![]() |
Цитата:
|
Цитата:
Так же и ГРМ: что то мозг начало иметь - поменял ремень, ролик, помпу. Со славутой такое не катит т.к. то шо стоит с завода лучше не трогать пока оно не сломается окончательно ;-). Но если помпа навернулась не поменять ремень и не перепаковать в ролике подшипники было зря. |
Відірвалась кришка розетки фаркопа, вирішив від металічних розеток відмовитись, то взяв пластмавосу китайську, якість виконання на висоті.
https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/96513/0001.jpg https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/96513/0010.jpg https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/96513/0019.jpg https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/96513/0028.jpg |
Цитата:
але таки кращий варіант, ніж металева розетка. |
Цитата:
|
напомните пожалуйста на базе чего вы сделали магнитный датчик уровня газа в баллоне. Откуда с бу дешевых запчастей можно выковырять платку с магнитным энкодером? Не помню в какой теме вы писали об этом, а в бортовике не вижу/не нашел
|
Цитата:
http://www.vtnauto.com/images/3302.jpg |
спасибо! а они все магнитные, если такой купить, то там точно будет магнитная микруха?
|
Цитата:
|
Спасибо!
|
Цитата:
https://s18.postimg.org/lriv2mxtx/P5170235.jpg https://s18.postimg.org/dnaqxwbet/P5170236.jpg https://s18.postimg.org/q37grn4qt/P5170237.jpg https://s18.postimg.org/udm4n89tx/P5230238.jpg хостинг картинок |
что изменилось кроме отсутствия доступа пыли? шум? вибрация дверей? Повлияло?
|
Цитата:
|
Дуже цiкаво. Чекаю на вiдгук.
|
Цитата:
|
Ссылку можно на уплотнитель на Али?, и сколько метров на машину ушло?
|
Цитата:
|
А метров сколько? Кстати, вы случайно не решали проблему шума завыхрений воздуха вверху задней ляды? вижу вы о комфорте в авто заботистесь основательно, я себе возможно позволю машиной занятся уже этим летом, а может и следующим. Вот может уже через неделю гудящий с момента покупки машины подшипник ступици наконец заменю))))))
|
Цитата:
|
3 метра на две стороны? Как то по памяти машина длиннее и выше мне казалась ))))
|
Цитата:
|
а, теперь понял.
|
Робив вчора тестдрайв на трасі, то з боків більше нічого на вуха не тисне, але враховуючи те що боковий шум більше не притуплює слух, складається враження що стик ляди тепер шумить в два рази сильніше, особливо якщо їхати проти вітру. Буду пробувати ще на ляду клеїти.
|
Ляду даже я слышу, а у меня гудящий левый ступичный передний, плюс почти ничего с шумовиброзащиты. Я видел на крышу в районе ляды типа спойлер для теста клеили, чтоб поток вверх подбрасывать над щелью ляда/крыша, и это им помогло, речь об эстетике там не шла, а что в итоге придумали хз. Полность заклеить нельзя же, там для вентиляции отверстия, хотя может вы што-то уже придумали(в багажнике клапана куда-то врезать в проделанные отверстия, как у всех иномарок)
|
Цитата:
Цитата:
Вентиляція буде через бокові зазори. |
боковых в дверях? а доступ воздуха через дверные карты как вы сделаете? В стоке вроде я так понимаю, чере отверстия для ручек открывания дверей и через неплотности прилегания, другого же нет вроде....
