![]() |
Цитата:
|
А ще більше отут- https://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=3671
То просто нашу зубчасті колеса трохи не дорізані, бо ремінь вершиною зуба зовсім не повинен торкатись нічого і працювати тільки бічними сторонами. Таке і в імпОртних є- одні ремені і колеса тихо працюють, інші треба підбирати. |
56630 км.
Замінив ремінь генератора, до того недавно поставив "Майстер( Z )" https://detali.zp.ua/ua/catalog/5767...10h710_master/ то за деякий час вилізла арматуа, я її обрізав, а вчора глянув знову лізе, то вирішив замінити. Той ремінь від самого початку був якийсь неправильний, при повністю відпущеному генераторі я його ледве вставив, і після установки при відпущеному болті на генераторі він зразу був натягнутим. Не виключено що і через це в процесі установки була пошкоджена арматура. https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/57671/0001.jpg Замінив на румуньського боша, до цього питань небуло, зразу став як потрібно. https://detali.zp.ua/uploads/photo/b...12G_101624.jpg |
теж бош стоїть. Був куплений в 12 році про всяк випадок, поставив декілька років тому, 3-4. Все норм.
|
Виявляється що попередній раз я з розміром лоханувся, правильний розмір 10Х725, тому то і новий ремінь наліз без проблем, а попередній був від ваза, 10-710.
|
Це щоб по колдовибоїнам менше руль з рук виривало? Ви пишете, що шуму від підвіски в руль менше стало, а це скоріше за все тому, что той амортизатор це болванка на резиновому підвісі, тобто виконує роль вібродемпфера, про який недавно вам писав. якщо якісь грузики на поворотний кулак причепити коло низу аморта через резину, то шуму буде ще менше, але ні, я вас ні на що не підбиваю ))))
|
Так хто від кого пішов- Мерс від Таврії, чи навпаки? А не занадто отаке- авто з масою втичі більшою і напевне- з підсилювачем, є донором для Таврії?
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
|
Тут відгуки по демпферу на ВАЗ, https://www.drive2.ru/l/1649694/ https://www.drive2.ru/l/8359337/ напевне з ними погоджусть що трохи тугіший руль коли крутити руля на місці, хоча не розумію як вони це відчули коли авто з підсилювачем.
|
1- так-то "российские гонщики"!
2- на фото- звичайна рульова колонка, де там підсилювач? 3- на зубилах є ще одна опора рейки, в Таврі нема. |
Нє, демпфер це класно. Але краще б хтось придумав як зробти щось тиау сервокерма, коли зусилля на останньому зростає пропорційно щвидкості.
|
57970 км.
Додав трохи тишини своєму вихлопу, бо як показала практика, карбовий вихлоп від Босал на двигуні 1.2 своїм бубнінням давить на мізки. Доварив банку на глушнику, для бажаючих повторити описую процес, конструкцію банки робив по вже перевіреній конструкції. По результатам, коли запускаю в гаражі двигуна, то чую шум двигуна з під капоту, а не сильний гул вихлопу, при їзді із збільшенням обертів двигуна звук вихлопу пропадає. Єдине що коли я ще минулого року поміняв рідні штани на штани від босалу, на певних нагрузках в діапазоні обертів 2600-3000 появився якийсь гул, який іде із сторони резонатора, то його ще трохи чути, але то треба поексперементувати, можливо для газу на цих режимах замалий кут запалювання. Круги на бокові стінки, половинки на перегородку. http://vlad5229.narod.ru/forum3/435.jpg Круги розрізаємо навпіл та приварюємо на сопілку, місця розрізу зварюємо. http://vlad5229.narod.ru/forum3/436.jpg На відстані 1/3 від стінки із сторони входу, робимо проріз труби по товщині металу пергородки приблизно до половини і вставляємо половинку перегородки, товщина прорізу має максимально бути наближеною до товщини металу перегородки, інакше при зварюванні трубу потягне в сторону і її викривить. http://vlad5229.narod.ru/forum3/437.jpg Приварюємо з обох сторін перегородку до друби. http://vlad5229.narod.ru/forum3/438.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum3/439.jpg Робимо розріз з протилежної сторони від привареної перегородки. http://vlad5229.narod.ru/forum3/440.jpg Вставляємо другу половинку і обварюємо з двох сторін. http://vlad5229.narod.ru/forum3/441.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum3/442.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum3/443.jpg По всьому периметру перегородки робимо прорізи на однакову відстань. http://vlad5229.narod.ru/forum3/444.jpg Утворені лопаті повертаємо на 45 градусів. http://vlad5229.narod.ru/forum3/445.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum3/446.jpg Сверлом 6 мм сверлимо з кожної сторони перегородки по 50 отворів, хто хоче більшої тишини то можна сверлити по 45 отворів, бо площі труби діаметром 39 мм відповідає 43 отвори діаметром 6 мм, я в своїй конструкції трохи прорахувався. http://vlad5229.narod.ru/forum3/447.jpg В себе те що чорний метал то трохи покрасив. http://vlad5229.narod.ru/forum3/448.jpg Надягнув зазделегідь скручений в трубу лист металу взятий із бокової стінки старенького компа, лист металу обмотав резиною з камери велосипеда щоби добре стягнути, і на стику зробив кілька отворів щоби скріпити заклепками. Всі стики промазав сантехнічним силіконом, поки що тримається, якщо буде розгерметизація то пройдусь по стикам зваркою. http://vlad5229.narod.ru/forum3/449.jpg |
я обгорнув у себе резонатор мінватою з фольгою та проволкою обматав. звуку від вихлопу в передній частині менше набагато, обгонув не повністю, тільки зі сторони дна автівки. Планую повністю, мінвата з фольгою добре зминається під проволокою та не багато потовщує резонатор.
|
От под ним и будет гнить...
|
Это жаркая запчасть, влага испаряется. А если и будет - пусть, мне тише хочется. К слову в иномарках штаны обернуты чем-то таким до самого низа подкапотки, тоесть даже брызги туда точно достанут от луж
|
Може хто в бортовик сюди зайде за пічку читнути. Зібрав до купи 2108 моторчик, може займусь вже накінець установкою...так от без перекриття вихідного отвору при 12в він зносить все і бере майже 13! Ампер. Якщо повністью перекрити вихід, то струм падає до 4.5Ампер. Ну а при роботі коли дути буде через радіатор повітря, буде десь посередині близько 8 ампер мабуть.
|
Лайфхак для тих хто не знає який шампунь купити для мінімийки, рекомендую рідину для миття посуди "Sarma", після автошампунів машина в мене якщо після мийки не витерти воду залишалась в сильних плямах, а якщо витерти то в дрібних, але плями були всерівно, після сарми нічого не витирав, то і плям нема, вікна блистять, і пластик чорніший. В баночку піногенератора заливою до 50 мл рідини, потім добавляю до повної баночки води.
https://slavuta-club.info/wp-content...%20%287%29.jpg https://www.watsons.ua/medias/sys_ma...-BP-825732.jpg |
Одна справа- мити посуд, інша- авто, і де гарантія, шо воно в щілинах не почне боком вилазити?
Вже давно відмовився від всілякої хімії для авто, вода та щітка, і ні на Славуті за 12 років, ні зараз на Фіаті за 14 ніде і сліду корозії. |
В порівнянні із зимовою сіллю на дорогах рідина для миття посуду ніщо, щіткою можна, але на автомобілях виробництва автозаз така ніжна краска що пальцем потерти по машині залишаються царапини, що вже говорити про щітку.
|
Саме мяка волосяна щітка, бо дрантя чи поролон- не гірше наждачки. А втім- кожен миє як вміє.
|
Цитата:
https://ua.all.biz/img/ua/catalog/6741884.jpg |
58930 км.
Черговий раз переконався що коли я віддаю свою техніку в ремонт стороннім рукам, нічого з цього за один раз не виходить. Хотів було написати довгу історію як я попав на це СТО, але думаю на,,г воно кому треба. По стенду ніби все зробили красиво, але ще на СТО я запідозрив неладне в початковому куті розвалу правого колеса +44 хвилина та те що під правим колесом підставка знаходиться нижче ніж ліва, хоча розвал там не може бути таким великим, так як минулий раз його виставли +12 і він міг піти в плюс тільки при боковому ударі, також відбиток на протекторі після вивороту руля в сторону показує величину плеча обката 2мм що відповідає такому розвалу. Зразу по трасі ніби їхала добре, але вже потім поїздивши замітив що таки трохи тягне в сторону, вчора поміряв кути, і я таки був правий, ліве колесо розвал нуль, а праве приблизно -15 хвилин, виходить ота різниця у висоті проставок дала такий перекос. Доведеться десь в іншому місці переробляти. https://slavuta-club.info/wp-content...120_155329.jpg |
Очень сомневаюсь, что 15 минут могут как-то отразиться на ездовых качествах. На сайлентблоках рычагов, крабов и опоре стойки побольше гуляют колеса думаю.
