Просмотр полной версии : Славута 2007 "Сріблястий бамбук"
Машина була куплена 22 грудня 2007 року в салоні Галичина Авто.
На даний час пробіг машини становить 69 т км
З бортовиком! Ніяк Ваш БЖ на автозвукі не осилю :)
Дякую! Вечерком відпишусь по експлуатації машинки за 4 роки.
В цілому я машиною задоволений але довелось добре обезшумити машину, бо в стоковому варіанті вона жахлива. Отже на протязі 2008 року поступово була зроблена тотальна шумоїзоляція салону. Були використані: бімаст бомб, вібропласт м2, сплен, бітопласт, біпласт, маделін, войлок. Так стало значно комфортніше їздити, але вага авто збільшилась на кілограм 40.
На гарантію я забив після нульового ТО. на 7 т км потік сальнік лівої півосі в коробці переда-замінив і заодно залив в коробку масло ХАДО 80 В 90.
12т км заміна датчика ПДЗ.
На 20 т км замітив брак ремня приводу-замінив.Заодно регулювання клапанів.
30т км - трос зчеплення.
35 т км- кульові опори (одна була добра, але поміняв дві)
37 т км - зігнив глушник в середині-заміна.
49 т км - регулювання клапанів.
47 т км - заміна охололджуючої рідини на "Громекс" - сильно мені не сподобалась та рідина! Силно почорніла, зробилась як болото. За кілька тисяч потекла помпа і заклинив термостат! сталось це на 56 т км.
55 т км - заміна шарових і рульових наконечників.
Ціле літо проїздив на воді періодично міняючи її поки не вимив залишки того ГРОМЕКСУ, шляк би його трафив! Промивав якоюсь приблудою для промивки, оцтом, спрайтом, короче довго мив)))
Після цього залив тосол на 60 т км і маю на разі чисту годину.
Ще десь в районі 57 ст км замінив диск і корзину зчеплення з вижимним підшипником. Диск поставив "рідний" а корзину поставив "сенсовску" бо іншої не було. Моя стара корзина тріснула, може через мою агресивну їзду )))
65 тк заміна стійок по кругу на рідні чорні АГАТ, заміна опорних підшипників.
В планах замінити резинки на рульових тягах біля рульового, бо таки сильгно стукають, мені неприжємно, бо люблю щоб все тихенько було. Правда як не крути то всьо-мереседес з тавра не получається )))
По кузову. Що до ЛКП претензій немаю, корозії не спостерігаю, але салон машини як мінімум раз в рік розбирається з звязку з установкою, переробкою інсталяції акустики. Тому при кожному розбиранні салону, я кузов запшикую аерозольним тіпа "мовільом", тому кузов в скритих порожнинах, порогах, дверках захищений і "рижиками" не пахне на разі.
Рідна резина белшина після 10т км була викинута нафіг, тобто подарена куму на матіза-гвно ше то! На літо в мене стоїть резина МішаЛєна, на зиму були Баруми, тепер Нокіан. І за виграний на змаганнях самбуфер виміняв собі знову на літо МішаЛєна))) короче реально МішаЛєна рулить-я в такі ями попадав, диски заверталися як ну вже два диски замінив бо були квадратно-овальні і апрокатка не помагала, арезині хоч би що-ніяких гуль, одним словом довольний сильно я резиною. До зимовї резини претензій також нема.
Про гальма-поки гальмівні колодки не поставив ТОМЕКС машина не гальмувала, на рідних коли гальмував то такий шум був в машині шо пасажири в ужасі боялись зі мною їхати. Потім були БЕСТ чи шось таке , то взагалі колодками не назвеш. З Томексом машина загальмувала,а після заміни на 30 т км тормозухи на КАСТРОЛ і прокачки тормозів такою спеціальною приблудою на СТО-претензій до гальм немаю взагалі. Ну звичайно не іномарка, але гальмує.
Двіжок. Тут всьо шоколадно. Рєзвий, крутиться охотно до 5-6 т оборотів, люблю погонити з ручніком на поворотах як малолєтка))), і на добрій дорозі люблю втиснути 140-160км/год, але вже трохи попустився... може старію.Стараюсь вже більше 120-130 не їздю. на 35 т км чистив форсунки на стенді,і міняв паливний фільтр.
Масло мотор не бере а ні грама від заміни до заміни. Масло і фільтра міняю кожних 10 т км. Масло лию виключно АРАЛ 10 В 40, яке беру в провіреного продавця. Про свічки два слова. Дійшов до висновку що "наші" свічки таки гавняні і машинка не така рєзва як на БОШ. Але БОШ вже вийшли з ладу тому зараз стоять кажись чотирьох контактні БЕРУ-претензій до них нема. Рідні свічки викинув після 1 тис км.
Сильно докучає стук спереду: гумові втулчки на рульових тягах біля рульового. Втулочки вже купив, ще би пміняти...
Сьогодні були замінені ті гумові втулки на рульових тягах, які так докучали своїм стуком. Тепер все в нормі. Підтянув ступичні підшипники задніх коліс, перевірив масло в коробці, перетянув ходовку. Машинка радує. Дивно себе поводять задні амо: коли машина пуста ( без пасажирів і вантажу) поітний слабенький стук стойок, а коли машину завантажити-все гарно, мягко і комфортно... хм мішок кртоблі кинути в багажник чи шо)))
а где же фото?...
думаю фото приборки не оставит многих равнодушными
а где же фото?...
думаю фото приборки не оставит многих равнодушными
Будь ласка )
Проводка в пластикових кабельних каналах в багатьох викликає шок )))
Фигасе. Респект за торпеду.
Пробіг 71300км, заміна вихлопної системи. Задній баняк в середині згниває за 35 тис км, незалежно чи є дренажний отвір для конденсату чи нема (провірено на власному досвіді), резонатор також був такий весь ржавий і виглядав що ось ось прогорить, тому замінив і цю частину. Заради цікавості в вихлопну трубу закачали літр переробки, може довше прослужить.
73500 - потік ГТЦ... завтра ремонт
ShurikStar2007
02.02.2012, 08:36
Видал вашу машинку в виннице на соревнованиях, хороший звук.
Еще б наклеечку клубную чтоб знать что одноклубник :)
В цьому році також не пропущу етап в Вінниці, і звук буде ще кращий!!!
Я би не відмовився від наклейки... підкажіть куди звертатись.
ГТЦ поремонтував, але піднявши машину на підйомник виявилось підтікання заднього ТЦ... тре міняти.
Пробіг 74400. Поміняв і настроїв замок кришки багажніка.
Періодично загоряється лампочка акумулятора на панелі і іде перезаряд 15-16 Вольт, спочатку появлялось дуже рідко, тепер все частіше. Шоколадку міняв-проблема залишилась. До електрика не поїду! Підкажіть що ше може бути?
Диоды в генераторе едь к электрику
Діодний міст я і сам перевірю і заміню, а от якщо міжвиткове замикання, тоді ХЗ шо робити. Але я думаю що як би діоди. то така ситуація булаб постійно, а то місцями появляється... от тільки шо їздив дітьо в садок відвозив-все нормально.
Серега[sab]
14.03.2012, 12:42
Славутка абалдеть, просто супер ;)
Менять не думаешь? Или там новый проект?
Торпеда зачет! Представляю сколько труда...
Кстати, ГАИ, или там при техосмотре, удивлений не высказывали :)
;1632950']Славутка абалдеть, просто супер ;)
Менять не думаешь? Или там новый проект?
дякую. міняти не думаю тому що машина класна, не підводитьі і в експлуатації недорога.
Нового проекту не буде тому що і той не малобюджетний просто буде ряд вдосконалень.
Торпеда зачет! Представляю сколько труда...
Кстати, ГАИ, или там при техосмотре, удивлений не высказывали :)
Бувало, в основному дивувались, цікавились... негативу не було.
Торпеда - бомба!) З якого авто її взято?
Торпеда - бомба!) З якого авто її взято?
из фанерного ;-)
Таки в гєні пробило діоди... Новий міст плюс робота 180грн ( ше дві шоколадки 100грн (((
Таки в гєні пробило діоди... Новий міст плюс робота 180грн ( ше дві шоколадки 100грн (((
а я сразу говорил ;-)
Ітак 84 тис км За сьогодні найбільшою проблемою є роздовбані петлі всіх дверей!Тепер змащую літієвою аерозольною змазкою... знав би швидше про її існування-мабутьпетлі би в нормі до тепер були б, а то пшикав ВДшку а вона не мастила а тільки змазку вимивала! Люди! Не пшикайте петлі ВД-40!!! Як бути з петлями навіть незнаю-сам робити не буду і майстра нема...
Запотіла коробка, очевидно сальнік первичного вала - треба міняти. Товче в рульовій-буду робити разом з коробкою.
Провів проводку для ДХО: включаються при повороті ключа запалювання і виключаються при включанні ближнього світла. правда самі ДХО ще не купив.
А в цілому машина не підводить ні на коротких ні на далеких поїздках!
Шарова болтається в клємі ступиці!!! Що робити??? Ремонтну шарову ставити в край не хочу!!!
Можно, але я поміняв на ремонтну шарову... тепер всьо пучком. Якщо проблема буде вилазити - тоді заміна кулака.
Ще поміняв сальнік первинного вала...
Машиною довольний, і буду щось мудрити з пічкою і обдувом.
Ітак пробіг 95 тис. В машині до тепер не розчарований, справно мене катає кожний день. На жаль через відсутність доріг почала стукати передня підвіска. Потрібна заміна рульових тяг з наконечниками, сайлентблоки ричагів, гальмівні шланги. Підтікання ОР буду лікувати заміною патрубків. Також потрібна заміна ВВ проводів та свічок. По кузову і лакофарбовому покриттю ніяких притензій.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot