![]() |
А треба скільки?
|
Коли було 0.3 то норм.
|
Цитата:
|
Я їзжу 80-90. Одного тільки разу і то не всі випускні просіли та і то нібито в допуск. Інші рази майже не чіпав регулювання. Зараз теж вже тре регулювати, але може на весну перенесу. Щось ліньки та й холодно
|
Вчора дьорнув ліву рулюву тягу, то резина сайлентблока їздить вверх-вниз на металічній втулці, сайлентблок мейд ін Кременчук, пробіг 13 тисяч. Завод таки трохи довше ходить.
|
64500 км.
Поставив вимикач маси на АКБ, не впевнений що на довго хватить, бо матеріал цинк, то не факт що різьба в яку вкручується болтик довго проживе. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%286%29.jpg Замінив сайлентблоки на рулювих тягах, резинки виробництва мейд ін Кременчук, зносились дуже швидко, на лівій навіть резина відділилась від сталевої трубки в середині, на заміну взяв АвтоЗАЗ. Тепер колеса реагують на найменший рух руля, раніше був добрячий люфт. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg |
Як не забуду, завтра покажу свою версію клеми, було на Славуті, зараз таке ж на Хвіяті.
Ось таке- ексцентрикове кріплення від дитячих самокатів маде ін Китай. Шпилька зліва обрізається по товщині клемних вух + дві шайби + гайка, різьба нарізається під гайку, часто там М5 ідеально. Клема затягується намертво, знімається при нужді з АКБ моментально. https://a.radikal.ru/a23/2112/a7/af288b639343.jpg Ось так: https://c.radikal.ru/c40/2112/17/3a4df3542baa.jpg |
З'явилась тріщина у патрубку відсосу картерних газів, за оригінальний просять більше грошей ніж за аналогічний патрубок до мерседеса, то в місцевому магазині за 30 грн купив комплект патрубків пічки від класики, короткий по формі 1:1 з рідним, але довший кінець на 1-13,5 см довелось обрізати.
https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/86_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/87.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/88.jpg |
Хто читав раніше ботовик, то пам'ятає що я писав що після установки всієї вихлопної системи від босала, вірніше після того як були встановлені останні дві частини штани та глушник, появилось сильне гудіння в певному діапазоні обертів, і як виявилось джерелом гудіня була не вихлопна труба, а корпус повітряного фільтра https://forum.tavria.org.ua/showpost...&postcount=429 . Заміна штанів тільки частково зменшила гудіння. Для заміни глушника не було ні бажання повзати під машиною ні часу, тому було куплено для експерементів корпус повітряного фільтра для боротьби з джерелом звуку.
На першому етапі експеременту було в корпус вживлено три болти щоби зв'язати жорстко верхню і нижню стінки корпусу. Але результат виявися навіть гіршим ніж було, тому що новий корпус на відміну від старого ще не був від температури трохи сплюснутим і його внутрішній об"єм був трохи більшим за старий, а на старому гудіння пропадало тільки при сильному натисканні на верхню стінку добиваючись часткової деформації. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/89_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/90.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/91.jpg Так як верхня стінка під час гудіння не вібрувала, то вирішив спробувати наклеїти вібру на нижню стінку. Трохи стало тихіше, але гудіння не зникло. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/92.jpg Далі вирішив укріпити нижню стінку за допомогою куска металу та товстої резини, резину ставив для зменшення внутрішнього об'єму корпуса. Після цього етапу якщо сидіти на передньому пасажирському сидінні, то гулу більше з бокового вікна не чути, але його таки ще було чути на водійському сидінні. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/93.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/94.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/95.jpg Останнім на сьогодні етапом, була зміна частоти резонансу всього повітрепровода від дроселя до фільтра шляхом збільшення довжини цього повітрепровода. Для цього в приймальну трубу корпуса фільтра було вставлено кусок труби, яку виготовив із використаного корпуса силіконового герметика. В результаті до 3200 обертів на яких їздив гулу в салоні більше не чути. Якщо відкрити капот і дати трохи обертів, то під рукою чути як вібрує верхня стінка корпусу фільра, але частота там низька, тому можливо через це не слух не сприймається, при нагоді додам там ще два болта щоби зв'язати з нижньою стінкою корпуса. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/96.jpg |
мороз сегодня. минус 16. Завелся на газу, норм, обогрев есть редуктора но и без него хорошо. Зря мутил получается. Но это такое. За печку хочу сказать. у меня улитка 2108. На 1 дует точно сильнее вашей на первой. Казалось бы хорошо, но не резиновый наш движок. Если при минус 2- минус 3 на хх температура подходит к открытию термостата и там застывает, то в такой мороз на хх максимум 75! а от 70 до 75 какпец медленно растет. Чтоб было 80 и выше для открытия надо хотя бы 40 ехать. Тоесть в таком режиме печка вытягивает все тепло полностью, а если ехали и стали в пробку - будет температура падать даже если мороз ниже 16. на выходе температура при прогретом приближается к 36-40, тогда как в минус 2-3 можетт 43-47 быть. Как-то так. И это ж все на газу, на бензине то еще меньше тепла было бы. Датчик запихнул в воздуховод на окно, если что. С центральных почти то же самое обычно показывает. Радиатор основной полностью закрыт. поездки по городу до 10км не требуют при отрицательной температуре открытого радиатора. Все на прогрев слона уходит
|
Цитата:
https://banga.ua/img/acat/acat_sng/data/zaz/1102/91.gif https://zapchastizaz.com.ua/img/cms/torpeda-tavria.jpg |
65450 км.
Поставив новий акумулятор Форсе 50А, ціна питання 1450 грн., плюс 320 грн., доставка Новою поштою з міста Дніпро. Стара 11-ти річна веста хоч і ще крутить, але вже доживає своє, якщо забути відключити масу, то через тиждень простою відчувається до двигун крутить важкувато, хоча думаю ще один черговий цикл десульфатації, і до наступної зими вона точно дотягне. https://slavuta-club.info/wp-content...40275bdc0a.jpg |
А скільки ж жере начинка авти?
|
Цитата:
|
Фігасськи?! Звідки так багато?
|
Цитата:
|
На рахунок 200-300 мА я збрехав, тільки що поміряв, то цифровий тестер показує 0,03-0,04 А, тобто 30-40 мА, судячи з того що цифри постійно міняються то щось порядка 35-36 мА.
|
Так це ж єнча пара кальош!
|
Цитата:
П.С. Правильніше буде "ЗовсІм єнча пара кальош". |
Цитата:
|
Не впевнений що мій тестер міряє міліампери, тестер в мене типу як на малюнку, але щоби він колись в мене показував міліампери, то такого ще не було.
https://content2.rozetka.com.ua/good.../225199072.jpg |
Цитата:
https://cdn.lifehacker.ru/wp-content...1565975472.jpg |
Тільки що пробував, не працює в моєму тестері цей режим, десь в дома має бути стрілочний міліамперметр з шкалою до 100 мА, попробую ним.
|
Цитата:
|
Завжди треба починати з максимального значення- 10/20 ампер, потім переходити на нижчі ступені з переводом щупа в гніздо В, мА. І навіть на ступені 10 А можна побачити оті 10 мА, чи 20...
Завжди при подачі напруги від АКБ струм великий, потім, з часом падає. Оті півхвилини і треба витримати. |
Текущее время: 03:56. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.