![]() |
То було шось самопальне- ТАД-17 окрім 85/90 ЖиЕль5 з в'язкістю 17,5... мм.кв/с не робили.
Колись на шару взяв Тап-15В, теж нормально все було. |
Цитата:
|
61770 км.
Дійшли руки до заміни штанів, стояли Херсон, поміняв на поварені ті що стояли з конвеєра. Купив набір каменів та перед заміною розпиляв вихідні отвори випускного колектора. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/35.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/36.jpg Було. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/37.jpg Стало. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/38.jpg До самої прокладки не пиляв, бо на штанах труби трохи вужчі, то вийшла б ще одна сходинка. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/39.jpg По результатам, виїхав на трасу, 4-та передача розгін від 2000 обертів до 4000, гучність вихлопа абсолютно не міняється, тільки міняється частота, в салоні тихо. Як писав раніше, на босалі в діапазоні порядка 2700-2900 було ревіння яке попадало на швидкість 90 кмг, на херсоні частота ривіння містилась до 3200 і ревіння в два рази було тихішим, але всерівно шумно. |
61830 км.
Розібрав дверки, поклеїв вібру та обробив мовілем. Перед. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/01.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/02.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/03.jpg Зад. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/04.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/05.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/06.jpg По результатам роботи, двері закриваються приємніше і легше, особливо задні, але щоби щось дуже відчутно змінилось під час їзди то не можу похвалитись. Дверні карти вже були зашумлені раніше, щось мучить думка що віброізоляція дверей це марна трата часу і грошей, там потрібна тільки шумоізоляція так як двері контактують з кузовом в основному тільки через резиновий ущільнювач. |
Шумка впливає на шум від дороги, коліс, двигуна, вітру. А от вібра забирає резонанс металу під час роботи двигуна, забирає звук консервної банки коли захлопуєш дверку. ну в мене так було, коли вібру поклеїв й спробуав захлопнути, то стала приємніше по звуку зачинятися.
|
62000 км, засопливила помпа HORT, яка стояла на авто 4 роки і встигла пробігти 21000 км. Вирішив замінити доки тосол не добрався до підшипників і вона не заклилина. Чесно кажучи чого вона сопливить я не знаю, все в нормі, можливо корозія між крильчаткою та сальником трохи перекосила кільце, чи можливо деформувалось пластмасове кільце що контактує з графітною манжетою.
https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/40_.jpg Була спроба реанімувати рідну помпу, кому цікаво даю фотки та процес розборки та зборки. Помпа розбирається в такому порядку, нагрівається крильчатка щоби зменшити натяг посадки та знімається з осі, потім відкручуємо стопорний гвинт на корпусі та гріємо сам корпус в районі підшипників, шестерня разом з віссю та підшипниками виходить з корпусу. Щоби зняти шестерню бажано також нагріти. В результаті отримуємо такий набір запчастин. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/41.jpg Нова та стара манжета. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/42.jpg В такому стані була контактна площадка крильчатки. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/43.jpg Під манжетою є пружина для прижимання до крильчатки. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%283%29.jpg Місце де вставляються підшипники. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/45.jpg Між підшипниками є розпорна втулка, підшипники з заводу стояли HARP. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/46.jpg Шестерня помпи як і всі деталі має ексцентрик, можна експерементувати з положенням щоби получився балансир. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/47.jpg Крильчатка після шліфовки, можливо шліфувати було не варто, не факт що збереглась перпендикулярність поверхні до осі, і це стало причиною сопливості на високих обертах. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/48.jpg Нові підшипники. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/49.jpg Гріємо шестеню та насаджуємо до упору на вісь, після остигання гріємо корпус та вставляємо вісь з підшипниками в корпус. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/50.jpg Фіксуємо підшивники в корпусі гвинтом. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/52.jpg Ставимо пружину та запресовуємо манжету. Я садив на герметик, тому що в посадочному місці були раковини від корозії. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/51.jpg Нагріваємо крильчатку та запресовуємо на вісь перевіряючи зазор між крильчаткою та блоком. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/53.jpg Порівняння двох помп, хорт та мемз. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/54.jpg Проїздив я з цією помпою тиждень, але сопливити вона так і не перестала, по продуктивності вона таки замітно краща ніж HORT, двигун охолоджується краще, перші тести в жару в гаражі на холостому показали 35 секунд роботи вентилятора. |
Поїздивши тиждень я вирішив таки замінити цю реставровану помпу, на заміну взяв фірми АТ, це була єдини помпа з більш менш позитивними відгуками і з крильчаткою з прямими лопатями. Експеременти показали що прямі лопаті дають більшу продукривність ніж косі, так як мають більший кут атаки. По продуктивності помпа трохи гірша ніж завод, але таки напевне трохи краща ніж хорт.
Крильчатка алюмінієва. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/55_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/56.jpg В ході огляду помпи було замічено що китайці забули просверлити дренажні отвори для зливу тосолу. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/57.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/58.jpg Довелось досверлювати. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/59.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/60.jpg Болта фіксації підшипників на помпі нема, з положенням отвора трохи не вгадали, на хорті також не було фіксації. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/61.jpg Ну і трохи реклами тосолу Addinol від Бузяна. Не пам"ятаю скільки йому вже років, але ще чистий. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/62.jpg Також були замінені підшипники в натяжному ролику, з заводу були HARP, могли би ще служити але від обертів і температури змазка видавилась, один підшипник мав трохи заїдання. В магазині були тільки підшипники Zolex то поставив їх. |
Ваша АТ має такі ж зуби як моя лузар. Я їх трохо бормашинкою углубив за рахунок товщини тіла крилтчатки. Це дозволило норм в жару їздити з малим кругом в вигляді аля жиклер 8мм шланг в товстиг шлангах редуктору. Може таки в мене радітор зсередини таки покритий наприклад 1мм шаром хз чого...заводська помпа охолоджувала краще, може правда по причині меншої забитості радіатору
|
Зняв крильчатки з помп, на заводській крильчатці поверхня ідеальна.
https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/63_.jpg На манжеті якось від центру виглядає що притерта повністю, а далі від центру тільки в 3-4 точках. Поки що не зрозуміло, чи то не притерлась повністю, чи то таки вібрує і через це нерівномірне тертя поверхні манжети. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/64.jpg Помпа HORT, як виявилось крильчатка не чугунна а алюміній чи якийсь сплав, і з віссю чи захистним шаром кільця манжети утворюється гальванопара що призвело до корозії крильчатки. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/65.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg Заводська крильчатка по висоті так сама як і китайська, але потрібно розсверлити внутрішній отвір до 15,95мм. Якщо знайти правильну розгортку, то можна купляти китайську помпу і ставити на неї заводську крильчатку. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/67.jpg |
Бувать розсувні райбери, не так багато й коштують. Можуть бути у старих ІЖ - мотоциклістів. Там розгортали латунні втулки під палець в шатуні. Діаметр десь ~15
|
Викидати гривень 150 заради одного-двох разів? Шкуркою пройтись по обох поверхнях, трохи нагріти крильчатку, садити а потім підганяти по зазору.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Вибір прокладка чи герметик залежить від зазору лопать/блок та можливості регулювати зазор переміщенням крильчатки. Вам просто повезло.
|
Цитата:
|
Відносно форми крильчатки- коли вона правильно встановлена, чиста СО, працює будь-яка, перевірено роками. Як реклама...
|
Цитата:
|
Може цікаво, черкану тут. Вчора тримав в руках термостат від Гетц. Клапан з резиною. В корпусі є отвір трішки більше 1мм, в отвір вставлений штирьок, діаметром менше 1мм, з одної сторони він розплюснутий, а з іншої циліндр діаметром і висотою 3-4мм. Коли двигун не працює, то за рахунок ваги циліндра штирьок стає навскоси і отвір відкритий, для розвоздушки при заливці, а коли працює, то за рахунок тиску помпи циліндрик перекриває отвір.
|
Часто зустрічаю на іно.
|
62200 км.
Померла остання заводська шарова, трохи надірвався зі сторони двигуна пильник, слідів води в середині нема, схоже що натягнула цементу та гранітної пилюки на дорогах де йде капітальний ремонт. На зміну взяв LSA, ціна питання 117.26 грн плюс доставка. |
Трохи фотозвіту по продовженню віброшумоізоляції.
В якості вібри драйв 4.0, клеїв без фанатизму, обстукував поверхні, ті що вібрували ті і обклеював. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/68_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/69.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/70.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/71.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/73.jpg В якості шумки 1 см вспінений каучук з фольгою куплений на аліекспрес. (На фото видно як повздувалась заводська вібра від тепла штанів) https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/72.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/74.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/75.jpg Днище не фоткав, була положена вібра на тунель та кілька кусків під ногами водія та переднього пасажира, додаткову шумку більше не ложив. В перші дні їздив без пасажирського сидіння, то був трохи розчарований, бо роботи зроблено немало, а шуму не поменшало, хоча мав можливість прокататись на задньому сидінні по дуже поганій дорозі, то ззаду тишина, тільки чути поскрипування ущільнювачів на нерівностях, весь шум припадає на водія. Після встановлення правого сидіння в салоні відчувся результат, але він не є настільки ефективним як очікувалось, на водійському сидінні всерівно відчувається і гул вихлопу на ХХ та шум з підкапотки. |
Нові протитуманки DLAA 111 ТW, ціна питання 214 грн, за такі гроші з рідними лампочками світло супер, до цього стояли фари DLAA 111 RY, то ці в рази краще.
https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/6912/0001.jpg Поставив на місце старих, кронштейни не міняв. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/76_.jpg Таке світло вночі разом із штатними габаритами. Якщо світити на стіну то світять полоскою. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg |
62580 км.
Заміна пильника лівого зовнішнього шруса, якось умудрився при заміні шарової проколоти в пильнику дирку, натомість отримав в подарунок 2 години майже безкоштовного сексу з машиною. :-D Поставив кременчуцький, шарнірний вал з коробки не витягував, шрус легко знявся з осі, але вже потім дуже тяжко на неї залазив, тому акуратно вставити його на місце не вимазавшись добряче в змасці не получилось. |
Вчора саме теж пильники обидва міняв зовнішні плюс шруси місцями міняв плюс сальник в коробці лівий. Стосовно протитуманок. Якщо світять на стіну просто полоскою, то вони будуть перед машиною давати ярке світло, а по мірі збільшення відстані яркість буде падати, і якщо ви зір сфокусуєте десь близько, то будете неспроможні одразу бачити і що далеко. Щоб такого не було оптику роблять якщо і полоскою, то верх цієї полоски більш яркий чим низ, щоб дорожнє полотно рівномірно засвічувалось. Плюс по ПДД у нас там заборонено ставити протитуманки. До першого уважного поліціянта
|
Цитата:
Цитата:
|
На все є регламент, на ПТФ теж- і розміщення, і напрямок пучка...
А відносно 10-ти років то діло таке. Мені недавно один заявив, шо на авто 2005-го ДХО бути не може, хоч вони по світу вже з кінця 90-х. |
Цитата:
|
Кременчуг, але ненаправлений, без насічок на кромці. Старий більше року сопливив по каплі, але не потік так щоб аж доливати. Ледве обжимав гранату коли зняв, кромка зтерта, ширина її була вже 1.5-2мм
|
Відкрив капот та додав обертів двигуна, виявив що на певних обертах є якесь переривчате гудіння. В ході пошуків джерела, виявив що це так гудить корпус повітряного фільтра, якщо рукою натиснути на поперечні ребра жорсткості звук пропадає. Можливо я марно грішив на випускну систему босал, бо в салоні на певних обертах і нагрузках такий самий переривчатий або постійний гул. А можливо і система босал якимось чином вступає в резонанс корпусом фільтра, маю на увазі що кожен циліндр наповнюється порізному в результаті всмоктування повітря не рівномірне а переривчате.
https://detalizaz.com.ua/image/cache...-1000x1000.JPG |
На карбовій в зимньому режимі пластикової на круглої каструлі шуму більше від підкапотки
|
В авто класу трихи вище Таврії у впускному тракті можна зустріти якісь загадкові апендикси з глухими трубами. А то все- знання законів акустики конструкторами- т. звані резонатори Гельмгольца, які і воюють з подібними резонансами. Але для народної авто то вже занадто... А коли і є, то надто спрощено все.
|
Попробую поки що поміняти фільтр.
|
Цитата:
https://youtu.be/AXuflqGR3sw?t=207 |
Так примітивний резонатор і в інжекторних ЗАЗах є, але всередині, а у багатьох іно- прямо на трубі від фільтра до ресивера.
|
Цитата:
Ще цікавить приблизна схема підключення. |
А хіба точної схеми мало? Кнопка, обов'зково після вмикання габаритів, реле і лампи. Можна користуватись окремо, можна з БС. Повинно світити перед носом не далі 20...25 метрів, уточнити можна і треба і місце і зону освітлення.
|
Цитата:
|
У батька птф вмикалися лівою ногою.зручно. ппнель ціла. Правда москвич
|
А хіба там місця нема, зліва, ніде? Відносно "забути"- так і габарити можна забути, бо вони ж без ЗЗ працюють. А як в штатній схемі зроблено, дивився?
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
http://www.vlad5229.narod.ru/forum1/17.jpg http://www.vlad5229.narod.ru/forum1/18.jpg |
А коли захоче автономно включити габаритами? На кнопці ГАБАР є контакт 4, на якому 12 появиться при натисканні на неї. От від нього і живити реле, а же де його ліпити, діло третє, можна і під капотом, поближче до ламп.
|
Цитата:
На моїй панелі "стандарт" порожніх заглушок нема. І прпередній власник вже врізав в панель маленький тумблер. Але я його задіяв під гамнітолу. Це хіба в ЗЗ запхати мікровимикач на гамнітолу...а той тумблер задіяти на туманки...Дивлюсь, що скоро гавкне ЗЗ, то вже прицінився на десяточний ЗЗ з підключенням через перехідник з двома реле. То там вже і під гамнітолу все буде. |
І скіко та гамнітола жере, шо треба тумблер? Коли десяток мА, то нікому від цього шкоди нама, ЕБУ ти ж не вимикаєшь? а там приблизно стільки ж. А коли гамнітола жере багато, то ненормально.
В моїй Славуті Мікас + Блау 74, з двома антенами і радіотрактами жерли аж 27 мА, сам Блау- 4. І ніхто не здох ні разу, хоч все було до ЗЗ. |
27ма на 24 години на 7 днів - це ємність 10річної вести, яка влітку норм працювала, коли здав її
|
Цитата:
|
А шо буде, коли обидва дроти подати на +12? А нічого, коли вона жере аж 10 мА. І на Славуті так було, і на Хвіяті так зробив зразу ж, бо задовбали ці хитрощі з ЗЗ. Нема тестера виміряти струм?
|
64300 км.
Заміна масла та фільтрів. Регулювання клапанів, впускні всі в нормі, випускні були трохи зажаті, в жоден щуп не вліз. |
В мене якось так теж було, то після регулювання аж розхід впав. Може так з чимось співпало, хз, але нічого більше не робив тоді.
|
А шо дивного?
|
Дивно що сотки три пережаті всього були. Тобто 025 скрізь проліз
|
А треба скільки?
|
Коли було 0.3 то норм.
|
Цитата:
|
Я їзжу 80-90. Одного тільки разу і то не всі випускні просіли та і то нібито в допуск. Інші рази майже не чіпав регулювання. Зараз теж вже тре регулювати, але може на весну перенесу. Щось ліньки та й холодно
|
Вчора дьорнув ліву рулюву тягу, то резина сайлентблока їздить вверх-вниз на металічній втулці, сайлентблок мейд ін Кременчук, пробіг 13 тисяч. Завод таки трохи довше ходить.
|
64500 км.
Поставив вимикач маси на АКБ, не впевнений що на довго хватить, бо матеріал цинк, то не факт що різьба в яку вкручується болтик довго проживе. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%286%29.jpg Замінив сайлентблоки на рулювих тягах, резинки виробництва мейд ін Кременчук, зносились дуже швидко, на лівій навіть резина відділилась від сталевої трубки в середині, на заміну взяв АвтоЗАЗ. Тепер колеса реагують на найменший рух руля, раніше був добрячий люфт. https://slavuta-club.info/wp-content...%20%281%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...%20%282%29.jpg |
Як не забуду, завтра покажу свою версію клеми, було на Славуті, зараз таке ж на Хвіяті.
Ось таке- ексцентрикове кріплення від дитячих самокатів маде ін Китай. Шпилька зліва обрізається по товщині клемних вух + дві шайби + гайка, різьба нарізається під гайку, часто там М5 ідеально. Клема затягується намертво, знімається при нужді з АКБ моментально. https://a.radikal.ru/a23/2112/a7/af288b639343.jpg Ось так: https://c.radikal.ru/c40/2112/17/3a4df3542baa.jpg |
З'явилась тріщина у патрубку відсосу картерних газів, за оригінальний просять більше грошей ніж за аналогічний патрубок до мерседеса, то в місцевому магазині за 30 грн купив комплект патрубків пічки від класики, короткий по формі 1:1 з рідним, але довший кінець на 1-13,5 см довелось обрізати.
https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/86_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/87.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/88.jpg |
Хто читав раніше ботовик, то пам'ятає що я писав що після установки всієї вихлопної системи від босала, вірніше після того як були встановлені останні дві частини штани та глушник, появилось сильне гудіння в певному діапазоні обертів, і як виявилось джерелом гудіня була не вихлопна труба, а корпус повітряного фільтра https://forum.tavria.org.ua/showpost...&postcount=429 . Заміна штанів тільки частково зменшила гудіння. Для заміни глушника не було ні бажання повзати під машиною ні часу, тому було куплено для експерементів корпус повітряного фільтра для боротьби з джерелом звуку.
На першому етапі експеременту було в корпус вживлено три болти щоби зв'язати жорстко верхню і нижню стінки корпусу. Але результат виявися навіть гіршим ніж було, тому що новий корпус на відміну від старого ще не був від температури трохи сплюснутим і його внутрішній об"єм був трохи більшим за старий, а на старому гудіння пропадало тільки при сильному натисканні на верхню стінку добиваючись часткової деформації. https://slavuta-club.info/wp-content...ds/pub/89_.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/90.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/91.jpg Так як верхня стінка під час гудіння не вібрувала, то вирішив спробувати наклеїти вібру на нижню стінку. Трохи стало тихіше, але гудіння не зникло. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/92.jpg Далі вирішив укріпити нижню стінку за допомогою куска металу та товстої резини, резину ставив для зменшення внутрішнього об'єму корпуса. Після цього етапу якщо сидіти на передньому пасажирському сидінні, то гулу більше з бокового вікна не чути, але його таки ще було чути на водійському сидінні. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/93.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/94.jpg https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/95.jpg Останнім на сьогодні етапом, була зміна частоти резонансу всього повітрепровода від дроселя до фільтра шляхом збільшення довжини цього повітрепровода. Для цього в приймальну трубу корпуса фільтра було вставлено кусок труби, яку виготовив із використаного корпуса силіконового герметика. В результаті до 3200 обертів на яких їздив гулу в салоні більше не чути. Якщо відкрити капот і дати трохи обертів, то під рукою чути як вібрує верхня стінка корпусу фільра, але частота там низька, тому можливо через це не слух не сприймається, при нагоді додам там ще два болта щоби зв'язати з нижньою стінкою корпуса. https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/96.jpg |
мороз сегодня. минус 16. Завелся на газу, норм, обогрев есть редуктора но и без него хорошо. Зря мутил получается. Но это такое. За печку хочу сказать. у меня улитка 2108. На 1 дует точно сильнее вашей на первой. Казалось бы хорошо, но не резиновый наш движок. Если при минус 2- минус 3 на хх температура подходит к открытию термостата и там застывает, то в такой мороз на хх максимум 75! а от 70 до 75 какпец медленно растет. Чтоб было 80 и выше для открытия надо хотя бы 40 ехать. Тоесть в таком режиме печка вытягивает все тепло полностью, а если ехали и стали в пробку - будет температура падать даже если мороз ниже 16. на выходе температура при прогретом приближается к 36-40, тогда как в минус 2-3 можетт 43-47 быть. Как-то так. И это ж все на газу, на бензине то еще меньше тепла было бы. Датчик запихнул в воздуховод на окно, если что. С центральных почти то же самое обычно показывает. Радиатор основной полностью закрыт. поездки по городу до 10км не требуют при отрицательной температуре открытого радиатора. Все на прогрев слона уходит
|
Цитата:
https://banga.ua/img/acat/acat_sng/data/zaz/1102/91.gif https://zapchastizaz.com.ua/img/cms/torpeda-tavria.jpg |
65450 км.
Поставив новий акумулятор Форсе 50А, ціна питання 1450 грн., плюс 320 грн., доставка Новою поштою з міста Дніпро. Стара 11-ти річна веста хоч і ще крутить, але вже доживає своє, якщо забути відключити масу, то через тиждень простою відчувається до двигун крутить важкувато, хоча думаю ще один черговий цикл десульфатації, і до наступної зими вона точно дотягне. https://slavuta-club.info/wp-content...40275bdc0a.jpg |
А скільки ж жере начинка авти?
|
Цитата:
|
Фігасськи?! Звідки так багато?
|
Цитата:
|
На рахунок 200-300 мА я збрехав, тільки що поміряв, то цифровий тестер показує 0,03-0,04 А, тобто 30-40 мА, судячи з того що цифри постійно міняються то щось порядка 35-36 мА.
|
Так це ж єнча пара кальош!
|
Цитата:
П.С. Правильніше буде "ЗовсІм єнча пара кальош". |
Цитата:
|
Не впевнений що мій тестер міряє міліампери, тестер в мене типу як на малюнку, але щоби він колись в мене показував міліампери, то такого ще не було.
https://content2.rozetka.com.ua/good.../225199072.jpg |
Цитата:
https://cdn.lifehacker.ru/wp-content...1565975472.jpg |
Тільки що пробував, не працює в моєму тестері цей режим, десь в дома має бути стрілочний міліамперметр з шкалою до 100 мА, попробую ним.
|
Цитата:
|
Завжди треба починати з максимального значення- 10/20 ампер, потім переходити на нижчі ступені з переводом щупа в гніздо В, мА. І навіть на ступені 10 А можна побачити оті 10 мА, чи 20...
Завжди при подачі напруги від АКБ струм великий, потім, з часом падає. Оті півхвилини і треба витримати. |
Цитата:
|
От чого це раптом про сотні ампер мова, звідки таке? Всередині запобіжник є далеко не на сотні, навіть десятки, та навіть їх дроти не витримають. Та і який резон робити такий тестер-запобіжник? Нехай там не 5, а 10% похибка, але ніяк не 100 і більше %, це перевірено не один раз на різних.
Просто треба правильно виконувати вимірювання, і тільки. |
Цитата:
Мерить токи 10-50мА на пределе 10А (10000мA) это имелось ввиду. На малых токах будет грубо врать-вот , что имелось ввиду. |
Цитата:
|
А хто???- ... Предел 10А "заточен" под токи в сотни раз больше ...(с) чиї букви, чи сотні раз більше 10 А, це не сотні ампер?
Бог ним, най буде так. Шунт на 10 А там тільки в одному режимі, кома значення не має. Вимірювання робиться так: - трохи відпустити гайку на клемі силового дроту, паралельно їй та клемі АКБ приєднати щупи тестера, буде 0 А, роз'єднати клеми АКБ і силову і дивитись струм покою. Якшо робити зі зняттям клеми з АКБ, то струм буде спочатку великий, але більше 200 мА не повинен, потім він почне спадати. В обох випадках в покої струм буде однаковий. |
Можливо комусь цікаво як відрізняється конструкція шарової завод (верхній ряд на малюнку) від конструкції шарової LSA (нижній ряд). Обидві шарові ЗАЗ вийшли з ладу по причині попадання води в середину, куля пальця іржавіє та створює абразив який витирає пластикові елементи. Тому якщо шарова застукала, сенсу стукати по ковпачку щоби продовжити життя шаровій нема. В LSA матеріал пальця схожий на нержавіючу сталь, корозії нема, але чи то вода підвищує тертя, чи то за кілька тижнів до виходу з ладу було попадання на швидкості в глибоку вибоїну, вивели з ладу шарову опору.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0002.jpg Зараз на заправках бензин імпортний, то таки нарешті відчув програш потужності двигуна на газі, і це при тому що до повного бака долив тільки 14 літрів свіжого бензину А92. Є у нас на трасі крутий і довгий підйом, якщо раніше з одним пасажиром в кращому випадку закінчував підйом на 4-тій передачі, то днями спокійно виїхав на 5-ій з двома дорослими пасажирами в салоні. |
Ха, живуть же люди! Тут або бодяга спиртова від алігарха Коломойського А95еко, на якому на г/косилка, ні пилка, ні авто нормально не їдуть. Та і такого часто нема, треба шукати.
Просто не запускаються деколи. Доця заправила Хуньку цією бодягою, при тому, шо в баку було літрів 20 довоєнного, то з першого разу- ні разу. Краще всього- пару разу повернути ключ, прогнати ЕБНом систему, і тільки потім можна пробувати запуск. Чи він розшаровується при стоянці довгій, чи після зупинки якась пара збирається, х/з... |
Цитата:
Щоби вивільнити місце в баку, то частину довоєнного бензину злив і поставив в холодний підвал, то якийсь він трохи мутний став. Два дні тому паливо бачив тільки на заправці Укрнафти, бензин та газ, і то тільки по талонам. |
До найближчої УН мені кілометрів 15 без гарантії, шо там шось є і черга не на пару годин.
|
Цитата:
|
Я шарову довго мив, поки всю ржу не вимив. Потім ввігнув ковпачок - так і їзжу. Не прослабла. А якщо не вимити то так, абразив, не ходитиме
|
Цитата:
Схоже що на рахунок того що палець шарової LSA з нержавійки я помилився, корозія таки присутня. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0003.jpg На пластиковій втулці видно, що знос почався від верхнього краю де почалась корозія. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0004.jpg Далі знос пішов вниз по площині найбільшого переміщення кулі в властику. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0005.jpg |
Цитата:
|
Так вона для цього і робилась.
|
Так. Я мав час та натхнення. Плюс не хотів розвал робити, так як нова на декілька мм була коротшою. Тому нову зняв і поклав на полицю, а стару доьру годину мив. Потім як тут писали поролон і мастило, і все добре.
|
Поновив поліси автоцивілки. Автомобіль 783 грн., (+ 161 грн., до минулого року), причіп 266 грн., (+ 54 грн., до минулого року).
|
66430 км.
На балоні появились ділянки іржі, зняв, зачистив, обробив перетворювачем іржі та покрасив. Після заправки чекав сюрприз, заправив трохи менше 4 літра залишив авто на стоянці біля роботи, коли прийшов час їхати, відчув біля машини запах газу і шипіння під багажником. Перекрити вентиль на балоні вже було неможливо, бо він обмерз і при спробі його закрутити витік газу став ще сильнішим і рідкий газ почав капати на асфальт. Довелось чекати повного витоку газу перед тим як їхати. Були підозри що пропускає на під"єднанні магістралі так як вона від"єднувалась, але детальний огляд показав що газ витікає через вентиль. Після установки ГБО, вентилем користувався тільки раз коли міняв фільтр, як виявилось деталь на мультиклапані дуже не надійна. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0017.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0018.jpg |
А що зносилося? Кільця втратили пружність? Уорозія всередині де кільця ходять? Що за фірма клапану і скільки років йому?
|
Нижнє кільце справа явно "подустало", я так думаю.
|
Цитата:
|
Не завжди в шкатулках з всіма розмірами продають якісні кільця. Має сенс з якогось якіснофірмового комплекту взяти ці кільця, або хоча б з двох різних шкатулок по кільцю, бодай одне буде добре
|
Цитата:
|
Замінив вентиль, та замінив вихідний штуцер магістралі з прямого на кутовий щоби був кращий доступ до вентиля, витоку газу нема, катаємось далі. Також було знято, почищено та покрашено бензобак, та замінено паливний фільтр.
https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0019.jpg |
66800 км.
Нова накладка на руль, на цей раз без перфорації, кріпив поверх старої, бо руль трохи затонкий, хоч і під попередню мотав вспінений поліетилен, але все рівно було замало. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0027.jpg Попав на очі старий паливний фільтр, вирішив розрізати, пробіг 36000 км на газі, коли їздив на бензині, фільтр міняв кожних 10 тисяч то був завжди майже чистим, схоже що контакти ротора насоса перетворились на якусь субстанцію і забили фільтр, я ще якось здивувався що після заміни фільтра насос почав працювати тихіше. За 7 років на газу, в бак раз в рік заправляв по 10-15 літрів бензину, і то потім частину зливав для мотокоси та мотоблока. https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0028.jpg https://slavuta-club.info/wp-content...s/pub/0029.jpg |
Мабуть графіт тут левова частка чорного кольору
|
Текущее время: 04:43. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.