PDA

Просмотр полной версии : Порекомендуйте таврійських майстрів


t@vrik
01.08.2010, 22:18
Хто знає нормальний таврійських майстрів? Таких, які в Таврії знали все і могли вкласти туди свою душу. Порекомендуйте!

softm
01.08.2010, 22:57
могли вкласти туди свою душу

Сам делай.

t@vrik
01.08.2010, 22:58
Розчаровуєш! Ну а як вирішуєш болячки своєї тачки?

softm
01.08.2010, 23:02
Розчаровуєш! Ну а як вирішуєш болячки своєї тачки?

Не секрет:
http://mytavria.org.ua/

t@vrik
02.08.2010, 09:40
Розчаровуєш! Ну а як вирішуєш болячки своєї тачки?

Не секрет:
http://mytavria.org.ua/

Тепер зрозуміло де майстри з душою

RomkoZem
02.08.2010, 14:40
що саме тебе інтересує по ремонту?? ми займаємся такими автівками!

Kropa
02.08.2010, 14:50
Вкладуйте в таврію вашу зарплату, тоді не прийдеться вкладувати душу...

t@vrik
02.08.2010, 15:26
що саме тебе інтересує по ремонту?? ми займаємся такими автівками!

Ось перелік проблем, поки не суттєвих, але не хочеться запускати "болячки":
1. Забрати "бубенчікі", які дзвенять в задніх тормозах - вічна хвороба таврій
2. Відрегулювати запалювання.
3. Замінити тормозні колодки

Kritik
02.08.2010, 18:13
тю :lol:

t@vrik
02.08.2010, 18:26
Тобі тю, а мені на цій машині їздити.

Kritik
02.08.2010, 18:30
краще ніж сам, ніхто не зробить)

softm
02.08.2010, 21:41
Тобі тю, а мені на цій машині їздити.

1/3 колокола также бывают и в передних тормозах, а думаешь что звенит сзади.
Лечиться просто, - сзади ставиться еще одна пружинная пластина. Впереди, поправляется пружина, меняются колодки на новые.

2. А зажигание - выставляется исключительно самостоятельно. 60 км/ч, тапка в пол, должна быть детонация 1-2 секунды и дажее разгон. Если не так - ркути трамплер влево/вправо. Добивайся. Понятно, что АД5 на это время снять.

Все что тебе надо - делается самостоятельно.

Kropa
03.08.2010, 09:55
Зробиш 3-й пункт, 1-й зникне гавтоматично.

t@vrik
03.08.2010, 22:12
Дяк за поради - буду втілювати їх в життя. І ще один момент. Машина після їзди коло 50 км починає погано реагувати на додавання газу. Додаєш газ - вона "тупить", провал обертів, додаєш більше газу - тоді починає їхати, але дуже туго. Чи це може бути повязане з перегріванням, особливо в сьогоднішні спеки?

softm
03.08.2010, 22:18
Дяк за поради - буду втілювати їх в життя. І ще один момент. Машина після їзди коло 50 км починає погано реагувати на додавання газу. Додаєш газ - вона "тупить", провал обертів, додаєш більше газу - тоді починає їхати, але дуже туго. Чи це може бути повязане з перегріванням, особливо в сьогоднішні спеки?

Карбюратор или инжектор?

t@vrik
03.08.2010, 22:20
Розумію, досить все субєктивно. Двигун з карбюратором.

softm
03.08.2010, 22:25
Розумію, досить все субєктивно. Двигун з карбюратором.


1. Надо быть уверенным что насос качает, и на жаре не "зависает". Для этого обычно ставят прозрачный фильтр, за насосом, по которому видно или идет бензин.

2. В следующий раз как начнет тупить, заглуши и сразу заведи (через пять секунд скажем). Если симптом исчезнет, - то рекомендуют поменять датчик Холла.

3. Опять же если, когда машина начинает тупить, - прибавить подсос, то что будет с симптомами?

4. Ответь на общие вопросы - типа пробега км/лет, сколько месяцев назад чистил карбюратор, какой бензо фильтр (типа поставь инжекторный).

t@vrik
03.08.2010, 22:32
Почнем з кінця:
4. Машина 2005 рік, пробігу 14 тис. Карбюратор ще не чистив. Фільтр звичайний поставив.
3. При добавлянні газу - відразу провал. Так само з підсосом.
2. Пробував глушити і заводити. Симптом не зникав, тільки після того як постоїть який час, до години, тоді проходить.
1. Фільт прозорий поставив, але очевидно, що качає.

softm
03.08.2010, 22:40
следует:
- посмотреть бензошланги, на предмет трещин
- проверить проходимость бензомагистралей. Можно вручную ртом.
- почистить карбюратор, особенно распылитель ускорительного насоса, жиклеры продуть
- поставить инжекторный фильтр взамен штатного.

KIT
03.08.2010, 23:40
"- поставить инжекторный фильтр взамен штатного."

Софт, який смисл ? Щільніше прочищає, а на ситуацію як вплине ?

softm
04.08.2010, 01:19
Львiв
Модератор: softm.
ааа, до власти дорвался? :-D

[mod:a8b983e30e="softm"]Иго-го-го на недельку :) [/mod:a8b983e30e]

softm
04.08.2010, 01:26
Софт, який смисл ? Щільніше прочищає, а на ситуацію як вплине ?

на ситуацию никак, но в дальнейшем, так как автор очень тщательно относиться к обслуживанию
авто (5-ть лет без похода в карбюратор), - может.

Kropa
04.08.2010, 09:30
В мене до речі недавно була схожа ситуація - на вихідні поїхав в гори, Доїхали вроді нормально (140км, середня швидкість 90-100км/год), стали біля магазинчику скупитись, десь за 5 хв пробую завести - не заводиться - ледве завів з підкачуванням педалькою газу. Далі вроді якось поїхала.
До бази потрібно було по досить крутому підйому піднятись, іду помалу на 1-й передачі, чую тяжко їй капец, по середині підйому славка глохне. Заводитись відразу незахотіла, знову ледве завів з підкачуванням педалькою газу, далі чуть витягнув підсос (бо холості чомусь стали 500-600). Пробував рушити дуже тяжко, кілька раз глохла, поки не зрозумів - динаміка в машини з"являється десь після 2500-3000 обертів - тому спочатку крутиш движок до 3000потім помалу рушатию
Назад їхати, наступного дня, завелась вроді нормально, але з"явилась трабла - на низьких обертах (менше 2500-3000) машина їхати взагалі не хоче - її дьоргає, тупить і т.д. Динаміка появлась після 2500-3000 об і то про обгони можна практично забути. Зараз поїздив кілька днів, вроді оцей повний тупак припинився, машинка якось їздить, але все одно, динаміка вроді не та.
Грішу на запалювання, що з тим робити? куди дивитись? Маю їхати в закарпаття за 2 тижня, якось сцикотно...

KIT
04.08.2010, 09:31
Софт, який смисл ? Щільніше прочищає, а на ситуацію як вплине ?

на ситуацию никак, но в дальнейшем, так как автор очень тщательно относиться к обслуживанию
авто (5-ть лет без похода в карбюратор), - может.

А ну ясно. Мое имхо, смысла переплачивать за фильтр раз пять - нет смысла... У меня стоит обычный / перед насосом /, прошел 3 тыка, чистенький. Да, конечно, срань какаето на дне лежит. Но в фильтре-то...

softm
04.08.2010, 11:27
А ну ясно. Мое имхо, смысла переплачивать за фильтр раз пять - нет смысла... У меня стоит обычный / перед насосом /, прошел 3 тыка, чистенький. Да, конечно, срань какаето на дне лежит. Но в фильтре-то...

Лично я не считаю, что это аргумент. По-моему как раз наоборот. Если фильтр чистый - то он ничего не задерживает.

Грішу на запалювання, що з тим робити? куди дивитись? Маю їхати в закарпаття за 2 тижня, якось сцикотно...

Чистить карбюратор.

_ALKALIN_LUCKY-13
04.08.2010, 14:39
Kropa писал(а):
Грішу на запалювання, що з тим робити? куди дивитись? Маю їхати в закарпаття за 2 тижня, якось сцикотно...


Чистить карбюратор...
... и зажигание проверь! в книжку дивись - там усё написано, последовательность действий..

[mod:c78576a33f="softm"]неделька бана для группы "алькалин" :)
[/mod:c78576a33f]

t@vrik
04.08.2010, 14:50
За 5 років вона пройшла 11 тис. - тому туди і особливо не лізли

t@vrik
04.08.2010, 15:05
От, от схожі симптоми, але машина не глохла. Також підозрював запалення.

