Просмотр полной версии : Зелена Славута 2007
Люкс, 1,2інж., ГБО.
Нарешті, вирішив завести на неї журнал. Можливо, уже буде, що про неї писати.
Використовується для роботи. Мотаюсь по Україні.
На даний момент пробіг 222тис.км. Щороку (60-70тис.км) роблю ремонт ходової.
На 180тис. "зроблена" коробка.
В двигун та інжектор ніхто ще не лазив.
Повітряний фільтр міняю кожні 8 тис. км.
Масло (ЕSSО 10W40) - кожні 10-12тис. За 10 тис. мастило на газу ще світле, як українське.
Жодної краплі від заміни до заміни не доливаю. Від верхньої до середньої мітки інколи рівень масла падає. До нижньої - ніколи.
Приблизно, кожні 40 тис. міняю свічки.
Приблизно раз на місяць, коли сезон тягаю причіп.
Почало спускати колесо. Придивився - корд виглядає.
Поставив комплект літньї Барум - 1500грн з шиномонтажем та прокаткою 3-х дисків.
Минулий комплект відкатав 2 сезона - близько 90 тис. км.
ElectricMobile
03.10.2012, 22:03
Запхати 2 шт можна так:
БЖ: ЗАЗ 114017(1995) (http://j.mp/QQ9vhR), Славута(2007) (http://j.mp/QGwV5I)
Скопіювати код в блокнот, а потім скопіювати з блокноту і вставтити у підпис.
Виглядатиме отак:
БЖ: ЗАЗ 114017(1995) (http://j.mp/QQ9vhR), Славута(2007) (http://j.mp/QGwV5I)
Почав глючити датчик палива. В баку 3/4 бензину, а показує менше половини.
Зараз холодно, зранку прогріваю на бензині, тому бажано бачити, коли бензин закінчиться, тим більше, що бензонасос на інжекторній моделі не любить порожнього баку.
Вмирає акумулятор. Придбав новий БОШ за 500грн, можливо буде краще заводити...
ElectricMobile
07.11.2012, 09:35
Вмирає акумулятор. Придбав новий БОШ за 500грн, можливо буде краще заводити...А скільки старому і який він?
А скільки старому і який він?"старому" 2-3 місяці. Брав у Вінниці в Капітані.
ElectricMobile
08.11.2012, 14:25
"старому" 2-3 місяці. Брав у Вінниці в Капітані.І шо йому вже капут? o_O
"старому" 2-3 місяці. Брав у Вінниці в Капітані.
А гарантийный талон йость? Шо они там пишут? Дата изготовления акб?????
И потом проверить напряжение бортовой сети первым делом. От недозаряда акб умирает за месяц. Это еще не конец. Нужно зарядное с импульсным зарядным током пару циклов разряда - заряда и свежий акб можно воскресить.
І шо йому вже капут? o_OМожливо, і не капут. Але вже двічі заряджали. Долили трохи водички, підзарядили, нехай запасним буде на зиму.
Відірвало кусок внутрішньої лижі, до якої прикручуються верхні частини подушок двигуна. Знову розбився дефіцитний ролик, через який трос газу проходить.
Підварили лижу, замінили ролик. Сьогодні виїзджаю на Вінничину на пару днів.
Куплю внутрішню лижу в гарному стані...
Відірвало кусок внутрішньої лижі, до якої прикручуються верхні частини подушок двигуна. Знову розбився дефіцитний ролик, через який трос газу проходить.
Підварили лижу,... Сьогодні придбав нову лижу (85 грн). Найближчим часом замінимо.
Пробіг 228тис. Зараз їзжу вже мало. Сезон закінчується.
Вирішили підготуватись на зиму.
Плануємо підтягнути "ручник", замінити лижу та передню подушку.
Замінили кран пічки і тросик його приводу.
230 тис.
Підтікає з-під нового патрубка над термостатом. Вже замінили патрубок з хомутами, термостат, пластиковий трійник на металевий.
Доведеться, напевно, якимось герметиком скористатись.
Снять маленький патрубок под тройником почистить его из нутри и купить хомут толковый 40мм и перетянуть ключиком затянуть. Как ож слить без потерь-созвонимся. И меньше плз всяких герметиков. Если трещина в тройнике то у меня есть такой.
Підтікає з-під нового патрубка над термостатом. Вже замінили патрубок з хомутами, термостат, пластиковий трійник на металевий.
Замінили весь комплект патрубків. Все вилікувалось. Тосол не капає, температура не росте. Герметики не використовували.
В панелі замінили 5 лампочок (10грн), бо працювали лише дві. Світиться зараз яскраво.
Їзжу вже небагато. Сезон закінчився. Зараз пробіг 238тис.
238 тыс... я в шоке... неужели столько ездят наши моторы? я думал 150-160 и всё, на кап ремонт
238 тыс... я в шоке... неужели столько ездят наши моторы? я думал 150-160 и всё, на кап ремонтПрошлая Славута от меня уехала на 180 тыс. На 150-ти прогорела какая-то прокладка. Заменили за пару часов.
Следующий владелец был торговым представителем за пару лет накатал больше 100тыщ. Тоже говорил, что прокладку менял. Но сказал, что движок уже нужно делать.
Эту я брал конфискатом Приватбанка с пробегом менее 60 тыщ. На данный момент тяга отличная, расход в норме. В движок никто не лазил вообще. Пару недель назад впервые разбирали и чистили инжектор (280грн).
ElectricMobile
24.01.2013, 09:43
В панелі замінили 5 лампочок (10грн), бо працювали лише дві. Світиться зараз яскраво.Можно було б зробити світлодіодну підсвітку (http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?p=1966806#post1966806) ;)
238 тыс... я в шоке... неужели столько ездят наши моторы? я думал 150-160 и всё, на кап ремонт
И 238 тис км ето тоже не предел!!! При правильном подходе (имея голову на плечах) и нормальном уходе (следить вовремя за авто) наши мемзики отхажують и более 300 тис км
skynetline
25.01.2013, 12:35
Лично видел славуту с пробегом 402 000 км. В нулях не ошибся :) Естественно после капремонта, подраздолбаная, но ездила более - менее
я имел ввиду без кап ремонта токо кольца вкинуты нормальные и всё.. а так мемзы устраивають как пихло в полностю.. и более 300 000 км ето реально для них!
242 тис.
Після поїздки в Київ та Харків вчора почало терти і підпискувати заднє праве колесо. При прокатці 3-х дисків з 4-х помітив, що і праве переднє колесо має невеличкий люфт.
Придбав підшипники передній та комплект задніх - 150грн.
Що побачимо ще опишу пізніше.
Придбав підшипники передній та комплект задніх - 150грн.
Що побачимо ще опишу пізніше.Побачили....
Довелося робити позаплановий ремонт ходової.
Замінили: передні тормозні диски
колодки
дві шарові з болтами
передній лівий тормозний циліндр
Головний тормозний циліндр
задні тормозні барабани
колодки,
задні підшипники з пильниками
одну цапфу
Пластмасову направляючу замка ляди багажника (8грн), бо почав відкриватися багажник. Взяв парочку пластмасок про запас. Бо щорічно доводится міняти.
Замінили випускний колектор (290грн) прокладки, бо почало воняти в салоні вихлопними газами.
Приварили передньє кріплення водійської сідушки, бо рік їздив з тріщиною і три дні з каністрою між спинкою і заднім диваном:D.
Весь ремонт обійшовся близько 3 000грн.
Також, був придбаний новий комплект літнього Барума (2013р.в.) та диски за 2150грн.
Проїхались в Євпаторію. Все чудово, окрім снігу перед Полтавою:D.
Зараз 245 000 км.
ElectricMobile
12.03.2013, 00:43
Довелося робити позаплановий ремонт ходової...А чого позаплановий? Наслідки зими? o_O
А чого позаплановий? Наслідки зими? o_OТак!
Плановий я роблю щорічно через кожні 60-70 тис. км.
Минулого літа робив. Наїздив не більше 30 000 км. і знову ремонт.
Забув. Після ремонту зробили розвал - ще 100грн.
Хочу ще свічки придбати на запас. Десь через місяць замінимо.
Цього року плануємо брати буса. Обидві зелені Славути плануємо продавати.
ElectricMobile
12.03.2013, 01:14
Так!
Плановий я роблю щорічно через кожні 60-70 тис. км.
Минулого літа робив. Наїздив не більше 30 000 км. і знову ремонт.
Довбаний УКРАВ-todo-(R) :wall:
Сподіваюсь вони ще поїздять 100 тис без проблем.
Цього року плануємо брати буса.А який саме, якшоне секрет?
А який саме, якшоне секрет?
Ще не визначився: Віто, т4, т5 чи француза якогось. Головне, щоб з простим дизелем 1,9 під нашу соляру, кондиціонером і круїзом (в ідеалі).
Ще не визначився: Віто, т4, т5 чи француза якогось. Головне, щоб з простим дизелем 1,9 під нашу соляру, кондиціонером і круїзом (в ідеалі). Тогда т4 самая простая топливная. Все остальное многоцикловый впрыск требовательный к качеству топлива.
Тогда т4 самая простая топливная. Все остальное многоцикловый впрыск требовательный к качеству топлива.Я бачив у нас на автобазарі пригнані із західної на транзитах два т5 перероблені під пасажири з простими движками.
Теж мені найближче т4, бо був колись т2.
У знайомого Віваро 2005р.в. Той же простий дизель 1,9. По трасі 6л. Віто підкупає комфортом, хоча, начитавшись форумів, відсунув його поближче до кінця списку.
Починаю вірити, що і т5 можуть йти і з заводу з простими дизелями.
ElectricMobile
12.03.2013, 13:01
Теж мені найближче т4, бо був колись т2.Хороший вибір. Мені теж подобається Т4.
Зараз в Білорусії - в Бресті. Більш за все до кінця року.
Пробіг понад 260 тис. км.
На 250 тис був зроблений профілактичний капремонт движка (зимою довго заводився). Затрачено було близько 5 тис. грн. з маслами.
Їздимо далі.
Перегнав в Україну.
Зараз пробіг близько 275тис. км.
Хлопці замучили ходову. На днях буде великий позачерговий ремонт...
Приємно, що середня витрата газу не перевищує 7л/100км.
281тис.
Замінив газовий і повітряний фільтр з корпусом (тріснув),
Змастив газовий клапан.
Машинка в ці холоди заводиться лише на бензині і поки не прогріється, холості на газу не тримає:(
284тис. Перевзувся на зиму (як завжди - Фулда) + прокатали один диск.
Газу почало жерти 15л. На бензині норма. Кажуть, клапани треба підрегулювати.
Підлив тосолу до верхньої мітки.
Провів ТО: замінили масло, фільтри, свічки. 325 грн з роботою.
Лопнув тросик зчеплення. Замінили. 45грн тросик + 40 грн заміна.
Провів ТО: замінили масло, фільтри, свічки. 325 грн з роботою.
Лопнув тросик зчеплення. Замінили. 45грн тросик + 40 грн заміна.На каком масле эксплуатируете авто?
На каком масле эксплуатируете авто?
Лише ESSO 10w40. На всих простих машинах.
296 тис. км.
Прийшов час коробки. Злизало зуби 5 передачі.
Перебрано коробку. Замінено торбу запчастин: підшипники, синхрони, сальникипильники та інше залізяччя на 2000 грн.
Одночасно зчеплення Валео (640грн) та шарову (60грн).
Робота 800грн.
Цього разу дуже задоволений роботою Igor99. За день перебрав коробку повністю.
Сьогодні я вже з'їздив до Харкова. Все чудово.
Почав підтравлювати газовий клапан. Вже 300тис пройшов.
Перебрав-перемазав - не допомогло. Замінили - 160грн. Замінили ремкомплект редуктора: 120грн - коиплект прокладок, 150 грн. - робота. Тепер газ в нормі.
Машина повністю готова до нового сезону.
Пробіг на даний момент 302 тис км.
Ось таке горе трапилось: http://vs44.fex.net/b70807589ece42eec12ebf0a65939ee5_fex2/download/f/158586201/n/158586201.jpg/lip/37.229.233.63
Покищо придбав б/в двері передні та задні 850 грн + переднє крило 300 грн.
Відігнав зварювальнику. Обіцяли за 700 грн поварити, перебрати двері...
Замінили обидві ліві дверки і переднє крило.
700 грн зварка - заміна, 2000 грн фарбування, підготовка з матеріалами.
311тис.
Замінили масло та фільтри: 400грн.
Тріснув випускний колектор. Замінили його+прокладки+ бічну подушку з кріпленням+розширювальний бачок - 400грн запчастини
Тосол замінили на антифриз 300грн.
Нарешті поставив вакуумний датчик (рік їздив без нього - жалів грошей) - 550 грн
Водійський склопідйомник - 250 грн.
319 тис. км.
Проситься в ремонт. Десь підкапує масло. Нещодавно замінили лопнувший трос зчеплення, ремені, свічки, високовольтні провода. Компресія 12-13.
Гуде правий передній підшипник, потухли прилади, зламались праві зовнішні ручки. Праві дверки відкриваються лише зсередини. Якийсь із задніх підшипників інколи на поворотах підстукує.
Ніколи поставити. Щодня треба їздити.
так в чем проблема-приезжай.....
так в чем проблема-приезжай.....Проблема в часі та грошах.
Немає коли стати на день. Доливаю масло та їзжу. На минулому тижні довелось, навіть, в Крим з'їздити.
Виталий у вас щас самые большие пробеги. Когда в GDA на слвтф была Славка он накатывал 10 000 в месяц теперь больше вас никто. Удачи.
341 тис. Пора перевзуватись.
Цього року планую трішки попідварювати пару отворів в порогах, в місцях кріплення крабів...
Їздить добре, все працює.
Зараз катаюсь мало. Сезон у нас починається з травня-червня.
346 тис.
Проїхався в Одесу. Зламався моторедуктор двірника. Купив шестерню 80 грн.
Щось з глушником. Завтра поїду до звалювальника.
Приємно, як двигун працює. Ніби і пройшов багатенько, але масла не їсть, Середня витрата газу за поїздку в Затоку і назад склала 7,6 л.
351тис. замінили масло.
Останнім часом почались хлопки. Антихлопок спрацьовував до сьогоднішнього дня справно. Cьогодні хлопнув воздухан, відламавши край. Замінив верхню частину - 145 грн. Відчуваю, щось пора регулювати.
351тис. замінили масло.
Останнім часом почались хлопки. Антихлопок спрацьовував до сьогоднішнього дня справно. Cьогодні хлопнув воздухан, відламавши край. Замінив верхню частину - 145 грн. Відчуваю, щось пора регулювати.
Я регулював крутив не допомогало.
В результате хлпо и короба воздухана нет. Замена модуля и как часики.
Я регулював крутив не допомогало.
В результате хлпо и короба воздухана нет. Замена модуля и как часики.Якого модуля?
Якого модуля? Катухи зажигания. Инжектор.
Орієнтовно 360 тис.
ТО. Заміна масла, свічок.
Приблизно 370 000 км. Погіршилась тяга. Замінив свічки (повторно) - не допомогло. Думав, що пора движок робити.
Виявилось, заклинив ролік. Замінили ролік (220 грн), ремінь (170). Підрегулювали клапани. Компресія 12-10-10-8. Як "заново народилась".
Виросли ХХ. Закрутив майже повністю газ редуктор.
Треба замінити на зиму радіатор пічки (300 грн), залити тосол, вентилятор пічки (з цього форума на підшипниках).
Лопнув трос зчеплення. Замінили на заводський (140 грн).
Приблизно 370 000 км. Погіршилась тяга. Замінив свічки (повторно) - не допомогло. Думав, що пора движок робити.
Виявилось, заклинив ролік. Замінили ролік (220 грн), ремінь (170). Підрегулювали клапани. Компресія 12-10-10-8. Як "заново народилась".
Виросли ХХ. Закрутив майже повністю газ редуктор.
Треба замінити на зиму радіатор пічки (300 грн), залити тосол, вентилятор пічки (з цього форума на підшипниках).
Лопнув трос зчеплення. Замінили на заводський (140 грн).
Привет дружище!
www.youtube.com/watch?v=p6_dfTEwiOw
Ломаешь по три лопатки. Не как попало. в Движении лучше продувка печки больше тепла а летом не жарко.
Ломаешь по три лопатки. Не как попало. в Движении лучше продувка печки больше тепла а летом не жарко.А навіщо? Пічка запорожця і так непогана. І так їзджу в інші міста в кімнатних тапочках. Зовсім босим не звик. :)
Замінили три шруси: один внутрішній (370 грн) правий і обидва зовнішніх (по 500 грн) та стартер -1400 грн.
Давно нічого не писав.
Їздить мій Запорожець. Регулярно щось ремонтую. Ходова вже не витримує і 20 тис км.
Де брати запчастини високої якості?
Амортизатори витримують передні - 40-60 тис пробігу, задні - 80-100.
Где ж выездиде и как? 165 тык аморты стойки ещё не менялись.
Где ж выездиде и как? 165 тык аморты стойки ещё не менялись.Українськими дорогами, нажаль, їзжу. Зараз, в сезон, до 10 т. в міс. накатую.
Одне радує: цього року по селам почали дороги повність перекривати, а не латки ляпати.
Давно нічого не писав.
Їздить мій Запорожець. Накатав вже близько півмільйона. На 380 тис. км. як зупинилась стрілка, так і не підіймається. Масло міняю по заправкам. Регулярно щось ремонтую. Ходова вже не витримує і 20 тис км.
Де брати запчастини високої якості?
Амортизатори витримують передні - 40-60 тис пробігу, задні - 80-100.
Можу запропонувати Каябу, патрони, пробігом 2-2,5 т.к.
Цікавлять запчастини ходової високої якості. Амортизатори покищо в нормі.
Чистка форсунок (тепер на бензині не троїть).
Заміна помпи (почала шелестіти)
Заодно замінили ролік та ремінь ГРМ.
Заміна задньої правої зовнішньої ручки, фонарики підсвітки номера, ручки багажника.
Запчастини - 2тис, робота - 1,5 тис.
Замінив високовольтні провода, модуль, датчик ХХ, бензобак, термостат та крмплект патрубків.
Новий акумулятор, Передня гума нова - Фулда.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot