|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
02.06.2008, 11:33 | #1 |
Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Ціна 31380, брав у кредит в банку аваль, при першому внеску 11380 решту витрат при купівлі та антикорозійній обробці склали майже 5000 грн.
Машину брав в сліпу, рахунок виписував у Бережанах в салоні машина знаходилась в салоні Тернопіль-Авто, коли оформляв документи в Тернопіль-Авто машина вже була у Бережанах, так що перший раз її побачив коли їздив реєструвати. Недоліки такі як і в усіх: Не відрегульована куліса, вчора поставив на місце, виявляється тепер на ричагу немає пружини упора на хід ричага на 5-ту та задню передачу все в коробці, на моїй старій таврії мені більше подобалось, але що цікаво всі передачі вмикаються досить легко. При русі накатом на нейтралці двигун тримає обороти в середньому 1500 об/хв., при більших обертах холостий може плавати. Гудить бензонасос, але при такому кріплені нічому дивуватись, бензонасос прикріплений до бака, який вже є підсилювачем звуку (грає роль барабана), так як має велику площу тай пустотілий. Резинові прокладки хоча і під хомутами кріплення є, але хомути затягнуті так що прокладки амортизуючих властивостей вже не мають, тому всі вібрації з бензонасоса передаються на бак і на мої вуха. Так що з часом доведеться переробити кріплення на більш м`яке, можливо і перенести бензонасос з баку на жорсткий лонжерон до якого кріпиться бак. Є ще сумніви в правильності розвалу сходження, так як відчувається що машина трохи пливе на більших швидкостях. Рештою всім задоволений. на СТО коли робили антикорозійну обробку гади закрутили мені в заднє колесо шуруп, замітив коли мив машину, викрутив, а воно зразу сіло. |
|
02.06.2008, 12:29 | #2 | |
Адрес: город корабелов
Сообщений: 398
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Цитата:
2. А откуда такая уверенность, что вы сами н шуруп не наехали? |
|
02.06.2008, 13:00 | #3 | ||
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Цитата:
Цитата:
|
|||
02.06.2008, 14:10 | #4 |
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Забув додати, коли брав машину, мав можливість проїхатися в новенькому ланосі 1.4, якщо не брати шумність бензонасосу, то по шумності різниці немає.
|
|
02.06.2008, 22:26 | #5 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Цитата:
Цена интересная тока - 1.3Li металик мне стояла 31 880грн. в мае... |
|
03.06.2008, 09:02 | #6 | ||
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Цитата:
На старій таврії також машина плавала доки я не поміняв на рулювих тягах сайлентблоки м"які заводські на тверді кооперативні. Цитата:
|
|||
03.06.2008, 20:31 | #7 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Нет, люксы 1.3 без магнитолы идут щас. Просто твоя 1.2 люкс стоит 31380, моя 1.3 люкс - 31880. Сто долларов за сто кубиков дополнительных?
|
04.06.2008, 11:11 | #8 | |
Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Цитата:
|
||
23.07.2008, 14:33 | #9 |
Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Последний раз редактировалось Володимир; 18.09.2019 в 10:56. |
|
24.07.2008, 11:33 | #10 |
Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Видалив катализатор http://tavria.org.ua/forum/viewtopic...opic_view=flat
Последний раз редактировалось Володимир; 18.09.2019 в 10:57. |
|
24.09.2008, 14:29 | #11 |
Re: Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2
Зараз на спідометрі майже 1800 км, вірегулював клапана, цікаво як вони їх там на заводі регулюють, щуп 0.3 ні в один випускний не вліз, таке враження що всі регульовані були одним щупом 0.15 Різниці після регулювання клапанів не відчув.
Замінив масло, залив ShellHelix 10W40 напівсинтетику фільтр MAN великий. Після заміни масла відчутно що двигун працює краще. Перейшов знову на 95 бензин, а то із зниженням ціни і якість бензину сильно впала. |
|
26.09.2008, 10:21 | #12 |
Встановив фаркоп
Встановив фаркоп, ціна фаркопа 210 грн, при встановленні довелось трохи переробити фаркоп, тому що він був розрахований на бензинову славуту і ценральне кріплення в мене попадало якорат туди де встановлено бензонасос. Також довелося трохи познущатись над вихлопною трубою (див. фото).
Последний раз редактировалось Володимир; 18.09.2019 в 10:58. |
|
09.10.2008, 12:31 | #13 |
Re: Встановив фаркоп
1900 км. Замінив масло в коробці, залив ТАД-17и барс, кременчуцького НПЗ. Каністра 2.7 л ціна білья 30 грн. Заливав через пробку, влізло рівно 2.7 литра в притик.
Після заміни коробка замітно працює тихіше, при переключені 1-2 передача незалежно від температури гаркання немає, до заміни було. З заводу напевне лиють МАСТ, я на старій таврії після вскривання коробки залив маст, так зразу при переключенні 1-2 почала гаркати, 80 тис. на різних маслах не гаркала а тут почала. |
|
10.10.2008, 11:17 | #14 |
Re:
2000 км.
Вчора підключив комп до ЕБК, почистив помилки були дві напевне ще з заводу P1612 P0341, понизив обороти холостого ходу до 800 об/хв, при включеному дальному світлі та переодичному включенні вентилятора радіатора напруга бортової мережі залишилась незмінною 13,8 в, плавають трохи обороти, але надіюсь з часом усуну цей недолік. |
|
15.10.2008, 11:28 | #15 | |
Re:
Цитата:
|
||
24.10.2008, 12:48 | #16 |
Re: Re:
А нет фаркопа для инжекторной, чтоб не мучаться? Устанавливал сам?
__________________
|
|
25.10.2008, 10:02 | #17 | ||
Re: Re:
Цитата:
Цитата:
|
|||
27.10.2008, 10:59 | #18 | ||
Гость
Сообщений: n/a
|
Re:
Цитата:
|
||
05.11.2008, 11:06 | #19 | |
Re:
Цитата:
|
||
15.12.2008, 09:44 | #20 |
2700 км
2700 км.
Замінив свічки на Бріск Ітріум, хоча можна було і не міняти. Були проблеми із датчиком фаз (деталі тут http://tavria.org.ua/forum/viewtopic...r=asc&&start=0) поставив новий, обійшовся 60 грн. |
|
30.12.2008, 10:01 | #21 |
3000 км
3000 км, при включенні запалювання загорілась лампочка "Chek Engine", на роботі двигуна не сказалось ніяк, коли підключив комп виявилась помилка "P0505-Неисправность цепи управления регулятором холостого хода". Після обнулення помилок все ОК, видно з настанням морозів починають окислятись контакти.
|
|
10.01.2009, 00:29 | #22 |
Re: 3000 км
Всем привет! Получил в декабре Славуту по линии собеса- я тавровод с ручным управлением. И сразу
заинтересовался прошивкой ЭБУ. Сам я занимаюсь ремонтом электроники и шарю в компах, есть ноут. Просвятите, какой кабель для диагностики и прошивки нужен, где его купить, какие проги нужны и где скачать эконом.прошивку( или эконом-спорт, две в одной)? Я так понимаю МИКАС 10.3 у меня должен быть, но сам не смотрел еще. Вот тут http://filebaze.ru/category-74/ проги для прошивки нарыл (региться нужно на сайте), но какие мне нужны не знаю. Заводская прошивка не нравится, что газует сама при накате на скорости более 60км/час, да и расход около 10литров, но обкатка и зима понятно. Мне инфа нужна для моей машины и только, зарабатывать на этом я не собираюсь, не в том положении я. Подскажите кто что знает.
__________________
Мудр не тот кто много знает, а тот, чьи знания полезны. |
|
10.01.2009, 12:44 | #23 | |
Re: 3000 км
Цитата:
Можна пристосуватись и до стандартної прошивки, мене зараз в принципі влаштовує все. Після всіх операцій описаних вижче враховуючи що зима росхід в змішаному циклі з прогрівами в мене при останньому замірі склав 6.8 л/100км (аби не вректи). Заправив повний бак, проїхав 300 км, хотів залити 20 л, та все не влізло, бензин потік через горловину. |
||
10.01.2009, 23:30 | #24 | |
Re: Re: 3000 км
Цитата:
__________________
Мудр не тот кто много знает, а тот, чьи знания полезны. |
||
11.01.2009, 01:15 | #25 |
Re: Re: Re: 3000 км
Да вот же нашел http://www.masterkit.ru/info/magshow.php?num=391 USB адаптер для тюнинга инжекторных двигателей автомобиля и ничего сложного!
__________________
Мудр не тот кто много знает, а тот, чьи знания полезны. |
|