Я у вас на фото заметил распорку между стаканами, которая позволяет ставить запаску. Это заводское? Ссылку не трудно найти? |
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
вот |
спасибо, присмотримся.
|
Цитата:
|
Пробив переднє колесо, а так як вібрації руля на запасці з камерою і без грузиків були майже не відчутні в порівнянні з відбалансованим колесом, то вирішив перевірити як відбалансоване колесо. Для цього нашвидкоруч зробив таку приспособу.
http://vlad5229.narod.ru/forum2/294.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/295.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/296.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/297.jpg В результаті зовнішній грузик 40г залишився на місці, а внутрішній 50г викинув. Вчора на хорошій трасі розганяв до 120 вібрацій можна сказати що нема, ледь замітне, але то напевне від другого колеса. Я вже думав міняти резину, якісь непонятки з балансуванням таврійських коліс. На шиномонтажі колесо не балансували повторно, по мітках поставили скат на те саме місце. |
Прикупив собі нові заводські подушки, зразу трохи протюнігрував, підігнушви упори тим самим зменшивши зазор порядка до 2 мм. Трохи дістала розкачка двигуна, на передній подушці зазор був великим, що можна мізинець просунути. Поставив поки що тільки передню, після установки зазор між упорами збільшився десь до 4 мм візуально. Задню ще не ставив, бо треба знімати лижу, болти там пластилінові і вварені гайки на кузові деформовані, після відкручування треба мітчиком проганяти різьбу в кузові і крутити нові болти, а з доступом там трохи напряг, то треба себе підготувати морально до такого обсягу робіт.
Подушки дуже м"які, в порівнянні з рідними що поставили на конвеєрі різниця велика. про наявність вібрації на ХХ можна судити тільки по лівому дзеркалу і ричагу КПП. http://vlad5229.narod.ru/forum2/301.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/302.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/303.jpg |
42600 км.
Тріс черговий тосольний бачок, але тріс так, що рідина попала в жгут проводів що йде до мікаса і зробила на коврику калюжу. З рідними бачками я вирішив більше не зв"язуватись, бо живуть вони в мене максимум 3 роки, то купив бачка від шкоди октавії. Ціна питання з доставкою 210 грн. Залишилось спаяти якогось адаптера на датчик, бо в ньому нема геркона як в таврійському, а тільки два контакти купаються в тосолі. Бачок трохи вищий за рідний, пробка знаходиться вище підкапотного, тому хто надумає ставити на таврію, то може не влізти, так як на славуті вищий капот. http://vlad5229.narod.ru/forum2/305.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/306.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/307.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/308.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/309.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/310.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/311.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/312.jpg |
На тавру стает такой бачок, только с другой пробкой. Проверено на себе.
https://shop.polosedan.ru/image/cach...25-500x500.jpg |
Цитата:
|
Насчет крепления лыжи к кузову сзади рекомендую вкрутить шпильки и прихватить сваркой. Себе когда-то на таврии так сделал когда сорвалась одна резьба. И снимать-ставить лыжу потом удобнее.
|
Цитата:
Цитата:
|
Так як в процесі монтування АКБ він постійно зачіпав за гідрокоректор лівої фари, в місці вставляння штифта пластмаса отримала тріщину і тосол успішно витік. Рідного на заміну гідрокоректора не знайшов, тому був куплений і успішно встановлений від ВАЗ-2108.
https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/7217/0001.jpg Частина що має бути в салоні трохи інша, тому довелось трохи пошаманити щоби гідрокоректор не виглядав в машині інородно. http://vlad5229.narod.ru/forum2/313.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/314.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/315.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/316.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/317.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/318.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/319.jpg Трубки до циліндриків трохи коротші ніж рідні, протянути їх під радіатором не вдалось, розмістив над радіатором. Якщо хтось надумає собі на машину брати, то підійде тільки на люкс, в стандарті трубки довгі, то не дістануть точно. http://vlad5229.narod.ru/forum2/320.jpg |
43000 км.
Трісла пружинка в ручці відкривання водійської дверки, замінив на нову, ціна питання 44 грн. https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/10180/0001.jpg |
44000 км.
Черговий раз зробив своєму акамулятору веста десульфацію перед 7-ю зимою, надіюсь він її переживе. Крутив слабо, заряжався моментально, заряд довго не тримав, зараз крутить як новий. |
Цитата:
|
Цитата:
Перед використанням такої зарадки, амумулятор обов"язково зарядити звичайною зарадкою, тоді процес іде швидше. Моя зарядка виглядає так. http://vlad5229.narod.ru/forum2/271.jpg |
Цитата:
Тиристор похожий валяется в хозяйстве, правда радиатора под него нет... Греется сильно? |
И это все под напряжением сети??? Круто!
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
А где можно раздобыть диод 1.5KE, может с чего выпаять можно или заменить чем-то? |
Цитата:
|
Цитата:
|
Маркировку тиристора можно?
|
Цитата:
|
Цитата:
http://s018.radikal.ru/i523/1711/59/62c302816a47.jpg |
Владимир, а после окончания зарядки вы не пробовали очень быстро сразу после снятия клемм померить ЭДС? Не помните, сколько было? Не было ли там часом больше 16 в первые пару секунд
|
Цитата:
|
спасибо, это даже более информативно(измерение при зарядке) Я думал вы этого не делаете предосторожности ради(тестер жалко)
Собрал себе дробилку. CD4093 плюс два в паралель irf530 - генератор, который примерно с частотой 400герц и Кзап 10 процентов разряжает на аккум три конденсатора суммарной емкостью 15мкф, конденсаторы заряжаются через лампу 24В 10ватт от трех БП суммарным напряжением 19+19+18~56вольт. Итого потребление тока 300мА(один БП с амперметром, можно смотреть) Конденсаторы пленочные, 4.7 *100вольт, коричневые, такие на первичке по высокой частоте в каждом комповском БП стоят. Транзисторы горячие, но до 100 градусов, без радиатора. Броски тока нечем мерить, точнее лень, а вот броски напряжения на клеммах аккума измерил, в момент коммутации напряжение на клеммах подскакивает до 27примерно вольт, тонкие иголочки. Фото осциллограмм есть, но ничего интересного. вот здесь http://moto.w6.ru/uploads/posts/2008..._povorotov.png схема реле поворотов, она от мота у меня осталась. выходы ее паралелим, а второй провод берем минус микросхемы, в итоге реле превращается в реле для постоянного тока с соблюдением полярности, плюс транзюки в паралель. Полезно оно или нет узнаем позже, пока одно ясно, аккум перестал набирать плотность при постоянном токе 1а, две банки чуть похуже, если с дробилкой доберет при срелнем импульсном 300мА, значит толк точно есть. Правда может 27 вольт мало.... |
Вложений: 4
Добрался до фоток, может кому интересно, если нет - можно удалить, бортовик все-таки. Видны иголки напряжения на клеммах, и видно напряжение на кондере. Примерно также у вас, но по идее 50 раз в секунду и с паузой на полпериода
|
Вы знаете, вот околонулевая температура, я на слух очень хорошо помню, как при двухнедельном простое обычно крутит мой аккум. После дробилки ударными токами таки есть большая разница, вольтметр при заводке мигает светодиодами 10,5, 11 и иногда даже 11,5 проскакивает. Ну не было такого раньше. Посмотрю при первых отрицательных температурах, что будет. Простое кипячение, которое хоть и поднимало плотность такого эффекта не давало. Но подожду моозов. Вам могу порекомендовать сделать что-то подороже и лучше, ведь у вас таких импульсов всего 100 раз в секунду, не более. Мое видение - удобно делать это используя например блок питания от ноута, думаю у всех он есть, у меня так три. Дальше нужно собрать преобразователь напряжения, чтоб он давал на выходе 100вольт(если больше - дохнут кондеры, по постам с фото первопроходцев это видно), потом генератор на пусть те же 400-2000, много наверное плохо, абсолютно хз, который заряжаемый кондер будет пощными полевиками коротить на аккум. А тиристороно ламповая схема имеет большую постоянную составляющую, которая просто кипятит аккум. Тиристор гахнул по аакуму током кондера в несколько сотен ампер, а потом ждет окончания полупериода чтоб выключится, при этом через лампу постоянный ток просто так течет в аккум. Но факт остается фактом, стартер маслает почти как летом, а летом при заводке аккум держит 11,5Вольт, этим летом мерил. Могу сказать спасибо, за много постов по этой теме, которые меня, скептика, заставили повторить пусть и с изменениями эту приблуду, в свое время также множетсов постов Бузяна заставили меня перевтулить редуктор, о чем не жалею.
|
Пройшло майже три роки відколи поставив газ, то вирішив замінити фільтри. Фільтр рідкої фази на половину грязний, продувається дуже легко, можна було ще років 3 їздити. Фільтр газоподібної фази грязніший, але сухий, без масляних відкладень.
http://preview.ibb.co/n9OVnn/1.jpg http://preview.ibb.co/i8tkL7/2.jpg http://preview.ibb.co/mFbSYS/3.jpg http://preview.ibb.co/neJwSn/4.jpg http://preview.ibb.co/igx1tS/5.jpg http://preview.ibb.co/nwM5L7/6.jpg |
45175 km
Заміна чергового датчика фаз, взяв "Автотрейд", попередній виявляється був такий самий, прожив 4,5 роки. Ціна питання включаючи доставку 120 грн. https://detali.zp.ua/uploads/photo/b...11G_100227.jpg |
Перезувся на літо, по трасі враження в порівнянні з зимовою гумою що в двигуні додалось конячок.
З неприємного, відламалась пластмасова ручка замка дверки багажника. http://jabiki.ru/files/products/tavr...99936af13b303a |
Цитата:
|
Цитата:
|
Имеет смысл держать это в запаснике? Просто батя инж купил славуту, надо собрать маленький тревожный чемоданчик, если есть смысл
|
Цитата:
|
Дякую. А що може порекомендуєте мати з собою? 2009 год 1,3 інж сама проста панель.
|
Цитата:
З цього списку я поки що тільки запасним ремнем ГРМ скористався. |
Застрахувався, авто 345,60 грн., причіп 117,50 грн.
|
По мнению Киева очень у вас дешево
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Заміна ременя ГРМ зимою в опівночі дала зрозуміти що під капотом бракує підсвітки. В якості підсвітки вирішив використати світлодіодну стрічку.
Приклеїв під ребром жорсткості, так щоби світло не світило в очі, провід протягнув в середині ребер жорсткості. http://vlad5229.narod.ru/forum2/332.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/333.jpg Щоби не мудрувати з запобіжниками, підключив до сигнала, на клему що йде до руля. Вимикач помістив в металічну коробочку, щоби на нього не попадала вода. http://vlad5229.narod.ru/forum2/334.jpg Ричажок вимикача зправа біля гідрокоректора, над АКБ. http://vlad5229.narod.ru/forum2/335.jpg Ну і власне результат, як воно світить в темноті. http://vlad5229.narod.ru/forum2/336.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/337.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/338.jpg |
Хорошая идея с лентой, больший охват в сравнении с точечным (с одной лампой).
Себе тоже подумываю. |
Цитата:
http://vlad5229.narod.ru/forum2/335.jpg |
Если с синим оттенком то 4000К и больше, при таком свете действительно плохая видимость. И домой и в машину для меня лучьше 3000-3500К (теплый белый или желтый) глазу приятней, по типу ламп накала.
|
Цитата:
|
46330 км.
Помер регулятор напруги на генераторі, причому тупо коротнув ключ, скільки обертів даєш, стільки і напруги видає генератор. Поставив назад рідний на 14в. Важкувато йому напевне в жару було, аж наклейка сплавилась. http://vlad5229.narod.ru/forum2/346.jpg Скачки напруги вище норми при поломці регулятора напруги не пройшли без наслідків, центральний замок перестав реагувати на брелки. Сьогодні повторно після повторної прив"язки їх до модуля керування все запрацювало. ----------- Після 20-ти тисяч пробігу відрегулював клапана, в процесі замінив прокладку під кришкою. Прокладку брав АвтоЗАЗ, вона не гладка, а з обох сторін має по периметру виступи. https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/10265/0010.jpg Вигляд під клапанною кришкою, 43 тисячі на маслі ShelHelix 10W-40 HX7. http://vlad5229.narod.ru/forum2/347.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/348.jpg Щоби не мучатись при зборці і наступних ТО, замінив два болти клапанної кришки. Раніше було важно там крутити, а з газовими форусунками доступ ще гірший. http://vlad5229.narod.ru/forum2/349.jpg |
46600 км.
Чергова заміна масла і фільтрів, ціна питання 564,95 грн. Як завжди скуплявся на гуртовні "Все до авто" (хто тернопільський то знає), але цього разу мене чекала неприємна несподіванка, виявляється якщо брати товар у них в магазині, то ціна на 12,5% вища від того що на їхньому сайті. Не досить того що магазин знаходиться фіг зна де, дорога на під"їзді до магазину така що можна колеса загубити, то ще й ціни вищі. Більше до них не поїду, краще через нет буду замовляти, хай трятяться на упаковку і доставку до складу Нової пошти. Також поставив прокладку під піддон, бо з заводу не було а на герметику зекономили, то трохи масло сопливило, заодно і поміняв подушку під двигуном зі сторони водія. |
тоже сопливит. Немного по стыку прошелся герметиком, но со сторонры коробки не достаю. Это ж лыжу снимать надо, чтоб поддон скинуть? или так можно подлезть, чуть только приспустив немного поддон?
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
|
46800 км.
Дійшли нарешті руки до системи охолодження. Злив з машини чорний тосол, який залили ще на конвеєрі, і я кілька разів доливав свіжого коли лопали бачки. Зняв термостат, і разів 8 промивав систему доки вода не стала чистою. Один раз додав 100 грам лимонної кислоти, почекав доки двигун попрацює на ХХ до включення вентилятора, після чого грязу воду злив, і коли двигун остиг залив воду з питтєвою содою щоби погасити залишки кислоти. Після зливання води з содою, алюміній в середині блистів. http://vlad5229.narod.ru/forum2/359.jpg Так як долитий тосол аляска роз"їв прокладки, то замінив прокладку під сопілкою, під проставкою термостата на цей раз прокладку не ставив, обмежевся одним герметиком. Замінив вивід з проставки термостата на малий круг, так як тосол зверху трубки в місці контакту з патрубком зробив раковини. http://vlad5229.narod.ru/forum2/360.jpg Донором трубки на цей раз став носик від крана умивальника, там латунна хромована трубка діаметром 16 мм. На фото те що від неї залишилось. Логічніше було ставити цей кусок, але щось побоявся що буде заважати датчику температури, хоча можна було на кілька градусів повернути щоби був доступ. http://vlad5229.narod.ru/forum2/361.jpg Клеїв як і попереднього разу на спеціальний клей для систем охолодження. Пишуть на упаковці що розлито в Польщі з бочки надісланої з США. http://vlad5229.narod.ru/forum2/362.jpg Щоби виключити будь яку можливість витягування трубки з проставки, після застигання клею, внутрішній кінець трубки розвалцював з домомогою віськи від заднього колеса велосипеда. http://vlad5229.narod.ru/forum2/363.jpg Також замінив радіатор пічки на ДААЗ в червоній упаковці. Заміна радіатора це ще той геморой, черв"ячні хомути ніяк мені не влізни, то ледве поставив на місце рідні стрічкові. https://images.ua.prom.st/1122494737_w857_h642_1.jpg В систему залив тосол Addinol що брав у Buzyan-на, з моїм шкодовським бачком, влізло 5,75 літра. Зараз бігаю кожного дня з фонариком і шукаю місця підтікання підтягую хомути, бо кілька днів рівень в бачку падав, хоча явних підтікань не замічено, тільки волога на патрубках. Заліз вчора подивитись чи нема часом підтікань на помпі, то виявив прослаблений ремінь ГРМ, через два роки після установки просів що натягу не було зовсім. |
Ну если жидкость стала такая темная жрало алюминий самое уязвимое место металлическая окантовка ГБЦ далее трухнет арматура в прокладке и будьте морально готовы к пробою прокладки ГБЦ.
|
Цитата:
Просідання тосолу в зараз ніби зупинилось, тільки ще на редукторі патрубки потіють. |
Замінив лівий задній підкрилок, рукожопи на СТО коли купляв машину поставили його так що при загрузці колесо терло по підкрилку, як результат він протерся. Якість підкрилків вже не та що 10 років тому, раніше їх робили з пластмаси товщиною 2 мм, теперішні мають товщину 1.5 мм.
Поставив під пріороопори проставки товщиною 2 мм, бо в автозаза проблема вибити на стакані рівний отвір, то опора стояла зі зміщенням так як рідні центрувались по трьох отворах кріплення. Розвал трохи змінився по трасі на нерівностях відчувається що машина не тримає дорогу. http://vlad5229.narod.ru/forum2/364.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/365.jpg Випадково знайшов причину малої продуктивності радіатора, його частково забило насінням трав, пробував пилососом чистити то не витягує, буду пробувати мийку високого тиску зі сторони двигуна. http://vlad5229.narod.ru/forum2/366.jpg |
тонкий поролон над печкой ощутимо не уменьшает продувку салона(но в ливень больше стекла потеют). Чтоб поролон не проваливался к крыльчаткам - нужна сетка с размером клетки 1см плюсминус. несколько лет так езжу, пыли в салоне на порядок меньше, да и семки радиатор не забъют. Моя рука пролазит, чтоб поролон норм менять над печкой со стороны капота, вернее не менять, в простирнуть и заложить заново
|
Цитата:
|
УПС. я про печку чет подумал сходу
|
Снимал вентилятор и радиатор без высокого давления промылся насосом со скважины на даче.
|
Цитата:
|
а зубочисткой поковырять?
|
Цитата:
|
если оно влезло туда, то вылазить ему будет удобно тем же путем. Напрашивается крючек с медной проволки удобного диаметра, который просовываем, захватываем семку и тянем к выходу....
|
Цитата:
|
Викулупав з радіатора все що бачив і можна було дістати, потім з переду пройшовся по радіатору мийкою високого тиску. Як результат, якщо раніше на ХХ вентилятор включався і працював довго і нудно доки температура впаде до 92-х градусів, то тепер секунд 30, і температура падає до робочої температури термостата, тобто до 87 градусів.
|
48787 км.
При вимкненні стартера появився зайвий шум, були підозри що заклинила обгінна муфта в приводі стартера. Вскриття показало що з приводом стартера все добре, тільки в середині стартера багато мусору і жодного натяку на змазку. Все вичистив і вісь в місці контакту з втулками мазьнув трохи літолом. В результаті стартер працює значно тихіше, і на холодний двигун крутить шустріше, зайвий шум пропав. |
Смазывать литолом стартер не желательно, в морозную погоду он сильно густеет, ухудшиться холодны запуск. Мажу обычным маслом что в двигатель или в коробку.
|
В нескольких источниках тоже читал что такую пару трения можно мазать жидким маслом.
|
Вже пропало, знімати більше не буду.
|
49000 км.
В кінці року машина відмовилась працювати на газі, бортовий показував дуже бідну суміш, після безуспішних пошуків причини в електроніці вирішив що пора чистити форсунки. Були маслянисті відкладення на клапанах зі сторони ресивера нагар на дюзах, також малий хід клапана 0,28 мм на двох форсунках. Після чистки форсунок і встановлення зазору в розмірі 0.4 мм, я знову на газі. В ході колупання електроніки виявив неправильну розводку плат на датчиках тиску, так як на старих платах добавилось трохи сопель, то вирішив переробити і поставив на з"єднання датчиків герметичні роз"єми. http://vlad5229.narod.ru/forum2/373.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/374.jpg |
50250 км.
Замінив лівого краба. |
Текущее время: 12:51. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.