Просмотр полной версии : ЗАЗ 110307 Turbo it's coming
Вітаю! На таврофорумі я зареєструвався ще в далекому 2008 році. Завжди займав позицію читача. Писав мало.
Прийшов час міняти машину. Вже й вибрав собі наступну. Теперішню думав продавати. Але якось зайшов на драйв2 в розділ "1103" і.... Я побачив якою гарною може бути Славута, якщо докласти до неї трішки зусиль та грошей. Дискові гальма, колеса Слік, каркас, турбо. Чому б і собі не зробити машину для душі?
Авто буду залишати як друге та поступово втілювати свої чудернацькі ідеї (звісно, що за вільні кошти та у вільний час). Коли саме вона стане такою, якою я хочу її бачити — не знаю, але мені поспішати нікуди. Знаю точно, що стартом цього проекту буде цей бортовий журнал.
P.s. паралельно дублюватиму бортовий на сайті Драйв2: http://www.drive2.ru/r/zaz/917324/
https://h-a.d-cd.net/8098a4cs-480.jpg
https://h-a.d-cd.net/6618a4cs-480.jpg
https://b-a.d-cd.net/5e18a4cs-480.jpg
https://e-a.d-cd.net/2918a4cs-480.jpg
https://f-a.d-cd.net/9518a4cs-480.jpg
https://g-a.d-cd.net/9f18a4cs-480.jpg
Йду собі на розворот... Вивертаю кермо назад й тут машина починає їхати прямо й кермо неначе отримало підсилювач) Виходжу. Mamma mia... Лопнула провушина кріплення наконечника до стійки. Слава Богу, що не на швидкості.
https://d-a.d-cd.net/bca510cs-480.jpg
https://d-a.d-cd.net/52a510cs-480.jpg
Робити нічого, треба їхати купувати нову стійку. Викликав друга на Сітроєні)
На ринку були тільки "Агат Спорт" (червоні). Машина треба була термінову, тому перебирати не став. Купив червоні:
https://g-a.d-cd.net/d0a510cs-480.jpg
Також довелося купити ось таку приблуду:
https://a-a.d-cd.net/e9a510cs-480.jpg
Одну стійку поміняли самі. Іншу — на СТО.
Вечір. Їдемо з дружиною в Ашан. Все добре. Все спокійно. Під'їжджаю до Т-подібного перехрестя. У мене перешкода праворуч...Камаз... Метрів 40-60. Думаю, що встигну проїхати. Виїжджаю на центр перехрестя і.... хтось смикнув ручника)) Заклинило заднє праве колесо. Та ще й перед Камазом. Я звісно ж одразу зрозумів, що заклинило підшипник, тому додав газу, аби протягнути машину до краю проїжджої частини.
Знявши барабан побачив розсипаний зовнішній підшипник. Машину так і залишив на ніч. Зранку придбав ремкомплект виробництва "АТ".
https://e-a.d-cd.net/b2ff10cs-480.jpg
Ось із за такої маленької детальки можуть бути великі проблеми на дорозі. Будьте уважними!
Якось підхожу до свого авто, а там записка зі змістом: "Я розбила Ваше авто."
Хм... Обійшовши побачив:
https://d-a.d-cd.net/2965d0cs-480.jpg
https://a-a.d-cd.net/3565d0cs-480.jpg
https://f-a.d-cd.net/6365d0cs-480.jpg
Наступного дня приїхала ціла ескадрилья: Бариня, мУж, друзі.
Бариня сказала, що здавала на зад і подумала, що то "бровка", а не моя машина.
Взяв з них 500 грн. Відремонтував сам.
www.youtube.com/watch?v=KZTjEA2xvSY&list=UUQbvRcHwHe-u-hZdaXA6eXg
Kulibin1102
19.07.2014, 00:20
ПРикольно чиать то,что ктото хочет сделать подобную моей машине..)))
ПРикольно чиать то,что ктото хочет сделать подобную моей машине..)))
Посилання на Ваш бортжурнал в студію)
Таки шалом,зьома! Если ннада яма для ремонта пепелаца,стучитесь в личку.есть гараж со всеми инструментами и пара рук растущих в области живота:D
Помітив протікання гальмівної рідини через різьбу штуцера у місці його приєднання до ГГЦ.
Ось тут:
https://e-a.d-cd.net/e9g90cs-960.jpg
https://d-a.d-cd.net/59g90cs-480.jpg
https://f-a.d-cd.net/45g90cs-960.jpg
Тут на форумі радять розвальцьовувати магістраль, або підкласти ось таку шайбу:
https://c-a.d-cd.net/9bg90cs-480.jpg
Поїхав я на авторинок шукати мідну конусну шайбу. Хочу Вам сказати, що продавці, які займаються усіляким дріб'язком (шайби, гайки, болти тощо) роблять округлі очі, коли запитуєш у них про конусні шайби. Кажуть, що у них є лише конусні гайки. Обходивши увесь ринок, я зрозумів, що ідею з підкладанням шайби навряд вдасться втілити у життя. Треба шукати інше рішення.
Аби не йти з порожніми руками з ринку, я придбав:
Герметик Manol 9914 (червоний)
https://b-a.d-cd.net/d23430cs-480.jpg
Шайби різних діаметрів
https://g-a.d-cd.net/893430cs-480.jpg
Приїхавши до себе на парковку (гаража у мене не має, тому доводиться усе робити на вулиці) почав думати, як можна вирішити проблему.
Спочатку відкрутив трубку з ГГЦ, аби оцінити стан розвальцьовування магістралі:
Стан розвальцьовування магістралі
https://b-a.d-cd.net/6cb430cs-480.jpg
Стан розвальцьовування магістралі 2
https://b-a.d-cd.net/4ab430cs-480.jpg
Стан розвальцьовування магістралі 3
https://h-a.d-cd.net/beb430cs-480.jpg
Стан розвальцьовування магістралі 4
https://c-a.d-cd.net/19b430cs-480.jpg
Не можу сказати, що "головка" виглядає пошкодженою, або зношеною (принаймні візуально).
Почав пробувати вирішувати задачу. Спочатку наніс трішки герметика на різьбу (на Таврофорумі мені, звісно, писали, що герметик у гальмівній системі — це тупак, але врахувавши усі "за" та "проти" все ж таки вирішив нанести трішки на різьбу).
Результату не дало)))
Йдемо далі.
Раз конусну шайбу купити не вдалося, вирішив підкласти звичайну, попередньо надавши їй легкого конусного виду:
Беремо шайбу та вставляємо у отвір шуруп, діаметр шапки якого більший, ніж діаметр отвору шайби
https://f-a.d-cd.net/ee7430cs-480.jpg
Легенько б'ємо молотком по шапці...
https://e-a.d-cd.net/437430cs-480.jpg
Шайба стає конусною))
https://d-a.d-cd.net/ff7430cs-480.jpg
Хочу сказати, що ця ідея повний тупак))) Ніколи такого не робіть, бо то дурня.
Йдемо далі. Магістраль все ще протікає.
Беремо звичайнісінький ковпачок для ніпеля й дістаємо з нього гумове кільце
https://e-a.d-cd.net/5cf430cs-480.jpg
Одягаємо гумове кільце так, аби воно зайшло за головку гальмівної магістралі
https://c-a.d-cd.net/9ef430cs-480.jpg
Ще фото
https://h-a.d-cd.net/9f430cs-480.jpg
і ще
https://g-a.d-cd.net/a9f430cs-480.jpg
Вийшов такий собі маленький сальник.
Знову наносимо герметик на різьбу. Слідкуємо, аби він не потрапив у отвір гальмівної магістралі!
Далі міцно вставляємо магістраль у ГГЦ та закручуємо штуцер.
Вуаля! Більше не протікає. Не знаю наскільки такий ремонт є довговічним та "правильним", але по факту протікання більше не має.
Ось так!)
Таки шалом,зьома! Если ннада яма для ремонта пепелаца,стучитесь в личку.есть гараж со всеми инструментами и пара рук растущих в области живота:D
ДЯКУЮ!!!) Матиму на увазі!)
Kulibin1102
19.07.2014, 13:16
http://www.drive2.ru/r/zaz/429004/
Лучше бы медную шайбу поставить, сделав конусом. Она мягче, уплотнится лучше.
Резинка не известно как себя поведет при вкручивании, может закрыть канал +качесво резины не известно какое.
На переднее, левое колесо, та же история была. Пока не заменил трубку на медную.
По возможности, со временем, все на медь заменю.
Озон, не прикалуйтесь с тормозами! это не ремонт и не тюнинг. потенциально на одно опасное авто на дорогах стало больше. потратили время, и в результате получили непонятный результат. заменить тормозную магистраль проще и ,наверное, быстрее.
если деталь вызывает хоть наименьшие сомнения- только замена.
Вам удачи.
Лучше бы медную шайбу поставить, сделав конусом. Она мягче, уплотнится лучше.
Резинка не известно как себя поведет при вкручивании, может закрыть канал +качесво резины не известно какое.
На переднее, левое колесо, та же история была. Пока не заменил трубку на медную.
По возможности, со временем, все на медь заменю.
Діаметр отвору гумового кільця менший від діаметру голівки магістралі. Це як лампочку ковтати)) Туди налазить, а назад вже ні. Не думаю, що вона може перекрити канал.
Озон, не прикалуйтесь с тормозами! это не ремонт и не тюнинг. потенциально на одно опасное авто на дорогах стало больше. потратили время, и в результате получили непонятный результат. заменить тормозную магистраль проще и ,наверное, быстрее.
если деталь вызывает хоть наименьшие сомнения- только замена.
Вам удачи.
Не факт, що нова магістраль буде герметичнішою від моєї. А так повністю з Вами погоджуюсь. Нова деталь — це нова деталь....
http://www.drive2.ru/r/zaz/429004/
На дане авто я вже давно підписався)))
У Вас на аватарі Таврія... Тому вона мене збила з пантелику)
У нас у Києві дощить. Лежати біля авто у таку погоду не дуже комфортно (гаражу в мене не має).
Вирішив поїхати до професіоналів.
Вони (професіонали) одразу ж "впарили" мені ось це:
Mobil 1))
https://g-a.d-cd.net/6a7230cs-480.jpg
З кузовом...Як кажуть: "пацієнт скоріше мертвий, ніж живий". Ледве підняли машину. Все тріщить.... Ну нічого. Ми це скоро виправимо! Вона ще з каркасом на Чайці ганяти буде!)
https://c-a.d-cd.net/f57230cs-480.jpg
Таки підняли...
https://c-a.d-cd.net/48f230cs-480.jpg
Процес "прокачки":
Праве заднє...
https://f-a.d-cd.net/32f230cs-480.jpg
Ліве заднє.. Я професіоналам вже не став підказувати, що прокачування здійснюється по діагоналі... Ну то таке (c) Мирон Маркевич
https://g-a.d-cd.net/66f230cs-480.jpg
Праве переднє...
https://g-a.d-cd.net/5f230cs-960.jpg
Ще фото:
https://f-a.d-cd.net/1df230cs-480.jpg
https://e-a.d-cd.net/73f230cs-480.jpg
https://g-a.d-cd.net/bf230cs-480.jpg
https://c-a.d-cd.net/6bf230cs-480.jpg
https://h-a.d-cd.net/9bf230cs-480.jpg
https://f-a.d-cd.net/3bf230cs-480.jpg
https://e-a.d-cd.net/c7f230cs-480.jpg
https://f-a.d-cd.net/d7f230cs-480.jpg
https://e-a.d-cd.net/37f230cs-480.jpg
https://d-a.d-cd.net/aff230cs-480.jpg
Якщо знаєте гарного зварювальника у Києві/Київській області, то, будь ласка, дайте знати. На форуми бачив гарні відгуки про "Сашу та Валєру", але я не знаю, чи вони візьмуться за таку роботу...
Лучше бы медную шайбу поставить, сделав конусом. Она мягче, уплотнится лучше.
Резинка не известно как себя поведет при вкручивании, может закрыть канал +качесво резины не известно какое.
На переднее, левое колесо, та же история была. Пока не заменил трубку на медную.
По возможности, со временем, все на медь заменю.
До речі, а в чому переваги мідної магістралі над звичайною?
Медь практически вечная. железные магистрали можно поменять(в столице соли и на пороги, и на топливные и тормозные трубы хватает)
Побачив, що сусід у вихідний день "підмазує" свою Ауді 80 антикором і задумався... Свою машину треба варити повністю, але ж там є місця, які ще трішки "живі". Вирішив й собі "підмазати") Гірше не стане. Принаймні до "поварки" доживи трішки більше машини)
https://d-a.d-cd.net/c98570cs-480.jpg
После мастики не каждый сварщик возьмется за авто! Сначало переговорите с тем , кто варить будет.
После мастики не каждый сварщик возьмется за авто! Сначало переговорите с тем , кто варить будет.
Не подумав про це... Значить поки не буду мазати... Дякую!
Якось вирішив підкачати колесо... Корочше так підкачав, що ручка тріснула навпіл й залишилась у руках. Прикро... Цей насос, здається, у мене років з десяти й дістався він мені від друга дитинства, якого, на жаль, вже з нами не має...
Пройшовся магазином, але ніякий інший мені не сподобався та й цей викидати шкода. Вирішив відремонтувати цей.
Отож приніс насос додому й розпочав ремонт)
Зняв залишки ручки:
https://a-a.d-cd.net/5cc288cs-480.jpg
Беремо дерев'яну планку, відміряємо собі нову ручку й відрізаємо:
https://a-a.d-cd.net/102288cs-480.jpg
Сверлимо дірку відповідним сверлом, попередньо вимірявши діаметр штоку насосу штангенциркулем. За допомогою того ж "штангеля" знаходимо центр планки:
https://h-a.d-cd.net/212288cs-960.jpg
Дірка готова! Усе гарненько шліфуємо наждачним папером.
https://a-a.d-cd.net/28a288cs-480.jpg
Попередньо придбав у магазині гайки м8:
https://e-a.d-cd.net/7ca288cs-480.jpg
Одягаємо нашу ручку на шток насосу (підклавши під низ шайбу й пружину) та закручуємо гайку:
https://d-a.d-cd.net/dea288cs-480.jpg
Результат:
https://h-a.d-cd.net/1ba288cs-480.jpg
Поки дружина не бачить - робимо імпровізовану "фарбувальну камеру" на коридорі, шляхом чіпляння пакету із супермаркета на ручку вхідних дверей)
https://a-a.d-cd.net/586288cs-480.jpg
Балончик чорної фарби:
https://h-a.d-cd.net/f66288cs-480.jpg
Якось так...
https://c-a.d-cd.net/5b6288cs-480.jpg
Ось і весь ремонт. Дешево, сердито, надійно!
Дякую!
Помітив, що глушник якось дивно звисає з-під авто.
Вирішив подивитись.
Аналіз проблеми
https://h-a.d-cd.net/f30328cs-480.jpg
Подушці прийшов кінець...
https://e-a.d-cd.net/e18328cs-480.jpg
Дружина підтвердила, що подушці таки прийшов кінець)
https://e-a.d-cd.net/338328cs-480.jpg
Колись давно купував запасну подушку. Ось і знадобилась.
https://d-a.d-cd.net/f78328cs-480.jpg
Якось так...
https://a-a.d-cd.net/5a4328cs-480.jpg
Знайшов у багажнику старий балончик фарби. Захотілось щось пофарбувати. Під руку потрапила кришка повітряного фільтра.
Ось така кришечка)
https://d-a.d-cd.net/d4c328cs-480.jpg
На машині)
https://d-a.d-cd.net/b2c328cs-480.jpg
AlexSmith
27.07.2014, 23:42
https://a-a.d-cd.net/5a4328cs-480.jpg
вроде как-то не правильно стоит резиночка?:)
в те дырочки надо было пихать глушитель и к кузову
https://a-a.d-cd.net/5a4328cs-480.jpg
вроде как-то не правильно стоит резиночка?:)
в те дырочки надо было пихать глушитель и к кузову
Та не лізе туди) Подушка не рідна)
Вже давно треба було відремонтувати колектора, адже дві шпильки, на яких тримається прийомна труба, однозначно замало. Поки було не сильного голосно їздити, так і використовував авто. Але останнім часом звук став дуже гучним й запах вихлопних газів почав сильно проникати до салону авто. Стало зрозуміло, що тягнути далі не можна. Купувати новий колектор не має жодного сенсу, адже у планах встановлення зовсім іншої вихлопної системи, тому вирішено нормально відремонтувати старий колектор із заміною усіх шпильок на нові. У зв'язку з цим було придбано наступні запчастини:
https://b-a.d-cd.net/1dc804cs-480.jpg
Прокладка блоку (змія), нові шпильки та гайки із латуні, звичайні гайки м8 + шайби, набір екстракторів.">
Будемо ремонтувати. Далі буде...
Та не лізе туди) Подушка не рідна)
все там лизе-руками делать нужно,слетит пару раз потом научишся
Zaz 968 1975
07.08.2014, 10:43
Та не лізе туди) Подушка не рідна)
Смачиваеш, подушку мыльным раствором или жидким мылом и все прекрасно налазит
Роботи по демонтажу колектора. Скажу зразу, що із-за своєї дурості хотів обійтися "малою кров'ю" й зняти випускний колектор без зняття впускного. Не вийшло)
https://g-a.d-cd.net/cf2ac4cs-480.jpg
Стартуємо)
https://a-a.d-cd.net/79aac4cs-480.jpg
Перше з чого почав — це із розкручування з'єднання колектор - штани, адже, якщо там не розкрутиться, то продовжувати далі немає жодного сенсу (робота проводиться на вулиці).
https://h-a.d-cd.net/7c6ac4cs-480.jpg
Далі демонтуємо паливну систему авто.
https://f-a.d-cd.net/ff6ac4cs-480.jpg
Після того, як карб зняли, можна переходити безпосередньо до демонтажу колектора.
https://h-a.d-cd.net/c2eac4cs-480.jpg
Проблеми виникли лише з однією гайкою. Я їй і нового трубчастого ключа купив, мазав усілякими змазками, але нічого... Довелося застосувати старий дідівський спосіб))
https://e-a.d-cd.net/feac4cs-480.jpg
Крові попила)
https://d-a.d-cd.net/2a1ac4cs-480.jpg
Випускний колектор піддався, але витягти через низ мені не вдалося, хоча тут казали, що це можливо... Напевно у мене криві руки...
https://a-a.d-cd.net/e71ac4cs-480.jpg
Через верх простіше. Ще й прокладку заміню, все одно вже купив.
https://d-a.d-cd.net/2a9ac4cs-480.jpg
Ось і наш красень. Дві шпильки відкрутив. Думав, що доламаю, але повезло.
Далі буде...
так когда что нибудь про турбо будет ? название много обещающие, а в реале..
так когда что нибудь про турбо будет ? название много обещающие, а в реале..
Основою кожної мудрості є терпіння.
Платон
ПАРТИЗАН
10.08.2014, 21:42
Основою кожної мудрості є терпіння.
Платон
Не ломай авто.
ПАРТИЗАН
10.08.2014, 21:44
Смачиваеш, подушку мыльным раствором или жидким мылом и все прекрасно налазит
Шото в этом есть!!!
Нагадаю, що знятий колектор знаходився у такому стані:
https://f-a.d-cd.net/1688a4cs-480.jpg
Дві шпильки викрутив, а дві вже давно обламані
Викрутити їх мені не вдалося, а тому було прийнято рішення звернутись до товариша, який працює на СТО.
Поки колектор був на СТО, я прикупив ось такий засіб:
https://c-a.d-cd.net/5a48a4cs-480.jpg
Фіксатор різьбового з'єднання
https://g-a.d-cd.net/c748a4cs-480.jpg
ще фото
https://c-a.d-cd.net/8cc8a4cs-480.jpg
Колектор готовий. Приміряємо нові шпильки
https://c-a.d-cd.net/1c8a4cs-480.jpg
Мажемо цією жижою шпильки, вкручуємо їх та залишаємо на 24 години
https://e-a.d-cd.net/f3c8a4cs-480.jpg
Закручуємо з використанням мідних гайок
https://a-a.d-cd.net/3c28a4cs-480.jpg
Ну якщо вже довелося "скидати" обидва колектори, то ставимо нову прокладку, хоча й стара була в ідеальному стані
https://d-a.d-cd.net/ab28a4cs-480.jpg
Збираємо усе в зворотній послідовності
Вуаля. Так тихо вона, напевно, й із заводу не працювала)
https://f-a.d-cd.net/95a8a4cs-480.jpg
Проїхав я декілька тисяч на Осрамах. Можу сказати, що великої різниці зі стандартними лампами я не відчув. Ні, вона є, але не в 15 разів більша, ніж вартість цих ламп у порівнянні зі штатними.
https://a-a.d-cd.net/c258a4cs-480.jpg
https://g-a.d-cd.net/4a58a4cs-480.jpg
откуда цены и что за осрам?
откуда цены и что за осрам?
Night Breaker +90%
Брав у магазині "Автозвук". Здається, що 168 грн.
Думаю, що на ринку можна знайти Китай гривень за 10-15, або той же Філіпс за гривень 25-30. Різниця в ціні не компенсується ефектом від роботи цих ламп. Але, це як на мене.
Піддивився у однієї Славути дуже цікаву саморобну решітку. Вирішив і собі таке змайструвати у вільний час. Для цієї мети було придбано наступне:
https://c-a.d-cd.net/10fc14cs-480.jpg
Будемо різати, згинати, пиляти тощо)
Далі буде…
Результати)
https://b-a.d-cd.net/4e5754cs-480.jpg
Матрицею виступала стандартна решітка
https://a-a.d-cd.net/755754cs-480.jpg
Зовсім забув про отвори для завісів
https://c-a.d-cd.net/775754cs-480.jpg
Дарма пофарбував. Знаю. Переробимо у чорний
Трішки позитиву!) Гарних вихідних!)
https://c-a.d-cd.net/abef6ccs-480.jpg
https://h-a.d-cd.net/a7ef6ccs-480.jpg
Шановні читачі мого БЖ, вітаю Вас!
Місяць назад мені дуже закортіло зробити так, аби машина працювала у відповідності до задумки її авторів. Оскільки вона (машина) дісталася мені, скажімо, у не дуже хорошому стані, то не дивно, що я постійно зустрічаю сліди криворукого ремонту від людей, які ремонтували це авто ще до того, як я ним заволодів.
Так, наприклад, шланг вакуумного випередження запалювання був підключений не до карбюратора, а до колектора. Довго я морочився із ХХ, поки цього не помітив. Ну добре, то вже інше питання.
Сьогодні говоритимемо про провали. Почнемо.
Проблема така. При натисканні 1/3 педалі, я відчуваю такий собі "тупняк", який може тривати навіть 5-8 секунд, а потім машина починає різко шліфувати. При натисканні педалі у підлогу, "тупняк" також є, але він триває близько 1-2 секунд.
Дано:
"Слон" поміняний на новий і дивиться в обидві камери (привіт Наілю Порошину). Звісно, що я його налаштував так, аби він лив одразу в колектор, а не на стінки карбюратора. До цього стояв загнутий у першу камеру. Також налаштований. Було краще, але також смикалася.
Вакуумне випередження запалювання у нормі. Клацає і до язика прилипає. Вакуум є.
ВВ провода нові і реагують на мультиметр (привіт Наілю Порошину).
Зняв я повітряний і фільтр і побачив таке:
https://d-a.d-cd.net/3dd26bcs-960.jpg
Судячи з усього, це Карбюратор Солекс 21081-1107010. Але книжка пише, що мій двигун (МЕМЗ 2457, 1.2 л.) має обладнюватись карбюратором Солекс 21081-1107010-10, а попередній карб встановлюється на двигуни МЕМЗ-245 (1.1 л.) та МЕМЗ-3011 (1.3 л.). Мда... Куди подівся оригінальний — не відомо.
Ну добре. Йдемо далі.
Сьогодні розібравши карб і все ретельно оглянувши, а також переконавшись, що "Слон" лиє туди, куди треба, я перейшов до ходових випробувань:
Відео під капотом:
https://www.youtube.com/watch?v=TP7xvVjtQIM
Відео із салону:
https://www.youtube.com/watch?v=owPgw1-snA4
Погано видно на відео, адже це треба відчувати.
До Вас два запитання:
1. Чи може дана проблема бути пов'язаною з тим, що на двигуні не той карб?
2. Що я пропустив?
Дякую!
плохо смотрели вот переходная система и не работает, смотреть каналы переходной системы.
Сьогодні, нарешті, отримав легендарний кулачок від дядька Наіля.
https://a-a.d-cd.net/fe56c7cs-960.jpg
Все дуже обережно запаковано.
https://d-a.d-cd.net/7556c7cs-960.jpg
Будемо встановлювати і випробовувати.
Наілю Порошину величезне ДЯКУЮ!)
Вот это люди бацают)
бац и турбо не то шо у кулибина:-D:-D:-D:blea:
бац и турбо не то шо у кулибина:-D:-D:-D:blea:
Куда там Кулібіну :)
Привет ребята. У меня авто заз 110307 (славута) и такой вопрос: при обрыве ремня грм гнутся на ней клапана или нет? Ато ни где конкретного ответа не найду. За ранее спасибо.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot