70 тик. Оливу залили знову польську Lotos, але якусь трохи простішу. простота виявляється у нижчому класі API (http://avtomaslo.info/api-dlya-benzinovyih-motorov/index.php), тож усім раджу придивлятися до цього параметру при покупці мастила. підтягнули ручник
трохи згодом купив і перевзувся у нові зимові Continental ContiWinterContact TS800 (http://shina.infocar.ua/continental__contiwintercontact_ts_800.html). зимової погоди ще не було, але асфальтом пару тисяч вони вже проїхали, і враження просто чудові - тиша, впевненість у маневрах, відмінна курсова стійкість, і, що найприємніше, перестало бити кермо, тож тепер 110-120 спокійно і з задоволенням проти літніх 90. можливо справа в дисках и якийсь гнутий опинився тепер ззаду, тут сказати важко, але факт залишається фактом, так впевнено за свої 7 років машина ще не їздила. шумлять в салоні кілька музичних інструментів у картах дверей, торпеді і задній спинці, але це зачекає до тепла.
до речі влітку ззаду в мене стояли недошини марки Taganca, на яких машина виїхала з заводу. міркував я собі так - спереду влітку стоятимуть нормальні (3 сезони відбігала пара Марангоні), а ззаду чи не все одно що там, не викидати ж їх. і от після перевзування у Контік виявилось, що ззаду в мене завивав не підшипник, який я вже думав міняти, а пожована Таганка! тож тепер навряд чи щось мене змусить поставити їх знову навіть на задок
зустрічати Новий рік їздив з друзями у Львів, тож перед поїздкою заїхав до Андрія на Биківню. змінили ремінь грм (як раз вчасно, старий вже був на грані), натяжний ролик та помпу. помпа була в порядку, можна було ще їздити. усі з/ч завод, ремінь БРТ (Балаково)
крім того вперше замінив праву шарову - проїхала 77 тис. ліва замінена ще на 60 тис. тепер обидві Кедр (Росія). також змінили один з пильників.
десь уже місяці півтора як робив ТО-80. все як завжди: олива Lotos 10w40 ще з минулого разу залишилась, усі фільтри + нові свічки запалення Brisk, нові високовольтні проводи Tesla, новий двірник Alca (Німеччина, каркасний, як показала експлуатація кращий за старий але далеко не ідеальний), новий розпилювач водички
трохи пізніше почав надокучати гул спереду, виявилось правий підшипник передньої ступиці. змінили на новий виробництва СПШ Самара, робота коштує дорожче за саму деталь, працювали години три. ще й потім на розвал їздив.
десь тижні через три ледь чутно почав підвивати лівий :) а книжка пише що вони розраховані на увесь термін експлуатації. іноді люфтить рульове, буду у майстра треба буде глянути чи щось підтягнути чи знов заміна
десь на швидкості 50 км/год машину починає трясти, потім на 80 км/год все стає наче нормально. спочатку думали подушка двигуна - була розірвана - замінили, неприємність залишилась. їздив-їздив, потім перевзувся на літню гуму, стало трохи краще. тепер думаю на диски.
літня гума до речі придбана на перед Barum Brillantis 2 розміром 165/65/13. задоволений, невеликі дефекти дороги ковтає впевненіше, на трасі поки не відчуваю через ту вібрацію
пройшов ТО-90. олива Lotos 10w40, усі фільтри
за останні десять тик змінив лівий підшипник передньої ступиці на новий виробництва СПШ Самара, резонатор вихлопної системи (попередній порвався і відпав, довелося покататися з великим гуркотом) на заводський, встановив розпорку передніх стаканів з кріпленнням на кпп, трос підсоса на кооперативний. десь у цей час перестав крутити стартер, придбано новий китайський LSA, крутить жваво але наче голосніше, згодом звикнув
за літо нічого особливого не траплялося
2 рази заїжджав до електрика - перший раз полагодив клаксон та ніби полагодив центральний замок (через три дні знов відмовив), другий раз відмовили повороти, під заміну пішло реле аварійки російського виробництва, нове не встиг подивитися чиє. тепер повороти клацають частіше, що трохи дратує.
пройшов уже 102 тис. рівно на 100 змінили оливу (знов Lotos 10w40) та звичні 3 фільтри. ще купив пісялку омивача від ланоса, 2 години роботи напилком і він став у штатне місце. перевага його така що вільно рухаються ті кульки з дірочками, в попереднього або позалипали або й з заводу так було
трохи згодом знов загудів лівий підшипник, причому так нестерпно що довелось терміново їхати на ринок. СПШ уже звичайно не розглядався (не раджу брати), придбав недорогий, марки CX. ремонт-розвал, перед розвалом сказали що треба міняти наконечник рульової тяги, але тоді на це не було грошей.
ближче до нового року закупився в інтернет-магазині. змінив ущільнювач задніх правих дверей (зверху порвався і тік), встановили новий радіатор системи охолодження, паяний Лузар типу "спорт" (старий потік тосолом)
після нового року розібрався з іншими закупками - замінили обидва наконечники рульвої тяги на російські Кедр (старі відчутно люфтіли, причому у гіршому стані був уже міняний лівий виробництва "під завод", не раджу брати; правий був ще рідний, більш-менш не убитий хоча проїхав 108 тис.), та поміняли вже правий підшипник ступиці, цього разу взяли FAG, крутіше вже нема куди :) + знову розвал. машина одразу стала зібранішою, ну і звичайно не гудуть підшипники. чому самарські не проїздили і року варіанти два - або така якість, або зловив велику калюжу, було таке
вже понад півроку заправляюсь на ТНК простим 95-м
то 110 тис.:
моторна олива LOTOS 10W40 напівсинтетика API SL/CF
масляний фільтр MAHLE
повітняний фільтр WIX
паливний фільтр ZOLLEX
+
олива в коробку VENOL 75W90 напівсинтетика API GL-4 виробництва Німеччини
також змінили кран пічки. рідний перестав рухатись, встановили новий Лузар, який принаймні зараз переміщується плавно і без ривків. заміна оливи позитивно вплинула на коробку, передачі перемикаються легше і чіткіше
то 120 тис.:
моторна олива LOTOS 10W40 напівсинтетика API SL/CF
масляний фільтр MANN
повітняний фільтр WIX
паливний фільтр також WIX, здається.
трошки пізніше замінені:
гальмівні колодки передні DAfmi intelli типу "спорт"
свічки запалення Brisk L15YC
тепер по якості того що від'їздило і було зняте. паливний фільтр ZOLLEX трохи поплющило від температури, але герметичність витримав. передні колодки Tomex проїхали якщо не помиляюся 60 тис, жодних нарікань. свічки Brisk L15YC проїхали 40 тис, візуально з незначним білим нальотом, також жодних претензій - за цей час заправлявся спочатку на тнк, а з 2014 переважно ANP/Авіас.
було ще літом 2 приводи заїхати до автомайстра:
перший раз перестав працювати датчик рівня палива - вже вдруге! і знов через поплавок, який втратив герметичність і потонув... купив такий самий RAF як і два попередні :wall: заодно поставили нову ручку дверей задка, давно вже була придбана - на старій тріснув пластик зсередини
другий раз уже вкотре тріснув бачок розширювальний, ну це звично для Славути :) може причина в тому що перед цим крутонув двигун неслабо так на підйомі?
також нова щітка на лобове скло, типу аеродинамічна. очищує так само як і попередні...) ну може хоч взимку не буде так льодом забиватись
підтікав радіатор пічки, замість заводського Зліт поставили китайський LSA. повністю змінили охолоджуючу рідину, останнім часом доливалася ашанівської марки "Кожен день" виробництва ЧЗА (Черкаський завод автохімії), повне лайно. Залили Profi Green Mfk/Вінниця, наче нічого, принаймні колір ще тримає якось.
почав текти тосол, виявилось з-під водяного насосу (помпи), який 2 роки тому поміняли за компанію з ремінем грм. ставили тоді наче оригінальний заводський. зараз поставили той що був із самого початку ;-) ремінь грм змінили на новий, знов на брт балаково
все, що міг зіпсувати черкаський тосол, вже змінили. окрім шлангів
http://i066.radikal.ru/1307/e4/aa837e11af92.jpg
помпа здорового человека и помпа курильщика? ;-)
помпа здорового человека и помпа курильщика? ;-) Помпа с большой крыльчаткой стоит своих денег. Лучше мотает ОЖ. Летом не так часто вкл карслон зимой печка лучше греет на третьей скорости моторчика. Обе помпы заводские.