Kropa
06.08.2010, 08:33
Вроді машина тупити стала менше, але почала їздити так як зимою - зранку щоб завести, треба повнястю витягнути підсос до упора, та ще й педалькою трохи піддати, інакше не заведеш. Причому навіть при витягнутому підсосі вона ледве 2000 обертів тримає, починаєш скидати, голохне. Далі вроді прогрівається до 60 градусів, вроді нормлаьно, дає втопити підсос, причому оберти падають відразу до 600.

softm
06.08.2010, 10:39
причому оберти падають відразу до 600.

Это даже после чистки карбюратора продолжается?

Kropa
06.08.2010, 11:00
Я його чистив десь 2 місяці тому - повністю правильна чистка з розборкою і т.д., думаєш все ж таки могло щось попасти?
Сьогодні ще попробую його подути компресором.

t@vrik
06.08.2010, 11:30
Вроді машина тупити стала менше, але почала їздити так як зимою - зранку щоб завести, треба повнястю витягнути підсос до упора, та ще й педалькою трохи піддати, інакше не заведеш. Причому навіть при витягнутому підсосі вона ледве 2000 обертів тримає, починаєш скидати, голохне. Далі вроді прогрівається до 60 градусів, вроді нормлаьно, дає втопити підсос, причому оберти падають відразу до 600.
В мене тіж симптоми! Я не впевнений. що це повязано із забитим карбюратором.

AndRyuhA
08.08.2010, 21:08
пробуйте зняти кришку трамплера.
1. там є бігуночок на торці якого контакт. чистимо контакт наждачкою, бігунок ставим на місце
2. перевертаем кришку, бачимо 5 контактів. чистимо їх наждачкою до блиску, все ставим на місця.

softm
08.08.2010, 21:14
Я його чистив десь 2 місяці тому - повністю правильна чистка з розборкою і т.д., думаєш все ж таки могло щось попасти?

Сам чистишь?

Ram
09.08.2010, 00:31
провода или свечи 100%, а может и то и другое

Kropa
09.08.2010, 16:42
Я його чистив десь 2 місяці тому - повністю правильна чистка з розборкою і т.д., думаєш все ж таки могло щось попасти?

Сам чистишь?

Ні, на Пасічній, є там такий Славік карбюраторщик, вроді нормально робить.

Kropa
10.08.2010, 14:13
Проблема була в трамбльорі в роздовбаній механіці, причому якогось фіга тріснув металічний компус трамбльора!

Kapi
12.09.2010, 21:47
Софт розкажи будь ласка як чистити карбіратор в домашніх умовах для початківців. Не чищиний вже роки 3. ситуація точнісінько така сама:
Додаєш газ - вона "тупить", провал обертів, додаєш більше газу - тоді починає їхати, але дуже туго.
в книжку дивись - там усё написано, последовательность действий..
Що за книжка, можна ссилку?

ігор
30.09.2010, 21:27
як поставити реле прериватель двірників на тавру дякую ::mad:

softm
01.10.2010, 01:17
як поставити реле прериватель двірників на тавру дякую ::mad:

раин2002 света зелене коло коробочку разобрать прикрутить на подрулевой кожух провода спрятать дякую

KIT
01.10.2010, 11:05
Эм... тупой вопрос, но : Че он делает ?

softm
01.10.2010, 11:11
Эм... тупой вопрос, но : Че он делает ?

Он делает регулировку паузы между взмахами "дворников" (http://mytavria.org.ua/ustanovka-rain2002/)

ігор
03.10.2010, 18:24
чому у карбюраторі попало масло що потрібно робити дякую

softm
04.10.2010, 01:18
чому у карбюраторі попало масло що потрібно робити дякую

чистить туннель и систему вентиляции картера ставить фильтр для картерных газов если не поможет писать опять дякую

KIT
04.10.2010, 18:48
Софт, не прись с него =) Дякую


У тебя установлет этот Рэйн ? Кинь фоту где он висит, и где регулятор.

softm
04.10.2010, 19:10
Софт, не прись с него =) Дякую


У тебя установлет этот Рэйн ? Кинь фоту где он висит, и где регулятор.

кит у меня стоит как быстрей а как сделать правильно я выслал уже на тавроблоге ссылку дякую

KIT
04.10.2010, 19:16
Дык, я че просто так просил именно твоей фотки ? Ясен пень, что у тебя это все упрощенно. Дякую

softm
04.10.2010, 22:04
Дык, я че просто так просил именно твоей фотки ? Ясен пень, что у тебя это все упрощенно. Дякую

взять винтики две штуки саморезы магазин прикрутить под руль разъемы вставить галимо но пять минут учесть что два вида рейнов под новую и старую проводки дякую