Просмотр полной версии : Белая "купеха" v.2
Всім привіт.
Вирішив створити таки тут бортжурнал.
Ітак, машина Таврія.
Перша "версія" була такою:
http://timikus.users.photofile.ru/photo/timikus/96644784/xlarge/127705341.jpg
Яку я ще в 2012 пригнав з Криму.
не буду описувати всі пріключєнія з нею.
Поїздив рік і зробив їй харакірі по причині гнилого кузова
http://s020.radikal.ru/i722/1311/b7/87402255fd9d.png
Після недовгих пошуків знайшов таврона з пробігом ~1000км з битим, але зробленим правим ланжероном.
Рік випуску 2002.
Але нажаль вона зелена(((
Тому будемо перекрашувати.
Для цього треба зняти всю стару краску, до металу.
Тому була знята передня панель, щоб отримати доступ до відсіку моторчику дворніка.
Ось що з цього вийшло.
https://imagizer.imageshack.us/v2/1221x687q90/713/71i6.jpg
Для зняття краски купив піскоструй з компресором.
Результат години роботи і мішку піска.
https://f-a.d-cd.net/d1a46d4s-960.jpg
https://d-a.d-cd.net/9a46d4s-960.jpg
зачем снимать старую краску ?
заматовать вполне хватит
разницы никакой не будет, за исключений мест где ржавчина
Початок покраски
https://pp.vk.me/c540104/c616731/v616731975/de2f/5zWBjMBv4A4.jpg
https://pp.vk.me/c540104/c616817/v616817975/f7d0/dBxVAuuZ-B0.jpg
Зробив собі машинку для розкатки арок
http://s020.radikal.ru/i714/1406/ae/7c4c0d1de598.jpg
Результат
https://pp.vk.me/c613531/v613531975/15bf8/EqeR027bPM8.jpg
Передня підвіска буде базуватись на підамнику.
http://cs616817.vk.me/v616817975/10e16/nzt0hugq0MU.jpg
Підрамник на місці. Прийшлось переварювати передні кріплення. Всетаки кузова таврій всі різні.
Почав покраску дніща і арок.
https://pp.vk.me/c624118/v624118975/ea84/RWfqWgFinIY.jpg
https://pp.vk.me/c623222/v623222975/fd4e/cIw7nbFyuE4.jpg
https://pp.vk.me/c623222/v623222975/fd57/rfJXwK64QZs.jpg
https://pp.vk.me/c623222/v623222975/fd69/vbKJ5k0zmuo.jpg
Покраска салону
https://pp.vk.me/c624017/v624017975/124b3/gCoXoyOJsNA.jpg
зачем снимать старую краску ?
заматовать вполне хватит
разницы никакой не будет, за исключений мест где ржавчина
Ржавчина була тільки на ввареній кимось косинці "телевізора". піскоструєм знялося в "0".
А стару краску знімати обовязково повністю, бо по доках машина біла.
Ось такою вона була в останні дні свого життя в старому кузові.
https://f-a.d-cd.net/701bd5cs-960.jpg
ты ж ее здесь и покупал, верно?
ты ж ее здесь и покупал, верно?
верно
vovan1710
04.02.2015, 15:40
ого... сколько труда и дегнег
Декілька девайсів які перекочують на новий кузов.
Сідухі Хонда Прелюд
https://b-a.d-cd.net/e03587u-960.jpg
Глушак, пряма труба зі стронгером і гофрою
https://h-a.d-cd.net/44237bu-960.jpg
ГТЦ Ланос
https://d-a.d-cd.net/4a5d75u-960.jpg
Ексклюзивний шильдик))))
https://c-a.d-cd.net/8de12v/960.jpg
Зеркала БМВ з електрикою і підігрівом.
https://e-a.d-cd.net/cf06ev/960.jpg
https://g-a.d-cd.net/c486ev/960.jpg
Двіг з сенса 1,3інж з доведеною головою.
https://g-a.d-cd.net/a9f2308s-960.jpg
https://h-a.d-cd.net/5df2308s-960.jpg
Ну і ще купа різних дрібницьтипу ВАЗ ходової, гбо, лінзованого світла і тд...
Весьма, не ожидал увидеть толковых людей)
Ого, Ігор, я думав ти вже закинув того таврона, а воно он як :)
Підсилювати кузов каркасом будеш, чи відмовився від цієї ідеї?
давно не видел правильной таврии :)
ВАЗ ходова с ЗДТ ?
давно не видел правильной таврии :)
ВАЗ ходова с ЗДТ ?
дякую.
Так, ззаду будуть теж дискові. Ручнік - гідравлічний. В вдеалі з Вілвудом.
Ого, Ігор, я думав ти вже закинув того таврона, а воно он як :)
Підсилювати кузов каркасом будеш, чи відмовився від цієї ідеї?
Ну як я можу закинути))) Ти ж знаєш, що я не можу шоб шось не крутить))).
А каркасу не буде по причині дороговизни. Буде спереду підрамник, ззаду вварені розпорки і підсилений моторний щит. Думаю цього буде достатньо для громадянської експлуатації.
Кузов загрунтований і перетертий. Тобто готовий до чистової покраски.
Почав з підкапотного.
https://pp.vk.me/c624718/v624718975/22683/vI570X-QnG0.jpg
круто номерную панель крутишь туда -сюда..небось зеленка совбез была???
и надо красиво все вернуть:)))))))
Стало тепло. З'явився час та натхнення таки доробити цей довгострій.
https://b.radikal.ru/b30/1805/00/d63d46bcfdc9t.jpg (http://radikal.ru/fp/l9wwm4ggqz780)
1й тиждень зборки.
Зроблено:
Перебрані, підготовлені та встановлені передні і задні стійки. Передні на ваз опорних і фордовських вкладишах, задні червоні агати.
Зібрано та встановлені заз кулаки з удосконаленими перехідниками під ваз тормоза. Залишаюсь на невентильваних тормозах, поки що.
Підшипники поки старі, бо полуосі поки не встановленні, а не затиснутий підшипник обов'язково розвалиться.
Перебрав передні гальмівні циліндри, і поставив туди нові сальники і пильники. Задні нові, Базальти (старі розклинити без пошкодження не вийшло)
Раніше перебрав рульову рейку. Замінив пильники накінечників. Встановлено.
В двигуні і кпп замінені всі сальники. Встановлений новий маховик з вінцем і корзиною.
Замовив новий диск щеплення.
Що бачу. Після 4-х років лежання в гаражі-ВСІМ! гумових деталям хана.
Так що майте на увазі, що машина яка стоїть-зношується не менш тієї, яка їздить. А особливо потрібно бути уважними до запчастин з розборок.
PS. Приходиться все замовляти в Запоріжжі. В нас баригі взагалі не скромні - зачасту різниця в ціні в 2 рази, ана мілочовку в до 10 разів. Пішли вони лісом, краще почекати 2 дні.
За 2й тиждень зроблено:
Зібрано та встановлено двигун з кпп.
Розкидані паливні і гідравлічні магістралі.
Розкидана підкапотна проводка і магістралі.
Зібрана встановлена і підключена пічка.
Зібрані передні тормоза.
Ось таким "дідовським" методом сам один запихнув двігло. Як кажуть "з гівна і палок" :biggrin:
https://b.radikal.ru/b09/1805/30/da1783213bb0.jpg
https://c.radikal.ru/c38/1805/56/ed0687b10b6c.jpg
https://b.radikal.ru/b31/1805/30/bbe88b01ac81.jpg
а почему опять карб?
Не зійшлися по грошах з власником. За 12к взяв биту в зад славуту люксову. Звідти і двіжок.
Загалом машина майже зібрана. Уже пересувається своїм ходом.
Залишилося дозбирати салон, поставити і підключити оптику, ну і дофіга всього по дрібницях.
А поки переробив площадку під акум. Штатне місце нікуди не годиться туди навіть 45ку важко і незручно ставити, не кажучи вже про 60.
Загалом за пів дня зробив таке кріплення.
При необхідності воно безслідно демонтрєтся- жодного додаткового отвору не робилося.
Кріплення досить жорстке, на нього легко і безболісно можна ставати ногами.
Доступ до всіх вузлів не гірше ніж був.
https://a.d-cd.net/tcAAAgKz_2A-960.jpg
https://a.d-cd.net/2cAAAgKz_2A-960.jpg
Ззовні майже закінчена. Окрім решіток радіатора і зони забору повітря пічкою. Поки думаю яку взяти.
Всередині залишилось поставити задні сідухі, обшивку багажника, розпорку і балон гбо.
Ну і вперше машина помита)))
https://a.d-cd.net/PQAAAgOwAOA-960.jpg
https://a.d-cd.net/vQAAAgOwAOA-960.jpg
https://a.d-cd.net/fQAAAgOwAOA-960.jpg
Колёса торчат из кузова...
Володимир
14.06.2018, 14:38
А поки переробив площадку під акум. Штатне місце нікуди не годиться туди навіть 45ку важко і незручно ставити, не кажучи вже про 60.
Загалом за пів дня зробив таке кріплення.
При необхідності воно безслідно демонтрєтся- жодного додаткового отвору не робилося.
Кріплення досить жорстке, на нього легко і безболісно можна ставати ногами.
Доступ до всіх вузлів не гірше ніж був.Тільки центр маси змістився вверх.
Тільки центр маси змістився вверх.
:-D
Ну да, на всіх інших машинах чомусь не здогадалися заперти в іпіня той акум. Тільки зазівці, коли здерали таврію з форда, вирішили так попіклуватися про керованість. А про стабілізатори забули.
Володимир
18.06.2018, 12:12
:-D
Ну да, на всіх інших машинах чомусь не здогадалися заперти в іпіня той акум. Тільки зазівці, коли здерали таврію з форда, вирішили так попіклуватися про керованість. А про стабілізатори забули.Колись читав історію створення таврії, то стояла задача засунути запуску під капот щоби звільнити і так малий багажник, тому і акумулятор пішов вниз.
Яколись на таврію також купив АКБ на 55А, бо меншого не було в наявнсоті, то спочатку таку саму полку замутив. Але потім прикинув що якщо радіатор змістити в праву в сторону на 2-3 см, то 55-ка там спокійно влазить, то так і зробив.
На рахунок стабілізатора, не виключено що початково машина проектувалася з ним, але в процесі випробувань підвіска чи кузов не витримували нагрузок, і його тупо викинули. Інженери так хотіли зменшити вагу кузова, що таврії клепали з металу 0,6 мм, вже потім корейці перейшли на 0,7 мм.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot