PDA

Просмотр полной версии : Славута 11030742 12.2006 р.в. /панакота/


XamiL
26.01.2007, 15:13
Нарешті! Ще місяць назад і подумати не міг, що візьму машину, і на тобі 24.01.2007 взяв Славуту (16.12.2006 р.в.), преша МОЯ машина!
Почати думаю найкраще спочатку. :) Літом дуже хотів взяти таврон універсал, але так як нових їх не залишилось, прийшлось брати Славку, про що нітрохи не шкодую!
Через фінансові труднощі, а також тому що на руках не було потрібної суми на перший внесок, почав шукати банк, де було б вигідніше взяти кредит (умова - без першого внеску). Обійшов кілька банків - у всіх дають кредит на авто без першого внеску, АЛЕ крім Таврій та Славут. :) В "Приваті" щ давали і на Славуту, тому вирішив оформлятись там.
Ітак, взяв довідку про доходи, паспорт, ІПН і пішов в банк. Здається все зашибісь, доходу так-а-так вистачає для випплати кредиту, і тут на тобі, доходить до питання чи служив я в армії.. Кажу, що ще не служив, маю ще півроку відстрочки. Ось це все і перекреслило, поки немає військового квитка на руках ні про який кредит не може бути й мови... :( Ну що ж, раз така справа, я беру батька, кредит оформляємо на нього, і питання вирішене :)
Від початку всієї возні і до моменту коли забрав машину пройшов приблизно тиждень.
По витратах:
1246,96 КАСКО
1600 - реєстрація (1500 - реєстрація + 100грн за послуги мужичку, який ввечері приніс техпаспорт та номера :) )
25 - аптечка
22 - вогнегасник
7 - аварійка
техталон - 15+34+10,63+9+7,5 = 76,13
банк/нотаріус/цивільна відповід/страхув.життя - 165,57+34+132,66+360 = 692,23
ВСЬОГО - 3669,32
______________________
+ 1050грн. за антикор, сигналку ЦЗ і підкрилки.
+ 60грн - генеральне доручення.

По кредиту - вартість Славути стандарт - 26 531грн. Виплачувати 5 років по 670грн. з копійками. Буду старатись виплатити раніше, щоб відсотки не переплачувати.
Як вже написав вище, відразу на станції робив антикор, ЦЗ/сигналка, підкрилки. Робив знайомий, тому передпродажка зроблена на совість :)
Блін, всю зиму не було снігу, і ось в день коли я маю забирати машину навалило... Дорога підмерзша, мафинка взута в БЦ-11, тому за 3 дні наїздив тільки 86км. Взагалі зараз стараюсь не виїждати без причини.
Перші враження? Тільки позитив, правда ще й толком роздивитись її не встиг, по ходу буду відписуватись що і як.
В планах - як тільки потепліє, зробити шумку та впритул зайнятись музикою.

XamiL
29.01.2007, 16:28
29.01.2007 140км.
Сьогодні їздив на станцію. Постійно світилось (не мигала, а світилось) індикатор Check Engine. Програматором зняли помилку, індикатор більш не світиться :) Порадили також відразу замінити свічки :( ... Буду напевне міняти.

XamiL
19.02.2007, 11:07
19.02.2007 на спідометрі 974км.
За цей період замінив свічки запалювання (поставив польскі Іскра-PTS65), заводські зараз лежать в багажнику :) Різниці не помітив. Також озвучив на перший час машинку - 2 динаміки Pioneer (модель не памятаю, памятаю що номінальна потужність 25Вт) в передні штатні місця і мафон Blaupunkt (товариш за пиво дав покористуватись :) ). Звучить хреново, але на трасі вже не так скучно.
Заміряв витрату пального - на 10л. проїхав 132 км, в змішаному режимі.
Покупляв чохли на сидіння та на руль.

XamiL
10.05.2007, 13:16
5260 км.
Давненько не писав :)
Так, за цей період поставив більш-менш нормальний мафон (Kenwood KDC-W4031Y)
http://www.divi.ru/images/resiver/kenw-4031.jpg
Динаміки залишились попередні, поки що на перший план виходить ГБО (збираю гроші на нього). Потім нарешті займусь музикою.
Зробив віброшумоізоляцію. (http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=31176)
На 2.3т.км. змінив масло. Хотів заливати Castrol Magnetic GTX5 10w40, але порадили залити ХАДО, полусинтетику, так і зробив.
З проблем - один раз "закипіло" щеплення. На сервісі зробили за півдня.
Витрату пального не заміряв, але стала брати відчутно менше. Чим ближче до літа тим більший пробіг :) Тьху-тьху, але машинка зараз тільки радує :wink:
Якщо коротко то все, пізніше постараюсь фотки викласти.

XamiL
24.07.2007, 14:43
23.07.2007 12308км.
Мда, кілометраж біжить, не встигаєш заправляти. ГБО так поки що і не поставив - постійно не вистачає на нього коштів. Хоча якби відразу поставив, економія була б досить відчутна.
З пророблених робіт:
- 25.06.2007 - зробив тонування бокових вікон та заднього скла. Спочатку хотів сам тонувати, але ирішив не ризикувати. тим більше придбати у нас нормальну плівку трохи проблематично і дорого. Тонував в інстіляційному центрі, вартість - 350грн. (задні бокові - темніша плівка) - навіть сертифікат дали :) . Зроблено на совість, мені подобається, зараз не уявляю своєї машинки без тонування. З плюсів - меньше гріється салон на сонці, вночі не сліплять дальнім в зеркало, та й набагато затишніше їздити (ІМХО).
- 15.07.2007 - поставив розпорку на передні стакани. Купував у Львові, вартість 130 грн (респект Кості та його брату за допомогу! :) ). Відчуття від керуванням авто ДО та ПІСЛЯ установки розпорки - небо і земля! Якщо хтось читає ці рядки - рекомендую поставити розпорку. Авто набагато краще тримається на дорозіі, майже зникають крени. В перші кілька днів після установки розпорки я просто не впзінавав свою машину. І якщо раніше я ще думав чи варто встановлювати розпорку , то тепер точно знаю. що буду ставити собі ще й на задні стакани.
- 23.07.2007 12308км -заміна мастила. Як почав з ХАДО 10w40, так і продовжую його заливати. Здається нормальен масло - хвалити його не бачу причин, але й нарікань не має. Судити можна буде тисяч так через 50-70.
- 23.07.2007 12308км - заміна передніх стойок. Заводське гуано було викинуте нах (в лівій стойці майже не було масла :evil: ), замість них поставлено патрони KYB 663035 - різницю з заводським гуано відчутно відразу!! Словами це не передати, але відчуття неповторні, воно того варто! Стойки замовляв в Рівному, в дилера KYB, вартість -320грн за пару. /Respect TIMIKUS'u за допомогу, за гараж, за нгедостаючий інструмент та за компанію! Без його досвіду та порад я б точно щось скрутив би в машині :) /
- з дрібниць - придбав літні чохли на сидіння(130 грн), + на передні сидіння накидки з масажорами (110грн), пошили коврики під замовлення (110 грн), придбав автшампунь з воском (10грн) та жовту ганчірку(24 грн), протирати скло ;)
З часу попереднього запису в бортжурнал проблем (тьху 3 рази) з машиною не було.
PS. ТО-1 робив сам - не можу я довірити свою машинку варварам з укравто ;)
PPS. В планах - як зажди, ГБО :D , толковий звук :D , та електросклопідйомники.

XamiL
20.03.2008, 10:13
На спідометрі - 35174 :) Давненько в бортжурнал не заглядував, в принципі як і на тавросайт :) Весілля, зміна роботи, все ніяк часу не було.
По машині:
- За даний період було нарешті поставлене ГБО :lol: , на 24168т.км. Економія - при нинішніх цінах на пальне думаю відбилось мені вже як мінімум половина. Ставив за 350уо, без лямбда-емулятора, Лавацо, 50л. балон в багажник. По ходу - нормально відрегулював і майже не відчуваю різниці з бензом. Прогрівати стараюсь на бензині, хоча часом заводжусь відразу на газу. проблема одна - датчик холостого ходу :( Ніяк не зберусь замінити.
- Придбав компоненти PowerAcoustic GaGE (серії не памятаю), 13", слім. Поставив покищо в штатні місця :oops: , старі 10" в задні штатні. Вже є фанера для ящиків, не вистачає лише часу їх зваяти. Хочу робити ящики в кік-панелі.
- за зиму машину трішки розтрусило - пластик скрипить і гримить по страшному. Знову ж таки за браком часу ніяк не можу підтягнути.
- заміна мастила - по плану, продовжую заливати ХАДО;
- ЦЗ на задніх дверях - не працює :( Вже й не знаю що з ним робити.
- поставив нові ковпаки. Зовнішній вигляд машини дуже змінюють, от тільки не привязав ніякими стяжками, так що в перший тиждень загубив обидва передніх :( Буду докупляти ще один комплект аналогічних, будуть про запас.
Коротко - все, щось згадаю - допишу.

XamiL
26.08.2008, 12:17
26.08.2008 54047км.
- на 52т.км зробив ТО ГБО (замінили фільтр та перевірили зєднання. Ціна питання - 35 грн.);
- розхід газу: по трасі - ~680км/балон; по місту - ~580км/балон;
- зробив ЦЗ. Повідключав тяги на задніх дверях, тепер все працює ок;
- нарешті зробив ящики в кік-панелі, сфоткаю - викладу як виглядає. Результатом задоволений, звичайно на змагганя не потягне, але мене влаштовує. Компоненти підключив через 4-х канальний підсилювач Spectron на 250Вт. (б/в, куплений за 240 грн). Тепер збираюсь зробити саб стелс, на задню арку в багажник. Коли - хз ;) ;
- на 48т.км. замінив шарові опори (обидві);
- тоді ж поміняв тормозні колодки;
- 52т.км. - заміна розширювального бачка. Долив тосолу, так як вже майже на 0 був;
- заміна мастила - регулярно кожні 10т.км (Хадо полусинтетика), про що є відповідні записи в сервісній книжці;
- підтягнув пластик - в салоні стало відчутно тихіше;
За літо успішно зїздив в Крим та по Криму (5 т.км за 10 днів), їздили Славуткою на АйПетрі (4 чол., на газу - політ нормальний, але серпантин - жесть! :) ), в Карпати, + поїздки на природу. Кілометраж набігає немаленький, але машинка відверто радує - тьху-тьху конкретних проблем за нею не спостерігалось. Єдине чого не вистачає - комфорту :-D

XamiL
10.09.2009, 20:53
Уххх, давно не заглядував в бортовик!!!
Ітак, на спідометрі 87тик. :-D
Читаю свій же бортовик, і сам собі дивуюсь - по кожній дрібничці переживав що ппц, з часом став трохи спокійнініший - он навіть в бортовик рідше заглядую. Спробую коротко описати останніх 40ткм (кілометраж буду вказувати приблизно - не те що перші пости - все до кілометра записував)
Ітак, машинко ще жива (тьху 3 рази), і навіть їздить :-D З серйозних проблем відразу згадується лише 2:
- приблизно на 70ткм порвався ремінь ГРМ (точно памятаю дату 08.01.2009р.). Благо встиг відїхати від дому лише 100м., якби на трасі, ввечері другого дня Різдва - хз як би викручувався. А так як в рідному місті, то в той же вечір і поміняли у Тімікуса в гаражі. Як завжди - сенкс йому за допомогу (так як в мене досвіду немає, то і розкаже, і на прикладі покаже що куди). Ремінь ГРМ був запасний у СанСанича, який любязно надав мені його в користування ( а так як в нього ще й був запасний ремінь генератора, то поставили і його). Коротше кажучи в той же вечір я машинка була на ходу.
- десь на 75ткм. вирішив перебрати рульове. Симптоми - зявився хрускіт при вивороті руля. Як виявилось вчасно зібрався - коли розкрутили то з з рульового механізму просто висипались залишки підшипника. Очі тоді в мене були :shock: . Замінили, більш таких проблем не спостерігається.
По менш серйозних поломках
- на протязі 70-80ткм. були замінені глушник та резонатор (з різницею десь в 4ткм.). Правду кажуть, якщо з вихлопної системи прогорає 1 елемент, то на порозі і інші.
- приблизно на тих же 75ткм - не врахував ожеледиці біля роботи, і на парковці трохи вїхав в підони (складені штабелями біля паркану). Швидкість була маленька, десь 2-3км/год, але для того щоб тріснув передній бампер вистачило. Бампер відразу запаяли, на покраску гроші я зажав - так і їжджу з паяним переднім бампером.
- на 86ткм. нарешті вмер акум (я думав він набагато раніше накриється.) Поки що взамін стоїть Bosch Silver 62 А/ч :) Просто не було під рукою нічого іншого.
- на 82ткм помяли водійську дверку на стоянці :( Вмятина невелика, але все одно дууже неприємно. Домовились на місці, рихтовка та покраска обійшлись винуватцю в 900грн.
http://lh6.ggpht.com/_O9C8SC1UZZg/SijdALOp3AI/AAAAAAAAAXY/Q3UCcz9gY2g/s720/IMG_6530.JPG
така була вмятина.

- Сьогодні (87ткм) їздив на чіповку. Мікас 10.3 прошили під газ. Ще не було можливості потестити, от накатаю яку тисячу, тоді відпишусь.
- З наступної з/п планую замінити шарові опори, можливо наконечники рульових тяг (доберусь до них - побачу чи потрібно міняти), ступічні підшипники та тормозні колодки. Можливо не все зразу, але по троху потрібно міняти. Також порадили викинути каталізатор (їжджу майже постійно на газу) - ще подумаю.
- По поточних проблемах - скрип в салоні - забив. Якось немає часу, але все надіюсь руки і до нього дійдуть.
Вчасна заміна масла, фільтри, комплект зимової/літної гуми - само собою.
НУ і саб "стелс" в багажнику, уже "галубая мєчта" :) Але я все одно його зроблю! Тільки трішки пізніше :wink:

XamiL
25.06.2010, 12:02
Продовжуємо заповнювати журнал :)
Зараз на спідометрі 105966км.
В районі 100тис. вирішив оцінити технічний стан славутки, та поміняти що зможу. В результаті було зроблено
- поміняні шарові (поставив "Кедр" - на форумі вродь хвалили)
- поміняні рульові тяги;
- поміняв рульовий механізм. Стан старого був ще норм, але вже почала підстукувати рейка - так що від гріха подалі;
- замінено пильники на ШРУСах;
- масло, тормозні колодки, фільтри - по плану.
Після чіповки машина на газу їздить нормально. Але після установщиків прийшлось самому переналаштовувати ГБО - після них розхід був 10-12л. Зараз тяга оптимальна, розхід по місту - 8.1-8.6л./100км. в залежності від заправки. По трасі поки не мав можливості заміряти.
Зимою трапилась неприємність - з під дому вкрали магнітолу :( Гади, провернули замок. Після цього відключив тяги замків, мафон новий поки не купив - боюсь що знову стягнуть :( Поки проблему музики вирішив наступним чином - зробив вихід для КПК --> Підсилювач --> аудіосистема. Сів в машину, вставив кпк в кредл, слуахєш музику. Виходиш з машини - кпк з кредла витягнув, в сумку кинув - ляпота!
Ну і нарешті - "сподвигся" зробити саб-стелс в крило Славути! Робив з 12мм. ОСБ плити, скрученої в 2 слоя, головка - BM 12", точну модель вже і не пригадаю. Все стягнуто купою саморізів, стики оброблені рідкими цвяхами. Хоча саб - стелс, робив з можливістю його зняти за кілька хвилин. Обшивку крила не здирав, прийшлось лише відрізати частину яка була для заднього динаміка та викинути пластмасу. Результатом задоволений, залишилось його лише обшити карпетом. Фото- чуть пізніш.
Що планується надалі: не подобаються як ведуть себе аммо, як передні так і задні. Буду шукати заміну, поки не вирішив, чи KYB, чи поставити сток і не морочити голову.
Ну і фото на пам’ять :)
http://m.io.ua/img_aa/medium/1504/21/15042190.jpg

XamiL
06.06.2013, 10:11
А от і я!Не ждали?
Я й сам думав вже в бортовик не писать, але на днях згадав що колись вів таку штуку, та й надумав відписаться. Пишу не для когось (кого цікавить бортовик ще однієї славути?), але для себе - через роки приємно та цікаво перечитати свої ж записи.
Отже сьогодні 06.06.2013, на одометрі 166677км. Коли брав машину думав що і до 100ткм не доїжджу, а тут скоро на третю сотню піде!
Машинка в мене вже 6 років, бувало по всякому але більше позитиву. Частенько бували моменти, коли думав "продам нафіг і куплю якусь іномарку, віком як я, там хоч комфорту побільше"; думки такі приходили в основному коли друзі/знайомі обзаводились новими машинками. Але порозмисливши тверезо завжди приходив до думки, що продати завжди встигну, а от реальної заміни, якщо немає хоча б 5-8туо. відкладених, не знайти.
Славутка ж ні разу не підводила, де б тільки не їздили, завжди повертались додому своїм ходом. Було, правда, кілька випадків коли в гараж на шнурку притягали (порвався ремінь грм, про що писав вище; настали гайки ШРУСу). Бувало кілька раз що не дотягував до заправки, їду на газу з впевненістю що ще є кілька літрів бензу, тут закінчується газ, і я прозріваю що бенз теж закінчився, кілька місяців тому :) В таких випадках видзвонював хто з знайомих на колесах, щоб дотягнули до найближчої заправки.
Вже стало традицією ставати кожної весни на капітальний ремонт ходової (заміна шарових/рульових тяг + по ситуації), що в принципі виправдано, дивлячись на стан наших доріг після зими. Також перед зимою капітальний огляд ходової, але там вже дивлюсь по ситуації, що підтягнути а що під заміну.
Вище писав що були покоцані і запаяні бампера - минулої зими наважився на покраску переднього і заднього, що в принципі і правильно, а то з подертими бамперами машина виглядає як корч 20-тилітній. Почала Славка рижіти в проблемних місцях - стики на задніх порогах, довелось відразу зробити. Зачистили до металу, прогрунтували, пофарбували, пороги обробили бараніком; заодно ще раз промовілили - так що машина тепер як з салону ))
Що ще з основного написати... Кожного року їздим або в крим (овер 1000км в один бік), або в карпати (трохи ближче) + маса поїздок по області; кілометраж на одометрі набігає дуже швидко.
Замість бортовика завів собі доку в гуглдокс, куда стараюсь записувати всі роботи по машині, шкода що не завжди записував пробіг а лише дату. Увесь спиок викладати не бачу сенсу, тому випишу основне:
- 08.2011 - заміна щеплення (2 раз за увесь пробіг). Поставили таке ж як і було H&S.
- 01.2012 - пофарбовано передній та задній бампера. Тоді ж встановлено люксові зеркала.
- 03.2012 - заміна резонатора, поставив від карбюраторної.
- 03.2012 - заміна всіх ВВ проводів, поставив силіконові Тесла.
- 04.2012 - в довісок до верхньої встановив нижню передню розпорку; заміна подушок двигуна (нафіга питається? старі ще були в нормальному стані); заміна ременя ГРМ та ременя генератора.
- 05.2012 - нова магнітола (SONY з юсб і мп3 :) ), замінив прикурювач.
- 08.2012 - заміна газових упорів багажника. Один з старих наказав довго жити, поміняв пару.
- 08.2012 - заміна ремкоплекта редуктора, настройка ГБО (~155ткм). На старій мембрані відїздив 125ткм., газовики як дізнались в шоці були, казали що ресурс мембрани не більше 60-80ткм.
- 09.2012 - заміна масла в коробці. Відрегулював та вдоскононалив кулісу згідно ФАКа на форумі. Передачі стали вмикатись чіткіше, хоча я й до цього не жалівся.
- 10.2012 - заміна модуля запалювання. Поставив аналог від ОМЕГА, нарікань на роботу немає (вже біля 10ткм наїздив на ньому).
- 11.2012 - поставив веєрну форсунку омивача :)
- 12.2012 - по дорозі на роботу "гавкнув" лівий зовн. ШРУС. Замінили в той же день(~160ткм).
- 01.2013 - замінив усілок на PowerAcoustik A300
- 01.2013 - поставив лінзований ксенон:
поліроване скло фар;
блоки Mitsumi Slim;
біксенонові лінзи морімото Н1;
лампи Тесла Н1;
реле на кожну фару.

- 04.2013 - від гріха подалі замінено лівий зовнішній ШРУС, вже починав похрустувать.

З основного все, дрібниць тіпа планової заміни елементів ходової та мастила не описував.

Що хочеться відмітити окремо - на авто стоїть рідний трос щеплення ))) Раніше скільки наслухався про проблеми з цим тросом, що разом з машиною купив і його на всяк випадок, так і катається в багажнику з 2007р.
Після зп планую купить нові ковпаки, якщо не забуду викладу пару фоточек машинки.

XamiL
31.08.2013, 18:37
13.08.2013р. - Славутка продана. Нехай служить новому господарю не гірше ніж мені!