Делаю развал в гараже линейкой и отвесом, за 90тыс. пробега ниразу никуда не тянуло износ резины равномерный. |
Цитата:
https://lh3.googleusercontent.com/pr...CsEh5xuMhRtSYw Цитата:
|
59030 км.
Черговий розвал/сходження, на цей раз таки виішив робити сам, бо толку з тих СТО нема, то гайки не дотягнуть, то різьбу позривають і забудуть сказати, то стенд не відкалібрований. Зробив собі отаку штуку щоби міряти розвал та сходження, розвал міряю з допомогою рідинних датчиків рівня, а сходження з допомогою лазера та двох лінійок з переду і ззаду машини, по різниці відстаней між точками на лінійці беру тоді з таблиці сходження. https://slavuta-club.info/wp-content...%80i%D0%B9.jpg Після останнього СТО в мене був такий результат. Ліве колесо розвал вийшов +45" (На стенді ставили +15"), до першої мітки 30" і плюс ще половина. https://slavuta-club.info/wp-content...0%B2%D0%B5.jpg Праве колесо приблизно -15" (На стенді ставили +15"). https://slavuta-club.info/wp-content...0%B2%D0%B5.jpg Сходження було чи то -20" чи то -30 хв (На стенді ставили -10), точно не впевнений бо щось був трохи наплужив з положенням лінійок. Розвал ставив по +15" хоча можливо вийшло трохи менше бо підставки під фланцями були без шарнірів, сходження -8". В процесі було зірвано одну гайку на розвальному болті, бо заводські на розвалних болтах одноразові, лиска зрізає різьбу. В результаті руль чітко по середині, на зимовій резині в теплу погоду дорогу тримає добре, раніше ще на літній якось тримало дорогу, а на зимовій було трохи страшнувати їздити. ---------- Згадав що в бардачку вже місяць катається резинка https://aliexpress.ru/item/327242762...1c2e33edU9ZOJ8 яку я купив на алі, наклеїв над щілиною ляди щоби трохи піднімати потік над щілиною. Розганяв авто до 115 кмг, то свисту ляди не чув, навпаки на такій швидкості було тихіше ніж при 80-90 кмг, можливо ще залежить від напрямку та швидкості вітру, але наразі у нас таких сильних вітрів нема. https://slavuta-club.info/wp-content...B4%D0%B0_1.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...B4%D0%B0_2.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...B4%D0%B0_3.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1rF3Ka...cq6AQCVXaN.jpg |
А что у вас на крыше вдоль стыка с лядой и зачем? Я например там мебельный д уплотнитель приклеил. Через крышу вентиляция салона есть, а вот шума намнооого меньше. Вы с той же целью?
Извините, текст не дочитал, уже вижу) |
Цитата:
|
я невеликий приліпив, з естетичністю змирився за добу та й забив) він чорного коліру тому не дуже привертає увагу. Ваш звичайно краще, але я думав що може бути замала висота. Шум то шум, але для тесту закривав тряпками весь стик ляди - в сиру погоду заднє вікно погано розпотівалось. Я сзаду їздив у славуті з вентиляцією і без(не в своїй), без неї тиша і як в іномарці, а з нею там такий шум, що всидіти довго важко. Шум схожий на фен для волосся.
|
Володимир, некоректна(помилкова) процедура регулювання сходу/розвалу на всі 146%- автомобіль повинен стояти на колесах.
|
Если правильно понял машина стоит дисками на земле, на квадратной трубе, чтоб бетон не портить. Но как опуская домкрат было снято напряжение подаески - не пишет
|
Вложений: 1
Маетесь в ерундой, господа. Есть две отработанные методики установки углов подвески- с установленной нагрузкой и без нее с соотв. таблицами/данными. Оба предполагают наличие штатной резины и давления в ней, это в любом случае.
Если бы у наших каруц была многорычажная подвеска, разговор был бы другой. Мы имеем дело с простейшей, где развал зависит и от давления, и от усталости пружин, и от состояния кузова, точнее- точек крепления верхних опор- стаканов. Смотрите на картинку и докажите обратное. К тому же, от развала в Таврии зависит и схождение, и все это- находясь на бренной, ровной и горизонтальной поверхности при проверке и регулировке углов. Впервые вижу строительный уровень с возможностью "ловить" и видеть угловые секунды, а если речь о минутах, то при такой короткой базе вряд ли там лучше пары десятков угловых минут. Дорогущий, как десяток поездок на нормальное СТО, и точный уровень БОШ с длиной базы 1200 мм ловит 1мм/метр, несложно посчитать, что это 6'. Уже как-то писал и не раз- для наших авт вполне достаточно ОТВЕСА, но такого, что опирается на полки диска, что и делают стошники. |
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
https://lh3.googleusercontent.com/pr...4pPNIH4iJbeTvg Так було в мене на машині з конвеєру, якщо покрутити руля в сторони а потім відкотити машину, то центр кругів що відбився на протекторі був 5 мм надвір від середини шини. Коли я їхав зимою по трасі і правим колесом наїзджав на засніжену обочину, то на рулі відчувалось що його лененько тягне в ліву сторону, тобто машина сама тікає з обочини. А коли я одного разу з дуру попросив розвальщика поставити мені розвал 10 хвилин, в реалі вийшло 8 хвилин, то коли я зимою одним колесом наїхав на сніг, то було враження що спустило колесо, бо руля сильно тягнуло в сторону. Коли зійшов сніг то відповідно руль став крутитись відчутно тугіше, і на рулі відчувалась кожна ямка. https://vlad5229.narod.ru/forum2/280.jpg Цитата:
Цитата:
Рідинний рівень досить точна штука, я одного разу коли в кімнаті робив підвісну стелю, то з домогою рідинного рівня 1200 мм малював по всьому периметру лінію, то на 20 з лишніх метрах периметру в мене лінія не зійшлась на 2-3 мм, тобто похибка склала небільше 0,5 хвилини. |
Щодо точності комп"ютерних стендів, коли я весною робив розвал, то на сденді була точність 4 хвилини, тобто коли я розващика попросив поставити розвал 15 хвилин, то він сказав що в нього нема таких показів, потім вже в процесі роботи я замітив що покази розвалу, кастора, наклонустійок на моніторі міняються з дискретністю 4 хвилини, тільки сходження було з дискретністю 1 хвилина.
|
Я маю на увазі закрити щілину між порожниною даху з обшивкою, а вентиляція залишиться через задні стійки як в таврії.
Я не зовсім зрозумів, та й не знаю як в таврії. Нашвидкоруч не знайдете якесь фото для пояснити? В мене з заводу велика частина саме даху сзаду вкрита сантиметровим войлоком, отвори в даху дивляться в салон поверх обшивки з дирочками та цим войлоком, через ті дирочкии і відбувається забір повітря з верхньої частини салону. Так склалося що прийняв рішення не менше 2 чи трьох років їздити на ній, тому потрошки буду колупати все в ній щоб було краще, а то думав що поміняю, то і кондиціонер на базі редуктора закинув, та й лампи не доробив. До речі почала трішки хрустіти ліва граната, 107 тищ. Під навантаженням і тільки в самому крайньому положенні. Вона точно ніколи не була з порваним пильником. Або це така якість, або може старий хазяїн підмінив перед продажем. Мало мені здається 107 для шруса. Тільки треба впеанитися ще, що це не нова права, а таки ліва.... |
Цитата:
На малюнку переріз К-К, деталь №5 це дах, так от, в таврії між дахом та деталями що не позначені номером є зазор, приблизно 5 мм (принаймі так було в мене), через той зазор виходить повітря що просочилось через перфорацію обшивки даху, враховуючи те що там прямий звязок з вулицею, це є одне з основних джерел шуму. https://lh3.googleusercontent.com/pr...gHmawAJqR_5xNE |
Ви посилаєтесь на щось загальновідоме, чи щось з картинками не вишло?
|
Цитата:
|
Поправив, десь посилання на цей малюнок пропало.
|
Поїздив трохи в мокру погоду, після того як машина трохи заляпалась можна глянути як працює резинка біля щілини ляди, як бачимо на фото дах та резинка в грязюці, ляда залишилась чистою, значить повітряний потік проходить над щілиною.
https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/10.jpg |
В дощ по трасі заднє скло у славути що з резинкою що без - без жодної краплі дощу
|
Цитата:
|
Це я зрозумів, в мене так само
|
Потік насос омивача, на заміну купив від ланоса, від рідної конструкції відмовився по причині важкості доступу і монтажа, наявність ВУТ не дає можливості засунути туди руки та викрутку, а газовий редуктор повністю перекриває огляд. Рідний міг би ще працювати, але криворукий зборщик не засунув до кінця в посадочне місце манжету, частина робочої поверхні попала на лиску вала ротора, з часом лиска зробила свою справу.
Насос аврора, йшов в комплекті з ущільнювальною резинкою, отвір сверлив ступінчатим сверлом до діаметра 20 мм https://slavuta-club.info/wp-content...20%2812%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...20%2810%29.jpg |
В моей Славуте в холод ощущается по трассе при выключенном вентиляторе печки легкий поток холодного воздуха в левую ногу. Жена справа ошущает также в свою правую. Пытался щупать откуда, думал со стыка двери и крыла. Но нет, дует с под той пластмассы, где динамик должен быть, тоесть где-то в крыле есть отверстие, через которое в салон идет воздух. Вы ничего не накопали в этом направлении? Особенно в большой мороз ощущается.
|
Варіанти можуть бути різні.
1.Дує через дверні карти. 2.Дує якось через передні стійки. 3.Клись в таврії зрізав гнилі крила, то були отвори на стику листів заліза. |
Купив на аліекспрес окуляри для нічної їзди, ніякої поляризації, тупо кольоровий світлофільтр. Мав дві нічні поїздки, то таки реально працюють, зустрічні не сліплять навіть на дальньому, очі примружувати не потрібно, після проїзду зустрічної машини дорогу видно зразу, без окуляр після говноксенону проходив якийсь час на адаптацію.
https://ae01.alicdn.com/kf/H6079110d...d203d35bfN.jpg |
Дякую. Спробую зняти пластик під торпедою та скотчем все заліпити для тесту. Точно не дверні карти.
В мене є такі окуляри. Я їз поки ще не зрозумів. В сутінках ніби світліше все, а от чи менше сліпить від ледів не звертав уваги. |
Цитата:
|
Теж собі хотів придбать. Але десь на таврофорумі проскочила тема про них і негативні відгуки. Але якщо є з діоптріями, то мабуть треба пошукати. А вдень ними користуватись є зміст?
|
Цитата:
https://www.yato-shop.pl/media/catal.../T/YT-7362.jpg Цитата:
|
До речі, може хто забув, то окуляри такі трішкі оптичної чіткості додають. Ніби ви легенькі окуляри одягнули. Це за рахунок того, что різні кольори по різному через хрусталик проходять, і на сітківці вони дещо розфокусовані, згадайте призму та радугу на виході з неї. А в окулярах один колір, тому чіткість вища. У мене слабенька близорукість, я можу це помітити, тобто справді є таке, трішки, але таки є
|
Цитата:
https://i.postimg.cc/FdwBMmkY/1.jpg https://i.postimg.cc/D4sMFD1B/2.jpg |
Окуляри- теж світлофільтр з х/з яким спектром пропускання/поглинання. Тут треба мати на увазі отаке- ...Максимальный оптимум дневной чувствительности человеческого глаза приходится на максимум непрерывного спектра солнечного излучения, расположенный в «зелёной» области 550 (556) нм. При переходе от дневного освещения к сумеречному происходит перемещение максимума световой чувствительности по направлению к коротковолновой части спектра, и предметы красного цвета (например, мак) кажутся чёрными, синего (василёк) — очень светлыми (феномен Пуркинье)...(с)
Плюс- індивідуальні властивості очей і т.д. Мінус- навіть скло давить 10...20% потоку світла, а скільки пластик- х/з, але не думаю, що добавляє +10...20%. Я про те, шо у кожного це буде трохи інакше. |
Цитата:
|
підтверджую, дешеві жовті окуляри таки роблять світлішим все. Але треба трішки звикнути.
|
Для чого люди в туман і умовах паршивої видимості вмикають жовті ПТФ, їздять з лампами жовтого кольору в БС, для чого сигнали аварійки жовті?
|
Був період що були сильні морози, то вирішив підключити підігрів форсунок, живлення брав від підігріву дроселя, хочу сказати що марна трата грошей, ніякого покращення я не відчув, інколи навіть був гіршим запуск, бо нагрівач хаває лишніх 2,5 А з мережі живлення запалювання.
http://vlad5229.narod.ru/forum3/417.jpg |
А я знову не встиг перевірити роботу обігріва редутора мгтф. Бо так заводилася. А в самий великий мінус 22 я завтикав перевірити.
Жовті окуляри. Мінус ще один знайшов. Не можна розрізнити невеликі перемети піску і снігу на напівчистому дорожному полотні. |
60625 км.
Знайшлась причина іноді важкого запуску двигуна на гарячу, коли стартер довго крутив двигун в холосту перед запуском двигуна. Виявилось що мій бензонасос бош інколи не вмикався на гарячу, і стартер довго крутив в холосту доки не почали вмикатись газові форсунки. Цей раз він зупинився надовго, грішив на погану масу, але він знову запустився тільки після того як стукнув по його корпусі, довелось поставити назад рідний бензонасос. Для тих хто надумає ставити газовий балон під багажник, раджу бензонасос так як на картинці не ставити, бо з встановленим балоном доведеться потратити кілька годин щоби зняти насос, і кілька щоби поставити його назад. Кріплення насоса бажано робити після установки балона щоби зробити його ремонтопридатним. http://www.vlad5229.narod.ru/forum2/236.jpg |
Вскрив свій насос, захистного кожуха не було, то корозія що на корпусі що на вхідному штуцері, наступного разу треба красити корпус, і чимось промазувати вхідний штуцер в місці контакту із патрубком.
https://slavuta-club.info/wp-content...20%2812%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%285%29.jpg В середині все в ідеалі окрім контактів на роторі. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%283%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/8.jpg |
Вважай, якоря вже нема... Це скільки ж він прослужив, шо його отак заїло? Всякі бачив, от такої траншеї- ні разу.
|
Цитата:
|
І схоже- посуху часто?
|
Я видел такой коллектор. Печка трактора Берарус. Там если плохие воздушные фильтра то пиль огородная попадала и в моторчик. Полирните чем то, как в дрели напильником неровности устраните, новые щетки да и норм будет какое-то время. Тело коллектора еще ж есть. Проверьте или просто пропаяйте проводки которые к ламелям идут часто там рвется или плохой контакт. Я себе когда 2108 моторчик печки восстанавливал, то три дефекта нашел
|
Звідки там пилюка? Це вже не жилець, але коли не часто працює, то ще протягне, правда, може і ноги протягнути хто зна коли...
Пайка не потрібна- нема потемнілих ламелей, значить всі контакти ламель-дріт обмоток в нормі. Та і паяти поверх нема резону, а колупати під загнуті хвостики- ацтой. |
Цитата:
Цитата:
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/8.jpg Цитата:
|
Я спочатку пластмассу не помітив. Таки все. Кук, тут пилюки нема, я просто кажу що в беларуса вона була і там саме тому все з'їло. На моєму 2108 моторчику пічки потемнілостей не було, а от погані контакти та обриви таки були.
Я не зовсім цей насос зрузумів. Вхід і вихід з різних сторін осі двигуна, неначе сам якор має бути в бензині. Я думав має вхід та вихід бути коло самої ексцентричної крильчатки |
Саме так- бензин і охолоджує і змащує двигун, протікаючи від носа до копчика. Тому вони і дохнуть швиденоко, коли сухі.
А вже качати може або роликами, або крильчатка, або пластинками. |
Цікаво. Ось тому і здох, бензину мало протікало, накопичувалось сміття я так розумію і терло колектор. Видно не все може фільтр
|
Якшо не помиляюсь, фільтр там після ЕБН, а не до.
|
Цитата:
http://www.vlad5229.narod.ru/forum1/26.jpg Цитата:
https://slavuta-club.info/wp-content...0%BA%D0%B0.JPG |
Я думаю можна щіточний вузол опустити та нижню частину колектору використовувати. Якщо включити його через лампочку то на низьких обертах на меншому струмі для карба пішов би. Я розумію що змащення менше на низьких обертах, але якщо бенз тільки для заводки і то не завжди - було б достатньо. Але вам це не треба, це я так, думки вслух)
|
60865 км.
Купив та встановив новий бензонасос, ціна питання 1000 грн з доставкою. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg Насос як виявлось хоч і магазин має сертифікат, виготовлений в Китаї, але за таку ціну на Європу розраховувати не варто було. Бо в 2010-му я за свій бош віддав 450 грн, що в еквіваленті 56 доларів по тодішньому курсу, а цей вийшов 35 доларів. Насос продукований в ЄС враховуючи інфлацію дешевше 1700 не повинен коштувати. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg Ток споживання рідного насоса. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg Ток споживання нового. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg По насосу, сіточка на вході для грубої очистки присутня, на виході запірний клапан є. По формі як мій старий бош, навіть резинові пробки мають ту саму форму. Заміряв гучність звуку в салоні двох насосів, то рідний старооскольський в гаражі при відкритій водійській дверці видає 20дб, а новий 13дб. Наразі насос шумніший за попередній бош, тому що він сильно зажатий в хомуті в порівнянні з попереднім бош, пізніше щось придумаю щоби ослабити кріплення що повторно поміряю шум та відпишусь. Рідний староосколький взагалі не був зажати, вільно лежав в хомуті обмотаний поролоном. |
ММ в мене в баку Хвіята давно стоїть і працює нормально. Це вони вміють робити, а от амортизаторі- барахло, вмерли за 10 т.к.
А з шумом славутівського БОШа боровся просто- взяв шматок губчастої гуми товщиною 6 мм і не сильно затягував кріплення, нікуди йому дітись. А жере більше або того, шо новий, або продуктивніший. Якшо Ст.Оскол не шумить, то це виняток, бо одного разу аж до своєї авти почав прислухатись, так шось вило. А то була Славута позад мене... |
Цитата:
Цитата:
|
Якщо машина на газу, то при повертаннi ключа заводиться насос,створюе тиск бенза в магiстралi i вiдключаеться поки не впаде тиск.
значить вiн працюе дуже-дуже мало (на газу) ..i такий небачений знос деталi...неважно. |
Цитата:
|
На яких iнжекторах катався,,.там ключ повернув -насос вжикнув пару секунд ,та й став по тиску в магiстралi.. якщо завести йде розбiр бенза то ясно ,що працюе постiйно.Якщо перейщов на газ,насос не в робочому,бо магiстраль бенза повна..
Невже в Славутах не так? то може датчик тиску поставити ,щоб вiн не жер ампери сам на себе? ps/ читав що в деяких французiв насос йде на запуск коли водiй сiдае дупою на сидiння...цiкаво просто. (буду читати матчасть,можливо я щось намудрив i все простiш...) |
А де в інжекторних авто є датчик тиску бензину?
|
Цитата:
|
У кума Октавыя з якою КПП? Часом не Селеспід? бо в решті нормальних авто ЕБН працює тільки після повороту ключа ЗЗ.
|
Цитата:
|
60260 км.
Надоїв рев двигуна в діапазоні обертів 2700-2900 на певних режимах нагрузки, бо як виїзджаю на трасу Тернопіль-Львів, то можна їхати або 80 кмг або 100 кмг, на 90 кмг дуже ричав двигун, то вирішив поміняти дорогі босалівські штани на дешеві маде ін Херсон. На вигляд вони як завод, тільки метал в два рази тоньший. Вчора тестував то набагато тихіше, але не так як було з конвеєрними штанами. Переміряв довжину труб штанів: Босал: Ліва-34 см. Права-35 см. на виході в трійник ліва ще має хвоста порядка 1-1,5 см. https://slavuta-club.info/wp-content.../pub/bosal.jpg Херсон: Ліва-31 см. Права-34 см. на виході в трійник ліва як і босал має хвоста порядка 1-1,5 см. (Фото чогось не зробив) Завод: Ліва-33 см. Права 35 см. на виході в трійник також є один хвіст, але він на правій трубі, довжиною порядка 1 см. Тобто на автозазі хтось з інженерів таки додумався що на короткі канали випускрного колектора треба робити довшу трубу штанів ніж на довгих каналах випускного колектора. https://slavuta-club.info/wp-content.../pub/zavod.jpg Зверніть увагу як виглядає з середини босал якого я поставив 1,5 роки тому, і як виглядає завод за 11 років, думаю приварю йому нові вуха для кріплення резонатора і буду їздити далі. |
Зняв шумку під капотом, натомість наклеїв віброізоляцію на вібруючі поверхні, на сайті пишуть що товщина 4 мм, але по факту коли зняти захистний папір то буде 3.2-3.5 мм. По звуку двигуна в салоні нічого не помінялось, але шум від дороги зменшився.
https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/17.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/18.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/19.jpg |
На ДеталяхЗП за смішні гроші продавали сигнал, довго муляв мені очі то вирішив взяти, днями поставив, звук нічого так, подивимось скільки прослужить.
https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg В комплекті була релюшка, релюшка насправді релюшка в релюшці, довелось вскривати і пропаювати контакти. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg Ціна питання за все 63,29 грн. |
61450 км.
Замінив газовий фільтр тонкої очистки, на цей раз поставив з паперовим фільтром. Старий хоч і піся >15 тис.км., грязний, але продувається вільно. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg Поварив заводські штани, швів на них наложив 3 елетроди, 40-ва труба між трійником і яблоком вже дуже тонка, до довелось поступово добиратись до трійника, якого корозія не зачепила. Залишилось дочекатись доки дійдуть руки поставити. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/25.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/26.jpg |
Может интересно, напишу тут. Если заливаю ровно по пробку в коробку, то 2.5л и воет 5. Если доливаю 100 -150 - ловит коробка резонанс и не воет на 80 и 90-100, воет на 88 и ниже 80 с хаотичной громкостью в зависомости от оборотов. Но если залить 2.7 -2.9 воет во всем диаппзоне, почти как 2.5л. Вот уже второй раз слил масло столько, чтоб осталось 2.6. Счастье! Д5ржишь скорость по трассе 90 или 80 и тишина, нет свиста 5 передачи. Так что кашу иногда маслом можно испортить.
|
А марка масла...?
|
Таке як у Володимира. Венол 75в90. Перед цим трішки густіше було, як завод пише, теж венол, то було точно так само. Влив по пробку- посвистує 5, долив трішки- на деяких швидкостях тиша, долив ще-свистить як коли налито по пробку. Відлив і норм стало. Маю на увазі, що можна вибрати тиху швидкість. Ще свист більше йде в салон, якщо трос не ослаблений, тобто вільний хід педалі не регульований. По натянутому тросові звукові коливання на салон передаються.
|
Цитата:
|
У мене Манолл 75W90. Як тільки залив, то набагато тихіше стало. А зараз знов трохи виє. Мабуть треба долити, бо вчора був на ямі, то підтікання з КПП присутнє...мабуть з пробки. А як заливать вище пробки...?..через трос спідометра?
|
через сапун 20куб шприц та тонка трубка. Зараз жарко, норм тече. Спробуйте по 4 шприца за раз, в шприц 25 влазить мл. Це щоб не напоротись на мій варінт розвитку подій. Як тільки тихо стало - все, більш не лийте. Висмоктати через сапун лишнє не вийде. Ще можна наїхати правим колесом на щось висотою 5см, зняти ліве колесо та домкратом опустити ліве колесо тормозним диском до асфальту. В такому положенні можна через пробку лити скільки хочеш. Плюс ще краще, якщо машина стоїть носом вниз, на невеликій гірці.
|
Цитата:
https://lh3.googleusercontent.com/pr...UQygjcw9AH7Kqg Тому їх змазка відбувається за рахунок масла що прокачується через вторинний вал. У вторинний вал масло попадає із зубів ведомої шестерні головної пари, яке нагнітається у резервуар над підшипником вторинного вала. Тому логічно припустити що масла певної вз"язкості на певних швидкостях, можуть туди попадати в меншій кількості. https://images.izi.ua/210607 Цитата:
|
75в90 не виганяє навіть 2.9л. А ось мануальної густини потрошку жене. 2.6 л не буде виганяти.
|
Цитата:
|
До сапуна там, як до Києва пішки, ніколи не бачив, хоч і багато було Таврій, щоб там гнало масло. Ніколи не бачив через привід спідометра, хоч він и трохи нижче сапуна. Через сальники ШРУСів- запросто.
І як розуміти "рідкий" і "густий" ТАД, воно було різне? |
Цитата:
|
Вище добавив питання- ТАД було різної в'язкості?
|
Цитата:
|
Текущее время: 07:23. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.