![]() |
46330 км.
Помер регулятор напруги на генераторі, причому тупо коротнув ключ, скільки обертів даєш, стільки і напруги видає генератор. Поставив назад рідний на 14в. Важкувато йому напевне в жару було, аж наклейка сплавилась. http://vlad5229.narod.ru/forum2/346.jpg Скачки напруги вище норми при поломці регулятора напруги не пройшли без наслідків, центральний замок перестав реагувати на брелки. Сьогодні повторно після повторної прив"язки їх до модуля керування все запрацювало. ----------- Після 20-ти тисяч пробігу відрегулював клапана, в процесі замінив прокладку під кришкою. Прокладку брав АвтоЗАЗ, вона не гладка, а з обох сторін має по периметру виступи. https://detali.zp.ua/uploads/photo/3d/10265/0010.jpg Вигляд під клапанною кришкою, 43 тисячі на маслі ShelHelix 10W-40 HX7. http://vlad5229.narod.ru/forum2/347.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/348.jpg Щоби не мучатись при зборці і наступних ТО, замінив два болти клапанної кришки. Раніше було важно там крутити, а з газовими форусунками доступ ще гірший. http://vlad5229.narod.ru/forum2/349.jpg |
46600 км.
Чергова заміна масла і фільтрів, ціна питання 564,95 грн. Як завжди скуплявся на гуртовні "Все до авто" (хто тернопільський то знає), але цього разу мене чекала неприємна несподіванка, виявляється якщо брати товар у них в магазині, то ціна на 12,5% вища від того що на їхньому сайті. Не досить того що магазин знаходиться фіг зна де, дорога на під"їзді до магазину така що можна колеса загубити, то ще й ціни вищі. Більше до них не поїду, краще через нет буду замовляти, хай трятяться на упаковку і доставку до складу Нової пошти. Також поставив прокладку під піддон, бо з заводу не було а на герметику зекономили, то трохи масло сопливило, заодно і поміняв подушку під двигуном зі сторони водія. |
тоже сопливит. Немного по стыку прошелся герметиком, но со сторонры коробки не достаю. Это ж лыжу снимать надо, чтоб поддон скинуть? или так можно подлезть, чуть только приспустив немного поддон?
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
|
46800 км.
Дійшли нарешті руки до системи охолодження. Злив з машини чорний тосол, який залили ще на конвеєрі, і я кілька разів доливав свіжого коли лопали бачки. Зняв термостат, і разів 8 промивав систему доки вода не стала чистою. Один раз додав 100 грам лимонної кислоти, почекав доки двигун попрацює на ХХ до включення вентилятора, після чого грязу воду злив, і коли двигун остиг залив воду з питтєвою содою щоби погасити залишки кислоти. Після зливання води з содою, алюміній в середині блистів. http://vlad5229.narod.ru/forum2/359.jpg Так як долитий тосол аляска роз"їв прокладки, то замінив прокладку під сопілкою, під проставкою термостата на цей раз прокладку не ставив, обмежевся одним герметиком. Замінив вивід з проставки термостата на малий круг, так як тосол зверху трубки в місці контакту з патрубком зробив раковини. http://vlad5229.narod.ru/forum2/360.jpg Донором трубки на цей раз став носик від крана умивальника, там латунна хромована трубка діаметром 16 мм. На фото те що від неї залишилось. Логічніше було ставити цей кусок, але щось побоявся що буде заважати датчику температури, хоча можна було на кілька градусів повернути щоби був доступ. http://vlad5229.narod.ru/forum2/361.jpg Клеїв як і попереднього разу на спеціальний клей для систем охолодження. Пишуть на упаковці що розлито в Польщі з бочки надісланої з США. http://vlad5229.narod.ru/forum2/362.jpg Щоби виключити будь яку можливість витягування трубки з проставки, після застигання клею, внутрішній кінець трубки розвалцював з домомогою віськи від заднього колеса велосипеда. http://vlad5229.narod.ru/forum2/363.jpg Також замінив радіатор пічки на ДААЗ в червоній упаковці. Заміна радіатора це ще той геморой, черв"ячні хомути ніяк мені не влізни, то ледве поставив на місце рідні стрічкові. https://images.ua.prom.st/1122494737_w857_h642_1.jpg В систему залив тосол Addinol що брав у Buzyan-на, з моїм шкодовським бачком, влізло 5,75 літра. Зараз бігаю кожного дня з фонариком і шукаю місця підтікання підтягую хомути, бо кілька днів рівень в бачку падав, хоча явних підтікань не замічено, тільки волога на патрубках. Заліз вчора подивитись чи нема часом підтікань на помпі, то виявив прослаблений ремінь ГРМ, через два роки після установки просів що натягу не було зовсім. |
Ну если жидкость стала такая темная жрало алюминий самое уязвимое место металлическая окантовка ГБЦ далее трухнет арматура в прокладке и будьте морально готовы к пробою прокладки ГБЦ.
|
Цитата:
Просідання тосолу в зараз ніби зупинилось, тільки ще на редукторі патрубки потіють. |
Замінив лівий задній підкрилок, рукожопи на СТО коли купляв машину поставили його так що при загрузці колесо терло по підкрилку, як результат він протерся. Якість підкрилків вже не та що 10 років тому, раніше їх робили з пластмаси товщиною 2 мм, теперішні мають товщину 1.5 мм.
Поставив під пріороопори проставки товщиною 2 мм, бо в автозаза проблема вибити на стакані рівний отвір, то опора стояла зі зміщенням так як рідні центрувались по трьох отворах кріплення. Розвал трохи змінився по трасі на нерівностях відчувається що машина не тримає дорогу. http://vlad5229.narod.ru/forum2/364.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/365.jpg Випадково знайшов причину малої продуктивності радіатора, його частково забило насінням трав, пробував пилососом чистити то не витягує, буду пробувати мийку високого тиску зі сторони двигуна. http://vlad5229.narod.ru/forum2/366.jpg |
тонкий поролон над печкой ощутимо не уменьшает продувку салона(но в ливень больше стекла потеют). Чтоб поролон не проваливался к крыльчаткам - нужна сетка с размером клетки 1см плюсминус. несколько лет так езжу, пыли в салоне на порядок меньше, да и семки радиатор не забъют. Моя рука пролазит, чтоб поролон норм менять над печкой со стороны капота, вернее не менять, в простирнуть и заложить заново
|
Цитата:
|
УПС. я про печку чет подумал сходу
|
Снимал вентилятор и радиатор без высокого давления промылся насосом со скважины на даче.
|
Цитата:
|
а зубочисткой поковырять?
|
Цитата:
|
если оно влезло туда, то вылазить ему будет удобно тем же путем. Напрашивается крючек с медной проволки удобного диаметра, который просовываем, захватываем семку и тянем к выходу....
|
Цитата:
|
Викулупав з радіатора все що бачив і можна було дістати, потім з переду пройшовся по радіатору мийкою високого тиску. Як результат, якщо раніше на ХХ вентилятор включався і працював довго і нудно доки температура впаде до 92-х градусів, то тепер секунд 30, і температура падає до робочої температури термостата, тобто до 87 градусів.
|
48787 км.
При вимкненні стартера появився зайвий шум, були підозри що заклинила обгінна муфта в приводі стартера. Вскриття показало що з приводом стартера все добре, тільки в середині стартера багато мусору і жодного натяку на змазку. Все вичистив і вісь в місці контакту з втулками мазьнув трохи літолом. В результаті стартер працює значно тихіше, і на холодний двигун крутить шустріше, зайвий шум пропав. |
Смазывать литолом стартер не желательно, в морозную погоду он сильно густеет, ухудшиться холодны запуск. Мажу обычным маслом что в двигатель или в коробку.
|
В нескольких источниках тоже читал что такую пару трения можно мазать жидким маслом.
|
Вже пропало, знімати більше не буду.
|
49000 км.
В кінці року машина відмовилась працювати на газі, бортовий показував дуже бідну суміш, після безуспішних пошуків причини в електроніці вирішив що пора чистити форсунки. Були маслянисті відкладення на клапанах зі сторони ресивера нагар на дюзах, також малий хід клапана 0,28 мм на двох форсунках. Після чистки форсунок і встановлення зазору в розмірі 0.4 мм, я знову на газі. В ході колупання електроніки виявив неправильну розводку плат на датчиках тиску, так як на старих платах добавилось трохи сопель, то вирішив переробити і поставив на з"єднання датчиків герметичні роз"єми. http://vlad5229.narod.ru/forum2/373.jpg http://vlad5229.narod.ru/forum2/374.jpg |
50250 км.
Замінив лівого краба. |
Текущее время: 21:04. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.