то 130 тис.:
Моторна олива Леол Ультра 5W40 гідрокрекінг SM/CF
Масляний фільтр Колан (Україна, Полтава)
Повітряний фільтр Промбізнес
Паливний фільтр Альфа
перший раз так що усе зі штрихкодом 482, подивимось як себе поведе вітчизняний виробник ;-)
по дорозі на залізничний вокзал з-під капоту повалила пара. ні, не бачок)))
порвався шланг з охолоджуючою рідиною. короткими перебіжками, щоб не дуже перегріватись, добре що був ранок без заторів, транзитом через Ашан з тосолом поїхав до Андрія в Биківню. 100 грн робота і 200 грн тосол
загалом основної роботи столо менше, відповідно пробіги менше
ну і розбавимо всю цю нудотину зимовою фоточкою)
http://i.piccy.info/i9/6ff6f058d6aae1b0cc985a0f40f2224c/1435087632/74560/902870/IMG900_800.jpg (http://piccy.info/view3/8387678/7e250f47cfa3ee8661574ec0394cb780/)
В серпні то 140 тис.
Моторна олива Леол Ультра 5W40 синтетика SM/CF. Замовив гідрокрекінг але дуже довго чекав і врешті залив синтетику
Масляний фільтр Колан
Повітряний фільтр Промбізнес
Паливний фільтр Альфа
Змастили кулісу та рульове, бо їхній звук вже важко було терпіти.
Пізніше сам замінив обидва тросики задніх дверей та підрульовий перемикач поворотів.
І щоб не сумно - фоточка з цьогорічного моря :)
http://i.piccy.info/i9/d4942831805e3e2539e5e111ebc9cafd/1443212832/48768/947296/IMG955_800.jpg (http://piccy.info/view3/8787523/d21ccce7cefd4e7a8bfccfc18365ed5a/1200/)http://i.piccy.info/a3/2015-09-25-20-27/i9-8787523/755x566-r/i.gif (http://i.piccy.info/a3c/2015-09-25-20-27/i9-8787523/755x566-r)
На 145 тис змінили трансмісійну оливу - на напівсинтетику Леол quattro універсал 75w90. Причина - почала час від часу підвивати четверта передача. Зараз наче стало краще.
потік радіатор пічки LSA... проїхав аж один рік
купив Лузар COMFORT паяний. гріє гірше і за стоковий, і за LSA, але поки не мерзну
коли купував знав що таке може бути, але хотілося вже зробити назавжди, бо щоб його замінити треба добряче повозитись
то 150 тис
олива Леол 10w40 напівсинтетика
оливний фільтр Champion
паливний та повітряний фільтри - WIX
також замінили шланг відведення картерних газів - старий вже тисяч 20 як тріснув
десь у квітні було 160 тис:
олива Леол 10w40 напівсинтетика
оливний фільтр Champion, повітряний WIX і паливний Альфа
за весну:
- замінив прийомну трубу (штани) на нову bosal;
- змінив деталі заднього замка - нижню і середню планки, а то на ходу відкривався багажник. невідомо що допомогло, їх заміна або регулювання;
- передні гальмівні колодки, поставив Dafmi intelli як і минулого разу;
- думав що знов потік радіатор пічки, але вилікувалось підтяжкою хомутів. тепер думаю, може і в попередньому випадку буда така причина :-)
вже зганяв на море, фотка могла бути така сама як і минулого року)))
Ще забув написати, минулої осені змінив моторредуктор склоочисника
Почалось все з того що щітка якийсь час трохи зачіпала капот, ну то таке) аж поки одного прекрасного вечірнього дощу вона не наважилася зробити "сонечко" тобто оберт за 360 градусів. моторчик заклинило і за 3 години він повністю посадив акумулятор
було придбано китайський(?) ноунейм, працює значно тихіше, що не може не радувати
Проіржавів резонатор, вже другий, здається цей був кооперативний. Купив новий bosal, ставив сам, бо Андрій з Биківні вже ремонтом машин не займається. Перевзувся на зиму, гума Росава wq-101
Останнім часом їзжу значно менше
http://i.piccy.info/i9/288cda9a2fef0315a5a39516400b0f32/1478962124/6717/1088914/CAM00536_240.jpg (http://piccy.info/view3/10509404/23c81d67d32c0a7f454c00c85b5017f9/)http://i.piccy.info/a3/2016-11-12-14-48/i9-10509404/178x240-r/i.gif (http://i.piccy.info/a3c/2016-11-12-14-48/i9-10509404/178x240-r)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot