![]() |
То було шось самопальне- ТАД-17 окрім 85/90 ЖиЕль5 з в'язкістю 17,5... мм.кв/с не робили.
Колись на шару взяв Тап-15В, теж нормально все було. |
Цитата:
|
61770 км.
Дійшли руки до заміни штанів, стояли Херсон, поміняв на поварені ті що стояли з конвеєра. Купив набір каменів та перед заміною розпиляв вихідні отвори випускного колектора. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/35.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/36.jpg Було. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/37.jpg Стало. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/38.jpg До самої прокладки не пиляв, бо на штанах труби трохи вужчі, то вийшла б ще одна сходинка. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/39.jpg По результатам, виїхав на трасу, 4-та передача розгін від 2000 обертів до 4000, гучність вихлопа абсолютно не міняється, тільки міняється частота, в салоні тихо. Як писав раніше, на босалі в діапазоні порядка 2700-2900 було ревіння яке попадало на швидкість 90 кмг, на херсоні частота ривіння містилась до 3200 і ревіння в два рази було тихішим, але всерівно шумно. |
61830 км.
Розібрав дверки, поклеїв вібру та обробив мовілем. Перед. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/01.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/02.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/03.jpg Зад. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/04.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/05.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/06.jpg По результатам роботи, двері закриваються приємніше і легше, особливо задні, але щоби щось дуже відчутно змінилось під час їзди то не можу похвалитись. Дверні карти вже були зашумлені раніше, щось мучить думка що віброізоляція дверей це марна трата часу і грошей, там потрібна тільки шумоізоляція так як двері контактують з кузовом в основному тільки через резиновий ущільнювач. |
Шумка впливає на шум від дороги, коліс, двигуна, вітру. А от вібра забирає резонанс металу під час роботи двигуна, забирає звук консервної банки коли захлопуєш дверку. ну в мене так було, коли вібру поклеїв й спробуав захлопнути, то стала приємніше по звуку зачинятися.
|
62000 км, засопливила помпа HORT, яка стояла на авто 4 роки і встигла пробігти 21000 км. Вирішив замінити доки тосол не добрався до підшипників і вона не заклилина. Чесно кажучи чого вона сопливить я не знаю, все в нормі, можливо корозія між крильчаткою та сальником трохи перекосила кільце, чи можливо деформувалось пластмасове кільце що контактує з графітною манжетою.
https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/40_.jpg Була спроба реанімувати рідну помпу, кому цікаво даю фотки та процес розборки та зборки. Помпа розбирається в такому порядку, нагрівається крильчатка щоби зменшити натяг посадки та знімається з осі, потім відкручуємо стопорний гвинт на корпусі та гріємо сам корпус в районі підшипників, шестерня разом з віссю та підшипниками виходить з корпусу. Щоби зняти шестерню бажано також нагріти. В результаті отримуємо такий набір запчастин. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/41.jpg Нова та стара манжета. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/42.jpg В такому стані була контактна площадка крильчатки. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/43.jpg Під манжетою є пружина для прижимання до крильчатки. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%283%29.jpg Місце де вставляються підшипники. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/45.jpg Між підшипниками є розпорна втулка, підшипники з заводу стояли HARP. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/46.jpg Шестерня помпи як і всі деталі має ексцентрик, можна експерементувати з положенням щоби получився балансир. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/47.jpg Крильчатка після шліфовки, можливо шліфувати було не варто, не факт що збереглась перпендикулярність поверхні до осі, і це стало причиною сопливості на високих обертах. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/48.jpg Нові підшипники. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/49.jpg Гріємо шестеню та насаджуємо до упору на вісь, після остигання гріємо корпус та вставляємо вісь з підшипниками в корпус. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/50.jpg Фіксуємо підшивники в корпусі гвинтом. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/52.jpg Ставимо пружину та запресовуємо манжету. Я садив на герметик, тому що в посадочному місці були раковини від корозії. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/51.jpg Нагріваємо крильчатку та запресовуємо на вісь перевіряючи зазор між крильчаткою та блоком. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/53.jpg Порівняння двох помп, хорт та мемз. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/54.jpg Проїздив я з цією помпою тиждень, але сопливити вона так і не перестала, по продуктивності вона таки замітно краща ніж HORT, двигун охолоджується краще, перші тести в жару в гаражі на холостому показали 35 секунд роботи вентилятора. |
Поїздивши тиждень я вирішив таки замінити цю реставровану помпу, на заміну взяв фірми АТ, це була єдини помпа з більш менш позитивними відгуками і з крильчаткою з прямими лопатями. Експеременти показали що прямі лопаті дають більшу продукривність ніж косі, так як мають більший кут атаки. По продуктивності помпа трохи гірша ніж завод, але таки напевне трохи краща ніж хорт.
Крильчатка алюмінієва. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/55_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/56.jpg В ході огляду помпи було замічено що китайці забули просверлити дренажні отвори для зливу тосолу. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/57.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/58.jpg Довелось досверлювати. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/59.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/60.jpg Болта фіксації підшипників на помпі нема, з положенням отвора трохи не вгадали, на хорті також не було фіксації. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/61.jpg Ну і трохи реклами тосолу Addinol від Бузяна. Не пам"ятаю скільки йому вже років, але ще чистий. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/62.jpg Також були замінені підшипники в натяжному ролику, з заводу були HARP, могли би ще служити але від обертів і температури змазка видавилась, один підшипник мав трохи заїдання. В магазині були тільки підшипники Zolex то поставив їх. |
Ваша АТ має такі ж зуби як моя лузар. Я їх трохо бормашинкою углубив за рахунок товщини тіла крилтчатки. Це дозволило норм в жару їздити з малим кругом в вигляді аля жиклер 8мм шланг в товстиг шлангах редуктору. Може таки в мене радітор зсередини таки покритий наприклад 1мм шаром хз чого...заводська помпа охолоджувала краще, може правда по причині меншої забитості радіатору
|
Зняв крильчатки з помп, на заводській крильчатці поверхня ідеальна.
https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/63_.jpg На манжеті якось від центру виглядає що притерта повністю, а далі від центру тільки в 3-4 точках. Поки що не зрозуміло, чи то не притерлась повністю, чи то таки вібрує і через це нерівномірне тертя поверхні манжети. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/64.jpg Помпа HORT, як виявилось крильчатка не чугунна а алюміній чи якийсь сплав, і з віссю чи захистним шаром кільця манжети утворюється гальванопара що призвело до корозії крильчатки. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/65.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg Заводська крильчатка по висоті так сама як і китайська, але потрібно розсверлити внутрішній отвір до 15,95мм. Якщо знайти правильну розгортку, то можна купляти китайську помпу і ставити на неї заводську крильчатку. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/67.jpg |
Бувать розсувні райбери, не так багато й коштують. Можуть бути у старих ІЖ - мотоциклістів. Там розгортали латунні втулки під палець в шатуні. Діаметр десь ~15
|
Викидати гривень 150 заради одного-двох разів? Шкуркою пройтись по обох поверхнях, трохи нагріти крильчатку, садити а потім підганяти по зазору.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Вибір прокладка чи герметик залежить від зазору лопать/блок та можливості регулювати зазор переміщенням крильчатки. Вам просто повезло.
|
Цитата:
|
Відносно форми крильчатки- коли вона правильно встановлена, чиста СО, працює будь-яка, перевірено роками. Як реклама...
|
Цитата:
|
Може цікаво, черкану тут. Вчора тримав в руках термостат від Гетц. Клапан з резиною. В корпусі є отвір трішки більше 1мм, в отвір вставлений штирьок, діаметром менше 1мм, з одної сторони він розплюснутий, а з іншої циліндр діаметром і висотою 3-4мм. Коли двигун не працює, то за рахунок ваги циліндра штирьок стає навскоси і отвір відкритий, для розвоздушки при заливці, а коли працює, то за рахунок тиску помпи циліндрик перекриває отвір.
|
Часто зустрічаю на іно.
|
62200 км.
Померла остання заводська шарова, трохи надірвався зі сторони двигуна пильник, слідів води в середині нема, схоже що натягнула цементу та гранітної пилюки на дорогах де йде капітальний ремонт. На зміну взяв LSA, ціна питання 117.26 грн плюс доставка. |
Трохи фотозвіту по продовженню віброшумоізоляції.
В якості вібри драйв 4.0, клеїв без фанатизму, обстукував поверхні, ті що вібрували ті і обклеював. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/68_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/69.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/70.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/71.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/73.jpg В якості шумки 1 см вспінений каучук з фольгою куплений на аліекспрес. (На фото видно як повздувалась заводська вібра від тепла штанів) https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/72.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/74.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/75.jpg Днище не фоткав, була положена вібра на тунель та кілька кусків під ногами водія та переднього пасажира, додаткову шумку більше не ложив. В перші дні їздив без пасажирського сидіння, то був трохи розчарований, бо роботи зроблено немало, а шуму не поменшало, хоча мав можливість прокататись на задньому сидінні по дуже поганій дорозі, то ззаду тишина, тільки чути поскрипування ущільнювачів на нерівностях, весь шум припадає на водія. Після встановлення правого сидіння в салоні відчувся результат, але він не є настільки ефективним як очікувалось, на водійському сидінні всерівно відчувається і гул вихлопу на ХХ та шум з підкапотки. |
Нові протитуманки DLAA 111 ТW, ціна питання 214 грн, за такі гроші з рідними лампочками світло супер, до цього стояли фари DLAA 111 RY, то ці в рази краще.
https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/6912/0001.jpg Поставив на місце старих, кронштейни не міняв. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/76_.jpg Таке світло вночі разом із штатними габаритами. Якщо світити на стіну то світять полоскою. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg |
62580 км.
Заміна пильника лівого зовнішнього шруса, якось умудрився при заміні шарової проколоти в пильнику дирку, натомість отримав в подарунок 2 години майже безкоштовного сексу з машиною. :-D Поставив кременчуцький, шарнірний вал з коробки не витягував, шрус легко знявся з осі, але вже потім дуже тяжко на неї залазив, тому акуратно вставити його на місце не вимазавшись добряче в змасці не получилось. |
Вчора саме теж пильники обидва міняв зовнішні плюс шруси місцями міняв плюс сальник в коробці лівий. Стосовно протитуманок. Якщо світять на стіну просто полоскою, то вони будуть перед машиною давати ярке світло, а по мірі збільшення відстані яркість буде падати, і якщо ви зір сфокусуєте десь близько, то будете неспроможні одразу бачити і що далеко. Щоб такого не було оптику роблять якщо і полоскою, то верх цієї полоски більш яркий чим низ, щоб дорожнє полотно рівномірно засвічувалось. Плюс по ПДД у нас там заборонено ставити протитуманки. До першого уважного поліціянта
|
Цитата:
Цитата:
|
Текущее время: 04:27. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.