Просмотр полной версии : Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
Для роботи хочу придбати три нові Славути - відповідно під Євро-2.
Маю дуже просту ціль - здешевити вартість кожного км. за рахунок встановлення ГБО.
Маю наступні запитання:
1. Чи немає якихось траблів з авто після встановлення ГБО на Славуту ЄВРО-2 (каталізатор+лямдазонд)?
2. Як максимально зекономити кошти при встановленні ГБО? (Чув про можливість встановлення лямдазонд-емулятора, наче б тоді ГБО на 100 у.о. дешевше)?
3. Чи буде впливати ГБО на вартість проходження ТО в МРЕО? Якщо так то хоч приблизьно наскільки?
4. Якщо є торговці ГБО в Києві - готовий вислухати всі ваші пропозиції, як цінові так і технічні!
http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=6304 не розумію, чим не влаштовує це. Телефони є, консультацію дадуть. на газ переобладнують нормально іномарки, вироблені в країнах, дє євро-2 вже давно баян :) тому думаю що проблем з таким ексклюзивним авто, як славута, виникнути не повинно :)
на инжекторе с дешевой установкой (эжекторной) возможны обратные хлопки во впскной коллектор
лучше ставить на карб
хотя на конструкция мемза мало предрасположена к хлопкам
на инжекторе с дешевой установкой (эжекторной) возможны обратные хлопки во впскной коллектор
лучше ставить на карб
хотя на конструкция мемза мало предрасположена к хлопкам
Справа в тому що нажаль зараз неможна купити Салвуту з карбом - тому й цікавлюся як на інжекторі працює
на инжекторе с дешевой установкой (эжекторной) возможны обратные хлопки во впскной коллектор
лучше ставить на карб
хотя на конструкция мемза мало предрасположена к хлопкам
Справа в тому що нажаль зараз неможна купити Салвуту з карбом - тому й цікавлюся як на інжекторі працює
Вот телефон газовшика он поставит тебе ГБО
Максим 8-097-97-94-582
, я могу сделать правильные двухрежимки. И будет тебе счастье!
Единственное но, происходит это все в Киеве!!!
http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=6304 не розумію, чим не влаштовує це. Телефони є, консультацію дадуть. на газ переобладнують нормально іномарки, вироблені в країнах, дє євро-2 вже давно баян :) тому думаю що проблем з таким ексклюзивним авто, як славута, виникнути не повинно :)
а не влаштовує лише одним:
http://gbo.org.ua/forum/viewtopic.php?t=547
як бачимо, авто, дійсно, не ексклюзивне, але проблеми виникнули :(
а не влаштовує лише одним:
http://gbo.org.ua/forum/viewtopic.php?t=547
як бачимо, авто, дійсно, не ексклюзивне, але проблеми виникнули :(
Ха-ха-ха. Теж мені проблеми - із труби газом смердить :D
При проходженні техогляду по усім правилам потрібно пред"явити акт від організації, що обслуговує ГБО, що вони перевірили балон, а це коштує якихось грошей. Проте, економія покриє ці витрати сторицею, особливо при великих пробігах.
Щоб не було проблем з ГБО, потрібно знайти кваліфікованого установника.
-=Kisa=-
09.02.2007, 11:48
В мене ГБО стоїть на Хонді, моноінжектор (щось середнє між карбюратором та інжектором) з лямбдазондом та каталізатором.
Система з лямбда контролем, працює нормально. ГБО (проста ежекторна) коштувала 340 долларів, система лямбда контролю коштуе 60 евро, втсановлення та настройка десь під 200 грн. Тобто десь за 450 долларів. можно поставити таку сисетему і думаю буде працювати на тавріїї.
juristkostya
09.02.2007, 20:04
Для роботи хочу придбати три нові Славути - відповідно під Євро-2.
Маю дуже просту ціль - здешевити вартість кожного км. за рахунок встановлення ГБО.
Маю наступні запитання:
1. Чи немає якихось траблів з авто після встановлення ГБО на Славуту ЄВРО-2 (каталізатор+лямдазонд)?
Самый простой и быстроокупающийся вариант - простейшее эжекторное ГБО. Превращает инжекторную машинку в карбюраторную, причём, карб - однокамерный, без независимой системы холостого хода, ускорительного насоса, эконостата и прочих систем переходных режимов. Система питания 19 века, если разобраться :-)
НО ! Опыт такой переделки ижекторной ВАЗ-09 - самый положительный, как ни странно. Машина теряет в динамике и т.п. совсем не критично, а если вспомнить, что машины предполагаются для работы, а не для личного драйверского кайфа - смело могу рекомендовать к установке.
Полноценное инжекторное ГБО (4-го поколения) при нынешних (и даже перспективных) ценах на бензин не успеет окупиться за срок службы Славуты.
2. Як максимально зекономити кошти при встановленні ГБО? (Чув про можливість встановлення лямдазонд-емулятора, наче б тоді ГБО на 100 у.о. дешевше)?
3. Чи буде впливати ГБО на вартість проходження ТО в МРЕО? Якщо так то хоч приблизьно наскільки?
Кроме всего, что тут уже порекомендовали, обращаю внимание, что ГБО нужно устанавливать сразу после покупки, ДО первичной постановки на учёт. Кстати, в Харькове, например, есть официалы, которые предлагают такую услугу. У них, ясное дело, подороже, чем на стороне, зато с сохранением гарантии (хотя, для служебной машины, котораядолжна поменьше простаивать, я бы с гарантией не заморачивался)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot